Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Myrtti ollut myös Porvoossa. Ei se Ilmeisesti tee siellä keikoilla enää mitään kun Mikke myynyt paitoja
Mistä päättelet että ns. gf oli mukana?
Oli myymässä paitoja.
eli myi vai ei?
Olin keikalla ja näin sen lavan edessä
Ettet nyt vain sekoita Miken vaimoon?
Oliko Bllä uusimmassa stoorissaan keikalla keltaset housut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantunut itteni enkä kenenkään muunkaan puolesta K:n eilisistä julkaisuista. Ja näen Boyfriendissä viittauksia/kaipuuta B:n suuntaan. Mutta samalla täytyy todeta, että näen julkaisut esimerkkinä sekavasta ja ei-ammattimaisesta somejulkaisemisesta. Vaikea nähdä pointtia niissä. Ja kuten täällä on todettu moneen kertaan, ammattimaisen ei tarvitse tarkoittaa tylsää kiiltokuvaa, välimallejakin löytyy.
Mitä nuo näkemäsi viittaukset / kaipaukset muka B:n suuntaan merkitsevät sinulle?
Eivät ne merkitse yhtään mitään. K ei ole rehellisesti ja oikeasti fyysisesti miehistä kiinnostunut. Joten on täysin yhdentekevää, minkälaisia kuvia ja biisejä hän Bojanin suuntaan mukamas laittelee, koska ne eivät merkitse yhtään mitään ilman aitoa ja rehellistä kiinnostusta miehiin.
Sitä ei ilmeisesti monienkaan mielestä ole olemassakaan, päätellen jo siitä, että nämä miesp*rnojutut otetaan huumorilla ja sellaiseksi ne on tarkoitettukin, ei tarkoittamaan oikeita tunteita ja oikeaa fyysistä kaipuuta, jota K:lla siis ei ole miehiä, ei ketään miestä, kohtaan.
Jos nyt muutama kaulapusu viisujen lopuksi olikin, niin molemmat olivat siinä vaiheessa jo ottaneet sen verran, että se nyt oli mitä oli.
Vaikea ymmärtää miksi jollekin on noin pakkomielteistä olettaa tietävänsä varmasti jonkun toisen identiteetti. En osaa sanoa, onko tuo enemmän vastenmielistä vai noloa. Kenelle muulle se edes kuuluu kuin henkilölle itselleen? Ei edes hänen lähipiirilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Myrtti ollut myös Porvoossa. Ei se Ilmeisesti tee siellä keikoilla enää mitään kun Mikke myynyt paitoja
Oli myymässä paitoja.
eli myi vai ei?
Siis yleisössä? Vai siellä turva-alueella?
Tumblrissa jos etsitte K:n tagilla ja uusimmat julkaisut, näette fanien reaktioita eilisiin og-kuviin. Vinkki: kaikki rakastivat sitä ja menivät sekaisin 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis tossa eilisessä instapostauksessa on niin paha? Pahempi esim kun se Benkun persikka tiktok? Onko se se, että K ei ole julkisesti bi? Vai se että taustalla soi Bieber? Oletteko varmoja, että Jere liittää sen boyfriendin nimenomaan Bhen niinkuin te, jotka olette katsoneet sen bussivideopätkän monta kertaa netistä?
No tottakai biisiviittaus liittyy B:hen, kun valinnut biisistä juuri sen kohdan mitä B sanoo bussissa. If I was your boyfriend, I'd never let you go.
No eihän se are youllakaan enää mihinkään bhen viittaa, vaikka se niiden keksintö alunperin olikin.
Vai viittaako sittenkin?
Mitä väliä? Ei hän ole oikeasti kiinnostunut miehistä fyysisesti, eikä Bojanista. Toivottavasti vain Bojan on TÄYSIN kartalla tästä.
No samaa toivon. Eipä meillä tosin hänenkään tunteistaan mitään varmuutta ole, koskaa ollutkaan. On tämä kyllä sellainen reissu ollut, että huh. Eipä me täällä varmaan oltais montaa kuukautta roikuttu, jos tässä keississä ois jotain selvää.
No, mä ainakin roikuin sen odotuksessa, että niiden välit etenee ajan kanssa ja Sloveniassa. En roiku enää. En kyllä tajua, että miksi täällä sitten niin moni ihan intona haluaa K:ta yksin Sloveniaan, jos ette uskoneet airoon kiinnostukseen, eihän sillä tule olemaan mitään aitoa väliä, onko gf mukana tai edes meneekö Jere sinne, koska hän ei ole oikeasti kiinnostunut Bojanista romanttisesti.
