Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
55121/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo eilinen keikka vähän väsyneeltä näytti. Mutta olisiko se nyt mikään ihme.

Omaan silmään nuo pötköttelyt ja istumisen näyttävät kivoilta, mutta tietysti osa yleisöstä jää ilman kun vain eturivit näkevät, jos matala lava.

Tai sit B on taas ottanut mallia K:lta lavashowhun, vetää pikku välikuolemat.

Vierailija
55122/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ero oli perjantain ja eilisen Bojaniin keikalla. Perjantaina esiintyi selvästi kännissä. Eilen ihan eri mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55123/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen innolla LadySLO:n keikka-arviota, miten paikan päällä on koettu

Vierailija
55124/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Out on niin hohthothot , Käärijä on hothothot ja Häärijäkin on melkein hothot, mutta miksei kukaan koskaan mainitse Käärijän pinkeistä kavereista mitään? Eivätkö ne kolme kaljua aurinkolasimiestä olekaan hotteja? Hehän ovat kaikissa esiintymisissä mukana lavalla ja tekevät itse asiassa lähes yhtä paljon hommia kuin stara itse.

Allu on musta todella hot ja cool. Vaikka on suurimman osan ajasta tiskin takana.

Allun pitäisi musta muutenkin saada enemmän huomiota. Hän on sentään tehnyt Käärijän kanssa kaikki biisit mitä Käärijä laulaa.

Allu on ilmeisesti vaatimaton tyyppi joka ei erityisesti halua huomiota. Aivan korvaamaton koko Käärijä-hommassa ollut toki.

Vierailija
55125/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näkynyt tallenteita eilisen JO kons loppuosasta? Erit Padam ja Novi val kiinnostais. Pötköttelyhetki Bllä olikin jo eri kpl aikana.💞😴

IG live alkoi kun Padam loppui eli se soitettiin konsertin alkupuolella.

Vierailija
55126/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live katkesi ihan äkkiarvaamatta kesken biisin. 😔

55127/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen B:n istumisesta ja pötköttelystä keikan aikana. Juu voivat olla vaan osa showta tai pieni hengähdyshetki. Mutta muistanko oikein, että B on jossain haastattelussa puhunut selkäkivusta, että voisiko liittyä myös siihen?

Luulisi, että kovalla alustalla makaaminen vain pahentaisi?

Kovalla alustalla makaaminen ei välttämättä pahenna selkäkipua. En usko, että kuitenkaan selkää lepuuttaakseen B oli pötköllään lavalla. Ehkä ollut nimenomaan jonkun saman laulun kohdalla. Osa showta lienee.

Vierailija
55128/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/yiboego/status/1685370395405246464?t=VB4YxOfZmy9z6j…

Lasten Kris-sekoilua. Ei sen tosiaan vsrmaan kannattaisi vastata enää yhtään kenellekään, hämärtyy nämä asiat näiden päässä.

Mä jo eilen ihmettelin, että miksi se liittyy mukaan näihin chatteihin ja jutteleekin. Sitten, kun ei vastaakaan heti, niin meno on tätä.

Siis mitä nää chat-ryhmät on oikeen?

Instassa kuka vaan voi alottaa ja kutsua sinne haluavansa tyypit. Tossa oli muutama fani ja Kris, joka ei sit yhtäkkiä vastannutkaan heti. En kyllä tajua alunperinkään, miksi ei vaan heti lähtenyt siitä ryhmästä. Ei tommosille kannata antaa yhtään mitään.

Näitä ryhmiä on vissiin useita, koska mä oon nähnyt eri. Kris sanoo jossain huomenta niin siitä kiljutaan ja melkein pyörrytään.

Onko tää twitteristilauman (jonka edustaja ehkä täälläkin oli käymässä) mielestä sitä toivottua/ oikeanlaista fanien huomioimista ja faneille takaisin antamista?

