Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan suoraa edestä kuvattu versio menossa K:lle 💚
Veikkaan että vlogiin. Eikös se kuvaaja ollut joku nordicmusadiggari, että voisko se olla se joka sanoo siihen alkuun et "anna mennä".
Mikä suoraan edestä kuvattu versio. . ?
Se mitä sillä kameralla suoraan siinä B:n silmien edessä kuvataan.
Havainnoikaa nyt ihmiset itsekin. Vai trollaatteko vaan taas?
Mutta siis mikä versio? Onko näitä kaksi eri versiota?
Gregor kuvaa sivusta instavideota kun Mark Pirc kuvaa edestä dokkariin.
Missä toi Mark Pircin versio on?
Ei vielä missään. Tulevaisuudessa EHKÄ tästä kiertueesta koostetussa dokkarijaksossa, ellei päädy leikkuujätteeksi.
Miten siitä versiosta on sitten voitu puhua täällä?
Versio on juuri tuo sama, mutta eri kulmasta kuvattu. Ootko ihan tosissas?
Mikä versio, pistätkö linkin? Jos siis on kaksi versiota, mutta eri kulmista kuvattu. Täällä on ollut vasta yksi versio.
Ei jumalauta!
Mitä? Ei ole näkynyt kuin vasta yksi versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vielä tännekin, kun täällä on enemmän kommentoijia, että mua häiritsi niissä K:n housut auki ja varsinkin an*alipanokuvissa se, että mun mielestä (varsinkin) se jälkimmäinen on sellaista kuvastoa, jota jotkut 13-kesäiset harrastavat vitsaillessaan ja dissaillessaan homosuhteita.
Heteroiden keskinäistä pelleilyä se on, ei homojen dissaamista.
Eihän siellä edes ollut mitään an*ali kuvia. Nyt taitaa mielikuvitus mennä kommentoijalla laukalle. Kertoo enemmän hänestä itsestään kuin K:sta.
Ihmettelen miksi se kuva yhä kirvoittaa ton tyylistä kukkahattutätikommentteja. Mut samalla K vetää lavalla tanssijat valjaissa ja ratsastaa heillä pumppas B:n kanssa Frankia Tavastian takahuoneessa yms yms mutta noita ei kommentoida samaan tapaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että vlogiin. Eikös se kuvaaja ollut joku nordicmusadiggari, että voisko se olla se joka sanoo siihen alkuun et "anna mennä".
Ei vielä missään. Tulevaisuudessa EHKÄ tästä kiertueesta koostetussa dokkarijaksossa, ellei päädy leikkuujätteeksi.
Mikä versio, pistätkö linkin? Jos siis on kaksi versiota, mutta eri kulmista kuvattu. Täällä on ollut vasta yksi versio.
Katso se linkitetty versio niin näät sen toisen version myös. Taikavoimaa keijujen!
Mä oon katsonut sen ja sitä EI OLLUT kuvattu edestä päin.
Vierailija kirjoitti:
Lisää klippejä ja kuvia Eurasta
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723316397472645120/i-am-sorry-for-t…
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723315237561024512/he-and-his-whori…
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723313568123109376/i-am-screaming-t…
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723313376071122944/from-todays-gig-…
Kuumaa on, varmaan lisää klippejä vielä saadaan, kun keikalla olleet heräilevät 😊
Kyllä se Gregor on se joka lyö vettä myllyyn. Tuon CCCn jälkeen oli Mae Mullerin viisubiisistä Bn versio ja hastag randominstagramvideo 😇🥴. Varmaan koittaa siis vihjailla jotain myös Maen suuntaan.
Mä luulen että se hetkellinen ns. sometauko noissa postauksissa JOn ja Bn suunnalta oli ihan vaan Gregorin loman syy. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso se linkitetty versio niin näät sen toisen version myös. Taikavoimaa keijujen!
Siis siinä videossa näkyy, kun sitä kuvataan edestäpäin, joten me täällä palstalla pidämme erittäin todennäköisenä, että on olemassa myös se edestä päin kuvattu filmi jossain olemassa, jota emme ole nähneet. Tuskin se kamera kiinni siinä heilui.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Gregor on se joka lyö vettä myllyyn. Tuon CCCn jälkeen oli Mae Mullerin viisubiisistä Bn versio ja hastag randominstagramvideo 😇🥴. Varmaan koittaa siis vihjailla jotain myös Maen suuntaan.
Mä luulen että se hetkellinen ns. sometauko noissa postauksissa JOn ja Bn suunnalta oli ihan vaan Gregorin loman syy. 😅
Se on juurikin näin. Gregsulta evätään lomat vastedes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis siinä videossa näkyy, kun sitä kuvataan edestäpäin, joten me täällä palstalla pidämme erittäin todennäköisenä, että on olemassa myös se edestä päin kuvattu filmi jossain olemassa, jota emme ole nähneet. Tuskin se kamera kiinni siinä heilui.
*facepalm*
Veikkauksia ketä viisukavereita tulee Lontoon keikalle? Luke, Mia, Mae....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää klippejä ja kuvia Eurasta
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723316397472645120/i-am-sorry-for-t…
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723315237561024512/he-and-his-whori…
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723313568123109376/i-am-screaming-t…
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723313376071122944/from-todays-gig-…
Kuumaa on, varmaan lisää klippejä vielä saadaan, kun keikalla olleet heräilevät 😊
Täältähän niitä tulle, kun tilaa 🔥🔥🔥
🔥 HUOM!!!! Ig:ssa @naathy92 oli eilen pitänyt instaliveä Joksujen keikalta ja pitää myös tänään. Tiedote loppuu. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vielä tännekin, kun täällä on enemmän kommentoijia, että mua häiritsi niissä K:n housut auki ja varsinkin an*alipanokuvissa se, että mun mielestä (varsinkin) se jälkimmäinen on sellaista kuvastoa, jota jotkut 13-kesäiset harrastavat vitsaillessaan ja dissaillessaan homosuhteita.
