Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45421/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se vaan, että se Käärijän kuvapari taannoin instassa oli samaa, millä 13-vuotiaat pelleilee, kun ne halventaa homoja.

Lisäksi, miksi aiheella pitää pelleillä, jos etsii itseään, miksei voi odottaa, eteneekö jokin juttu kaverin kanssa mihinkään vai ei?

Vierestä katsoville hyvin ikävää pilailla aidoilla jutuilla.

Meinasitko vielä monesti kirjottaa samasta asiasta?

Vierailija
45422/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vielä tännekin, kun täällä on enemmän kommentoijia, että mua häiritsi niissä K:n housut auki ja varsinkin an*alipanokuvissa se, että mun mielestä (varsinkin) se jälkimmäinen on sellaista kuvastoa, jota jotkut 13-kesäiset harrastavat vitsaillessaan ja dissaillessaan homosuhteita.

Heteroiden keskinäistä pelleilyä se on, ei homojen dissaamista.

Millä siinä siis pelleillään? Kun en oikeasti tajua? Näen vain heterot pelleilemässä keskenään sillä, että homot panee noin. Meinaatko, että se on pelleilijöistä hienoa, että homot panee noin? Sitäkö se kuvaa?

no mitä, heterotkin voi panna noin. Kukin panee tyylillään. Kaksi luultavasti heteroa henkilöä pelleilee omalla seksuaalisuudellaan. Ite oo koskaan esim lähetellyt esim. ilmapusuja kellekään?

Miten niin pelleilee omalla seksuaalisuudellaan? Ovat ottavana osapuolena mieheltä miehenä ja antavana osapuolena miehenä miehelle. Mitä pelleä siinä on, siis miksi sillä halutaan pelleillä? Tuskin kuitenkaan _omalla_ seksuaalisuudella siinä pelleillään, van M/M seksuaalisuudella.

No ei siinä tarvi sun mielestä mitään pelleä ollakaan, näillä nyt vaan tuli tuollainen mieleen. Seksuaalisuus on vaan niin laaja käsite. koita päästä yli siitä.

On mun mielestä homojen tavalla naida pelleilyä, eli siis dissausta. Koska ei kai keidenkään seksitavoista ole mitään syytä tehdä pilaa?

Eihän tuossa edes näy mitään seksitapaa edes?

Oli siinä. M/M an*alipano

no ei siinä kyllä ollut. Kuva persikan tiiraamisesta. Ja tä ei ollut edes lajinsa ensimmäinen näiden välillä.

Ja tuskin viimeinenkään. 😅

Mä muuten mietin kans että mikä tässä tän kertaisessa oli niin erikoista että meni kuppi nurin kun eihän siitä ees kauaa oo ku K silitteli Hn liki paljasta persausta. 😂

Dissattiin homojen tapaa harrastaa seksiä

no kerroppas nyt, miten sitä siinä dissattiin?

Haluan mielenkiinnosta kuulla kukkahattu-Karenin valkoisen ratsunsa selästä selityksen! Kaikki palstan homot aiemmin jo sanoivat, että eivät loukkaantuneet kuvasta mitenkään, ja kuvasivat miten arvostavat K:ta asiaan liittyen. Kuullaanpas nyt ammattimielensäpahoittajalta miten asia on 😂

Mä kysyin jo, millä tavalla tuo ei ollut homojen kustannuksella pilailua ja heitä halventavaa? En saanut mitään vastausta. Kaikilke sivistyneille ihmisille se oli homojen seksuaalisuudella pilailua ja sen dissaamista. Niin jännä, että ette osaa edes kertoa, minkälaisin ajatuksin tai minkälaisella mielellä tuo sitten oli tehty?

Sä voit oikeesti lukea tuolta varmaan 200-300 sivua taaempaa ne meidän vakihomojen vastaukset tuohon. Koska kellään muulla mun mielestä ei pitäis olla syytä pahoittaa tuosta mieltään kuin sellaisilla, joita asia mahdollisesti koskettaa.

Tuo on ihan selkeästi tehty vain kaverien kesken perseily -mielellä.