Kris tulee ikävä kyllä huomaamaan mitä tarkoittaa vanha sanonta pikkusormen antamisesta. :(

Jos satuitte huomaamaan, niin kaikissa twiiteissä ton alkuperäisen kommentin Twitter linkin alla tuomittiin jyrkästi moinen käytös. Menee vähän puurot ja vellit sekaisin täällä monessa asiassa ja on puolestaan lähdetty kaikkien twitteristien ajojahtiin.

Kyllä täällä on aika hyvin eritelty, että on tietty porukka. Ei kukaan ajattele, että kaikki Twitterissä.

Vierailija
55129/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kyllä 28.7. Padamin lopussa, että pyyhkii naamaansa millään kankalla tai muutenkaan kyyneleitä. Vetää joo hiukset pois kasvoiltaan aloittaen silmien korkeudelta, mutta jos silmät on oikeasti märät, niin ei niistä vesi tuolla liikkeellä lähde. 

Liikuttunut saattoi olla, sitä en kiellä.

Vierailija
55130/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/yiboego/status/1685370395405246464?t=VB4YxOfZmy9z6j…

Lasten Kris-sekoilua. Ei sen tosiaan vsrmaan kannattaisi vastata enää yhtään kenellekään, hämärtyy nämä asiat näiden päässä.

Mä jo eilen ihmettelin, että miksi se liittyy mukaan näihin chatteihin ja jutteleekin. Sitten, kun ei vastaakaan heti, niin meno on tätä.

Siis mitä nää chat-ryhmät on oikeen?

Instassa kuka vaan voi alottaa ja kutsua sinne haluavansa tyypit. Tossa oli muutama fani ja Kris, joka ei sit yhtäkkiä vastannutkaan heti. En kyllä tajua alunperinkään, miksi ei vaan heti lähtenyt siitä ryhmästä. Ei tommosille kannata antaa yhtään mitään.

Näitä ryhmiä on vissiin useita, koska mä oon nähnyt eri. Kris sanoo jossain huomenta niin siitä kiljutaan ja melkein pyörrytään.

Onko tää twitteristilauman (jonka edustaja ehkä täälläkin oli käymässä) mielestä sitä toivottua/ oikeanlaista fanien huomioimista ja faneille takaisin antamista?

Kris tulee ikävä kyllä huomaamaan mitä tarkoittaa vanha sanonta pikkusormen antamisesta. :(

Jos satuitte huomaamaan, niin kaikissa twiiteissä ton alkuperäisen kommentin Twitter linkin alla tuomittiin jyrkästi moinen käytös. Menee vähän puurot ja vellit sekaisin täällä monessa asiassa ja on puolestaan lähdetty kaikkien twitteristien ajojahtiin.

Kyllä täällä on aika hyvin eritelty, että on tietty porukka. Ei kukaan ajattele, että kaikki Twitterissä.

Jep, ei ne ole kuin ne tasan samat, jotka oli siinä G n ajojahdissakin. Mikä on vähän merkillistä.

Vierailija
55131/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan käyttäytyä ettette joudu Twitterin Joksu-vankilaan 😀

@JOfficialJail

Vierailija
55132/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta menee ccc:lla 100milj. rikki spotifyssä, miettikää sitä!

55133/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Out on niin hohthothot , Käärijä on hothothot ja Häärijäkin on melkein hothot, mutta miksei kukaan koskaan mainitse Käärijän pinkeistä kavereista mitään? Eivätkö ne kolme kaljua aurinkolasimiestä olekaan hotteja? Hehän ovat kaikissa esiintymisissä mukana lavalla ja tekevät itse asiassa lähes yhtä paljon hommia kuin stara itse.

Allu on musta todella hot ja cool. Vaikka on suurimman osan ajasta tiskin takana.

Allun pitäisi musta muutenkin saada enemmän huomiota. Hän on sentään tehnyt Käärijän kanssa kaikki biisit mitä Käärijä laulaa.

Allu on ilmeisesti vaatimaton tyyppi joka ei erityisesti halua huomiota. Aivan korvaamaton koko Käärijä-hommassa ollut toki.