Minua ei ainakaan jaksa kiinnostaa, hohhoijjaa.
Ainoa minkä käsittelen nyt pois päiväjärjestyksestä on tämä tyhmä shippi, että miten siihen lähdinkään uskomaan, että what we see is what we get Jeressä, että olisi aito ihminen, nnniiih, niin ihana. Täysin p*ska, arvistamaton, sanon minä nyt. En vain pysty arvostamaan ihmisten kusettajia.
Vierailija kirjoitti:
Joker Out esiintyy vasta tänään, muu bändi lavalla.
Mun mielestä kuvaavaa on että K on ollut vaan vähän huolissaan että nyt luullaan homoksi ja vastannut sadoista kommenteista vain niihin joissa kysellään onko homo. Mitähän on ajatellut lukiessaan kaikki B kommentit samalla. Niihin ei ole reagoinut. Tai poistanut,mikä olisi ollut yksi ratkaisu sekin, tosin saattaisi vaan kiihdyttää.
Vierailija kirjoitti:
Trust me, Käärijä crew todellakin viihdyttää itseensä tällä ketjulla.
Kun viihdyttäisikin ja antaisi shippailijoiden shipata ja nauraisivat vaan, mutta kun näyttää menevän taas jollakin lähipiirissä ihon alle. Miksei täälläkin saisi olla huumoria yhtä lailla kuin artisteilla lavalla ja instassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out esiintyy vasta tänään, muu bändi lavalla.
Ok, my bad, heräsin vasta ja oli niin lyhyt klippi ettei aivot ehtiny ilmeisesti kunnolla prosessoida mitä näkivät. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantunut itteni enkä kenenkään muunkaan puolesta K:n eilisistä julkaisuista. Ja näen Boyfriendissä viittauksia/kaipuuta B:n suuntaan. Mutta samalla täytyy todeta, että näen julkaisut esimerkkinä sekavasta ja ei-ammattimaisesta somejulkaisemisesta. Vaikea nähdä pointtia niissä. Ja kuten täällä on todettu moneen kertaan, ammattimaisen ei tarvitse tarkoittaa tylsää kiiltokuvaa, välimallejakin löytyy.
Mitä nuo näkemäsi viittaukset / kaipaukset muka B:n suuntaan merkitsevät sinulle?
Eivät ne merkitse yhtään mitään. K ei ole rehellisesti ja oikeasti fyysisesti miehistä kiinnostunut. Joten on täysin yhdentekevää, minkälaisia kuvia ja biisejä hän Bojanin suuntaan mukamas laittelee, koska ne eivät merkitse yhtään mitään ilman aitoa ja rehellistä kiinnostusta miehiin.
Sitä ei ilmeisesti monienkaan mielestä ole olemassakaan, päätellen jo siitä, että nämä miesp*rnojutut otetaan huumorilla ja sellaiseksi ne on tarkoitettukin, ei tarkoittamaan oikeita tunteita ja oikeaa fyysistä kaipuuta, jota K:lla siis ei ole miehiä, ei ketään miestä, kohtaan.
Jos nyt muutama kaulapusu viisujen lopuksi olikin, niin molemmat olivat siinä vaiheessa jo ottaneet sen verran, että se nyt oli mitä oli.Vaikea ymmärtää miksi jollekin on noin pakkomielteistä olettaa tietävänsä varmasti jonkun toisen identiteetti. En osaa sanoa, onko tuo enemmän vastenmielistä vai noloa. Kenelle muulle se edes kuuluu kuin henkilölle itselleen? Ei edes hänen lähipiirilleen.
No, on sillä vain aika paljon merkitystä siinä mielessä, että voiko kyseinen tyyppi ikinä koskettaa toista miestä aidolla halulla tai haluta häntä fyysisesti oikeasti, syntyykö söpö rimanssi, jota voimme ihqutella, vai ei? Ovatko vain bromance-läppää ja toinen pysyy aidosti vain kaverina tunteiden tasolla, ei mikään eroottinen viisari värähdäkään, vaikka toinen ois miten Bojan / Kärtsä tahansa. Eli siis kuuma.
Yks iso performanssihan tää on. J puhuukin monesti monikossa kuinka "me tehdään Käärijää.." Ei ole Käärijä sama kuin J. Te seuraatte Käärijää somessa.
Kärtsän seuraajat vähentyneet instassa parissa viikossa ainakin 7000, onhan noita vielä paljon, mutta ilmeisesti uusi suunta ei miellytä kaikkia 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis tossa eilisessä instapostauksessa on niin paha? Pahempi esim kun se Benkun persikka tiktok? Onko se se, että K ei ole julkisesti bi? Vai se että taustalla soi Bieber? Oletteko varmoja, että Jere liittää sen boyfriendin nimenomaan Bhen niinkuin te, jotka olette katsoneet sen bussivideopätkän monta kertaa netistä?
