Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60301/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7261023371947691290

B puhelinkoppi

Pikkuisen oon boomeri kun mulle puhelinkoppi tarkoittaa ihan eri asiaa.

Kiitti kuitenkin kommentistasi, se sai minut avaamaan videon, joka ei muuten kiinnostanut. Nyt nauran täällä tolle videolle täyttä kurkkua, aivan priceless!

Olin nähnyt jo aiemmin sen itse fanin puhelimen otoksen, mutta tämä oli siihen vielä kirsikka kakun päälle!

Toinen boomeri

Mitä tuolta pitäis avautua?

Puhelinkoppi eli B ottaa lennosta yleisöstä heitetyn puhelimen kiinni.

Ei jumankauta että olen tyhmä. Näin sen enkä tajunnut silti. Menen koppiin häpeämään. T. Puhelinkoppiajan elänyt.

Off topic. Mahdatko muistaa ajan, jolloin käytiin lennättimessä soittamassa kaukopuheluja. Niin opiskelijoina tehtiin. Oli puhelinkoppejakin silloin. Kotona vanhemmilla oli lankapuhelimet. Kirjeitä ja kortteja lähetettiin. Ollaan ehditty näkemään ja kokemaan monenlaista.

Siis mitä mömmöjä sä vedät??? On sulla häröt jutut. Mutta silti tylsät.

Hän ei selvästikään vedä mömmöjä, hän muistaa. Sinusta ei tiedä.

Vierailija
60302/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran sä Kärtsä nyt oot alkanut mukavasti toteuttaa näitä mammapalstan manifestejä meille (kuten esim. shippauskontsa ja Kuumaa kontentti), niin seuraavat toiveet olis se skegge veks, tai pikemminkin huoliteltu lyhyt mitta, ja ilottelumatka Sloveniaan asap.

Jäämme odottamaan. 😌

Tällaiset kommentit osoittaa täydellistä tilannetajun puutetta, kun just tällä hetkellä Sloveniassa valtavat tulvat, ihmiset menettää henkensä ja kotinsa. Ja Kärtsän pitäis lähteä ilottelumatkalle sinne, jotta mammat saa lisää kontsaa.

Ei nää kykene välittämään yhtään mistään muusta kuin omasta mielihyvästään kun saavat somekontenttia. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60303/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Ihmettelin, kun eilenkö se oli, kun puhuttiin Bn jollain keikalla saamasta paniikkikohtauksesta, mutten löytänyt keskustelun alkua. Nyt tuli jossain feedissä JOn liveä lyhyt taltiointi ja se alkoi kuvan ylös kirjatusta tekstistä "He had a panic attack". Siinä lyhyessä videopätkässä ei näkynyt minkäänlaista tuollaista oireilua. Ehkä siitä ei olekaan videota eikä varmaan olisi tarpeenkaan. Tämä juttu oli ehkä kaluttu jo loppuun.

Äläpä jauha ihmisten terveystietoja täällä, moukka!

Aika jännä, että tätäkin asiaa on jauhettu täällä sivukaupalla, mutta sitten kun yksi nimimerkillinen sanoo siitä, niin aletaan nimittelemään ja vastustamaan koko hommaa

Kenenkään terveystietojen levittely ei ole asiallista. Eikä sellaiseen yllyttäminen.

No ihan totta mutta eipä täällä ole kenenkään oikeita terveystietoja leviteltykään.

Jaarittelija yritti yllyttää muita epäeettiseen toimintaan.

No aika varmasti täällä ei ole ketään ko. puheenaiheen kohteena olevaa henkilöä hoitanutta lääkäriä tai hoitajaa. Kukaan muu ei varmasti niitä terveystietoja tiedä sen kummemmin kuin mekään, jotka luettiin se mitä B itse kertoi siinä haastattelussa.

Vierailija
60304/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Leila on? Täällä tuoksuu Jonne.

Vierailija
60305/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran sä Kärtsä nyt oot alkanut mukavasti toteuttaa näitä mammapalstan manifestejä meille (kuten esim. shippauskontsa ja Kuumaa kontentti), niin seuraavat toiveet olis se skegge veks, tai pikemminkin huoliteltu lyhyt mitta, ja ilottelumatka Sloveniaan asap.

Jäämme odottamaan. 😌

Tällaiset kommentit osoittaa täydellistä tilannetajun puutetta, kun just tällä hetkellä Sloveniassa valtavat tulvat, ihmiset menettää henkensä ja kotinsa. Ja Kärtsän pitäis lähteä ilottelumatkalle sinne, jotta mammat saa lisää kontsaa.

