Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/anxious-witch/718824034966568960?source=share
Sanoo jotkut mitä tahansa, on ulkomailla asti nähny miten silminnähden outo tai epämukava Bojan on tossa klipissä. Että ei ole ainakaan pelkästään meidän mammojen juttu tämä.
#DID EUROVISION CREATE ANY COUPLES #bojan's face is priceless #“no I don't think so” sureee
Oli sitten kyse romanttisista tunteista, fani-ihastuksesta tai vaan ystävyydestä niin sitä ei kukaan voi kieltää että jostain syystä Jere on Bojanille arka paikka. Totuutta ei taida tietää kukaan muu kuin hän itse.
Mutta kun Kärtsälle sen sijaan Bojan ei tunnu olevan yhtään arka asia, sehän heittelee love you juttuja ihan keveästi haastatteluista instaan. Että eikö toi Bojanin yksipuolinen outous sitten kallista epäilyjä ihastuksen suuntaan?
ei se nyt epätavallista olis jos ihastuu oli bojan ja jere paljon keskenään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo jotkut mitä tahansa, on ulkomailla asti nähny miten silminnähden outo tai epämukava Bojan on tossa klipissä. Että ei ole ainakaan pelkästään meidän mammojen juttu tämä.
#DID EUROVISION CREATE ANY COUPLES #bojan's face is priceless #“no I don't think so” sureee
Oli sitten kyse romanttisista tunteista, fani-ihastuksesta tai vaan ystävyydestä niin sitä ei kukaan voi kieltää että jostain syystä Jere on Bojanille arka paikka. Totuutta ei taida tietää kukaan muu kuin hän itse.
Mutta kun Kärtsälle sen sijaan Bojan ei tunnu olevan yhtään arka asia, sehän heittelee love you juttuja ihan keveästi haastatteluista instaan. Että eikö toi Bojanin yksipuolinen outous sitten kallista epäilyjä ihastuksen suuntaan?
Olisko kielellä tekemistä asian kanssa? Love you-tahan käytetään englanniksi ihan erityyppisesti kuin suomenkielen rakastan sinua jolla on mielestäni enemmän painoarvoa. Sanonut vaan jotain mitä mieleen tulee ja fraasit on helppoja siihen. Samoin you are my best friend on helppo sanoa kun äkkiä pyydetään jotain viestiä toiselle eikä ole ehtinyt kunnolla ajatella mitä pitäisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä B on kyllästynyt tähän vitsiin jo kun kaikki on silleen "B ja K pussauskoppiin, oletko löytänyt sieltä kivan kaverin sieltä viisuista niin"
Toi olisi mustakin hyvä teoria jos tämä Bojanin tympääntyminen vihjailuihin ja kyselyihin olisi alkanut tässä viime päivinä. Mutta kun häneltä ei olisi saanut kysyä mitään silloin viisu viikoillakaan, heti meni tyyppi hankalaksi ja naama nurinpäin. Sillon vielä esim yli innokkaat fanit ei häntä ahdistellut vaan pelkästään viisujen viralliset haastattelijat asiasta kyseli. Tämä uteliaiden fanien pommitus alkoi vasta kun viisut loppu.
En tunnista tällaista ollenkaan. Sehän hoiti kaikki baby seal -haastattelut sun muut varsin iloisena. Kaveritkin virnuili vieressä.
Baby seal haastis on yks niistä monista missä nimenomaan alkoi ne ihme ummet lammet, vakavat selittelyt ja luennot heidän väleistään, kun olisi voinut vastata vaan että Käärijä on kiva tyyppi ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä katsomassa Bojanin uusi Tiktok-tili, jonka teki muutama päivä sitten, Jokerman.
Ei kai toi ole sen oma tili?! Käytännössä pelkkää Käärijää!
Toisaalta Joker outin omassakin on ihan tuoretta käärijää tarjolla, ja sitä tiliä taitaa pitää jokerit ihan itse, ellei jopa nimenomaan bojan.
ennen sanottiin, että "ei yksi kerta homoksi tee". Onneksi nykyään ei tarvitse itseään tällä tavalla edes määritellä. Saati tilittää ulkopuolisille.