Eilen joku henkilö Kaksplussalla näki todella paljon vaivaa ampuakseen alas KAIKKI näkemykset, uskomukset ja kuvitelmat siitä, että K:lla olisi oikeaa, fyysistä kiinnostusta tai kaipausta, joka ei vain vielä ole täyttynyt, miehiä kohtaan.
K pelkästään esittää, kaikki on showta ja läppää. Hän EI tunne mitään fyysistä kiinnostusta miehiin.
Mähän vänkäsin alkuun vastaan kuin hullu. Mutta siis, mun on kyllä pakko sanoa, että mitään muuta todistavaa mistään aidosta fyysisestä kiinnostuksesta miehiin ei ollut, kuin ne kaulapusut. Niitä se toinenkin sanoi ihmettelevänsä, mutta sanoi sitten, että molemmat olivat siinä vaiheessa jo ottaneet sen verran, että se selittyy silläkin. Ja väsyneitä. Etenkin Jere.
Mä olin täysin sitä mieltä, että Jereä kiinnostaa miehet fyysisesti - en halunnut sanoa sanaa homo, koska palstalla oli joku superherkkis kaikenlaiselle ihmisten seksuaaliselle lokeroinnille - ja tajuan nyt, etten edes ajatellut Jerestä, että se ois homo, ajattelin, että ois bi-curious, mutta en usko enää sitäkään.
Koska samoin se teki niiden asuntojensa, yksiönsä ja rahatilateestaan puhumisen kanssa - pelkkää imagon luomista ja yleisön kusetusta, IHAN SAMA on nyt käynnissä, tota sen käytöstä ei mitkään aidot tunteet selitä, vaan pelkkä show, ja se, että tällä kohauttelulla saa lisää ihmisiä kiinnostumaan showstaan ja itsestään, ei se ihminen ole mullään tapaa aito esiintyessään, en tajua mitä p*skaa ihmiset aina sitä kehuvat.
Ei ole sito, ei.
Härski kusettaja, jos siis nyt ihmiset uskoo tosissaan, että hän ois fyysisesti kiinnostunut miehistä, niin EI OO.Minäkin lähinnä haluaisin uskoa, että Kn ja Bn välillä olis jotain, mitä ei vielä ainakaan todistettavasti ole olemassa. Kn läpät nyt on aika roiseja välillä, eikä niitä kannata liikaa romantisoida mihinkään suuntaan. Uskon, että B tuntee Kn paremmin kuin yksikään meistä ja jäbät tietää kyllä mikä homma. Ja selvittää välinsäkin myös tarpeen tullen ihan ilman meidän apua, jos kuprua tulee. K tosiaan valehtelee aika usein shown nimissä.
No aivan turhaan uskot. Tämä on ihan sitä Ari Koposen Brother Christmas-tasoa, jossa tuotettiin jengille hyvää oloa sydämen olematta siinä lainkaan mukana, kyeten huojaamaan ihmisiä pitämällä autettavia ihan v kkeina. jne.
Johan se ewwee facessaan loi samat hyväntekijä-vibat.
Ja ei siinä jos joku haluaa shipata keksittyä tarinaa, niin siitä vain, mutta itse en ainakaan halua ja en tahdo myöskään kenenkään muun shippailijan kusettavan enää itseään kuvitelmilla, että näkisi noiden kahden välillä ikinä mitään aitoa ja romanttista.
Älä minusta huoli, olen ihan realisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai biisiviittaus liittyy B:hen, kun valinnut biisistä juuri sen kohdan mitä B sanoo bussissa. If I was your boyfriend, I'd never let you go.
No eihän se are youllakaan enää mihinkään bhen viittaa, vaikka se niiden keksintö alunperin olikin.
Vai viittaako sittenkin?
Mitä väliä? Ei hän ole oikeasti kiinnostunut miehistä fyysisesti, eikä Bojanista. Toivottavasti vain Bojan on TÄYSIN kartalla tästä.
No samaa toivon. Eipä meillä tosin hänenkään tunteistaan mitään varmuutta ole, koskaa ollutkaan. On tämä kyllä sellainen reissu ollut, että huh. Eipä me täällä varmaan oltais montaa kuukautta roikuttu, jos tässä keississä ois jotain selvää.
