Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se katsoi sitä. Kuten kerran aikaisemminkin, kun ei ollut paikalla.
Olen vähän herkillä muutenkin, mutta tän huomaaminen kyllä liikutti eilen.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ketju kadonnut todella kauas siitä, mistä aikanaan lähdettiin. Ensimmäistä kertaa tällä viikolla on tehnyt mieli jättää koko lukeminen. Samoja kiistelyitä ja ilmeisesti myös trollaajia päivästä toiseen mukana. Kaikki alun hauska selkeä shippaus on kääntynyt tosiasioista kiistelyyn ja osittaiseen haukkumiseen. Twitterissä porukka jauhaa. Saisi mun puolesta jauhaa vain siellä. Turha luoda joka paikkaa samaa ilmapiiriä.
Mitä sä shippaisit ja millä perusteilla??? Ei synny shippaussukkia ilman shippausvilloja. Niitä ei enää ole ja artistien meininkikin näyttää herättävän ristiriitaisia fiiliksiä tahoillaan. Elämä ajoi ruusutarhan nurin puskutraktorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä klippi ollut jo? En tiedä onko Umazane misli ihan lastenlaulu, mutta no. :) https://www.youtube.com/watch?v=RePhaZ91Jag
B taitaa tykätä vähän lyhyemmistä shortseista. Ihana 😍
Huomasitteko muuten et ratsutilalla Jan oli ainut kellä oli pitkälahkeiset housut? Miettikää jos se pistäs noi B:n pikku pikku sortsit päälleen ... 😳😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin myös ihmettelemään, eiks täällä saa mainita Gregoria enää, ja mistä syystä tarkalleen? Turha oottaa vissiin vastausta 😆
Saa täällä, mutta nuo twitteriläiset ei tykkää ja poistelee viestejä.
Twitteriläiset jakaa myös joka ikisen saamansa tiedonmurun sinne Twitteriin.
Mikä h-lvetti twitteriä vaivaa. No, tää on vissiin toinen aihe sitten...
No kyllähän ne nyt menis aivan pois tolaltaan jos Reko the paholainen ois kattonut sitä liveä.
Minä en sit tiedä, onko vai ei.😂 Onks täällä tehty vähän kärpäsestä härkänen. Tai siis mitä tällä on väliä, kai se niistä edelleen välittää kuitenkin. Ihmiset en tajua teitä 🧐
Oliko se ajojahti susta jotenkin pieni juttu?
Niin siis ihmettelen mitä väliä sillä on, katsooko liveä vai ei? Eli mitä vattua sitten, jos katsookin?
Jakakaa ihmeessä ne yksäritkin sit nyt perään. H elvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä klippi ollut jo? En tiedä onko Umazane misli ihan lastenlaulu, mutta no. :) https://www.youtube.com/watch?v=RePhaZ91Jag
Huomasitteko muuten et ratsutilalla Jan oli ainut kellä oli pitkälahkeiset housut? Miettikää jos se pistäs noi B:n pikku pikku sortsit päälleen ... 😳😬
Taitais pikku veitikka kurkistaa lahkeen suusta.. Jan tuskin pystyy käyttämään lyhyempiä kuin polvipituisia housuja. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan ei voi käyttää shortseja. Yksityishenkilö estää.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on ihan varmaan trollien juttuja. Minä en oo sanonu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitais pikku veitikka kurkistaa lahkeen suusta.. Jan tuskin pystyy käyttämään lyhyempiä kuin polvipituisia housuja. 😅
Tai iso veitikka ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salena arvuuttelee stooreissaan et kuka on muuttamassa hänen kämpilleen. Noh, jokuhan on heti ehdottanut Kärtsää, johon S vaastannut "@Käärijä would you?" 😄
Linkkaisin, mutkun tiktok 💩
Rakastan Salenaa! Tykkäisin niiin paljon, jos pääsisi Lontoossa vetämään Who the hell is Edgarin! Todella taitava laulaja :)
Sama! Salenalla on *unaa. Ja rakastaa K:ta tietty :D
Hirvee kommentti Käärijästä tossa ylempänä.
Rölli tehnyt tänään pitkää päivää tässä ja toisessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee kommentti Käärijästä tossa ylempänä.
Jep, nämä K:n solvaajat pilaavat ketjun. Hyi että on rumia ihmisiä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäis laskea vähän niitä kierroksia. Sori, mä oikeasti kaipaan verbaalista selitystä sille, miksi liven katsominen on maailmanloppu 🤓 Alanuoli ei oo vastaus btw
Vierailija kirjoitti:
Onpas ketju kadonnut todella kauas siitä, mistä aikanaan lähdettiin. Ensimmäistä kertaa tällä viikolla on tehnyt mieli jättää koko lukeminen. Samoja kiistelyitä ja ilmeisesti myös trollaajia päivästä toiseen mukana. Kaikki alun hauska selkeä shippaus on kääntynyt tosiasioista kiistelyyn ja osittaiseen haukkumiseen. Twitterissä porukka jauhaa. Saisi mun puolesta jauhaa vain siellä. Turha luoda joka paikkaa samaa ilmapiiriä.
No kyllä ne vähän rauhottuu, kun yläasteet aukee ja kesäloma loppuu. Malttia vaan :) <3
Vierailija kirjoitti:
Rölli tehnyt tänään pitkää päivää tässä ja toisessa ketjussa.
Saakohan se pyhälisiä?
Ketä täällä kirjoittelee, kun ei ole mitään muuta ku Käärijän ja Bojanin haukkumista enää? Jos shippaus mennyt ohi tai muuten ei kiinnosta enää, älkää pyörikö täällä kommentoimassa enää, jooko?
Mä voisin syödä Kärden lonkeroröllöltä vaikka sushia.
Poistuiko viestit B:n lyhyistä shortseista ja K:n piukoista pakaroista?
Vähän silleen et 'jep, sinne jäi ...minkäs teet'.