Siis tää äijä saisi valita noin 47 550., halukkaasta naisesta, mutta pillittää jonkun serbialaisen miehen perään?
Käärijän MTV3 haastattelussa, kun kertoo Bojanista kerraten heidän tutustumisen vaiheita. Sen jälkeen, kun on kertonut, että pre-partyjen jälkeen, kun ei oltu samassa tilassa vaan oltiin eri maissa, niin jauhettiin ja laiteltiin viestiä.
Tässä kohtaa tarinan vaiheet siirtyy viisuihin, niin mulla kiinnitti huomion alunperinkin, miten tulee jännä hymy, katselee poispäin haastattelijasta kun jatkaa: "ja, ja ja, tota, hengailtiin jonkun verran kyllä ja tuli vietettyä aikaa"
Voihan olla ihan yleisestikin hauskat yhteiset live-hetket, jotka tuo virneen huulille, mutta jotenki jännä ilme musta:D
Ja lisää ylitulkitsemisshippausta: tuo ilmaisu nyökytellen, että hengailtiin kyllä ja tuli vietettyä aikaa, kuulostaa ihan niinku vastais myöntävästi johonki mihin tahansa kysymykseen lisättynä vähän nolostuneen iloisella hymyllä (vaikka kukaan ei siinäkohdas kysyny mitään vaan oli vaan se yleisesti pitkä vastaus Bojan-kysymykseen)
Kohta 6:25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä katsomassa Bojanin uusi Tiktok-tili, jonka teki muutama päivä sitten, Jokerman.
Toisaalta Joker outin omassakin on ihan tuoretta käärijää tarjolla, ja sitä tiliä taitaa pitää jokerit ihan itse, ellei jopa nimenomaan bojan.
On se. Ja näyttää sille että ikävöi aika lailla K:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko kyllä, että on Bojanin oma. Mistä oot päätellyt niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä huvittavaa, miten paljon käärijä on jokereitten tileillä esillä.
Käärijä kutsui Bojania Jokermaniksi, ja nyt B nimennyt Tiktok tilinsä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko kyllä, että on Bojanin oma. Mistä oot päätellyt niin?
No ei todellakaan ole bojanin tili!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tapaukseen Bojan. Ihmettelen sitä, että hänestä tuli käärijän omien sanojen mukaan hänelle best friend muutamassa viikossa, vaikka vanhoja tärkeitä kavereita on useita. Miten tuo on mahdollista? Vai onko vaan käärijän juttua ilman suurempaa ajatusta, mikä taas olisi minusta vähän outoa tässä aihepiirissä.
K yritti heikolla englanninkielen taidolla mongertaa sitä että tykkää B:stä kaverina. Voihan se olla että B on tehnyt jonkun vaikutuksen, platonisella tasolla ja K itse ihailee häntä mikä tekee suhteesta myös spesiaalin hänelle. Kumpikin ihailee jotain toisessa. Ts. Molemminpuolinen fanitussuhde
Siinä oli just ne pari ilmaisua mitä osaa "i love you" ja "good guy". Toisaalta ihan suomenkielellä totesi er heti huomas et heidän välillään on jotain. Toki laajempi tarkotus tällä varmaan, ku se et välillään olis ollu (vain?) ihastuminen.
Siitä Bojanille terveisiä/HSn videosta. Näiden sanojen lisäksi, jotka voi olla enkun kielen rajallisuutta Klla, mun shippaussilmissä painaa enemmän kehonkieli ja se, miltä sanaton viestintä näyttää tilanteessa.
Se HSn klippi 'kysytään ja puhutaan Bojanista' oli kyllä hämmentyneisyydessään ja hermostuneisuudessaan mun silmään samaa luokkaa kuin ne haastattelut, joissa Bojanin vastaukset ja olemus on ihan erilaista kuin yleensä.
Ehkä vähän eri lailla, B menee vakavaks ja alkaa selitellä pitkästi, mutta tässä Kn HS-videossa musta jännittyny tai hämmentyny kehonkieli oli kyllä sellasta, mitä Käärijä ei oo yleensä ikinä haastatteluissa. Hänhän on händlänny ties mitkä haastattelut rajallisella englannilla, ja nyt kiemurtelee, silmien tihentynyttä räpyttelyä ja kädet vispaa. Terveisistä tuli olo, että liian intiimiä katsottavaksi, mutta siitä alusta tuli myös jollain lailla kiusallinen olo tälle katsojalle liittyen siihen, että haastateltava vaikutti vähän epämukavalta tilanteessa.
