Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Huhutaan että Noa Kirel olisi eronnut poikaystävästään. Nyt täytyy K olla varovainen jos hän Israeliin lähtee. 😉
B menee ja pelastaa K: n pinteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noasta ei ole vastusta Bojanille
Mutta entäpä Noasta Käärijälle 🤔
Mun on vaikea kuvitella Bojan ja Noa viettämässä intiimejä treffejä keskenään. Noa varmaan arvostaa enemmän jotakin Kyproksen edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsistä, kun on ollut puhe, tässä Kris 💙
https://twitter.com/kafkae5que/status/1677946628907626496/photo/1
Krisin käsi on melkein isompi kuin K:n pää!
Noi yaoi-kädet! Toi meemi on liian hyvä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhutaan että Noa Kirel olisi eronnut poikaystävästään. Nyt täytyy K olla varovainen jos hän Israeliin lähtee. 😉
B menee ja pelastaa K: n pinteestä.
Hyvä meidän Bojan! Hyvä meidän joukkue!
Vierailija kirjoitti:
JO söpöä fan artia 💙
Huom! Bojanin unilelu 💚
Osui silmään taas yksi tiktok-video, harmi kun niitä on niin hankala linkittää tänne. Siinä Kris soitti kitaraa polvillaan ja Bojan piti kättä Krisin poskella vähän kuin Kärtsä piti Tavalla Bojanin poskella (ratatata-kohtaus..). Kommenteissa oli että JO tehnyt tuota ennenkin. Ehkä se olikin Tavastialla B:n idea.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein koosteen Janista ja musiikkina on Bad things. Mietin vaan, että missä voin julkaista sen anonyymisti ja onko mulla oikeus julkaista sitä?🙈
Youtubeen voit tehdä kanavan,mihin kukaan ei voi sinua yhdistää. Mutta video voi poistua copyright musiikin takia.Paljon on noita itse tehtyjä videoita tubessa,jotkut poistuu,jotkut ei. Itsekin olen vähän kahden vaiheilla sen Bojanin ketkutus videon kanssa,mutta vain yritykseni takia.Olen tosi vainoharhainen yrityksen asioissa 💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein koosteen Janista ja musiikkina on Bad things. Mietin vaan, että missä voin julkaista sen anonyymisti ja onko mulla oikeus julkaista sitä?🙈
Youtubeen voit tehdä kanavan,mihin kukaan ei voi sinua yhdistää. Mutta video voi poistua copyright musiikin takia.Paljon on noita itse tehtyjä videoita tubessa,jotkut poistuu,jotkut ei. Itsekin olen vähän kahden vaiheilla sen Bojanin ketkutus videon kanssa,mutta vain yritykseni takia.Olen tosi vainoharhainen yrityksen asioissa 💚🌹🌹
Ja huom. Tarkoitin että katsojat eivät voi yhdistää sitä sinuun jos et kanavalla tuo mitään itsestäsi esille.
Tuo sama tumblr -aikajana tekijä oli tehnyt myös videon, jossa kaikki klipit yms. ovat :)
En ymmärrä taas miksi kaikkia K:n ympärillä olevia naisia vihataan näin paljon. Ette te kyttää ketä miehiä "vilahtelee" ja vihaa heitä
Mitä pahaa siinä oli, kun sanoin, että luulen, että ovat ottaneet opikseen ja ovat tarkempia. Miksi se poistui?
Vierailija kirjoitti:
Fanfic-jatko-osa valmiina. Fear Factor jatkaa suoraan siitä mihin It Might Be You (se tarina joka alkoi tammikuulta ja jatkui Ljubljanaan) jäi. Olen huomattavasti epävarmempi tästä kuin ykkösosasta, mutta siinä on paljon syviä tunteita, vähän er*tiikkaa (ei graafisesti kuvattu) jota en ole vuosiin kirjoittanut, musiikkihommia, huumoria ja kiva loppu, joten toivottavasti joku tykkää. :) Ja närkästyjät voivat skipata koko homman. https://archiveofourown.org/works/48461938
Äääää tämä oli ihana! 😍
Toinen ihana juttu mitä B tekee näköjään JO:n keikoillakin on se polvillaanolo ja käsien nosto yläviistoon ja katse vähän alas. Mikä siinä asennossa onkin niin ihanan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja muita puppyja. https://twitter.com/krisdpmn/status/1677989710583537666
Tykkäisinpä kyllä olla tuossa rantatuolikuvassa tuon saksanpaimenkoiran paikalla🥵
Nyt jotain sähäkkä gay-erotiikkaa tänne ja sassiin. Menee pelkäksi höpötykseksi tämä nyt
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotain sähäkkä gay-erotiikkaa tänne ja sassiin. Menee pelkäksi höpötykseksi tämä nyt
Joo!
Tekisi mieli lähteä syyskuussa Ljubljanaan, monestakin syystä, kun on vielä lomia pitämättä. Katselin huvikseni lentoja ja majoituksia, ja ensimmäinen booking.comin listaama majapaikka oli nimeltään Cha Cha Rooms. :)