Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57381/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä World health organistationin artikkeli alkoholista kaikille tupakointiarvostelijoille:

https://www.who.int/europe/news/item/04-01-2023-no-level-of-alcohol-con…

Siinä sivussa on artikkeleita, joihin tuossa viitataan, mielenkiintoista luettavaa. Itse en juo enkä tupakoi. Kumpikin liittyvät lisääntyneeseen syöpäriskiin. Voitte alata arvostelemaan myös alkoholinkäyttöä joka kerta kun sellaista näkyy keneltäkään. 

en pidä alkohiolia, tupakkaa enkä nuuskaa millään tasolla viehättävinä tapoina. Mutta annan toisten pitää paheensa, kun itsekään en ole täydellinen.

Vierailija
57382/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se erikoista. 😆 Kaikki imee samaa hemmetin miilua, mut kun B tekee sen, niin se on vaan tyylikästä. Sure thing. 👌

Mulle miehen tupakointi on kuumaa, oli kuka hyvänsä.

Hyi, trashy olet.

Se on sun mielipiteesi. Kai sullakin on jotain juttuja, mikä sytyttää ja toisia, mitkä ei? Ennemmin tämä sun vastaus tuntui vähän, no, sanotaanko trashylta. Toisaalta olen itsekin tupakoiva mies, en tiedä, vaikuttaako se.

Pointti ei tässä ollut se, mistä innostuu, vaan ainoastaan matalamman sosiaaliluokan ihminen voi nauttia vuonna 2023 siitä (näystä), että joku tupakoi. Ja sori, mä en ole sellainen.

"Matalamman sosiaaliluokan ihminen" ???? Asummeko keskiajan Euroopassa?? Kaikista inhottavinta ovat ihmiset, jotka pitävät itseään parempina ihmisinä "korkeamman sosiaaliluokkansa" vuoksi. Todella mautonta käytöstä.

Kyllä Suomessakin on henkinen ala- ja yläluokka. (Alemman) keskiluokan voi olla sitä vaikeaa ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57383/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten erikoista, että Jokerit ei ole instaansa päivittänyt huomisen keikan perumista. Siis muualle, kun stooriin. Nyt vasta aloin ihmetellä. Eihän kaikki keikalle tulijat ole sitä vsrmaan edes nähnyt.

On se siellä festivaalien sivuillakin ilmoitettu.

Eikös se olisi ollut perjantain keikka? Tän illan keikka peruuntui myös eikä missään näy asiasta mitään.

Vierailija
57384/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten erikoista, että Jokerit ei ole instaansa päivittänyt huomisen keikan perumista. Siis muualle, kun stooriin. Nyt vasta aloin ihmetellä. Eihän kaikki keikalle tulijat ole sitä vsrmaan edes nähnyt.

Festareiden, joita ei todella ole peruttu sääolosuhteiden takia.

Erikoista meininkiä. No, Kris oli vissiin rehellinen ainakin.

Näistä kummankin vastauksista oli vain huhupuheita, en pitäis varmana tietona.

Vierailija
57385/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisa pussy magnet -video! Aina yhtä ihana, kestää ajan saatossa hyvin. Bojan menee ensin Miken luokse moikkaan, mut sitten hoksaa et Miken hottis velipoika kävelee pari askelta takanapäin vähän omissa ajatuksissaan.

Mä luulen et näki kyllä pikkuveljen (heti) ensin mut yritti olla näyttämättä liian innokkaalta. Ja Kärtsyllähän on aluks jutunheitto kesken kameran suuntaan.

Vierailija
57386/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se olisi ollut perjantain keikka? Tän illan keikka peruuntui myös eikä missään näy asiasta mitään.

Tän illan keikasta tuli stoori eilen Sloveniaksi. Stoorit pysyy vaan 24h ja siitä oli typerää ilmoittaa vain stooreissa.

Vierailija
57387/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:n ilme ekassa kuvassa! Ehkä se K tuoksuu kukkasille, niin kuin se joku hemmo sanoi Euroviisujen aikaan. 💐💐

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1686417319373819910

Vierailija
57388/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1686321192989347841?s=20

Onko täällä jo ehditty puida jokeripoikien firman valtasuhteet?

Ei, mut aamulla kun tää oli, niin tsekkasin. Sieltä se löyty, katuosoite ja email. Kun ei aina tiedä, mikä on totta..😐

Vierailija
57389/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä World health organistationin artikkeli alkoholista kaikille tupakointiarvostelijoille:

Siinä sivussa on artikkeleita, joihin tuossa viitataan, mielenkiintoista luettavaa. Itse en juo enkä tupakoi. Kumpikin liittyvät lisääntyneeseen syöpäriskiin. Voitte alata arvostelemaan myös alkoholinkäyttöä joka kerta kun sellaista näkyy keneltäkään. 

en pidä alkohiolia, tupakkaa enkä nuuskaa millään tasolla viehättävinä tapoina. Mutta annan toisten pitää paheensa, kun itsekään en ole täydellinen.

En mäkään, mutta en mä sentään tyhmä ole. Niin tyhmä, että tupakoisin. 

Vierailija
57390/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista meininkiä. No, Kris oli vissiin rehellinen ainakin.

Näistä kummankin vastauksista oli vain huhupuheita, en pitäis varmana tietona.

No, mä olen nähnyt sen Markin vastauksen niistä sääolosuhteista.

Vierailija
57391/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummankin sivuilta löytyy tieto. Perjantain keikka siirretty 19.8.

Vierailija
57392/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana B 😂

https://twitter.com/imaginethat92/status/1686348623410544640

Toi hupparikuva on kyl yks mun suosikeistani.

