Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 15 niiden aikaa ,eli 17.00 täällä.Kapasiteetti 1500 ,se on legendaarinen mesta. Jokerien kimppakeikalle siellä myös lippuja yhä kaupan.
Mä niin niin NIIN paljon haluaisin Jokereiden keikalle EB:iin. Pieni este että perheloma buukattu ja pitäis pandoja katsella ja whatnot. Voi nautakarjan eloa. Menkää lapset menkää kun vielä pääsette. Pallo on jalassa ennen pitkää ja se pysyy muuten kauan.
Pallo on jalassa ennen pitkää? Olen 43, ei näy palloa. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kuten se että kaikki ihmiset ei oo aikuisena samaa perheellistä "nautakarjaa" (edellisen termi).
Chill. Täällä on moni meistä kertonut perhearjen ja tän hulluuden todella haastavasta yhdistämisestä.
Jebu. Ja voimia siihen. Aika laimeeta ja hohhoijaa vanhanaikasta vaan puhua siitä jonaki joka on nuorilla edessä. Meitä on kaikenikäsissä moninainen joukko ja hyvä niin.
Mut kuule elämä on lyhyt ja yllättää monen. Ihanaa että sä olet terve ja rahoissas ja vapaa kuin taivaan lintu nelikymppisenä mut suurin osa ei ole ainakaan taivaan lintusia ainakaan mun tuttavapiiristä. Fakta on myös se että valtaosa meistä entisistä nuorista on perheellistynyt enkä usko että uusi sukupolvi tekee poikkeusta. Ja elämä voi yllättää monin tavoin joten pysyn väsyneessä neuvossani. Jos yhtään huvittaa ja pystyy niin MENKÄÄ. Må en pääse enkä mennyt silloinkaan kun olisin voinut koska en vaan uskaltanut.
Nautahommat liittyy yhteen juttuun minkä ehkä joskus huomaat täältä tai muualta.
K:n liput Lontooseen tuli myyntiin nyt tunti etukäteen!!! 👀👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman kuumin ja komein mies aamutakissa!🔥🔥
Ja mitä tää taas on että peräkkäin storyt jossa K kaataa päälleen vettä ja B kylpylässä menossa suihkuun / vesileikkeihin tai what ever 🥵
Tänäänhän on se hunajahieronta JO:lla. Toivottavasti tulee lisäkuvia!
Ihan perusarkea, että nykyään tiedän, minä päivänä slovenialainen poikabändi on menossa hunajahoitoihin. Kalenteriin en sitä sentään ole merkinnyt 😆
😅🤣😅🤣 jep tähän on tultu. 🍯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 15 niiden aikaa ,eli 17.00 täällä.Kapasiteetti 1500 ,se on legendaarinen mesta. Jokerien kimppakeikalle siellä myös lippuja yhä kaupan.
Mä niin niin NIIN paljon haluaisin Jokereiden keikalle EB:iin. Pieni este että perheloma buukattu ja pitäis pandoja katsella ja whatnot. Voi nautakarjan eloa. Menkää lapset menkää kun vielä pääsette. Pallo on jalassa ennen pitkää ja se pysyy muuten kauan.
Pallo on jalassa ennen pitkää? Olen 43, ei näy palloa. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kuten se että kaikki ihmiset ei oo aikuisena samaa perheellistä "nautakarjaa" (edellisen termi).
Chill. Täällä on moni meistä kertonut perhearjen ja tän hulluuden todella haastavasta yhdistämisestä.
Jebu. Ja voimia siihen. Aika laimeeta ja hohhoijaa vanhanaikasta vaan puhua siitä jonaki joka on nuorilla edessä. Meitä on kaikenikäsissä moninainen joukko ja hyvä niin.