Anna olla jo.

Ja siis kyllä niillä, jotka odottivat hänen ja Bojanin välille syntyneen jonkin aidon suhteen mahdollisuutta, on oikeus loukkaantua tuosta kuvasta, koska se osoitti, että mitään aitoa suhdetta ei ole olemassakaan.

Kai silloin ei tarttis aiheella pelleillä, kun vois odottaa, että jotain oikeaa tapahtuu.

Sulla on omituinen ajatuksen juoksu. "Oikeus loukkaantua tuosta kuvasta. koska se osoitti että mitään aitoa suhdetta ei ole olemassakaan." Tuollaisessa asiassa ei ole kuvan katsojalla mitään oikeuksia.

Voi tuntea ainoastaan pettymystä siitä, ettei aitoa suhdetta olekaan olemassa.

Kyllä se kuva loukkasi, kun oletin, että Bojan ehkä odotti, että K ois aidosti kiinnostunut hänestä noinkin paljon.

Minusta tuo kuva osoitti, että ei ole.

Siis en ole Bojan, mutta olin sellaisissa tunnelmissa joissa luulin että Bojankin olisi. Että jos ois ihastunut ja odottaisi, että toinen arvostaa sitä heidän juttuaan. Niin se paiskautui kyllä täysin omille kasvoille, että näin ei ole.

Oliko nyt kyse liian suurista odotuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45423/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa B missata K:ta, kun laulelaan CCC

B vetää CCC paaaaaljon paremmin ja hauskemmin kuin K.

Ei kyllä vedä, alkuperäistä ei voi päihittää :D Olin kyllä ihmeissäni, että B ei tiennyt kaikkia sanoja, kahdessakin kohtaa taisi olla laulamatta :O B nyt kotiläksyt tekoon! :D

Vierailija
45424/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi keskustella mistään kun tämä jankkaaja poistattaa kaikki viestit. Annetaanko olla hänen täällä yksin mesoamassa, sitä hän ehkä pahassa olossaan toivoo? Sääli.

Vierailija
45425/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan mennä terapiaan, jos noin voimakkaasti luulee voivansa Bojanin mietteet tietävän? Hyvin tuntuu B:llä menevän ja K paljonkin mielessä, ei näytä olevan huonot välit, pahan olon suoltaminen tänne ei taida paljoa auttaa

Vierailija
45426/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vielä tännekin, kun täällä on enemmän kommentoijia, että mua häiritsi niissä K:n housut auki ja varsinkin an*alipanokuvissa se, että mun mielestä (varsinkin) se jälkimmäinen on sellaista kuvastoa, jota jotkut 13-kesäiset harrastavat vitsaillessaan ja dissaillessaan homosuhteita.

Millä siinä siis pelleillään? Kun en oikeasti tajua? Näen vain heterot pelleilemässä keskenään sillä, että homot panee noin. Meinaatko, että se on pelleilijöistä hienoa, että homot panee noin? Sitäkö se kuvaa?

no mitä, heterotkin voi panna noin. Kukin panee tyylillään. Kaksi luultavasti heteroa henkilöä pelleilee omalla seksuaalisuudellaan. Ite oo koskaan esim lähetellyt esim. ilmapusuja kellekään?

Miten niin pelleilee omalla seksuaalisuudellaan? Ovat ottavana osapuolena mieheltä miehenä ja antavana osapuolena miehenä miehelle. Mitä pelleä siinä on, siis miksi sillä halutaan pelleillä? Tuskin kuitenkaan _omalla_ seksuaalisuudella siinä pelleillään, van M/M seksuaalisuudella.

No ei siinä tarvi sun mielestä mitään pelleä ollakaan, näillä nyt vaan tuli tuollainen mieleen. Seksuaalisuus on vaan niin laaja käsite. koita päästä yli siitä.

On mun mielestä homojen tavalla naida pelleilyä, eli siis dissausta. Koska ei kai keidenkään seksitavoista ole mitään syytä tehdä pilaa?

no ei siinä kyllä ollut. Kuva persikan tiiraamisesta. Ja tä ei ollut edes lajinsa ensimmäinen näiden välillä.

