Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeiden miesten lisäksi nuo Slovenian maisematkin on niin upeita. Ollapa tuolla Bohinj-järvellä nyt! Siellä on ainaki Nace Bojanin lisäksi. Iso porukka heitä on siellä ja naisiaki, sandaalit paljasti.
Maassa on myös todella kauniita naisia. Vrt. Suomi.
Slovenian kauniit naiset eivät kuulu tähän ketjuun. Kaikki heihin liittyvät viestit poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää pyörtykö, Bojan
Näyttääpäs hän krapulaiselta
Ei tullut krapula mieleen, mutta silmät näyttävät surullisilta tässä kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että vietät kesäpäivää rannalla muina henkilöinä ja yhtäkkiä järvestä nousee vettä valuva Bojan Cvjetićanin speedoissa
Ja rannalla hylkeen lailla makoileva Käärijä, jolla Fazerin pantteri-uimahousut, nähtyään Bojanin huudahtaa "me Jane, you Tarzan!"
😁
Kuinkahan paljon tuolta Deanilta (@deangrainger.jpg ) vielä löytyy noita jokerikuvia? Irlannin keikasta on jo yli kuukausi ja joka joka päivä tippuu instaan lisää kuvamateriaalia. Varmaan jatkuu UK-kiertueeseen saakka. Hienoja kuvia kyllä -> mielenkiinnonkohteena F1 ja Joker Out 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että vietät kesäpäivää rannalla muina henkilöinä ja yhtäkkiä järvestä nousee vettä valuva Bojan Cvjetićanin speedoissa
Ja rannalla hylkeen lailla makoileva Käärijä, jolla Fazerin pantteri-uimahousut, nähtyään Bojanin huudahtaa "me Jane, you Tarzan!"
😁
Meinasin tukehtua kahviin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Ja huutaa vielä perään soidinhuutonsa are you:n 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Ja huutaa vielä perään soidinhuutonsa are you:n 😂😂
Mun mielessä Kärtsyn soidinhuuto on nykyään: Bojan, you slut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites lumpustelijan aivan viimeisin ig stoori. 😅
Ei herranjumala, piti varalta "muutaman" kerran katsoa ja screenshotti muistoksi arkistoihin. 🥵 Ja muuna huomiona, Slovenia on kyllä niin kaunis maa, ihanan näköinen biitsi myös.
Joo, ihanat on.. maisemat🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeiden miesten lisäksi nuo Slovenian maisematkin on niin upeita. Ollapa tuolla Bohinj-järvellä nyt! Siellä on ainaki Nace Bojanin lisäksi. Iso porukka heitä on siellä ja naisiaki, sandaalit paljasti.
Maassa on myös todella kauniita naisia. Vrt. Suomi.
Slovenian kauniit naiset eivät kuulu tähän ketjuun. Kaikki heihin liittyvät viestit poistetaan.
Ei ole kotoperäisen estrogeeninaudan voittanutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa analysointia ja ruotimista, eikö asioita voi ottaa ihan asioina? Ei joka ikisestä kuvasta tarvitse esittää omaa mielipidettä ja tulkintaa, että mitähän tarkoittaa kun Krisin silmä on melkein puoliksi kiinni ja Bojanin vasen suupieli kaartuu ainakin puoli millimetriä ylöspäin.
Spekuloida ei saa mut edellisen sivun marisijoiden mukaan myöskään hehkutuksia ei saa olla, eli siirrytään ainoastaan faktojen toteamiseen! Minä voin alottaa.
Bojan Cvjetićanin ig-storyssa vaikuttaisi olevan vettä valuvat miehen kasvot. Kuvassa näkyy myös ranta, luultavasti sisävesistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cufq344tSPA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ihanat Käärijän fanihalit saanu joku!
