Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n parin päivän takainen "sessio" postaus on innoittanut taiteilijoita.......🔥🤤🤫
https://www.instagram.com/reel/Cu1dyoXNHAZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
LordJesusandHisSaints huuuh huuh!!! 😳😳💦
Tässähän ois t-paidan printti keikalle 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee noista rintsikoista aina mieleen ku lapsena katsoin televisiosta jotain Frederikin keikkaa ja Frederikille heitettiin alusvaatteita lavalle, joita se sitten nuuhki :DDD ajattelin että Onpas ällöä ja luulin että tollaset vanhemmat juntit mieslaulajat vaan tekee tollasta
Frederik tästä ketjusta vielä puuttuikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas näköjään joillain nutturat liian tiukoilla ja hiekat p impassa.Ei voi ymmärtää miksi pitää tulla tänne moralisoimaan ja valittamaan joka asiasta jos aihe ei kiinnosta.
Ja nuo toisten puolesta loukkaantujat.... menkääpä vaikka y laudalle mesoamaan,siellä siihen olisi aihettakin.Miksi te superfanit ette pysy näitten idoleittenne fanisivustoilla keskustelemassa? Siellä on pelkästään samanmielisiä ja kiva ja ihana vaihtaa ajatuksia hyvässä seurassa.
Tämä on Aihe Vapaa ja me olemme tässä ketjussa koska pidämme pojista.Ihmiset jotka tulevat tänne haukkumaan ja pilaamaan toisten ilon ovat väärässä paikassa.Tuo ihmeellinen viestien poistatus on hyvin typerää ja itsekästä käytöstä. Miksi kaikilla pitäisi olla surkeaa jos itsellä on ?
Mutta keskustelu näistä pojista on lievästi sanottuna outoa, mutta tosiaan, mikseivät fanisivut riitä? Liian asiallista vai miksi? Ehkä rekisteröinti on yksi syy?
Mitä vauva palstan aihe vapaalla saa sitten sinun mielestäsi kirjoittaa? Ihmiset haluavat keskustella täällä eri aiheista, sitä varten tämä palsta on olemassa. En minäkään käy niissä ketjuissa moralisoimassa muita kommentoijia, jos aihe ei kiinnosta. Jätän ketjut lukematta.
Palstalla tulee heti kitkerää palautetta, jos joku ei pysy valtavirrassa. Tuntuu, että vakiporukan mielenrauha ja mielenterveys menee herkästi. Fanisivustoilla tuskin on tätä ongelmaa.
JO:m omaa kivaa keikkabussissa :)
https://www.tumblr.com/musicalislife/723178099045433344/tour-bus-video-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on ruodittu se että B pussasi kaunista fania poskelle, kunnon näyttävä muisku. Sen verran kukkahattu olen että mun mielestä ei pitäisi faneja pusutella. Joo ei ollut huulille ja kiltti pikku pusu eikä siitä draamaa mut pitäisin fanit halietäisyydellä kuitenkin. Sitä paitsi kun on kuolettavan rakastunut julkkikseen, toi on aika kidutusta 😅 on noilla pojilla valtaa kyllä, ei tarvis kuin sormea koukistaa niin olis mimmiä tarjolla. Toivon etteivät ryvety missään skandaaleissa ja pysyy pöksyt herroilla jalassa.
Ja kun on yhden kanssa suostunut pusukuvaan, niin jatkossa pusukuvapyynnöille ei tule loppua. Vai onko pusukuviin joku naamaraja? On kai tuossa nuorille sinkkupojille houkutuksia, kun kauniita halukkaita fanityttöjä pyörii ympärillä joka keikan jälkeen.
Jep. Yhdessä slovenialaisessa haastattelussa pukuun pukeutunut asiallinen haastattelija pokkana kysyi että mites kun teille "lukemattomat tytöt tarjoaa itseeän" niin otatteko. Olin aika 😱 kysymyksestä. Sellainen Suomi 90-luvulla kyssäri, ei ikinä kysyttäisi Suomessa tänä päivänä. No B vastasi että ei ikinä ja ei ole sen tyyppinen (yhdenillanjutut ilmeisesti) ihminen niin ei ole vaikeaa edes kieltäytyä. Miten lie.. Luulen että Reko saa todella lukea lakia niille miten ollaan ihmisiksi.
Heillä on kiertuemanageri (luulen, että h:n nimi on Niko, mutta en ole 100%), se on 50-vuotiaana pitkä lyhytkarvainen kaveri, näet hänet Žička kartuzijan klipeissä, hän oli lavalla kun virta katkesi. Hän on se, joka pitää heidät hihnassa fanien suhteen. Olen nähnyt hänen katsovan heitä hyvin ankarin kasvoin meet&greetsissä.