Mä muuten mietin kans että mikä tässä tän kertaisessa oli niin erikoista että meni kuppi nurin kun eihän siitä ees kauaa oo ku K silitteli Hn liki paljasta persausta. 😂

Haluan mielenkiinnosta kuulla kukkahattu-Karenin valkoisen ratsunsa selästä selityksen! Kaikki palstan homot aiemmin jo sanoivat, että eivät loukkaantuneet kuvasta mitenkään, ja kuvasivat miten arvostavat K:ta asiaan liittyen. Kuullaanpas nyt ammattimielensäpahoittajalta miten asia on 😂

Mä kysyin jo, millä tavalla tuo ei ollut homojen kustannuksella pilailua ja heitä halventavaa? En saanut mitään vastausta. Kaikilke sivistyneille ihmisille se oli homojen seksuaalisuudella pilailua ja sen dissaamista. Niin jännä, että ette osaa edes kertoa, minkälaisin ajatuksin tai minkälaisella mielellä tuo sitten oli tehty?

Sä voit oikeesti lukea tuolta varmaan 200-300 sivua taaempaa ne meidän vakihomojen vastaukset tuohon. Koska kellään muulla mun mielestä ei pitäis olla syytä pahoittaa tuosta mieltään kuin sellaisilla, joita asia mahdollisesti koskettaa.

Anna olla jo.

Ja siis kyllä niillä, jotka odottivat hänen ja Bojanin välille syntyneen jonkin aidon suhteen mahdollisuutta, on oikeus loukkaantua tuosta kuvasta, koska se osoitti, että mitään aitoa suhdetta ei ole olemassakaan.

Kai silloin ei tarttis aiheella pelleillä, kun vois odottaa, että jotain oikeaa tapahtuu.

Miten voit odottaa että kaksi ihmistä (joita et edes tunne) käyttäytyisivät juuri niin kuin sinä haluaisit ja sitten vielä loukkaantua, jos niin ei käykään? Me ei tiedetä Kn ja Bn todellisesta suhteesta mitään muuta kuin ollaan kuvista ja lyhyistä klipeistä nähty. Eikä se kuva ole minusta muuta kuin kavereiden perseilyä niin kuin joku just sanoikin. En ymmärrä, miten se osoittaa ja tuhota jonkun suhteen aitouden. Mutta tätä on jauhettu täällä jo niin miljoonia kertoja, että omalta osaltani lopetan tähän.

Vierailija
45427/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit K:ta Eurasta. Kuuma oli tunnelma, odotan mielenkiinnolla Kukkapaidan raporttia, sen verran lähellä yleisöä K oli 😉🔥🔥

https://twitter.com/baby_medicine/status/1681783114530447365

https://twitter.com/baby_medicine/status/1681811973929926664

https://twitter.com/baby_medicine/status/16817824242150932534

https://twitter.com/baby_medicine/status/1681781974116061185

Nyt muutkin kuin aamuvirkut nauttimaan niiku cha cha chaa!

Vierailija
45428/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä vedä, alkuperäistä ei voi päihittää :D Olin kyllä ihmeissäni, että B ei tiennyt kaikkia sanoja, kahdessakin kohtaa taisi olla laulamatta :O B nyt kotiläksyt tekoon! :D

Tais humalatila vaikuttaa. :D

Vierailija
45429/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45430/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Unohteli varmaan huppelissa ja vähän väsyneenä. En itsekään vain aina muista kaikkia sanoja, vaikka osaan koko ccc:n ulkoa.

Ehkei ollut vähään aikaan vetänyt sitä myöskään, en itsekään oo (autossa, missä tapanani alkukesästä oli).

Vierailija
45431/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pidempi Novi Val -klippi sateenkaarilipun kanssa on ihana 🥰 Lipun omistaja sanoi Twitterissä että B oli silmäillyt lippua koko keikan ajan ja hän päätti tarjota sitä B:lle NV:n aikana ja B otti sen heti.

https://twitter.com/jamesarchiejo/status/1681794936641839106?s=61&t=jMN…

Tää on kyllä aivan ihana. Tais olla aika kuuma tuollakin, kun hiki valuu ja paitakin lähteny Krisiltä.