No, mä ainakin roikuin sen odotuksessa, että niiden välit etenee ajan kanssa ja Sloveniassa. En roiku enää. En kyllä tajua, että miksi täällä sitten niin moni ihan intona haluaa K:ta yksin Sloveniaan, jos ette uskoneet airoon kiinnostukseen, eihän sillä tule olemaan mitään aitoa väliä, onko gf mukana tai edes meneekö Jere sinne, koska hän ei ole oikeasti kiinnostunut Bojanista romanttisesti.
Minua ei ainakaan jaksa kiinnostaa, hohhoijjaa.
Ainoa minkä käsittelen nyt pois päiväjärjestyksestä on tämä tyhmä shippi, että miten siihen lähdinkään uskomaan, että what we see is what we get Jeressä, että olisi aito ihminen, nnniiih, niin ihana. Täysin p*ska, arvistamaton, sanon minä nyt. En vain pysty arvostamaan ihmisten kusettajia.
Sun kannattaa katsoa enemmän omaa käytöstäsi.. huhhuh! Minä en ole missään vaiheessa nähnyt K:ltä mitään käytöstä joka viittaisi mihinkään k*setukseen. Se on sinun vikasi, jos olet tulkinnut hänen normaalin käytöksensä ystäviään kohtaan romanttisesti kiinnostukseksi.. B:kään ei varmasti ole noin ajatellut ja tuskin on itsekään kiinnostunut K:stä romanttisesti. He ovat YSTÄVIÄ pidit siitä tai et
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli myymässä paitoja.
Ok. Onko hän todella Jeren gf? Vai onko vain töissä Käärijällä?
On hän. Asuvat samassa osoitteessa.
Ok. En tiennyt että tunnet heidät henkilökohtaisesti (?). :-)
Saako vielä kysyä, sinulla kun näyttää olevan oikein sisäpiirin tietoa, miten gf suhtautuu siihen että hänen puolisonsa on jo kuukausien ajan liitetty romanttisessa mielessä slovenialaiseen Bojaniin? Onko se hänestä ikävää, vai kenties jopa hauskaa? Ja miksi ihmeessä Jere ei ole vahvistanut missään gf:n, avovaimon minkä lie, olemassaoloa?
Niin, jotkut ovat liittäneet ihan tosissaan. Mutta kyllä hekin heräsivät viimeistään eilen niihin rumiin kuviin ja tunnelmiin, että kun vain pilkataan homoseksuaalisuutta, niin ei siinä voi kovin aidot tunteet miehiä kohtaan olka kyseessä.
Joten miten toi vois sitä gf:ää huolettaa?
jokuhan just sanoi eilen kaksplussalla hyvin, että Jere on tosi kohtelias gf:ää kohtaan; ei koskaan mitään tuhmaa flirttiä naisfaneille, miehille vain. Varmasti gf:lle tosi helppo tilanne olla. Tietää, mikä kusettaja miehensä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli myymässä paitoja.
eli myi vai ei?
Siis yleisössä? Vai siellä turva-alueella?
Gf oli lavan ja yleisön välissä, minä olin yleisössä
Lavan ja yleisön välissä on eilen ollut se uus (tai no ei kai se mikään uus vakikuvaaja ole mutta siis toinen kuin Mikke) valokuvaaja. Ei siihen yleensä mitään artistin gffiä päästetä.
Mikä uusi vakikuvaaja?
Päästetään, ne oli siinä lavan oikealla puolella. Miksi väität vastaan kun minä oon nähnyt ne siellä? Ne oli ekojen biisien ajan ainakin siinä lavan edessä oikealla, sellasten kaiuttimien ja betonijuttujen takana
Jaahas, olemme saaneet uuden Käärijä on kusettaja-jankkaajan tänne.
Hei mikä se oli sen toisen valokuvaajan nimi? Ja oliko ne kuvat jossain? Täällä eilen jaettiin niitä kuvia mutta ei tämä dementikko muista ja kun keskustelu lähti illalla sattuneesta syystä laukalle niin ei sitä jaksa enää taaksepäin selaamalla hakea. 😅
No aivan turhaan uskot. Tämä on ihan sitä Ari Koposen Brother Christmas-tasoa, jossa tuotettiin jengille hyvää oloa sydämen olematta siinä lainkaan mukana, kyeten huojaamaan ihmisiä pitämällä autettavia ihan v kkeina. jne.
Johan se ewwee facessaan loi samat hyväntekijä-vibat.
Ja ei siinä jos joku haluaa shipata keksittyä tarinaa, niin siitä vain, mutta itse en ainakaan halua ja en tahdo myöskään kenenkään muun shippailijan kusettavan enää itseään kuvitelmilla, että näkisi noiden kahden välillä ikinä mitään aitoa ja romanttista.