😍Joku ruotsalainen fani. Ei aio pestä enää paitaa, hiuksia ja kansalaisuuden vaihtokin hatkinnassa 😊
Olikohan se, jolle tyhmä yleisö oli buuannut kun oli Ruotsista (noloa) ja K oli kieltänyt ja mennyt halaamaan.
Ehkä pojat nauttivat kotimaan matkailusta tämän tauon :) Hienoilta näyttivät maisemat! En itse ole Bojanisti, mutta täällä taitaa olla monta siitä leiristä. Hyvä että te saitte lisää katseltavaa! :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/t/ZGJ4ASdyB/
Tämän kesän kutsuhuuto 😅💚
Toimii sekä B:lle että suomalaisille :D
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
"Käärijä tekee mitä Käärijä haluu tehdä." Nyt oli vähän pidempää videota Kuopion keikalta, jossa K puhui saamastaan kritiikistä.
Missä?
Niin kuin tuossa kirjoitin Kuopion keikalta tuo. Välispiikissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa analysointia ja ruotimista, eikö asioita voi ottaa ihan asioina? Ei joka ikisestä kuvasta tarvitse esittää omaa mielipidettä ja tulkintaa, että mitähän tarkoittaa kun Krisin silmä on melkein puoliksi kiinni ja Bojanin vasen suupieli kaartuu ainakin puoli millimetriä ylöspäin.
Spekuloida ei saa mut edellisen sivun marisijoiden mukaan myöskään hehkutuksia ei saa olla, eli siirrytään ainoastaan faktojen toteamiseen! Minä voin alottaa.
Bojan Cvjetićanin ig-storyssa vaikuttaisi olevan vettä valuvat miehen kasvot. Kuvassa näkyy myös ranta, luultavasti sisävesistö.
Muistanko oikein, että K ei osaa uida. Bojan voisi opettaa yksityisopetuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan Cvjetićanin ig-storyssa vaikuttaisi olevan vettä valuvat miehen kasvot. Kuvassa näkyy myös ranta, luultavasti sisävesistö.Muistanko oikein, että K ei osaa uida. Bojan voisi opettaa yksityisopetuksena.
Eikö? Muistan kun sanoi UMK:ssa Robinin liitovarjoilua seuratessaan että vähän on eri harrastukset kuin hänellä kun käy Vantaan uimahallissa uimassa 😁 tuossakin asiassa muuten tosi saman oloiset tyypit Robin ja B. Vähän hienostuneita ja aina sulavia ulkoilmatouhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan Cvjetićanin ig-storyssa vaikuttaisi olevan vettä valuvat miehen kasvot. Kuvassa näkyy myös ranta, luultavasti sisävesistö.Muistanko oikein, että K ei osaa uida. Bojan voisi opettaa yksityisopetuksena.
Eikö? Muistan kun sanoi UMK:ssa Robinin liitovarjoilua seuratessaan että vähän on eri harrastukset kuin hänellä kun käy Vantaan uimahallissa uimassa 😁 tuossakin asiassa muuten tosi saman oloiset tyypit Robin ja B. Vähän hienostuneita ja aina sulavia ulkoilmatouhuja.
Varmaan sitten osaa. Tästä uimataidottomuudesta huomautti kerran myös joku instan kommenteissa. En tiedä mistä luulo on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitten osaa. Tästä uimataidottomuudesta huomautti kerran myös joku instan kommenteissa. En tiedä mistä luulo on tullut.
Minäkin olen kuullut tätä huhua, mutta muistaakseni siinä Frankin hakuvideossa Malediiveilla hän kömpelöllä englannilla EHKÄ sanoo: "I can't swim" (tai niin yleisö sen tulkitsi)... Ehkä tämän vuoksi on lähtenyt jonkinlainen huhu..? Mutta toisaalta, olihan sieltä Malediiveilta yös se video, missä K ui hassu ilme kasvoillaan siellä uima-altaassa
Mun mielestä silmät näyttää vaan siltä että on sukellettu vedessä.