Ei nää kykene välittämään yhtään mistään muusta kuin omasta mielihyvästään kun saavat somekontenttia. 🙄

Sen perässähän säkin täällä roikut vaikka voisit olla äyskäröimässä.

Vierailija
60306/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä huvikseni yrittäny poistattaa yhtä veetuttavaa kommenttia, eipä vaan poistu, mut kaikki hauska lähtee kyllä. Mikä logiikka?

Tähän ketjuun osallistuu joku, jolla itsellään modenoikeudet. On muistaakseni kommentoinutkin tänne. Hän ei vaan ehkä pidä vääräntyylisestä "hauskasta"

Vierailija
60307/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva tunnelma, kun kimpassa kiusataan muita kirjoittelijoita.

Vierailija
60308/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäämme odottamaan. 😌

Tää on ollut hauska ketju kuten oli umk-ketjukin mutta jostain syystä tänään huomaa että täällä on ihan älyvapaata touhua

Vierailija
60309/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Ihmettelin, kun eilenkö se oli, kun puhuttiin Bn jollain keikalla saamasta paniikkikohtauksesta, mutten löytänyt keskustelun alkua. Nyt tuli jossain feedissä JOn liveä lyhyt taltiointi ja se alkoi kuvan ylös kirjatusta tekstistä "He had a panic attack". Siinä lyhyessä videopätkässä ei näkynyt minkäänlaista tuollaista oireilua. Ehkä siitä ei olekaan videota eikä varmaan olisi tarpeenkaan. Tämä juttu oli ehkä kaluttu jo loppuun.

Äläpä jauha ihmisten terveystietoja täällä, moukka!

Aika jännä, että tätäkin asiaa on jauhettu täällä sivukaupalla, mutta sitten kun yksi nimimerkillinen sanoo siitä, niin aletaan nimittelemään ja vastustamaan koko hommaa

Noku tuo joku ottaa aina tunnistettavat kirjoittajat silmätikuikseen. Se varmaan sitä ruusurouvaakin kiusasi.

Mä tahtosin tehä itelle kyllä vähän uhallakin kohta nimimerkin mutta en vaan oo keksiny mitään hyvää.

Minä rukoilen ja toivon että ruusurouva tulee takaisin. Fiksu ja aina kaikille kiltti.

Aikoi olla myös agenttina ulkomailla meille.

Ihmettelen kyllä mikä hänen viesteissään niin ärsytti.

Vierailija
60310/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B puhelinkoppi

Kiitti kuitenkin kommentistasi, se sai minut avaamaan videon, joka ei muuten kiinnostanut. Nyt nauran täällä tolle videolle täyttä kurkkua, aivan priceless!

Olin nähnyt jo aiemmin sen itse fanin puhelimen otoksen, mutta tämä oli siihen vielä kirsikka kakun päälle!

Toinen boomeri

Ei jumankauta että olen tyhmä. Näin sen enkä tajunnut silti. Menen koppiin häpeämään. T. Puhelinkoppiajan elänyt.

Off topic. Mahdatko muistaa ajan, jolloin käytiin lennättimessä soittamassa kaukopuheluja. Niin opiskelijoina tehtiin. Oli puhelinkoppejakin silloin. Kotona vanhemmilla oli lankapuhelimet. Kirjeitä ja kortteja lähetettiin. Ollaan ehditty näkemään ja kokemaan monenlaista.

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Vierailija
60311/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäämme odottamaan. 😌

Tää on ollut hauska ketju kuten oli umk-ketjukin mutta jostain syystä tänään huomaa että täällä on ihan älyvapaata touhua

Täällä on joku tänään mielivaltaisesti poistellut järkeviä, hyviä, hauskoja, romattisia, shippailevia, kehuja sisältäviä ym. kommentteja, niin ei ole ihme, ettei mistään saa oikein kiinni ja kaikki vaikuttaa sekavalta.

Vierailija
60312/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä huvikseni yrittäny poistattaa yhtä veetuttavaa kommenttia, eipä vaan poistu, mut kaikki hauska lähtee kyllä. Mikä logiikka?

Tähän ketjuun osallistuu joku, jolla itsellään modenoikeudet. On muistaakseni kommentoinutkin tänne. Hän ei vaan ehkä pidä vääräntyylisestä "hauskasta"

Tänne joku kerran tosiaan kommentoi saavansa tästä touhusta vielä palkkaa. Ei ne kommentit tosiaan pelkällä "ilmoita asiattomaksi" pyynnöllä poistu, vaan ne täytyy moden erikseen poistaa

Vierailija
60313/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n Lontoon keikalla on seisomalipuista 1. Kerroksen liput loppuneet, istumalipuissa "last few left"... Pian on varmaan loppuunmyyty! Circle balconyllä enää ja kymmenkunta istumispaikkaa 💪 sitten on koko kiertue loppuunmyyty!

