Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Multamäkifesron igstoreissa lyhyet 2 pätkää Käärijää, lisäksi paikalla näyttää olevan uskollinen superfani seurueineen.
Mitä sä kyttäät yksityisiä ihmisiä? Ei kuulu ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7261023371947691290
B puhelinkoppi
Pikkuisen oon boomeri kun mulle puhelinkoppi tarkoittaa ihan eri asiaa.
Kiitti kuitenkin kommentistasi, se sai minut avaamaan videon, joka ei muuten kiinnostanut. Nyt nauran täällä tolle videolle täyttä kurkkua, aivan priceless!
Olin nähnyt jo aiemmin sen itse fanin puhelimen otoksen, mutta tämä oli siihen vielä kirsikka kakun päälle!
Toinen boomeriMitä tuolta pitäis avautua?
Kopioi se koko litania selainriville niin näet. Tosi suloinen klippi Bojanista, jolle nauroin ihan pidätyskyvyttömästi. Vaikea kuvailla lyhyesti.
Mut siis Bojan säätää, että se puhelimenheittovideo saadaan tehtyä ja se sen tekeminen oli vain niin hauska, varsinkin kun oli nähnyt jo lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ilta on osoittanut, ettei täällä ole enää ainuttakaan tervejärkistä!
Tämä olikin huvittavaa. Haukuit muita, mutta kun joku vastaa sulle, että hyvä kun ymmärrät sen, ettet ole tervejärkinen, niin poistatat viestin heti.😂 Muita saa siis haukkua, mutta itse kestä samaa.
Hän ei kestä sitä, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Minä kyllä myönnän heti, etten ole tervejärkinen.😂
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7261023371947691290
B puhelinkoppi
Pikkuisen oon boomeri kun mulle puhelinkoppi tarkoittaa ihan eri asiaa.
Kiitti kuitenkin kommentistasi, se sai minut avaamaan videon, joka ei muuten kiinnostanut. Nyt nauran täällä tolle videolle täyttä kurkkua, aivan priceless!
Olin nähnyt jo aiemmin sen itse fanin puhelimen otoksen, mutta tämä oli siihen vielä kirsikka kakun päälle!
Toinen boomeriMitä tuolta pitäis avautua?
Puhelinkoppi eli B ottaa lennosta yleisöstä heitetyn puhelimen kiinni.
Ei jumankauta että olen tyhmä. Näin sen enkä tajunnut silti. Menen koppiin häpeämään. T. Puhelinkoppiajan elänyt.
Off topic. Mahdatko muistaa ajan, jolloin käytiin lennättimessä soittamassa kaukopuheluja. Niin opiskelijoina tehtiin. Oli puhelinkoppejakin silloin. Kotona vanhemmilla oli lankapuhelimet. Kirjeitä ja kortteja lähetettiin. Ollaan ehditty näkemään ja kokemaan monenlaista.
Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.
Et ole liian vanha. Sinne vaan keikalle!
😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Ihmettelin, kun eilenkö se oli, kun puhuttiin Bn jollain keikalla saamasta paniikkikohtauksesta, mutten löytänyt keskustelun alkua. Nyt tuli jossain feedissä JOn liveä lyhyt taltiointi ja se alkoi kuvan ylös kirjatusta tekstistä "He had a panic attack". Siinä lyhyessä videopätkässä ei näkynyt minkäänlaista tuollaista oireilua. Ehkä siitä ei olekaan videota eikä varmaan olisi tarpeenkaan. Tämä juttu oli ehkä kaluttu jo loppuun.
Äläpä jauha ihmisten terveystietoja täällä, moukka!
Aika jännä, että tätäkin asiaa on jauhettu täällä sivukaupalla, mutta sitten kun yksi nimimerkillinen sanoo siitä, niin aletaan nimittelemään ja vastustamaan koko hommaa
Noku tuo joku ottaa aina tunnistettavat kirjoittajat silmätikuikseen. Se varmaan sitä ruusurouvaakin kiusasi.
Mä tahtosin tehä itelle kyllä vähän uhallakin kohta nimimerkin mutta en vaan oo keksiny mitään hyvää.
