Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
50101/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen muuten myös että Kärtsä käy myös sokeroinnissa, rinta ja vatsa niin peachy silky flawless ettei siihen sheivaus riitä.

Huh huh pelkkä ajatuskin. Siinä olisi ammattimainen suhtautuminen kyllä koetuksella.

Eli Jertsulle alkaa olla riskialttiita sekä hammaslääkärikäynnit, että kauneushoitolat ...... 😏

Taitaa nykyään olla parhaiten turvassa thaihierontapaikoissa 😂😂 (sehän kävi viisujen aikana)

Vierailija
50102/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli ihanaa, että B:n lempirannekoru on seal daddy ja muistuttaa sitten k:sta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50103/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla jää K musiikki toisarvoiseksi. Kun menen K keikalle niin menen sinne katsomaan ja kuuntelemaan siinä missä muitakin bändejä. Tämä palsta on vaan pieni sivujuonne. Tai oikeastaan vähän isompi ja mulle lähinnä hauskoja juttuja ja kirjoitteluja. Sen verran monet naurut täällä on saanut ja muutenkin piristää tylsiä päiviä.

Vierailija
50104/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti että K olisi vapaata elokuun alussa. Eihän sillä ole vaan 29. heinäkuuta on keikka ja sitten heti viiden päivän keikkaputki alkaen 2.8. Sen jälkeen on elokuussa kolme 4-5 päivän taukoa keikkailussa jolloin nyt ainakin teoriassa vierailu onnistuisi. 

6.8. keikka ja seuraava 11.8. keikka

Ja toinen tauko heti molemmilla 13-17.8 jollei tule jotain extraa.

Vierailija
50105/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/cha-cha-kaarija/717568157977542656/not-beating-t…

Törmäsin taas tähän ja vähän sydäntä särkee.

Kaukaiselta tuntuu tuo haastattelu. Tällä hetkellä olisi aika järisyttävää, jos K antaisi tuon sisältöisen haastattelun.  Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon K on noiden sanojensa takana tällä hetkellä. 

Miksi ihmeessä K ei olisi noiden sanojen takana. Minä luulen, että on.

Tuohon klippiin oli otettu vain tuo Bojania koskeva osuus. K pystyi pitämään pokan ihan hyvin. Hänestä näki kyllä, että Bojan on hänelle mieluinen ystävä ja mahdollisesti muutakin.

Haastattelu oli pidempi ja sisälsi muutakin. Löytynee vieläkin netistä.

Tuossa haastattelussa viisutapahtumat oli vielä tuoreessa muistissa, mietin vaan muuttiko esim. Bojanin Helsingin vierailu jotain tai muuten vaan elämäntilanteen realiteetit mahdollisesti ovat himmentäneet Bojanin vaikutusta K elämässä.

Vierailija
50106/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojci & stringit 😏

https://vm.tiktok.com/ZGJqFauwQ/

Hyi hitto. Mistä tuossa tietää jos joku hupsu antaa käytetyt. Sellaiset vähintään viikon jalassa marinoituneet.

Vierailija
50107/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ywityerin fanilauma manifestoi tukholman keikasta jokeritwitterin eeppisintä. Toivottavasti jää lahden sille puolelle ja suomessa saadaan ihan niitten jokerien keikka ilman mitään erityisiä fanitempauksia.

Vierailija
50108/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kyllä K:n touhuissa musiikki jäädä toisarvoiseen asemaan. Hieman tulee ikävä jotain Coldplayta, Kentiä tai vastaavaa, jonka keikan jälkeen puhutaan soitetuista biiseistä eikä siitä, kenen kieli oli jonkun kurkussa ja kuka kosi ketä ja uuh aah p erse ja p ano ja niin edelleen.

No vähän mietin samaa. Mistä kumpuaa tarve koko ajan vetää jotain överiseksijuttuja mukaan hommaan, oon ymmärtänyt että ei ehkä ihan tommosta meno ollut ennen UMK:ta🤔

Raukka yrittää epätoivoisesti kiusoitella Bojania ja saada siltä huomiota. K, olet niin läpinäkyvä!

Jotkut hankkii revenge bodyn tai kostomekon. K muuttuu mouruavaksi kolliksi.

Minusta K voisi hankkia kostomekon ja olen ihan tosissani. :P

Kostoboleron! Mustaa lateksia! Tai kuohkeaksi tärkättyä pitsiä!

Tämmösen fanartin joku on tehnyt, musta bolero.

https://twitter.com/lemon_h4/status/1683443931671871490

Vierailija
50109/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kyllä K:n touhuissa musiikki jäädä toisarvoiseen asemaan. Hieman tulee ikävä jotain Coldplayta, Kentiä tai vastaavaa, jonka keikan jälkeen puhutaan soitetuista biiseistä eikä siitä, kenen kieli oli jonkun kurkussa ja kuka kosi ketä ja uuh aah p erse ja p ano ja niin edelleen.

