Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyppejä tänne taas eksynyt. Vai onko kaikki seonnut valvottuaan yöllä Jokereitten keikalla.
"Ennen vanhaan 1700-luvulla piti pukeutua vartalon muodon mukaisesti!" Trikoo on riskillä ruma? Maharöllykät? Öööeevit*tu sanonpahan vaan.
Ihan naistenlehtien peruskamaa vielä ennen kehorauhatrendiä. Kukaan ei enää muista A-tyyppiö, O-tyyppiä, H-tyyppiä.........😂 t.H -tyyppi
Mä muistan vaan päärynä-ja omenavartalot.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin kännisyntilistastasta unohtu tosiaan et se nuoli sitä fanin puhelinta ennenku hiero haaroihinsa tai toista päin ja heitti takas omistajalleen. Sylki myös vettä Janin päälle.
Melkosta sekoilua ollut koko keikka.
Ei nuollu, se video oli tiktokissa, liikutti kieltä sivulta sivulle.
https://vm.tiktok.com/ZGJqoQDXt/
Boysit farmilla.
Noi B:n sortsit on kyllä söpöt!
Ja miten pikkunen hänkin on näissä kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin kännisyntilistastasta unohtu tosiaan et se nuoli sitä fanin puhelinta ennenku hiero haaroihinsa tai toista päin ja heitti takas omistajalleen. Sylki myös vettä Janin päälle.
Melkosta sekoilua ollut koko keikka.
Mun puhelinta B sais kyllä nuolla ja hieroa haaroväliinsä niin paljon kuin lystää.. 😌
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pujoparta ei pue Käärylettä eikä varmaan ketään muutakaan. Parta hittoon ku olis jo. Sitten on perfect nassuli.
Niin, sinä olet sitä mieltä. Toiset tykkää parrasta ja toiset ei. J/K näyttää tykkäävän. Minusta hänelle sopii juuri tuollainen parta kuin hänellä on. Kunhan se on huoliteltu. Netissä on kuvia nuoren Kn ajoilta, jolloin hänellä oli vain viikset.
Häärijällä näyttää olevan sama partamalli kuin Käärijällä.
Minustakin tuo pitempi parta tekee vanhemman näköiseksi eikä oikein muutenkaan sovi. On paljon freesimmän näköinen vähemmillä partakarvoilla. viisuissa oli kiva. Jos itse on tyytyväinen niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyppejä tänne taas eksynyt. Vai onko kaikki seonnut valvottuaan yöllä Jokereitten keikalla.
"Ennen vanhaan 1700-luvulla piti pukeutua vartalon muodon mukaisesti!" Trikoo on riskillä ruma? Maharöllykät? Öööeevit*tu sanonpahan vaan.
Ihan naistenlehtien peruskamaa vielä ennen kehorauhatrendiä. Kukaan ei enää muista A-tyyppiö, O-tyyppiä, H-tyyppiä.........😂 t.H -tyyppi
Mä muistan vaan päärynä-ja omenavartalot.
Päärynä oli just A-tyyppi ja Omena O 😊
Vierailija kirjoitti:
Toisella palstalla oli jo päätetty että kännissä ja täysin henkisesti riekaleina se oli. Musta ne veti vaan normi Slovenia-keikan, eli aika eleettömän. Ja ajankohtakin niin myöhäinen.
👋🤡
Siellä kyllä katsotaan joidenki ihmeen Bojan on surkea tapaus-lasien läpi. Olin ite eilen onnessani nähtyäni energisen Bojanin, tässä kamalassa tilanteessa missä he on nyt. Ja lauloi niin hyvin, jopa selällään maatessaan!
Vierailija kirjoitti:
More lovely Bojan-Nace moments💕
https://vm.tiktok.com/ZGJqoWMTm/
Söpöä 💕 Nace vähän kuin isoveli Bojanille. Vai vähän kaikille? Ikänsä puolesta. Vaikka todellisuudessa se taitaa olla kaikista nuorin eli Kris, joka ottaa vastuuta jne.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pujoparta ei pue Käärylettä eikä varmaan ketään muutakaan. Parta hittoon ku olis jo. Sitten on perfect nassuli.