Rohkeesti vaan, se voisi olla jotain ihanan positiivista😘 Me kyllä sit puolustetaan sua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania Boitsu-juttuja, niin kuvia kuin fanien kertomuksiakin, mm. tuo yksi jossa Boitsu tapasi fanin peräkkäisinä päivinä ja kysyi, että olihan tämä nyt saanut nukuttua. https://twitter.com/notkrisgustin/status/1687213850561544192/retweets/w…
Ihana ihana Bojan. Voiko ihmiseen vaan kaukaa rakastua lisää ja lisää. Tulee niin mieleen se miten hän on kannatellut K:ta ja miten hyvä lohduttamaan hän oli. Kunpa hänestä pidettäisiin nyt hyvää huolta myös. Kääntöpuoli empaattisilla ihmisillä on antaa itsestään muille liikaa ja sitten väsyä.
Kiva että joku edes noteerasi tuon kivan linkin jonka postasin. :) He ovat molemmat spesiaaleja valontuojia.
Häh? Avasin linkin kun näin kehuttiin, ja all I got was this: *qrt with something you love about bojan / jan / kris / nace / jure* ? lueteltuina siis allekkain.
Ilmeisesti nuo quote retweetit eli retwiitit kommentilla eivät näy enää ellei ole Twitteriä. :/ Eli siinä on siis lista twiiteistä joissa ihmiset kehuvat tai ihastelevat Bojania, mm. tämä: https://twitter.com/Amy_L0uisex/status/1687382841007493121
No mulla on kyllä twitter, mutta siitä linkistä tosiaan avautui vain noi.
Ei oo enää kuin 10 istumapaikkalippua Lontoon Roundhouseen. Muitakaan tuskin on paljoa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania Boitsu-juttuja, niin kuvia kuin fanien kertomuksiakin, mm. tuo yksi jossa Boitsu tapasi fanin peräkkäisinä päivinä ja kysyi, että olihan tämä nyt saanut nukuttua. https://twitter.com/notkrisgustin/status/1687213850561544192/retweets/w…
Ihana ihana Bojan. Voiko ihmiseen vaan kaukaa rakastua lisää ja lisää. Tulee niin mieleen se miten hän on kannatellut K:ta ja miten hyvä lohduttamaan hän oli. Kunpa hänestä pidettäisiin nyt hyvää huolta myös. Kääntöpuoli empaattisilla ihmisillä on antaa itsestään muille liikaa ja sitten väsyä.
Kiva että joku edes noteerasi tuon kivan linkin jonka postasin. :) He ovat molemmat spesiaaleja valontuojia.
Häh? Avasin linkin kun näin kehuttiin, ja all I got was this: *qrt with something you love about bojan / jan / kris / nace / jure* ? lueteltuina siis allekkain.
Jos olisit kirjaantuneena niin siinä avautuisi positiivisia tweettejä JO eri kirjoittajilta. Muistaakseni.
No olin, ei avautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nuo quote retweetit eli retwiitit kommentilla eivät näy enää ellei ole Twitteriä. :/ Eli siinä on siis lista twiiteistä joissa ihmiset kehuvat tai ihastelevat Bojania, mm. tämä: https://twitter.com/Amy_L0uisex/status/1687382841007493121
No mulla on kyllä twitter, mutta siitä linkistä tosiaan avautui vain noi.
Minulla toimii desktop-Twitterillä tuo aiempi linkki ja ilmeisesti jollain muullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois tainnu jokereiden keikka peruuntua tältä päivältä joka tapauksessa noiden tulvien takia.
Näinköhän siellä on jo ensi viikolla tilanne ennallaan? Ilmeisesti on siis teitä poikki, jotain maanvyörymiä yms. Mietin tässä vaan tätä kn ennakoitua reissua sinne, että mahtaako onnistua
Tästähän saadaankin hyvä selitys sille, miksei se Käärijä mennyt sinne! 😖
Siihen viiden päivän keikkataukoon on aikaa yli viikko (13.8.-) Jospa silloin sitten....*fingers crossed*
https://twitter.com/corleonyens/status/1687433469666930688?s=46&t=291i2…
Mikä tämä on?
Onko Bojan ollut Twitterissä?
Ou nou, numerot: 666
Vierailija kirjoitti:
Ei oo enää kuin 10 istumapaikkalippua Lontoon Roundhouseen. Muitakaan tuskin on paljoa enää.