Bojan antoi tuon hupparin brittikiertueella sille yhdelle fanille, josta piti huolta kun fani sai muistaakseni epilepsiakohtauksen.

Vierailija
57393/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakka haittaa myös muita lähellä olijoita, sen takia eri asia. Lisäksi alkoholia käyttävät myös älykkäät, toki aina vain harvemmin ja harvemmin, mutta tupakoitsijoissa on enemmistönä matalastikoulutetut urpot.

Ja itse en käytä alkoholia, lopetin kokonaan saatuani lapset. 

En tuomitse bändillä näkemääni alkoholinkäyttöä, se on myös miljoona kertaa helpompaa lopettaa kuin tupakointi, eikä siksikään niin petollista nuorena.

Olet kyllä todella tiedoton, jos ajattelet, että tupakoinnista on enemmän haittaa muille kuin käyttäjälle kuin alkoholista. Varsinkin nykyään tupakointivapaita alueita on niin hyvin, että toisen käden tupakoinnin voi välttää aika helposti. Tässä vähän aiheesta, miten alkoholinkäyttö vaikuttaa muihin kuin käyttäjään:

https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/alkoholi/alkohol…

Alkoholin väärinkäytöstä koituu yhteiskunnalle tajuttomat kulut vuosittain, ja terveyshaitat ovat valtavia. Mutta puolustele vain

Vierailija
57394/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se erikoista. 😆 Kaikki imee samaa hemmetin miilua, mut kun B tekee sen, niin se on vaan tyylikästä. Sure thing. 👌

Hyi, trashy olet.

Se on sun mielipiteesi. Kai sullakin on jotain juttuja, mikä sytyttää ja toisia, mitkä ei? Ennemmin tämä sun vastaus tuntui vähän, no, sanotaanko trashylta. Toisaalta olen itsekin tupakoiva mies, en tiedä, vaikuttaako se.

Pointti ei tässä ollut se, mistä innostuu, vaan ainoastaan matalamman sosiaaliluokan ihminen voi nauttia vuonna 2023 siitä (näystä), että joku tupakoi. Ja sori, mä en ole sellainen.

FYI: Tupakointi voi *näyttää* esteettiseltä minkä tahansa sosiaaliluokan edustajan silmin.

Vierailija
57395/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisa pussy magnet -video! Aina yhtä ihana, kestää ajan saatossa hyvin. Bojan menee ensin Miken luokse moikkaan, mut sitten hoksaa et Miken hottis velipoika kävelee pari askelta takanapäin vähän omissa ajatuksissaan.

Mä luulen et näki kyllä pikkuveljen (heti) ensin mut yritti olla näyttämättä liian innokkaalta. Ja Kärtsyllähän on aluks jutunheitto kesken kameran suuntaan.

No juu niinhän se huomas. Ja sen intoa ja ihastusta ei voi olla näkemättä. Ja kun haluaa jutella rauhassa ilman kameraa. Hän on selvästi ilahtunut, tai molemmat ovat, toistensa näkemisestä.

Vierailija
57396/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B:n ilme ekassa kuvassa! Ehkä se K tuoksuu kukkasille, niin kuin se joku hemmo sanoi Euroviisujen aikaan. 💐💐

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1686417319373819910

Oliko tämä risteily muuten sen Lontoon (?) prepartyn ja Liverpoolin välissä vai miten tämä asettuu aikajanalle? Menikö ne tän jälkeen sillä bussilla mistä tuli Justin Bieber boyfriend stoorit? Oon nähny kauheen määrän videoita viisujenkin aikana, mutta niiden ilmestymisjärjestys on ollut mulle aina vähän mysteeri, kun rupesin seuraamaan näitä vasta finaaliviikolla.

Vierailija
57397/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää on mun mielestä oikeastaan ollut ihan just sopiva vastaus tyhmään kysymykseen. Jos menee utelemaan joltain crewn jäseneltä että miks ne ei soitakaan perjantaina niin saa tyytyä siihen että vastataan että sillon on huono ilma. Ei todellakaan jotkut ääniteknikot ja roudarit ala kertoa esiintyjien terveysasioista yhtään mitään. Eri asia on sitten siinä vaiheessa jos bändi itse jotain ilmoittaa.

Vierailija
57398/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pussy magnet videon pitkä versio - itse en ollut ikinä nähnyt tätä alusta asti 

https://www.tumblr.com/katinkulta/724467679177687041?source=share

Tää on best. Toinen on se, jota monesti jo toivoin: JO tulee finaaliesityksensä jälkeen sohvien suuntaan. B etenee luotijunana Kn halittavax suomen loosiin, vaikka muut JO vilkuttelee vielä ja sit kaikki kaulailee...💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞 Löytyskö?

Vierailija
57399/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, trashy olet.

"Matalamman sosiaaliluokan ihminen" ???? Asummeko keskiajan Euroopassa?? Kaikista inhottavinta ovat ihmiset, jotka pitävät itseään parempina ihmisinä "korkeamman sosiaaliluokkansa" vuoksi. Todella mautonta käytöstä.

Kyllä Suomessakin on henkinen ala- ja yläluokka. (Alemman) keskiluokan voi olla sitä vaikeaa ymmärtää.

Niin, sillä tavalla henkinen, että nämä "korkeammalla tasolla" olevat kuvittelevat sen.

Vierailija
57400/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin samaa mieltä noiden terveysvaikutuksista niin josko lopetetaan tämän aiheen jauhaminen tähän, koska tämä ei ole mikään terveellisten elämäntapojen tiedotusketju.

Samaa mieltä!

Ketju on lukittu.