Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin myös tän ottaa pitkästä aikaa esille
Tää kyllä kuumottaa ja sopii just tähän tilanteeseen!
Ja taas lähti mutta otetaanpa uudestaan ja laitankin sitä palautetta.
Ei ole todellista. Poisti sen mun viestin missä kysyin että onko kukaan ikinä ottanut yhteyttä tuon "ota yhteyttä" lomakkeen kautta jotta poistelulle tulisi stoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin myös tän ottaa pitkästä aikaa esille
Tää kyllä kuumottaa ja sopii just tähän tilanteeseen!
Eih mä arvasin et taas tää 😅
Sen lomakkeen kautta voisi ilmoittaa, että täällä jaetaan yksityisiä nimiä ja juhlia ym. kellä on aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis tieto, että Gregor lähtenyt?
Mä olen ainakin aivan pudonnut kärryiltä koko keskustelun suhteen. On tainnut palstalaisilta nyt vaan lähteä lapasesta.
JO on twiitannut Euroopan kiertueen crew jäsenet ja Gregor ei oo mukana
Ja tätä edelsi siis nuorten fanien agitoima avoin ajojahti twitterissä jossa ko henkilöä syytettiin ties mistä kuten paidan koon neuvonnasta t-paitapisteellä myymässä. Bändi ilmoitti "perehtyvänsä asiaan" ja nyt fanit saivat tahtonsa läpi ja ko henkilö ei ole 23-24 rundilla mukana. Kukaan ei tiedä onko tehnyt mitään tai mitä jos on tehnyt mutta yhteistyö ainakin kv tuurilla ei jatku JO kanssa. Uusi JO crew tili myös perustettu instaan. Twitterissä potkuja vaatinut porukka myös kuolaa uutta, nuorempaa ja söpömpää crewn jäsentä.
Tällä hetkellä näin keski-ikäisenä suht uuvuttavaa olla tän porukan kanssa samassa fandomissa. 😳
Me olemme kuulkaa pojille breath of fresh air kun he syksyllä Suomeen saapuvat. Estronaudat ei olekaan mikään toksinen canceloiva fanilauma, vaan hyvänmielen nautalauma villasukkatuliaisineen.
En enää tiedä kumman olisin halunnut syksyllä nähdä mieluummin, JO vai estronaudat.
t. liputon
Osta lippu.
Sanotaanko näin ongelma on se matka ja raha eikä se itse lippu. Maksoiko se lippu nyt parikymppiä mutta matkat ja hotelli niin saat pulittaa varmaan satasia. Mutta silti vähän kyllä kutkuttelisi.
Ehkä me rannalle ruikuttamaan jäävät nähdään sitten syksyllä kuvia, tai ainakin kuvauksia, näistä vauvapalstan historiankirjoihin jäävistä hetkistä. 😇
Vierailija kirjoitti:
Sen lomakkeen kautta voisi ilmoittaa, että täällä jaetaan yksityisiä nimiä ja juhlia ym. kellä on aikaa
No laita sinä siitä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan joku virallinen tiedote Jokereilta tosta hommasta?
Vaikea sanoa.. Luulen että jos nuo syyttäjät ovat tyytyväisiä, niin on ehkä parempi hoitaa hommanäin hiljaa, ettei toiset fanit tule tietoisiksi tilanteesta. Enitenhän näitä syytöksiä puitiin twitterissä.
Eivät ole yhtään tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin aivan pudonnut kärryiltä koko keskustelun suhteen. On tainnut palstalaisilta nyt vaan lähteä lapasesta.
Ja tätä edelsi siis nuorten fanien agitoima avoin ajojahti twitterissä jossa ko henkilöä syytettiin ties mistä kuten paidan koon neuvonnasta t-paitapisteellä myymässä. Bändi ilmoitti "perehtyvänsä asiaan" ja nyt fanit saivat tahtonsa läpi ja ko henkilö ei ole 23-24 rundilla mukana. Kukaan ei tiedä onko tehnyt mitään tai mitä jos on tehnyt mutta yhteistyö ainakin kv tuurilla ei jatku JO kanssa. Uusi JO crew tili myös perustettu instaan. Twitterissä potkuja vaatinut porukka myös kuolaa uutta, nuorempaa ja söpömpää crewn jäsentä.
Tällä hetkellä näin keski-ikäisenä suht uuvuttavaa olla tän porukan kanssa samassa fandomissa. 😳
Me olemme kuulkaa pojille breath of fresh air kun he syksyllä Suomeen saapuvat. Estronaudat ei olekaan mikään toksinen canceloiva fanilauma, vaan hyvänmielen nautalauma villasukkatuliaisineen.
Todellakin! Hei pidetään huolta että jokereille jää mahdollisimman hyvä fiilis Suomen keikoista! Ehkä just vähän vanhemman fanikunnan näkeminen ois heille kivaa vaihtelua, eli estronaudat rohkeasti eturiviin!
Vierailija kirjoitti:
Tuo katse...voi K mitä teet meille! 🔥🔥🔥🔥
https://twitter.com/onaplstika/status/1683134133122355200/photo/1
Baby boy 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko villasukkaprojekti mennyt eteenpäin? Minä ainakin olen valmis laittamaan viimeiset roponi poikien lahjoihin, mutta miten tämän homman pystyy organisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Nehän lähti kun ilmoitti asiattomiksi. Ei mennyt kauaakaan. Ilmoita sinäkin jatkossa ne asiattomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Hei pidetään huolta että jokereille jää mahdollisimman hyvä fiilis Suomen keikoista! Ehkä just vähän vanhemman fanikunnan näkeminen ois heille kivaa vaihtelua, eli estronaudat rohkeasti eturiviin!
