Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

54601/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän keikka meni Oulussa oikein hyvin, hehkutti Jukkaa kun se on täältä kotoisin. Meinas vähän pala nousta kurkkuun ja itku tosin tulla kun pitivät hiljaisen hetken Mikin muistolle ja omistivat Urheilujätkän hälle. 😢 (Oon tarkoituksella tänään yrittäny vältellä kaikkia lehtijuttuja yms aiheesta kun tiiän että alkaa itkettään.)

Ihana K :( vähän vakavampaa myös K:n suunnalta siis saa, ihana että kunnioitti Mikin muistoa. 

Onkohan jopa pyydetty pitämään, samaan aikaan ollu Mikin hautajaiset Oulussa.

On varmaan pyydetty,, tuskin K olisi muuten sitä tiennyt.

Hoh hojaa .. sinähän et voi uskoa Käärijästä yhtään mitään hyvää. Tätä Miki Liukkosen muistamistakin sinun pitää yrittää kaikin tavoin dissata. Mutta et sinä siinä onnistu. Kyllä tieto Mikin hautajaisten ajankohdasta 29.7. on ollut esillä jo jonkin aikaa. Ei varmasti ole Mikin omaiset pyytäneet Klta muistamista. Heillä on ihan tarpeeksi oman surunsa kanssa. Eikä noita omaiset muuten kaan pyytele. Saattaa samalla festivaalilla toinenkin artisti pitää hiljaisen hetken, kun oli Mikin kaveri.

Vierailija
54602/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko perustaa Joker Outeille oma ketju, koska puhe on selkeästi siirtynyt laulajan lisäksi muuhun bändiin? Bojanin ja Käärijän parittamisen voisi lopettaa, koska se "suhde" oli ja meni.

Ketjun perusteella on helppo uskoa, että Joker Out on mannaa 13-15-vuotiaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54603/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivukaupalla tyhjää lätinää tyhjästä. Näyttää olevan pääosin yhden ihmisen tajunnanvirtaa. 

Ei voi pitää paikkaansa, olin pari tuntia poissa ja tänne oli tullut ainakin 5 sivua tekstiä. Eli on meitä ainakin 2 mun lisäksi: se joka on kirjoittanut noi 5 sivua ja sitten sä.

Vierailija
54604/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih, juren stoorissa siirtymää seuraavalle keikalle. Bojan nukkuu ku pikkulapsi!

Oli pikkusen hiljasta poikaa auto täynnä. Onneksi Boitsu-rakas nukku ja toivottavasti vähän edes sai ladattua akkuja.

Vierailija
54605/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivukaupalla tyhjää lätinää tyhjästä. Näyttää olevan pääosin yhden ihmisen tajunnanvirtaa. 

Ei voi pitää paikkaansa, olin pari tuntia poissa ja tänne oli tullut ainakin 5 sivua tekstiä. Eli on meitä ainakin 2 mun lisäksi: se joka on kirjoittanut noi 5 sivua ja sitten sä.

Eiköhän meitä oo täällä useampia lätisemässä tyhjiä.

Vierailija
54606/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin täällä!

54607/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän keikka meni Oulussa oikein hyvin, hehkutti Jukkaa kun se on täältä kotoisin. Meinas vähän pala nousta kurkkuun ja itku tosin tulla kun pitivät hiljaisen hetken Mikin muistolle ja omistivat Urheilujätkän hälle. 😢 (Oon tarkoituksella tänään yrittäny vältellä kaikkia lehtijuttuja yms aiheesta kun tiiän että alkaa itkettään.)

Ihana K :( vähän vakavampaa myös K:n suunnalta siis saa, ihana että kunnioitti Mikin muistoa. 

Sehän tuli Qstockiin nimenomaan keikkansa peruuttamaan johtuneen Behmin tilalle

Eikö se ollut Tikkurila missä korvasi Behmin?

On korvannut Behmin useamman keikan. Behm perui kaikki heinäkuun keikkansa. Luultavasti hän on ollut tänään sielä Oulussa Mikin hautajaisissa.

Vierailija
54608/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvon Twitteristi. Miten teille voi olla oikein, että saatte G:n ulos ja samana päivänä teille esitellään Kiki. Alle viikko siitä teillä on yhtäkkiä joku suojelukohde Kiks, joka sisältää Maksin ja Kikin. Siis. Miten. V i t u s s a tämä on okei? Olisiko ollut okei, jos G olisi jakanut vastaavia kuvia?

