Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46021/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella omituinen ketju.

Yksi jankkaa Lukesta,  toinen Conorista, kolmas Käärijästä, neljäs Jukasta, viides Bojanista, kuudes Jerestä jne jne jne

Yksi Johanneksesta!

-Johannes -jankkaaja

Me ollaan kaikki suurta perhettä, kyllä me tänne mahdutaan!

Vierailija
46022/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö tuhmeliini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46023/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, please don't be offended by the Eastern block thing. That person was clearly a troll, there's been so many here and now they decided to target you. The rest of us miss you 😚 I know that history is a touchy subject. Finns are the same if foreigners make false assumptions. So infuriating. Sorry that that happened.

I do agree that the boys seem more wild in the UK tour than in the Balkans though. Good thing on stage but ppl have also been a bit worried about B's interactions with the fans after the concerts. Any thoughts?

The Linguist

En ollut trolli, enkä targetoinut ketään. Tarkoitin itäblokilla slaavilaista ja itä-eurooppalaista kulttuurimaisemaa, en niinkään poliittista kenttää. Lisäksi ei ole väärin sanoa entisiä _kommunistisia_ itä-eurooppalaisia valtioita itäblokiksi, tarkista vaikka Wikipediasta.

Se oli itselleni uutta tietoa, että Jugoslavia oli noinkin paljon vähemmän itäblokkilainen valtio, kuin luulinkaan, ja hyvä niin!

Hey,

It's all good. :) I'm glad we are all learning.

Yes, like you said, YU dumped Stalin and went "Now I'm better solo, solo, I never let me down, didi-down-down-down" and was one of the founding members of the Non-alignment movement which was kinda krejzah back then.

Though technically a dictator, Tito wasn't like the other dudes ruling in Eeastern E and life was quite different as well.

Juu vielä ja OT ehkä kyllä, mutta aiheesta kiinnostuneet: kannattaa lukea "Kissani Jugoslavia"-kirja.  Jäätävän huikea!

Samaa mieltä, on hyvä. Kuten myös kirjailijan kaksi muuta teosta, jotka kertovat aikalailla saman tarinan. Toivottavasti saamme myös uutta tarinaa häneltä!

Vierailija
46024/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella omituinen ketju.

Yksi jankkaa Lukesta,  toinen Conorista, kolmas Käärijästä, neljäs Jukasta, viides Bojanista, kuudes Jerestä jne jne jne

Jossain vaiheessa täällä oli jankkaajalista. Sitäkin pitäis jonku ottaa asiakseen päivittää. 🤔

Minä haluan tälle listalle, kai mä pääsen? Mistä mä jankkaisin, onko ideoita?

Vierailija
46025/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa vai listaa kaivattiin.Tässä toivotuin lisäyksin ja muistakaa lainata viestiä se poistuu aika äkkiä

Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Lisää listaan, että otimme kaikki suoraan pullosta. Sinä, minä, K ja B.

Eikä missään nimessä saa B:tä sanoa tuhmeliini puhmeliiniksi ja kikattelu, adjektiivit söpö, hassu ja hupsu.

Mitä??? Eikö saa sanoa, että B on tuhmeliini puhmeliini, joka pistää K:n ruotuun jos keikalla huonosti käyttäytyy??? 😂😂😂

Tuhmeliini sana on monesti lähtenyt bittien taivaaseen.🤭

Mutta miksi? Sehän on niin Ihku! Ihku muuten on varmaan myös kiellettyjen sanojen listassa 😃

Vierailija
46026/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa vai listaa kaivattiin.Tässä toivotuin lisäyksin ja muistakaa lainata viestiä se poistuu aika äkkiä

Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,Conor,cameltoe ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Vierailija
46027/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on ihan liian ihastunut siihen vyölaukkuunsa (jota pitää toki olalla, kuten trendikästä on), sais jättää välillä pois sen.

Vierailija
46028/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä missään nimessä saa B:tä sanoa tuhmeliini puhmeliiniksi ja kikattelu, adjektiivit söpö, hassu ja hupsu.

Mitä??? Eikö saa sanoa, että B on tuhmeliini puhmeliini, joka pistää K:n ruotuun jos keikalla huonosti käyttäytyy??? 😂😂😂

Tuhmeliini sana on monesti lähtenyt bittien taivaaseen.🤭

Mä haluaisin tuonne bittien taivaaseen. Siellä on varmaan monta mehevää kuvaa, juttua ja sanaa.

Vierailija
46029/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kärtsä sanonut mitä tekee tauolla?

Vierailija
46030/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella omituinen ketju.

Jossain vaiheessa täällä oli jankkaajalista. Sitäkin pitäis jonku ottaa asiakseen päivittää. 🤔

Minä haluan tälle listalle, kai mä pääsen? Mistä mä jankkaisin, onko ideoita?

Sun pitää eka miettiä että mikä tuntuis omimmalta. Vähän niinku mikä ois sun sydämenasia. Se voi olla myös joku abstrakti asia, vain mielikuvitus on rajana.

Vierailija
46031/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,Conor,cameltoe ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Miksi kaikki pitää lokeroida?

Vierailija
46032/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti meidän mouruava Kolli-kissa pian somessa jotain julkaisis!

https://twitter.com/hatsukoibanshun/status/1682024223672528897/photo/2

Vierailija
46033/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette, te jotka tässä ketjussa kirjoittelette? Ei ole pahantahtoinen kysymys, olen vain utelias :)

Vierailija
46034/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Rekon postauksen ja olin varma että tässä ketjussa ollaan ihan pähkinöinä Bojanin CCC jutusta. Mutta EI, täällä jankataan jostain poitsujen alkoholismista ja Johanneksesta :D.

Vierailija
46035/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsö tuhmeliini!

Jere, älä kiusaa B:tä!

Vierailija
46036/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Rekon postauksen ja olin varma että tässä ketjussa ollaan ihan pähkinöinä Bojanin CCC jutusta. Mutta EI, täällä jankataan jostain poitsujen alkoholismista ja Johanneksesta :D.

Sehän oli seitsemältä aamulla, kun siitä alettiin puhua.

Vierailija
46037/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvaa vaan lista 👍

Miksi kaikki pitää lokeroida?

Entä jankkaaja, millainen se on. Samasta aiheesta jatkuvasti kirjoittava? Onko shippaajat jankkaajia?

Vierailija
46038/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin me aamulla eka puoli tuntia. Sitte iski ankeuttaja ja vei kaiken lämmön ja valon maailmasta. 😞

Vierailija
46039/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan menossa huomiselle K keikalle? Saakohan Tiksiin vielä lippuja 😍

Taitaa olla valitettavasti loppuun myyty en ole ihan varma.

Juuh täytyy kattoo jos paikallisryhmissä joku myis lippunsa. Osa Vantaasta tulee olemaan huomenna aivan tukossa!

Vierailija
46040/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihan liian ihastunut siihen vyölaukkuunsa (jota pitää toki olalla, kuten trendikästä on), sais jättää välillä pois sen.

Pysyy puhelin lähellä jos yhtäkkiä näkee jotain tai tulee mieleen jotain, mistä pitää K:lle laittaa viestiä.

Ketju on lukittu.