Eikös siinä käynyt niin, että muutama päivä tuon come to Finland kutsun jälkeen olivat sopineet, että Bojan tulee kesäkuun alussa. Aika tiukka aikataulu kyllä nyt on, saa nähdä tuleeko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole🙄
Vierailija kirjoitti:
Käärijän MTV3 haastattelussa, kun kertoo Bojanista kerraten heidän tutustumisen vaiheita. Sen jälkeen, kun on kertonut, että pre-partyjen jälkeen, kun ei oltu samassa tilassa vaan oltiin eri maissa, niin jauhettiin ja laiteltiin viestiä.
Tässä kohtaa tarinan vaiheet siirtyy viisuihin, niin mulla kiinnitti huomion alunperinkin, miten tulee jännä hymy, katselee poispäin haastattelijasta kun jatkaa: "ja, ja ja, tota, hengailtiin jonkun verran kyllä ja tuli vietettyä aikaa"
Voihan olla ihan yleisestikin hauskat yhteiset live-hetket, jotka tuo virneen huulille, mutta jotenki jännä ilme musta:D
Ja lisää ylitulkitsemisshippausta: tuo ilmaisu nyökytellen, että hengailtiin kyllä ja tuli vietettyä aikaa, kuulostaa ihan niinku vastais myöntävästi johonki mihin tahansa kysymykseen lisättynä vähän nolostuneen iloisella hymyllä (vaikka kukaan ei siinäkohdas kysyny mitään vaan oli vaan se yleisesti pitkä vastaus Bojan-kysymykseen)
Kohta 6:25
Tää on niin ihana. Kommunikoitiin ensin kasvoilla ja eleillä. Voi käärijä, se on flirttailua.
Ja sit vielä täs on jotain, vähän niinku löydät uusia ystäviä ja sillä tavalla.
Niin. Vähän niinku.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää äijä saisi valita noin 47 550., halukkaasta naisesta, mutta pillittää jonkun serbialaisen miehen perään?
??
Vierailija kirjoitti:
Tuohan olisi maailman romanttisinta jos olisi joku tällainen tilanne, vaikka ketä olisi, mutta yksi ihminen vain kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
2.8. Käärijällä on muuten keikka Helsingin Kaivohuoneella. Ostin juuri sinne liput.
Annaliisojen kokoontumisajot? 😘
Bojan väitti tehneensä itselleen tilin, mutta ei sanonut millä nimellä se löytyisi. Sen insta on ainakin verifioitu, luulisi että olisi tiktokinkin varmistanut.
Siitä Bojanille terveisiä/HSn videosta. Näiden sanojen lisäksi, jotka voi olla enkun kielen rajallisuutta Klla, mun shippaussilmissä painaa enemmän kehonkieli ja se, miltä sanaton viestintä näyttää tilanteessa.
Se HSn klippi 'kysytään ja puhutaan Bojanista' oli kyllä hämmentyneisyydessään ja hermostuneisuudessaan mun silmään samaa luokkaa kuin ne haastattelut, joissa Bojanin vastaukset ja olemus on ihan erilaista kuin yleensä.
Ehkä vähän eri lailla, B menee vakavaks ja alkaa selitellä pitkästi, mutta tässä Kn HS-videossa musta jännittyny tai hämmentyny kehonkieli oli kyllä sellasta, mitä Käärijä ei oo yleensä ikinä haastatteluissa. Hänhän on händlänny ties mitkä haastattelut rajallisella englannilla, ja nyt kiemurtelee, silmien tihentynyttä räpyttelyä ja kädet vispaa. Terveisistä tuli olo, että liian intiimiä katsottavaksi, mutta siitä alusta tuli myös jollain lailla kiusallinen olo tälle katsojalle liittyen siihen, että haastateltava vaikutti vähän epämukavalta tilanteessa.