Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60541/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita edes ole enää poistettu, miksi pitää laittaa sama tuhat kertaa! Olis edes hyvä stna!!!

Vierailija
60542/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli mieleen (Bojansstories igsta) et Bojanin paniikkikohtaus keikalla ja muu olotila varsinkin keikan jälkeen varmasti juontaa juuriaan paitsi jo muuten kuormittavasta ja stressaavasta tilanteesta, siitä et mielessä varmaan kävi et käykö hänelle "gregorit" kun tää fani oli valehdellut takahuonekutsusta. Haastattelussa olivat kyllä nyt tosi avoimia tästäkin asiasta, mikä oli hyvä. Pahalta tuntuu kyllä Bojanin puolesta.

Fani valehteli juuri tämän kyseisen keikan jälkeisistä tapahtumista eli sen aikana bojan ei toki sitä asiaa voinut vielä murehtia.

Itse asiassa se kyseinen fani, jonka piikkiin tämä tuntuu menevän, ei tainnut edes itse olla asialla. Hän ei ole twitterissä eli joku muu laittoi sinne ne viestit joista kuvakaappaukset sitten levisivät. Ja näiden kaappausten kommenteissa vasta arveltiin että kyse oli siitä samasta nuoresta naisesta jolla oli se laulukyltti mukanaan, ja sitten alkoi yhtäkkiä löytyä ihmisiä, jotka muka näkivät kuinka hänet haettiin takahuoneeseen, vaikka koko juttu ei siis ollut ollenkaan totta. Eli ihan viaton ihminen yleistöstäkin on tässä saanut kuraa niskaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60543/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noita edes ole enää poistettu, miksi pitää laittaa sama tuhat kertaa! Olis edes hyvä stna!!!

No kuka sitä joutaa jatkuvaan tarkastelemaan? Laittaa vaan varmuudeksi uudestaan.

Vierailija
60544/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä keikoilla mammat toisensa erottaa, ainakin tää vanhempi kaarti. Jokereiden meinaan, miksei Kärpäleenkin. Jos kehtais laittas vihreät lakit päähänsä jossain sopivassa hetkessä. Mut ken on valmis menettää anonyymiytensa. Toisaalta vois saada ihania uusia samanmielisiä ystäviä.

Vierailija
60545/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaakohan käärijää yhtään se, että sama fani joka ikisellä keikalla eturivissä kuvaamassa ja viemässä lahjoja? Musta creepyä.

Hyvin peittää sen jos tympäsee samat naamat.

No eihän sitä keikalla voi näyttää. Tämmösiä lieveilmiöitä suosio aiheuttaa ja ne on pakko kestää. Mutta se että fanitetaan persoonaa (jota ei tunneta) on aivan varmasti ahdistavaa.

Eikös kärtsä joku aika sitten sanonut keikalla, että kiva nähdä eturivissä muitakin kuin aina samoja. Ja tämä aiheutti sitten tietysti ärtymystä näissä henkilöissä, jotka siellä yleensä ovat.

Vierailija
60546/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lahjoja se superfani on nyt antanut?

Mitä milloinkin. Sukkia ja panonuken nyt viimeksi. Mutta on kai se saman kasvon näkeminen eturivissä kameran kans jo vähän pelottavaa.

Vierailija
60547/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka sitä joutaa jatkuvaan tarkastelemaan? Laittaa vaan varmuudeksi uudestaan.

Ei sulla kyllä hyvin mee! Vtt mitä porukkaa.

Vierailija
60548/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kopioin täältä päivällä kun arvasin,että poistuu. Oli niin söpö.

Kaksi on paatissa soutajaa, kaksi on paatissa soutajaa.

Kaksi ruusua ihanaa , laivamme purjeisiin tuulta saa.

Päivänsäde löysi Menninkäisen alta pienen kiven.

Rakastuivat päätä pahkaa , K ja B jatkamme heidän kanssaan matkaa.

Aallot ne paattia keinuttaa, lähdetkö kanssani soutamaan ja röllipeikot Leilalta kyytiä saa.

Vierailija
60549/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesfani veis naisartistille pumpattavan barbarellan eturivin keikalle, se olis kuulkaa sek suaalinen häirintää hyvinkin nopeasti. Onhan se superfani vähän erikoinen, mut ilmeisesti oli tykätty lahja se panonukke.

Tykätty, koska tarpeellinen lahja. Onhan se halvempaa ottaa panonukke mukaan esmes Euroopan-kiertueelle sen sijaan että pitäis samaan tarkoitukseen maksaa myrtin matkakulut. Ja Kärdehän on taloudellinen ainakin omien puheidensa mukaan. 

En ymmärrä enää mistään mitään, kun minusta se lahja oli mauton ja ihmettelen myös, jos kärtsä piti tuollaisen lahjan antamista ihan normaalina.

Vierailija
60550/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla kyllä hyvin mee! Vtt mitä porukkaa.

Minä kyllä joudan tarkastamaan. Nytkin on varmaan parikymmentä välilehteä auki jos jotain sattuu poistumaan. Eli mulla menee hyvin.

t. edellinen

Vierailija
60551/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi se nukke ei edes ollu lahja vaan K otti sen vaan lavalle, ja se oli superfanin kaverin vielä (olin siinä ihan heidän takana) ja kaivolla se sen kaveri näytti tekstiä missä mun vara jere

Vierailija
60552/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.

Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.

No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.

Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊

Minä myös! 🙋🏼 Tosin en tiedä olenko hillitty.

Mä oon jo 60, ette varmaan mua halua mukaan. Voi kun kaikenikäiset voisivat ilman häpeää käydä millä tahansa keikoilla. Tekisi mieli nähdä jokerit livenä, kun nyt kuitenkin olen seurannut heidän tekemisiään.

Tottakai lähdet! Mitä hävettävää siinä on, että nauttii musiikista? Olis aivan hirveän ahdistavaa, jos keikoilla voisi käydä vaan parikyt vuotta, ja sitten pitäisi lopettaa, vaikka puoli elämää jäljellä.

Ei ole yläikärajaa mainittu. Sinne vaan ja antaa palaa.

Vierailija
60553/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä 60v. Ehdottomasti mukaan. Nuori olet.

Täällä varmaan lisäksi on sellasia 50v. jotka näyttää ikäistään vanhemmilts, et se ikäkään nyt ehkä ensimmäisenä näyt edes. Ja väliäkö sillä olis. Menet mukaan vaan!

Vierailija
60554/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaakohan käärijää yhtään se, että sama fani joka ikisellä keikalla eturivissä kuvaamassa ja viemässä lahjoja? Musta creepyä.

Hyvin peittää sen jos tympäsee samat naamat.

No eihän sitä keikalla voi näyttää. Tämmösiä lieveilmiöitä suosio aiheuttaa ja ne on pakko kestää. Mutta se että fanitetaan persoonaa (jota ei tunneta) on aivan varmasti ahdistavaa.

Eikös kärtsä joku aika sitten sanonut keikalla, että kiva nähdä eturivissä muitakin kuin aina samoja. Ja tämä aiheutti sitten tietysti ärtymystä näissä henkilöissä, jotka siellä yleensä ovat.

Twitter teineillä oli tästä hetken kriisi mut ottivat kyl hyvin huumorilla lopulta

Vierailija
60555/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesfani veis naisartistille pumpattavan barbarellan eturivin keikalle, se olis kuulkaa sek suaalinen häirintää hyvinkin nopeasti. Onhan se superfani vähän erikoinen, mut ilmeisesti oli tykätty lahja se panonukke.

Tykätty, koska tarpeellinen lahja. Onhan se halvempaa ottaa panonukke mukaan esmes Euroopan-kiertueelle sen sijaan että pitäis samaan tarkoitukseen maksaa myrtin matkakulut. Ja Kärdehän on taloudellinen ainakin omien puheidensa mukaan. 

En ymmärrä enää mistään mitään, kun minusta se lahja oli mauton ja ihmettelen myös, jos kärtsä piti tuollaisen lahjan antamista ihan normaalina.

Mauton ja alentava.. Ei varmasti pitäny normaalina.

Vierailija
60556/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakava kysymys: kuuluuko siihen Kärtsän vaivaan se että pierettää paljon ja koko ajan? Olen ymmärtänyt, että niin olis. Ja 8 kertaa /vrk tulostusta pienin annoksin. Se on paljon.

Sussiunaa, kun ne pieruleet pyörii siellä nahkapöksyissä! Siksi ne polvipussit on niin isot. Pieruleet venyttäneet! Siinä nahassa on sitten aromeita kyllä.

Tätä aihepiiriäkö täällä osa niin kipeästi kaipaili, kun ei kelvannut ne aiemmat?

Vierailija
60557/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakava kysymys: kuuluuko siihen Kärtsän vaivaan se että pierettää paljon ja koko ajan? Olen ymmärtänyt, että niin olis. Ja 8 kertaa /vrk tulostusta pienin annoksin. Se on paljon.

Sussiunaa, kun ne pieruleet pyörii siellä nahkapöksyissä! Siksi ne polvipussit on niin isot. Pieruleet venyttäneet! Siinä nahassa on sitten aromeita kyllä.

Tätä aihepiiriäkö täällä osa niin kipeästi kaipaili, kun ei kelvannut ne aiemmat?

TÄÄ ON HAUSKA!!!! Joka kerran naurattaa yhtä hysteerisesti. NAUTIN TÄSTÄ!

Vierailija
60558/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas turhaa liirumlaarumia sivukaupalla..

Haloo!

Kärde oli ollut Alanin luona laulamassa Karaokea ja vetänyt Kari Tapion "Olen suomalainen"

"Mä rakkaudesta laulan

On siinä mies ja nainen😳😳😳

Pohjantähden alla

Elää suomalainen"

Shippilaivani keinahti niin että vanha lonkkani muljahti lonkkamaljasta ulos.. nyt konttaan polvet verillä hyttikäytävää infopistettä kohti..

Älä heiluta laivaa Kärde!

Leila💖

Vierailija
60559/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi se nukke ei edes ollu lahja vaan K otti sen vaan lavalle, ja se oli superfanin kaverin vielä (olin siinä ihan heidän takana) ja kaivolla se sen kaveri näytti tekstiä missä mun vara jere

"Olin siinä ihan heidän takana" vai kenties olit hän? :D

Vierailija
60560/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas toi K n uusi stoori.

Ketju on lukittu.