Hän ei kuitenkaan ole heidän kanssaan Isossa-Britanniassa.
Mitä se Gregor tekee?
Hoitaa ulkomaankeikkoja. Hänellä on muuten juristin koulutus, kun oli puhetta siitä lain lukemisesta 😀
Myös Bojanin kauniilla siskolla on juristin koulutus. Jokos hänet on kaluttu palstalla loppuun?
Sinun kannattaa käydä koko ketju alusta alkaen läpi, jos noin kiinnostaa. Miten Bojanin sisko liittyy K&B fiilistelyketjuun? Ei mitenkään.
Yhtä paljon liittyy ketjuun kuin muut Jokerit, bändin manageri tai joku Olavi. Ketjussa on yli 43 000 viestiä, joista suurin osa näyttää olevan saman asian kertomista yhä uudestaan ja uudestaan.
Voisin kai kirjoittaa tänne jonkin puolirivon kuvitelman ja saisin heti monta tykkäystä.
Anna palaa vaan. Niin ja hei, miksi tyytyä vain puolirivoon?😁
En kirjoita edes vauvapalstalle mitään sellaista, mitä en kehtaisi sanoa ääneen muitten ihmisten kuullen. Siksi.
No vau, pitäisikö sun saada nyt joku moraali Nobel tästä hyvästä?!
Joo, ihan kivalta kuulostaa, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee noista rintsikoista aina mieleen ku lapsena katsoin televisiosta jotain Frederikin keikkaa ja Frederikille heitettiin alusvaatteita lavalle, joita se sitten nuuhki :DDD ajattelin että Onpas ällöä ja luulin että tollaset vanhemmat juntit mieslaulajat vaan tekee tollasta
Eikä muuten ole tainnut vielä lopettaa keikkailua! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂Reps!
Musta oli hienoa miten Olavin ex puolusti häntä Sanna M kohun jälkeen.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂Reps!
Hu ! Ha! Hu Ha! Tseikki alihassan!
Vierailija kirjoitti:
Tunge se k*senpolttama Olavi jo off-linetilaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoessani keikkataltiointeja mua on alkanut häiritä tuo rintaliivien heittely lavalle ja se, että artisti ikään kuin "pakotetaan" käsittelemään niitä. Minusta se on jotenkin vastenmielistä. Mietin, mahtavatko artistit pääsääntöisesti pitää tuollaisesta toiminnasta vai onko se heistäkin tympeää. Mitä mieltä keskustelijat ovat rintsikoiden lavalle heittelystä? Nuoli ylös=yesyes, nuoli alas=nono
Tosi ällöä ja noloa. Lisäksi mua vtuttaa katsoa keikkaa jossa B hinkkaa jotain liivejä mikkiständissä. Please no. Ja aina ihan hirveitä beigejä t-paitaliivejä. Hot. Not. Ja oon varma että heittelijät on käyttäneet niitä eli eivät ole edes puhtaita vaan nimenomaan saavat kiksejä siitä että omat nännit on hinkanneet samoja liivejä joihin B nyt koskee. Toivon ettei Suomessa tuu yksiäkään mut todnäk siellä ne taas killuu mikkiständissä.
Kuinka jollekin muijalle tulee edes mieleen ottaa keikalle mukaan lavalle heitettäväksi liivit? Asianomaiset itse vaikuttavat olevan suorastaan ylpeitä neronleimauksestaan. Tympeää toimintaa.
Ajattelin että käyttämättömiä, ettei ne lavalle käytössä olleita tissiliivejä heittele mutta olinkin väärässä. Tuollanen toiminta se vasta junttia onkin, ja ehkä ahdistavaakin (?) kun ei tiedä artistin möröistä mitään. Jos joku tuntee tarvetta heitellä rintsikoita niin Reetun keikalle vaan. Luulen ettei se mies pienestä eikä isostakaan hätkähdä kun on elämää nähtynä ja koettuna.
K:n käso-faneille! 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olavi on ihana. Arvostan häntä artistina ja musiikintekijänä, ja mikä lavakarisma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on ruodittu se että B pussasi kaunista fania poskelle, kunnon näyttävä muisku. Sen verran kukkahattu olen että mun mielestä ei pitäisi faneja pusutella. Joo ei ollut huulille ja kiltti pikku pusu eikä siitä draamaa mut pitäisin fanit halietäisyydellä kuitenkin. Sitä paitsi kun on kuolettavan rakastunut julkkikseen, toi on aika kidutusta 😅 on noilla pojilla valtaa kyllä, ei tarvis kuin sormea koukistaa niin olis mimmiä tarjolla. Toivon etteivät ryvety missään skandaaleissa ja pysyy pöksyt herroilla jalassa.