Vierailija
60314/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäämme odottamaan. 😌

Meillä mahtaa olla vasn viekkarit Kärtsäkontentista. Ku nyt ollaan monena iltana saatu annokset melkein ajallaan mutta tänään ollaan jääty ilman. 😢

Vierailija
60315/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multamäkifesron igstoreissa lyhyet 2 pätkää Käärijää, lisäksi paikalla näyttää olevan uskollinen superfani seurueineen.

Vierailija
60316/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multamäkifesron igstoreissa lyhyet 2 pätkää Käärijää, lisäksi paikalla näyttää olevan uskollinen superfani seurueineen.

https://instagram.com/multamakifest?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

60317/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B puhelinkoppi

Toinen boomeri

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Et ole liian vanha. Sinne vaan keikalle!

Vierailija
60318/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne joku kerran tosiaan kommentoi saavansa tästä touhusta vielä palkkaa. Ei ne kommentit tosiaan pelkällä "ilmoita asiattomaksi" pyynnöllä poistu, vaan ne täytyy moden erikseen poistaa

Jaha, no täytyykin ruveta antamaan tässä kaikkensa, ettei se raha ainakaan helpolla hälle tuu.

Vierailija
60319/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mietin tätä Jokereiden liveä. Miksi heidän piti kuvata se? Varmasti Bn vointi ollut edes jollain tavalla tiedossa ennalta. Tai jos muka ei, niin olisivat sit lopettaneet sen liven. Yhdellä paniikkikohtaus päällä ja jotkut urpot heittelee koruja naamaan.

G katsoi myös muuten koko liven. Mahtanut olla aika kurja olo hänelläkin.

Jokeroutsubs kuvasi sen liven, missä koruja heiteltiin. Crew sen toisen, jossa bllä paniikkikohtaus.

Korujen heittely ja paniikkikohtaus oli kylläkin sama keikka ja Jokereiden striimaama.

Oon eri mieltä. Bojanilla oli vslkonen paita ekalla keikalla, jolloin korut lensi ja jonka jokeroutsubs kuvasi kokonaan. Crew ei kuvannut toista keikkaa edes alusta ja lopetti sen kesken. Ja silloin bllä harmaa paita.

Se melkein silmään tai naamaan osunut koru lensi siinä valkoinen paita -konsertissa. Jonka jokeroutSUBS striimasi.

Ei.

https://vm.tiktok.com/ZGJbEoxcr/

Jaan tätä niin kauan, että loppuu väärän tiedon levittäminen.

Ei se ollut toi video.

Luovuta jo, olipas. Sitä kommentointiin heti täälläkin. Toista ei olisi edes voinut, koska alkoi palstan kiinni menon jälkeen.

no ei ollut toi video, jonka mä näin. Miten sä voit väittää, että mä en muka ois voinut nähdä eri videota, kuin tuon yhden? Jossa Bojania päin lentää koruja JA sillä on se valkoinen paita.

No varmaan löydät sen videon näytille tänne. Me jotka katsoimme jokeroutsubsin liveä emme nähneet tuota, mutta siellähän se sen instassa on, eli voit siitä käydä tarkistamassa oikean kohdan ja kertoa sen tännekin.

Sen oli kuvannut joku yleisöstä, ei ollut sitä liveä.

😂 Myönnä, että sitä ei vain tapahtunut. Koko keikka on tuolla kahdessa osassa.

Voi kun sä oot tyhmä, luuletko, että keikalla oli jokin kuvauskielto pl Jokeroutsubs ja puhelimet kerättiin pois porteilla? Eikä keikalla kuvattu mitään muita pätkiä?

Se ei ollut siitä livestä, vaan fanin kuvaama klippi.

Vierailija
60320/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun twitter-teineiltä löytyy enemmän järkeä kuin palstamammoilta

https://twitter.com/TJELSE/status/1687217790321651712?t=85Njxef9pRz4qaR…

Se on viestipalvelu X nykyään. Twitter on dead, kiitos Elon Muskin.

Mulla vielä kuuluu sellainen tweet-ääni tai jotain sen kaltaista.Muuttuukohan sekin joskus, xxxx-klonkutukseksi? Voihan hitto.

T. Boomeri, joka haluaisi mokomasta luopua muttei tän casen vuoksi voi.

Ketju on lukittu.