Huoliteltu malli olis parempi, sellainen joka oli viisuissa.
Älkää ihmiset ottako niin vakavasti kaikkea. Menee ihan tylsäksi koko ketju, jos kaikki pitää kommentoida ja analysoida ja arvostella. Relatkaa vähän. Osa kommenteista on ihan huumorimielellä kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Boysit farmilla.
Ja miten pikkunen hänkin on näissä kuvissa.
Mulla vähän inhottaa tuo Bojanin lyhyeksi mollaaminen tuolla twitterissä. Nyt siellä on tehty kuvamuokkauksiakin, joissa B todella lyhyt. Hän kyllä tietää pituutensa ilman tuota korostamistakin ja eikö hän oo sanonu kärsineensäki siitä.
Bojanin ääni on kyllä uskomattoman upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella palstalla oli jo päätetty että kännissä ja täysin henkisesti riekaleina se oli. Musta ne veti vaan normi Slovenia-keikan, eli aika eleettömän. Ja ajankohtakin niin myöhäinen.
👋🤡
Siellä kyllä katsotaan joidenki ihmeen Bojan on surkea tapaus-lasien läpi. Olin ite eilen onnessani nähtyäni energisen Bojanin, tässä kamalassa tilanteessa missä he on nyt. Ja lauloi niin hyvin, jopa selällään maatessaan!
Joo vähän ihmetytti se hautajaistunnelma, mikä siellä vallitsi keikan jälkeen, kun itse oli ihan fiiliksissä ja hyvällä mielellä keikan jälkeen. Ja B näytti eilen niin hyvältä läpinäkyvässä paidassa ja tyköistuvissa housuissaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boysit farmilla.
Ja miten pikkunen hänkin on näissä kuvissa.Mulla vähän inhottaa tuo Bojanin lyhyeksi mollaaminen tuolla twitterissä. Nyt siellä on tehty kuvamuokkauksiakin, joissa B todella lyhyt. Hän kyllä tietää pituutensa ilman tuota korostamistakin ja eikö hän oo sanonu kärsineensäki siitä.
😔 Voi toista.
No eihän se lotkauttanut korvaansa kun livessä kysyttiin poikien pituudet ja muut vastasi ja B vain tuijotti kännykkään, ihan ku ei kuulisi mitään, vaikka toiset kyseli ja toki sit jäpät heitti et Bojan on kaksimetrinen. Arka asia selvästi, ikävää et kiusataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boysit farmilla.
Ja miten pikkunen hänkin on näissä kuvissa.Mulla vähän inhottaa tuo Bojanin lyhyeksi mollaaminen tuolla twitterissä. Nyt siellä on tehty kuvamuokkauksiakin, joissa B todella lyhyt. Hän kyllä tietää pituutensa ilman tuota korostamistakin ja eikö hän oo sanonu kärsineensäki siitä.
Minustakin tuo pituus kuuluisi kehorauhan piiriin. Ihan yhtä lailla leikkimielinen kiusoittelu voi haavoittaa siinä missä muukin ulkonäköön kohdistuva ikävä kommentointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👋🤡
Joo vähän ihmetytti se hautajaistunnelma, mikä siellä vallitsi keikan jälkeen, kun itse oli ihan fiiliksissä ja hyvällä mielellä keikan jälkeen. Ja B näytti eilen niin hyvältä läpinäkyvässä paidassa ja tyköistuvissa housuissaan..
Oi se oli sek sikäs se paita! Sopi loistavasti sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👋🤡
Joo se paita oli 🔥! Toinen palsta sai kyllä mut pahalle tuulelle ihanan keikan jälkeen.
Eihän se B ole edes lyhyt, Kris nyt vaan on niin pitkä, oliko 190cm ainakin?
Ja omena ja päärynämalliset vartalot ja minkälainen mekko tai housut sopii kullekin tyypille.