Vaikka mä oon nyt sata kertaa nähnyt tän sanan (estronaudat) ja itsekin sitä käyttänyt lauseessa, mua naurattaa se joka kerta yhtä paljon. Äskenkin tuli ihan yhtäkkinen räkänaurahdus. Onkohan tässä kesälomalla jotenkin aivot pienentynyt tai tyhmyys suurentunut.
Vierailija kirjoitti:
Välihuuto:
Paidatonta Olavia viety yleisön joukossa Tammerfesteilla! Ja ei, en muista sitä oikeeta termiä tälle kyseiselle asialle, kiitos vaan kysymästä.
Paidaton Olavi crowdsurfaa!!!Kuvia missä
Vierailija kirjoitti:
Tuo katse...voi K mitä teet meille! 🔥🔥🔥🔥
https://twitter.com/onaplstika/status/1683134133122355200/photo/1
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se meidän Kärtsy osasi hyvin valita.
On tää B vaan niin ihana.
https://twitter.com/krolevarqa/status/1683054827532701696?s=20
💚🌹🌹Miettikää nyt! Jos sillä oikeesti oliskin ollut chanssit tohon!? Ja se mieluummin nukku onnensa ohi. 😱 What a dumbass! 😳
Sillä olis ollut, mutta ei vaan tajunnut tai uskaltanut myöntää itselleen. Ehkä jo nyt, mutta taitaa olla myöhässä.
Mikä oli tyttö leveästi hymyilevä Bn kainalossa storyssa? Kasvot peitetty. En ole aiemmin vastaavaan törmännyt. Siis tyttöjä joo, mutta tämä kuva oli jotenkin "virallinen".
Se on fani niistä yksistä festareista (en muista paikkaa, mutta siitä on jo jonkin aikaa). Poseerasi lähes kaikkien poikien kanssa vuoronperään, niitä kuvia pyöri silloin jo.
Hmm.. miksi jakaa sen kuvan nyt ja naama sensuroituna, jos fani on itsekin sen jakanut aiemmin? ....
Ei kai B tuota kuvaa ole jakanut - eikös se ole bojansstories-fanitilin storyssa, jonne fanit ovat jakaneet omia kännykän lukituskuviaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kuvaa K kääryleestä ja onkohan kolmannessa eli tuoreimmassa, Bulbasaur jo pakattuna lentoa varten 😉
https://twitter.com/punainenmarli/status/1680307926429253633
Tohon keskelle kuvaako 🤭 Mielenkiintoinen ratkaisu rajata kuva noin
Apua, tajusin vasta nyt mitä tarkoitit 😂 Bulbasaur pakattuna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sieluun sattuu, kun mä en tiedä, kehtaanko mennä Turun keikalle. En voi mennä, enkä voi jäädä pois. 😔Mikähän on ehdoton yläikäraja, jolloin pitää ymmärtää poistua takavasemmalle. Mä olen jo alkanut miettiä lahjoja pojille, tämmöistä ei ole tapahtunut koskaan ikinä. Sen pitäisi olla jotain fiksua. Jotain mulla on jo mielessä, Bojanille. Voiko lahjoja jättää jotenkin huomiota herättämättä. Samoin voiko sinne saliin livahtaa viimeisenä huomiota herättämättä.🙄
Ilahduin tänään, kun luulin et voisin nautiskella Johanneksesta ihan kunnolla TV:ssa, kun Areenassa näytti olevan tämä sen Hasbeen- sarja, mut dammit! olikin vain kakkoskauden päätösjakso! Yksi jakso!
Elvis & Onerva nähtynä ja Koukussa eka kausi, missä Johannes esiintyy. Ai että mitähän kuolattavaa sitä vielä keksis?
Mietin itsekseni yks päivä tässä et onkohan Johanneksella joku lempinimi, ja onhan sillä, Jones! Anteeksi tää Johannes-aiheinen avautuminen, ei tule toistumaan.
-Johannes -jankkaaja 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se meidän Kärtsy osasi hyvin valita.
On tää B vaan niin ihana.
https://twitter.com/krolevarqa/status/1683054827532701696?s=20
💚🌹🌹Miettikää nyt! Jos sillä oikeesti oliskin ollut chanssit tohon!? Ja se mieluummin nukku onnensa ohi. 😱 What a dumbass! 😳
Sillä olis ollut, mutta ei vaan tajunnut tai uskaltanut myöntää itselleen. Ehkä jo nyt, mutta taitaa olla myöhässä.
Mikä oli tyttö leveästi hymyilevä Bn kainalossa storyssa? Kasvot peitetty. En ole aiemmin vastaavaan törmännyt. Siis tyttöjä joo, mutta tämä kuva oli jotenkin "virallinen".
Se on fani niistä yksistä festareista (en muista paikkaa, mutta siitä on jo jonkin aikaa). Poseerasi lähes kaikkien poikien kanssa vuoronperään, niitä kuvia pyöri silloin jo.
Hmm.. miksi jakaa sen kuvan nyt ja naama sensuroituna, jos fani on itsekin sen jakanut aiemmin? ....
Ei kai B tuota kuvaa ole jakanut - eikös se ole bojansstories-fanitilin storyssa, jonne fanit ovat jakaneet omia kännykän lukituskuviaan?
Kyllä näin on (siitä oli jo ylempänä). Fanitilin jakama, ei B:n ja kuva nimenomaan fanin lukituskuva.
Vaikea sanoa.. Luulen että jos nuo syyttäjät ovat tyytyväisiä, niin on ehkä parempi hoitaa hommanäin hiljaa, ettei toiset fanit tule tietoisiksi tilanteesta. Enitenhän näitä syytöksiä puitiin twitterissä.