Vierailija
45432/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pidempi Novi Val -klippi sateenkaarilipun kanssa on ihana 🥰 Lipun omistaja sanoi Twitterissä että B oli silmäillyt lippua koko keikan ajan ja hän päätti tarjota sitä B:lle NV:n aikana ja B otti sen heti.

https://twitter.com/jamesarchiejo/status/1681794936641839106?s=61&t=jMN…

Tää on kyllä aivan ihana. Tais olla aika kuuma tuollakin, kun hiki valuu ja paitakin lähteny Krisiltä.

Tavastian hikibileitä ootellessa :D

Vierailija
45433/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B&K fanivideo!

https://www.tumblr.com/definitelyaloy/723312712282783744/just-finished-…

Ihana 😍

Vierailija
45434/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä näe mitään järkeä koko K&B seurannassa, jos ei oleta näkevänsä jotain oikeasti elämää suurempaa tai romanttista.

Vierailija
45435/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas Nuivanniemessä on taas avoimien ovien päivät..

Vierailija
45436/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45437/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhottavaa väliin. Löysin ne ihan oikeat pitsipöytäliinaverhomammat! Ei ollut unta👵👵👵👵👵👵. En saa linkitettyä kännyllä jstkn syystä suoraan. Joku voi myöh senkin osata. Mutta näin: Googleta "joker out in magazine picture" KUVAHAULLA. Rullaa, niin alempana: ZOOM -lehti. Joksut kuvassa ja Joker out subs. Exhibition Joker Out's outfits from the Eurovision. Asujen suunnittelu on ollut heille tärkeää ja merkitysellistä. Jokaisella joksulla oma pitsikuvio, Bllä on käärme. 💜💚💛💙🖤

Vierailija
45438/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla jo.

Miten voit odottaa että kaksi ihmistä (joita et edes tunne) käyttäytyisivät juuri niin kuin sinä haluaisit ja sitten vielä loukkaantua, jos niin ei käykään? Me ei tiedetä Kn ja Bn todellisesta suhteesta mitään muuta kuin ollaan kuvista ja lyhyistä klipeistä nähty. Eikä se kuva ole minusta muuta kuin kavereiden perseilyä niin kuin joku just sanoikin. En ymmärrä, miten se osoittaa ja tuhota jonkun suhteen aitouden. Mutta tätä on jauhettu täällä jo niin miljoonia kertoja, että omalta osaltani lopetan tähän.

No, kavereiden perseilyäpä hyvinkin. Eli ei mitään rakkaudellista ja iloista viestiä siinä, saati, että ois jättänyt tuollaiset asiat aidosti tapahtumaan hänen ja Bojanin välille.

En mä *halunnut*, että K ja B aidosti rakastuvat ja heille syntyy suhde, mä vain lähdin seuraamaan heitä viisufinaalista ja luulin, että sellainen ois _mahdollista_.

On tullut nyt selväksi että sä näin luulit. Mutta voisitko antaa muiden nauttia keikkojen ja kuvien fiilistelystä ja olla poistattamatta jokaista viestiä tästä ketjusta. Kun nyt on tullut selväksi että tämä homma ei mwnnyt niin kuin SINÄ toivoit, niin älä seuraa sitå enää. So simple.

Vierailija
45439/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä näe mitään järkeä koko K&B seurannassa, jos ei oleta näkevänsä jotain oikeasti elämää suurempaa tai romanttista.

Sitten ongelma on sinussa. Minä seuraan heitä (K:ta enemmän, B:tä liittyen K:hon) koska he näyttävät niin hyviltä kavereilta, ja heidän videonsa yhdessä ovat hauskoja. Mitä muuta siihen nyt tarvittaisiin?

Ei tarvita, tarkoitinkik, että jos seuraaja on rakkaudennälkäinen :)

Vierailija
45440/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.