Ne 1. Kerroksen lattialiput on myös loppu 👀 ne parvekkeen seisontaliout on ainoat joita saa noiden istumapaikkojen lisäksi 🙏💚
Olikohan se eilisilta, ku täällä oli hauskaa porukkaa! Nyt täällä ei taida olla ketään eiliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä huvikseni yrittäny poistattaa yhtä veetuttavaa kommenttia, eipä vaan poistu, mut kaikki hauska lähtee kyllä. Mikä logiikka?
Tähän ketjuun osallistuu joku, jolla itsellään modenoikeudet. On muistaakseni kommentoinutkin tänne. Hän ei vaan ehkä pidä vääräntyylisestä "hauskasta"
Tänne joku kerran tosiaan kommentoi saavansa tästä touhusta vielä palkkaa. Ei ne kommentit tosiaan pelkällä "ilmoita asiattomaksi" pyynnöllä poistu, vaan ne täytyy moden erikseen poistaa
Voi luoja kuvitteletko sä tosiaan tuollaiset heitot ihan faktapuheiksi!? *Sen täytyi olla totta, ko se sanos, että mää oon mode* 😖
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se eilisilta, ku täällä oli hauskaa porukkaa! Nyt täällä ei taida olla ketään eiliseltä.
Ei täällä viitsi lähteä kirjoittamaan mitään kivaa, koska tällä hetkellä joku taas poistattaa niitä tai sitten hautautuu näiden ilkeiden kommenttien alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä huvikseni yrittäny poistattaa yhtä veetuttavaa kommenttia, eipä vaan poistu, mut kaikki hauska lähtee kyllä. Mikä logiikka?
Tähän ketjuun osallistuu joku, jolla itsellään modenoikeudet. On muistaakseni kommentoinutkin tänne. Hän ei vaan ehkä pidä vääräntyylisestä "hauskasta"
Tänne joku kerran tosiaan kommentoi saavansa tästä touhusta vielä palkkaa. Ei ne kommentit tosiaan pelkällä "ilmoita asiattomaksi" pyynnöllä poistu, vaan ne täytyy moden erikseen poistaa
Voi luoja kuvitteletko sä tosiaan tuollaiset heitot ihan faktapuheiksi!? *Sen täytyi olla totta, ko se sanos, että mää oon mode* 😖
Mun mielestä joku myönsi pilailleensa siitä jossain vaiheessa. Tai sit sitä alko kaduttaa että tunnusti olevansa mode ja koitti pelastautua.
Täällä ei kuitenkaan kannata ehkä kaikkea kirjoitettua ottaa ihan kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä viitsi lähteä kirjoittamaan mitään kivaa, koska tällä hetkellä joku taas poistattaa niitä tai sitten hautautuu näiden ilkeiden kommenttien alle.
Sama fiilis. Linkkejä kuviin ym. ei tee mieli laittaa, kun ne poistuu ennen kuin kukaan kommentoi tai sitten ne hautautuu niin kuin jo sanoit.
Etelän tanssi ei kyllä yhtään sovi lava kokonaisuuteen kun Katri ja Häärijä tanssii CCC koreografiaa ja Etel vaan hyppii ja riehuu lavalla :D
Erikoista jos yhtä biisiä varten otetaan tanssijat ulkomaan kiertueelle. Saakohan ne palkkaa suomen keikoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/corleonyens/status/1687433469666930688?s=46&t=291i2…
Mikä tämä on?
Onko Bojan ollut Twitterissä?
Ou nou, numerot: 666Editoitua höpöä.
Todellakin höpöä! Ihan tyypillistä twitter-roskaa.
Eli itsekirjoitetut nimet ja tekstit?
Oke. Tässä yksi syy, miksi en lue tän aiheen juttuja twitteristä. Vihaan myös twitter-linkkien laittamista, (mutta en poistele niitä!) koska siinä mennään twitteriin. Tiktok on täyttä paskaa, koska vakoiluohjelma (sitä mula ei oo, eikä tuu), insta on hyvä, mutta You Tube on paras tapa katsoa videoita. Sen haaste taas on, ettei siellä ole mihään lyhyitä pätkiä.
Tuo k
Kostopaidassa lattialla maaten on kyllä aika ylittämätöntä. Mä en tiedä enää kumpaan kallistun, ne koiranpentuääntelyt vai tämä. 👑