Ja kun on yhden kanssa suostunut pusukuvaan, niin jatkossa pusukuvapyynnöille ei tule loppua. Vai onko pusukuviin joku naamaraja? On kai tuossa nuorille sinkkupojille houkutuksia, kun kauniita halukkaita fanityttöjä pyörii ympärillä joka keikan jälkeen.
Jep. Yhdessä slovenialaisessa haastattelussa pukuun pukeutunut asiallinen haastattelija pokkana kysyi että mites kun teille "lukemattomat tytöt tarjoaa itseeän" niin otatteko. Olin aika 😱 kysymyksestä. Sellainen Suomi 90-luvulla kyssäri, ei ikinä kysyttäisi Suomessa tänä päivänä. No B vastasi että ei ikinä ja ei ole sen tyyppinen (yhdenillanjutut ilmeisesti) ihminen niin ei ole vaikeaa edes kieltäytyä. Miten lie.. Luulen että Reko saa todella lukea lakia niille miten ollaan ihmisiksi.
Eikö tätä kysytty haastattelussa, missä B tatuoitiin jalkaan?
Ah olet oikeassa. Sekoitin tähän haastatteluun jossa sinipukuinen mies tenttaa lapsihaaveista. Sekin aika 🙄 samoin kuin vitsi jostain aitauksesta fanitytöille. B hymyilee tekohymyä, hmm mietin tätä.. 😬😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunge. Olavi on paras ja sekös sua ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
K:n käso-faneille! 👋
Siis käsi-faneille 😂
Vierailija kirjoitti:
Onkohan pituus B:lle jotenkin arka asia? En tarkoita että pitäisi olla, ikinä kenellekään, ja ihan normaalin pituinen mieshän hän on, mutta siinä instalivessä kysyttiin kaikkien pituutta, ja muut reippaasti vastasi, mutta B vain oli hiljaa vuorollaan ja tuijotteli muka kiinnostuneena puhelintaan. Muuten oli kuitenkin äänessä ja vastaili innokkaasti.
Toinen hassu juttu on Juren tupakointi siinä pienen pöydän ääressä muiden seassa ilmeisesti treenikämpässä. Ilmeisesti muut ei polta, mutta ei kuitenkaan savu häiritse.
No varmasti on kun sitä aina toitotetaan samoin kuin reisistä. Miehilläkin on ulkonäköpaineita , etenkin tuollaisella joka elää siitä habituksestaan.
Ah, bras thrown on stage. I think it's all in good fun - I mean, cmon, it's just textile! :D
I think it's interesting how young foreign girls on Twitter were literally shocked to see bras flying on stage in those first gigs after ESC in Croatia ( in Ireland, there was nothing thrown on stage), like they didn't know that bras have been thrown on stages since the 1960s. :D And now it seems they're slowly picking up this habit...
Do JO like it?
Well, I see two options:1) yes, they like it. If they didn't, they wouldn't pick them up and interact with them.
2) no, they don't like it. They still do it because it's their job to entertain.
How many times have you done stuff at work you didn't particularly enjoyed and survived?
Sepäs se, mutta kun maailma hukkuu tekstiilijätteeseen jo muutenkin, niin musta olis kunnioitettavaa jos artistit ottais tiukan linjan tän ilmiön kanssa. Vois pyytää vaikka ostamaan merchiä samalla rahalla kuin minkä heittäis jonain jonnin joutavana krääsänä lavalle, jos siis haluais artistia jotenkin huomioida. Merch vois myös olla enemmän jotain kulutustavarat, kuten seize the day kumit. 😀
Ah, bras thrown on stage. I think it's all in good fun - I mean, cmon, it's just textile! :D
I think it's interesting how young foreign girls on Twitter were literally shocked to see bras flying on stage in those first gigs after ESC in Croatia ( in Ireland, there was nothing thrown on stage), like they didn't know that bras have been thrown on stages since the 1960s. :D And now it seems they're slowly picking up this habit...
Do JO like it?
Well, I see two options:
1) yes, they like it. If they didn't, they wouldn't pick them up and interact with them.
2) no, they don't like it. They still do it because it's their job to entertain.
How many times have you done stuff at work you didn't particularly enjoyed and survived?