No vähän mietin samaa. Mistä kumpuaa tarve koko ajan vetää jotain överiseksijuttuja mukaan hommaan, oon ymmärtänyt että ei ehkä ihan tommosta meno ollut ennen UMK:ta🤔

Raukka yrittää epätoivoisesti kiusoitella Bojania ja saada siltä huomiota. K, olet niin läpinäkyvä!

Tuosta mallia https://www.instagram.com/p/CvFgUcqtO9W/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
50110/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, great minds think alike. 😂 (T: IG-linkin laittaja)

Vierailija
50111/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, ywityerin fanilauma manifestoi tukholman keikasta jokeritwitterin eeppisintä. Toivottavasti jää lahden sille puolelle ja suomessa saadaan ihan niitten jokerien keikka ilman mitään erityisiä fanitempauksia.

Kuulostaa pahalta. 😅

Vierailija
50112/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jälkeen todella toivon että Kärde olisi menossa sinne Sloveniaan, enkä edes mitkään shippilasit silmillä (vaikka sellaisetkin omistan), vaan ihan siitä syystä että tekisi varmasti molemmille todella hyvää päästä tuulettamaan päätä toisen seuraan. K olis täysi suomituristi siellä, niin saisi B ihan jotain muuta ajateltavaa. Ja sama toisin päin kun K:ta taas revitään täällä joka suuntaan. Ehkä olen sit naiivi, mutta en nää syytä miksei heillä jatkuisi se sama homma, että toistensa seurassa ja siinä keskinäisen uunoilun lomassa pystyvät unohtamaan hetkeksi kaikki ympäristön paineet ja odotukset.

Samaa olen vähän miettinyt. Molemmat on maininnut haastatteluissa, kuinka unohtivat viisujen paineet, kun viettivät aikaa yhdessä tehden kaikkia hölmöjä juttuja. Voisi sama tehdä hyvää hektisen kiertue-elämän ja sosiaalisen median ja julkisuuden tuomien paineiden lomassa.

Silti Jesse kertoi siinä podcastissa yhden tehtävänsä ollut Jeren maadoittaminen.

Ensi yö meneekin sitten siinä, kun mietin, että miten tämä maadoitus tapahtuu? Onko Bojanilla oma henk.koht maadoittaja?

Mietin vaan kun K ei ois selvinnyt siellä ilman B:n maadoittavaa voimaa ja vice versa. . . Että maadoittiko Jesse yhtään mitään? 😚

Missä välissä ois ehtinyt? Kun K oli B:n maadoituksessa kaikki vapaa-ajat ...

Huolellinen maadoitus on paikallaan silloin kun on sähköä ilmassa ja tietynlainen jännite lähes käsinkosketeltavaa 😁

Vierailija
50113/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain olen nähnyt kuvan, missä K:lla on musta pitsibolero ja kaulan seudulla siihen ommeltu musta niittipanta.

Vierailija
50114/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojci & stringit 😏

https://vm.tiktok.com/ZGJqFauwQ/

On kyllä vähän vaivaantuneen oloinen...

En ymmärrä tuota rintsikoitten tai stringien lavalle heittelyä laisinkaan.Eihän noi kundit noilla mitään tee.Roskikseen taitaa heittää seuraavaksi, kun ketään ei ole "todistamassa"fanilahjan kohtaloa.

Vierailija
50115/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain olen nähnyt kuvan, missä K:lla on musta pitsibolero ja kaulan seudulla siihen ommeltu musta niittipanta.

Se mahtoi olla sillon Kuopiosta kun se hukkas sen vihreän boleron menomatkalla ja fanit teki sille niitä korvaavia boleroita. Se musta pitsibolero oli kyllä aika hyvä. Pitääpä ettiä löytyskö kuva. 😅

Vierailija
50116/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K ei mene puolaan, niin niitä ei haittaa. Kopiot keikkailee jo täysillä😁

https://vm.tiktok.com/ZGJqFsWNy/

Vierailija
50117/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne viestit säilyy, kun vähän miettii, mitä niihin kirjoittelee, huomaa jo minkälaiset poistuu?

Vierailija
50118/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne viestit säilyy, kun vähän miettii, mitä niihin kirjoittelee, huomaa jo minkälaiset poistuu?

Ei se kyllä niin mee!

Vierailija
50119/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Bojcin kaksoisolento jos olis pidempi tukka🤣🤣

Sano että sä uskot

Meidät kohtalon tie

Niinkuin kerran se johti

Vielä yhteen näin vie

Sano että yhä ainoa olen sun

Sano että yksin olla sä tahdot mun