Mitä järkeä on tätä twitter-paskaa tuoda tänne? Puikaa sitä siellä tai aloittakaa aiheelle oma ketju!

En tajua, miksi kukaan pyörii jossain twitterissä???? Ettekö osaa fanittaa ihan itselsenne idoleitanne, tai vain keskustella heistä täällä?

Tää ketju jaettiin siellä ja sieltä hyökkäsi ilmeisesti vain yksi lapsi tänne kertomaan, että Bojan on kusettaja. Ei sen suurempaa hätää.

Ai, no mistäs aiheesta sitten viimeiset 10 sivua jauhavat joka viestissä?

Vierailija
54609/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih, juren stoorissa siirtymää seuraavalle keikalle. Bojan nukkuu ku pikkulapsi!

Varppina on suu auki ja kuolavana leualla

Minä voisin nuolla sen vanan, alottaen kaulalta ja päätyväni hänen huulilleen.

Vierailija
54610/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On korvannut Behmin useamman keikan. Behm perui kaikki heinäkuun keikkansa. Luultavasti hän on ollut tänään sielä Oulussa Mikin hautajaisissa.

On ollut, Iltiksessä juttu, vaikka ei mun mielestä tarttis kyllä kuvailla surevia läheisiä.

Vierailija
54611/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä päivä oli alunperin K:n kalenterissa.

Vierailija
54612/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näkee unia K:sta ;)

Vierailija
54613/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvon Twitteristi. Miten teille voi olla oikein, että saatte G:n ulos ja samana päivänä teille esitellään Kiki. Alle viikko siitä teillä on yhtäkkiä joku suojelukohde Kiks, joka sisältää Maksin ja Kikin. Siis. Miten. V i t u s s a tämä on okei? Olisiko ollut okei, jos G olisi jakanut vastaavia kuvia?

Mitä järkeä on tätä twitter-paskaa tuoda tänne? Puikaa sitä siellä tai aloittakaa aiheelle oma ketju!

En tajua, miksi kukaan pyörii jossain twitterissä???? Ettekö osaa fanittaa ihan itselsenne idoleitanne, tai vain keskustella heistä täällä?

Tää ketju jaettiin siellä ja sieltä hyökkäsi ilmeisesti vain yksi lapsi tänne kertomaan, että Bojan on kusettaja. Ei sen suurempaa hätää.

Ai, no mistäs aiheesta sitten viimeiset 10 sivua jauhavat joka viestissä?

Juuri siitä, mistä kerroin. Yksi twitteriläinen vähän avautumassa.

Vierailija
54614/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko perustaa Joker Outeille oma ketju, koska puhe on selkeästi siirtynyt laulajan lisäksi muuhun bändiin? Bojanin ja Käärijän parittamisen voisi lopettaa, koska se "suhde" oli ja meni.

Ketjun perusteella on helppo uskoa, että Joker Out on mannaa 13-15-vuotiaille.

Menehän rölli takaisin luolaasi.

Vierailija
54615/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varppina on suu auki ja kuolavana leualla

Minä voisin nuolla sen vanan, alottaen kaulalta ja päätyväni hänen huulilleen.

Kaula on K:n yksityisomaisuutta 😂

Vierailija
54616/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkät nieli ne viinimaistiaiset välikuolemasta päätellen. Piti purskutellaan vaan!

Vierailija
54617/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää poikien ilmeet, silmät ja tuo riemu 💙 💚

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1685284442485489664

Nämä kaksi niin kuuluu yhteen. Sydän pakahtuu kun noita katsoo yhdessä. Universumi järjesti ne jo kerran yhteen nyt ois aika jonkun kohtalon puuttua asiaan. Hirvittää ajatus, että tuo kaikki menisi hukkaan. Toivottavasti ovat ainakin jollain tavalla toistensa elämässä aina.

Vierailija
54618/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

FREE JANS PRIVATE PERSON

Vierailija
54619/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa juttua "ei-fanilta" K:n keikasta, 2 tweettiä 😊

https://twitter.com/TuijaHelenaK/status/1685317662023254016

Vierailija
54620/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FREE JANS PRIVATE PERSON

Vihdoinkin jollakin on edes oikeaa asiaa täällä.

Ketju on lukittu.