Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli tänään aikaisemmin ehdotus K fanitaide kuvaksi. Tää on vielä parempi, näkyy molemmat käsivarret.
Ja upea kuva tosiaan tulis, kun kasvojen ilmettä ja asentoa hieman muuttais.
https://64.media.tumblr.com/4058a299e08b4e69c0600f3eb9ed1e92/b0d47c9ce9…
Tämäkin sopii siihen B:n uuteen tapettiin.
K:n tapettiin nämä kuvat:
👍
Vierailija kirjoitti:
Gayt jättivät laivan ja tilalle tuli heteromies.😂
Huom. Lihaa syövä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania Boitsu-juttuja, niin kuvia kuin fanien kertomuksiakin, mm. tuo yksi jossa Boitsu tapasi fanin peräkkäisinä päivinä ja kysyi, että olihan tämä nyt saanut nukuttua. https://twitter.com/notkrisgustin/status/1687213850561544192/retweets/w…
Ihana ihana Bojan. Voiko ihmiseen vaan kaukaa rakastua lisää ja lisää. Tulee niin mieleen se miten hän on kannatellut K:ta ja miten hyvä lohduttamaan hän oli. Kunpa hänestä pidettäisiin nyt hyvää huolta myös. Kääntöpuoli empaattisilla ihmisillä on antaa itsestään muille liikaa ja sitten väsyä.
Kiva että joku edes noteerasi tuon kivan linkin jonka postasin. :) He ovat molemmat spesiaaleja valontuojia.
Häh? Avasin linkin kun näin kehuttiin, ja all I got was this: *qrt with something you love about bojan / jan / kris / nace / jure* ? lueteltuina siis allekkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteenikin vaihtunut. Miten meidän oikein käy?
Kaikki hyvin, Nace on ruorissa ja Jure tähystäjänä!
Tämä ilta on osoittanut, ettei täällä ole enää ainuttakaan tervejärkistä!
Vierailija kirjoitti:
Hei poistaja!
Haluan lihaa, Janin lihaa. T: lihaa syövä heteromies
Luuletko olevasi ainoa?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania Boitsu-juttuja, niin kuvia kuin fanien kertomuksiakin, mm. tuo yksi jossa Boitsu tapasi fanin peräkkäisinä päivinä ja kysyi, että olihan tämä nyt saanut nukuttua. https://twitter.com/notkrisgustin/status/1687213850561544192/retweets/w…
Ihana ihana Bojan. Voiko ihmiseen vaan kaukaa rakastua lisää ja lisää. Tulee niin mieleen se miten hän on kannatellut K:ta ja miten hyvä lohduttamaan hän oli. Kunpa hänestä pidettäisiin nyt hyvää huolta myös. Kääntöpuoli empaattisilla ihmisillä on antaa itsestään muille liikaa ja sitten väsyä.
Kiva että joku edes noteerasi tuon kivan linkin jonka postasin. :) He ovat molemmat spesiaaleja valontuojia.
Häh? Avasin linkin kun näin kehuttiin, ja all I got was this: *qrt with something you love about bojan / jan / kris / nace / jure* ? lueteltuina siis allekkain.
Ilmeisesti nuo quote retweetit eli retwiitit kommentilla eivät näy enää ellei ole Twitteriä. :/ Eli siinä on siis lista twiiteistä joissa ihmiset kehuvat tai ihastelevat Bojania, mm. tämä: https://twitter.com/Amy_L0uisex/status/1687382841007493121
Vierailija kirjoitti:
Jesse on tämän päivän keikalla 💚 ihana Jesse.. voisin alata jankkaamaan hänestä
Sopii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. Lihaa syövä
Varmaan raavaskin vielä tuon lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Tämä ilta on osoittanut, ettei täällä ole enää ainuttakaan tervejärkistä!
Taitaa vaan olla perjantai-ilta. Vaikka joku taisi aamulla jo lauantaita toivottaa.
Ihana jokereiden ylistysketju twitterissä https://twitter.com/notkrisgustin/status/1687213846899875841?s=46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei poistaja, otetaan uusiksi!!!!!
Mulla oli Nacen kanssa teams palaveri, jossa kehittelemme uutta ficci materiaalia.
Ja minä olin se, joka chattaili Krisin kanssa aiheesta aamuviideltä!
Jep ja Jurekin huuteli taustalta.
Kris haluaa laivaan myös!
Ei mahdu. Me kaikki tiedämme, miksi. Ei tänne voi kulmasohvia rahdata!
Koska se silta Suomesta Sloveniaan avataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kirjaantuneena niin siinä avautuisi positiivisia tweettejä JO eri kirjoittajilta. Muistaakseni.
Dopamin ei aiemmin iskenyt ollenkaan, ei albumiversio eikä livet, mutta Belgrade Beer Festin versio on vain ihan hiton kova!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. Lihaa syövä
Varmaan raavaskin vielä tuon lisäksi
Sopii. T: raavas lihaa syövä heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois tainnu jokereiden keikka peruuntua tältä päivältä joka tapauksessa noiden tulvien takia.
Näinköhän siellä on jo ensi viikolla tilanne ennallaan? Ilmeisesti on siis teitä poikki, jotain maanvyörymiä yms. Mietin tässä vaan tätä kn ennakoitua reissua sinne, että mahtaako onnistua
Tästähän saadaankin hyvä selitys sille, miksei se Käärijä mennyt sinne! 😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei poistaja, otetaan uusiksi!!!!!
Mulla oli Nacen kanssa teams palaveri, jossa kehittelemme uutta ficci materiaalia.
Ja minä olin se, joka chattaili Krisin kanssa aiheesta aamuviideltä!
Jep ja Jurekin huuteli taustalta.
Kris haluaa laivaan myös!
Ei mahdu. Me kaikki tiedämme, miksi. Ei tänne voi kulmasohvia rahdata!
Höpö nyt! Kris tulee mun kanssa lukemaan karttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän täältä lähtee eniten shippi viestejä. Joku ei tykkää rakkaudesta. Tää oli poistunut.
Awww ... juoksevat toistensa syliin lentokentällä ja eivät irrota otettaan hetkeksikään.Voi ei. Pitääkö mun irtisanoa itseni ja alkaa palstailemaan 24/7, jotta mikään kommentti ei mene ohi. Petteri Orpolle tiedoksi, shippaaminen on kokopäivätyötä ja siitä pitäisi maksaa kunnon palkkaa.
Aina vaan jauhetaan prekariaatista mutta missä viipyy meidän BJOKäriaattiin kuuluvien oikeudet!!!
Kapteenikin vaihtunut. Miten meidän oikein käy?