Kiva tietää, että Allu on mukana esiintymässä. Toiset ovat Jaakko ja Jukka. Välillä heitä on kaksi ja välillä kolme.

Heitä ei ole vaan tehty esiintymisasuissaan kuumiksi. On ne pinkit ja mustat asut. Joissain asuissa on toinen housun lahje lyhyt ja toinen pitkä. Heidän asunsa häivyttää heitä taustalle. Varmaan tarkoituksella.

Vierailija
55134/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tälle tietylle Twitter porukallehan Kris on jo korvannut B:n täysin. Ilman, että se enää on läpänheittoa.

Käsittämätöntä. Siis tietenkin saa fanittaa Krisiä, mutta miksi pitää laittaa ne jotenkin vastakkain. Kyllä on pimeetä porukkaa enkä vaan tykkää tosta haukkumishuumoristakaan vaikka kuinka läppä läppä.

Itse en oikein ymmärrä, miksi B ja Kris eivät tällä hetkellä tuo enemmän esille kaveruuttaan ja yhteishenkeään (ovat aiemmin tehnyt niin paljonkin). Näyttäisivät vastakkainasettelijoille, että huutelevat ihan perätöntä p*skaa.

Vierailija
55135/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä et kuviot ja tunnelmat on melko levällään JO-leirissä. Yrittävät kovasti pitää homman hallinnassa. Mutta hiukan sekavalta vaikuttaa.

Bojan taitaa olla aika väsynyt, asiat painavat mieltä. Ja Kris on tehnyt jo kasan pahoja virheitä hypättyään someohjaksiin. Liikaa vastuuta ja vapauksia otettu ja annettu.

Vierailija
55136/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JO:n omat instalivet katkeavat aina kesken biisin, niin edelliselläkin kerralla. Haluavat varmaan, että ostetaan liput koko konserttiin eli näyttävät vain pätkän jostakin. Viimeksi oli alusta kaksi biisiä, nyt sitten oli 30 minuuttia ja aika monta biisiä.

Itse en kuullut Padamin loppua, kun tulin juuri pari minuuttia myöhemmin eli Demonin alkuun ja tuolloin se live pätki voimakkaasti ja Metuljin kohdalla pysähtyi minulla sitten kokonaan. Päivitin sivun ja sen jälkeen ei sitten pätkinytkään yhtään ja oli todella laadukas video ja erittäin hyvät kuvakulmat. Harmi, että lempibiisit tulivat siinä pätkiessä (A sem ti povedal ja Metulji).

Erittäin kiitollinen olen siitä, että tulee livemateriaalia keikoilta.

Vierailija
55137/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tälle tietylle Twitter porukallehan Kris on jo korvannut B:n täysin. Ilman, että se enää on läpänheittoa.

Käsittämätöntä. Siis tietenkin saa fanittaa Krisiä, mutta miksi pitää laittaa ne jotenkin vastakkain. Kyllä on pimeetä porukkaa enkä vaan tykkää tosta haukkumishuumoristakaan vaikka kuinka läppä läppä.

Itse en oikein ymmärrä, miksi B ja Kris eivät tällä hetkellä tuo enemmän esille kaveruuttaan ja yhteishenkeään (ovat aiemmin tehnyt niin paljonkin). Näyttäisivät vastakkainasettelijoille, että huutelevat ihan perätöntä p*skaa.

Jep, kyllä nyt täytyy poikien pitää tiukasti yhtä, jos alkaa rakoilemaan sillä voi olla kohtalokkaita seurauksia.

Vierailija
55138/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkan CCC!

Vierailija
55139/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen virallinen live kesti vain kymmenisen minuuttia. Eilen meitä hemmoteltiin.

Vierailija
55140/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Kris oli Bojanin wingmanina, vaikkei Bojan edes ollut paikalla. :) https://www.youtube.com/watch?v=1HkfqB3yqNw

Ketju on lukittu.