Millä siinä siis pelleillään? Kun en oikeasti tajua? Näen vain heterot pelleilemässä keskenään sillä, että homot panee noin. Meinaatko, että se on pelleilijöistä hienoa, että homot panee noin? Sitäkö se kuvaa?
no mitä, heterotkin voi panna noin. Kukin panee tyylillään. Kaksi luultavasti heteroa henkilöä pelleilee omalla seksuaalisuudellaan. Ite oo koskaan esim lähetellyt esim. ilmapusuja kellekään?
Miten niin pelleilee omalla seksuaalisuudellaan? Ovat ottavana osapuolena mieheltä miehenä ja antavana osapuolena miehenä miehelle. Mitä pelleä siinä on, siis miksi sillä halutaan pelleillä? Tuskin kuitenkaan _omalla_ seksuaalisuudella siinä pelleillään, van M/M seksuaalisuudella.
No ei siinä tarvi sun mielestä mitään pelleä ollakaan, näillä nyt vaan tuli tuollainen mieleen. Seksuaalisuus on vaan niin laaja käsite. koita päästä yli siitä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia ketä viisukavereita tulee Lontoon keikalle? Luke, Mia, Mae....
Tarkoitako tänään? Kaikki nuo varmaan ovat ainaki bäkkärillä!
Vierailija kirjoitti:
🔥 HUOM!!!! Ig:ssa @naathy92 oli eilen pitänyt instaliveä Joksujen keikalta ja pitää myös tänään. Tiedote loppuu. 🔥
Kiitos tiedotteesta :) Moneltas Jokerit tänää alottaa? Tietää olla valmiudessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä siinä siis pelleillään? Kun en oikeasti tajua? Näen vain heterot pelleilemässä keskenään sillä, että homot panee noin. Meinaatko, että se on pelleilijöistä hienoa, että homot panee noin? Sitäkö se kuvaa?
no mitä, heterotkin voi panna noin. Kukin panee tyylillään. Kaksi luultavasti heteroa henkilöä pelleilee omalla seksuaalisuudellaan. Ite oo koskaan esim lähetellyt esim. ilmapusuja kellekään?
Mielenkiintoista miten yksi kuva voikaan paljastaa ihmisestä niin paljon. :)
Siis millaisia kommentteja tulee ja just toi että joku voi mitenkään nähdä siinä homojen dissaamista. Huoh.No siis 13-vuotiaat dissaa homoja kyllä just tuolla samalla kuvastolla.
Tai jos se on sinulle uutinen, niin ainakin sivistyneet ihmiset ottavat kaiken tuollaisen niin, että siinä dissataan homoja.
En ole koskaan tuntenut ketään vastaavaa toimintaa harrastavaa miestä irl niin, että olisin voinut kysyä, että _mikä on ajatus_ toiminnan taustalla, ettekä tunnu tekään kykenevän sitä sanallisesti selittämään.
K:lla on sit ainaki 101 000 sivistymätöntä seuraajaa instassa :D Minä mukaan lukien :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pelleilee omalla seksuaalisuudellaan? Ovat ottavana osapuolena mieheltä miehenä ja antavana osapuolena miehenä miehelle. Mitä pelleä siinä on, siis miksi sillä halutaan pelleillä? Tuskin kuitenkaan _omalla_ seksuaalisuudella siinä pelleillään, van M/M seksuaalisuudella.
No ei siinä tarvi sun mielestä mitään pelleä ollakaan, näillä nyt vaan tuli tuollainen mieleen. Seksuaalisuus on vaan niin laaja käsite. koita päästä yli siitä.
On mun mielestä homojen tavalla naida pelleilyä, eli siis dissausta. Koska ei kai keidenkään seksitavoista ole mitään syytä tehdä pilaa?
Eihän tuossa edes näy mitään seksitapaa edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten yksi kuva voikaan paljastaa ihmisestä niin paljon. :)
Siis millaisia kommentteja tulee ja just toi että joku voi mitenkään nähdä siinä homojen dissaamista. Huoh.No siis 13-vuotiaat dissaa homoja kyllä just tuolla samalla kuvastolla.
Tai jos se on sinulle uutinen, niin ainakin sivistyneet ihmiset ottavat kaiken tuollaisen niin, että siinä dissataan homoja.
En ole koskaan tuntenut ketään vastaavaa toimintaa harrastavaa miestä irl niin, että olisin voinut kysyä, että _mikä on ajatus_ toiminnan taustalla, ettekä tunnu tekään kykenevän sitä sanallisesti selittämään.
Heti tietää että on vaan kukkahattu-Karen kyseessä, kun alkaa jauhamaan "sivistyneistä ihmisistä" 🤭
Pidä tuo sama energia Frank-pumppausvideota ja B:tä kohtaan myös! 💚
Nyt kaikki, joita toi yks niin kauheasti harmittaa, itkee sen ulos systeemistään nyt kerralla. Sen jälkeen siihen ei tarvitsisi enää palata. Varsinkaan päivittäin. Mutta sovitaan ettei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
B varmaan saanut sen DAD käsikorun K:lta
Eikun: Sillä viitataan tietty baby sealiin. Joka taas on jälleen viittaus K:hon. Tai identtisiin Balkan dad stooreihin instassa.
Fanit kyllä tietää.
Kiitos, onpas ollut 🔥 tunnelma.