Itse en ole vielä 40 täyttänyt, mutta nuorin lapsi täysikäistyy sopivasti ennen syksyn keikkoja 😀
Nyt on minun aikani bilettää kuin ikätoverini Sanna Marin
Valjastin ukonkin lippujahtiin.Koitti äikätä vastaan,että ovat studiolla.Uskoi se lopulta kun sanoin ,että on hengen hätä 🤣
Jos sitä nyt keskittyis Harryyn, ystäväkin voi jo vähän paremmin. Toivon näkeväni myöhemmin tänään hunajaisia Janin yksityishenkilön kuvia 🤭
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerkeää nähdä monta kertaa Käärijän tänä kesänä. https://www.keikkakunkku.fi/kaarija/
Aika monta k18 keikkaa ja pisti myös silmään, että Kuumaa ja Käärijä on Vaasa festivaaleilla 03/08/ ja on k18 keikka 😉
Johannes parka joutuu taas soittamaan poliisit,kun kolli mouruaa 🤣
Ja mouruaa silloin elokuun alussa vielä kovempaa, jos/kun elokuinen Slovenian reissu lähestyy 😊
Huh jos oikeesti nyt enää on tulossa se Slovenian reissu, on kolli siihen mennessä jo kiipeilemässä seinille mouruissa. Mut luotan että B olis riittävän rohkea ja määrätietoinen sitä käsittelemään. Kotiin palais raukeasti kehräävä kisu.
Vierailija kirjoitti:
Missä ?? Ei ole UK livenation sivuilla vielä myynnissä.
Elämässä voi tapahtua kaikenlaista. Esim. itse kävin nuorempana kohtuupaljon keikoilla, en juurikaan festareilla, mutta Tavastiat, Gloriat, Nosturit sun muut on koluttu ja ulkomaillekin olen joskus lähtenyt keikoille. Nyt olen nelikymppinen, perhettä ei ole, mutta terveydentila on hyvin mutkikas. Pystyn istumaan tällä palstalla vaikka 10 tuntia päivässä, mutta mieluummin tekisi jotain ihan muuta jos voisin. Oli se sitten keikoilla käyminen tai perheen kanssa ajan viettäminen. Vaikka ei olisikaan aikeissa perheellistyä, silti kannattaa tehdä irtiottoja kun pystyy, sillä joskus se pystyminen voi loppua.
"And special guests?" Electric ballroom keikan tiedoissa 👀👀👀
https://electricballroom.co.uk/kaarija/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ?? Ei ole UK livenation sivuilla vielä myynnissä.
Tuossa special guests -viestissä linkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole vielä 40 täyttänyt, mutta nuorin lapsi täysikäistyy sopivasti ennen syksyn keikkoja 😀
Nyt on minun aikani bilettää kuin ikätoverini Sanna Marin
Jee! Suomen keikoille saan itseni järjestymään mutta ulkomaanreissut jää haaveeksi.
T. Edellinen
Hyvä keksintö kyllä tuo special guests 😄
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen on liuta viisukavereita jotka ovat mahdollisia 😭💚
Vierailija kirjoitti:
Se on kuitenkin Jesse 😄
Toiv. special guest ei ole joku -tun Mae Muller. :P
Monday 23 October 2023 at 19:00 | The Electric Ballrooom, Camden Town
2x STANDING (GA) 44.00
Sain kun sainkin .Kiitos teidän täällä 💚!!
En olisi itse tajunnut ,vaan odottanut tuota live nationia.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman kuumin ja komein mies aamutakissa!🔥🔥
Ja mitä tää taas on että peräkkäin storyt jossa K kaataa päälleen vettä ja B kylpylässä menossa suihkuun / vesileikkeihin tai what ever 🥵
Tänäänhän on se hunajahieronta JO:lla. Toivottavasti tulee lisäkuvia!
Jos on slovenialainen hunajahoitaja, miten se pystyy vetämään ton hunajakeikan?? Huh.. kuuma tuli..
Ajatella että me täällä ollaan kuviteltu tarvitsevamme apua. Miettikää nyt sen hunajahoitajan tilannetta. Pötköttääköhän ne siellä kaikki vierekkäin lavereilla ilman rihman kiertämää.
😂😂😂istun autossa ja yritän saada itseni rauhoittumaan, jotta voin mennä kauppaan...
Tähän ei ikinä kyllästy, vaikka K tekis tätä jatkuvasti 🔥
Ja mouruaa silloin elokuun alussa vielä kovempaa, jos/kun elokuinen Slovenian reissu lähestyy 😊