Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Minä olen nyt mennyt ihan sekaisin 🤣
Ukko soitti sitten eilen illalla Padamia ja minähän lauloin. No eihän siitä mitään tullut,kun tuli mieleen ne eiliset estrogeenilla pumpatut naudat mylvimässä Tavalla 🤣🤣
Mulla oli hauskaa.
Nyt vein ukon lentokentälle ja radiosta tuli Pink So what. Tuli jotenkin mieleen me hullut mammat Tavan eturivissä mylvimässä,kuolaamassa ja tappelemassa järkkäreitten kanssa kun ne ei päästä meitä tarpeeksi lähelle poikia.Onneksi olin autossa yksin ja meinasin tukehtua 🤣🤣
Siinä meille taistelulaulu.Itse ainakin hypetän sillä itseni ennen keikkaa 🤣🤣
I wanna get in trouble
I wanna start a fight
Na-na-na-na, na-na, na
I wanna start a fight.
So, so what I'm still a rockstar.Jos sitä koittais töitä tehdä.Pitäisi editoida mainosvideota.Jos laittais sinne piilokuvaksi Janin yksityishenkilön. 🤣🥵🥵
Kivaa päivää kaikille 💚🌹🌹No, kukin fiilistelee tavallaan, mut vähän alkaa jo ahdistaa mennä samalle keikalle tän kiimaisen nautalauman kanssa, siis jos on kiinnostunut enemmän musiikista ja hyvästä meiningistä, eikä niin, että mylvitään kiimassa ja revitään pojilta about vaatteet päältä. 😅
Luulen että sulla on vaan ongelma kun et tykkää nautaeläimistä. Onhan se kivaa vaihtelua pojille että ääni mikä lähtee yleisöstä ei ole kimeä IIIK vaan matalampi MUUUU! Me ollaan niiden Mamma Muuuut muualla on Baby Boot!
Kiimainen nautalauma 🤣
Onkohan taas luettu tätä palstaa? 😉 Jokuhan toivoi, että J postaisi itsestään ennemmin kuumia kuvia 🙂 Yhden on laittanut ainakin! Ja sen humoristisen istun Teams-kokouksessa -pätkän.
Kiva muuten, että K kommentoi myös tuolle videon tekijälle. Mustakin toi on yksi parhaista pätkistä K:sta!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan taas luettu tätä palstaa? 😉 Jokuhan toivoi, että J postaisi itsestään ennemmin kuumia kuvia 🙂 Yhden on laittanut ainakin! Ja sen humoristisen istun Teams-kokouksessa -pätkän.
Ois jättäny tuon kuvan laittamatta, se ei minusta ollu kuuma.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä viisu/UMK Käärijä on ihan erilainen kuin mitä Käärijä nyt. Myös sellainen "it's crazy, it's party" brändi ja rallienkku brändi taidettiin luoda vain viisujen ajaksi. Jos katsoo esim viisuesitystä ja sen ajan haastiksia, onhan meno ihan erilaista nyt.
Mutta, se kai on ihan ymmärrettävää.
Alusta olen kanssasi samaa mieltä. Mutta ymmärrettävää ja hyväksyttävää se ei ole. Luodulla roolilla huijattiin ihmisiä ulkomaita myöten, jotta voitaisiin voittaa viisut. Nyt K kuvittelee, että voi luomansa hypen myötä tehdä ja puhua mitä vaan. Pian silmät avautuvat fanaattisimmillakin ihailijoilla. Laskelmoidut viisivuotissuunnitelmat epäonnistuvat ja K tulee rytinällä alas. Plan btä hänellä tuskin on.
Ole jo hiljaa! Mites nuo Kroatian ukkelit? Ihanko tommosina "omina itseinään" marssivat menemään viisujen jålkeen?
Euroviisut ON rooli-iloittelua
OT, Kroatian ukkelit ovat aina tuollaisia. Ei mitään viisuihin tehtyä esitystä, vaan bändi on kotimaassaan ja itäisessä Euroopassa aivan julmetun suosittu ja tunnettu provokatiivisuudestaan (julkaisivat mm. CD:n, joka oli kirjaimellisesti tyhjää täynnä). Ihan sellaisina olivat viisuissa kuin ovat viisujen ulkopuolella. Sehän täällä vähän huolettaa (ja näyttää närästävän), että meillä on selkeästi Viisu-Käärijä ja Suomi-Käärijä, tai miksi sitä nyt kutsuisi. Viisu Käärijää ihmiset fanittivat ja pitivät siitä energiasta, hyväntuulisuudesta, ystävällisyydestä ja leikkisyydestä. Tosi symppis! Olisi ollut kivaa, jos olisi jatkanut samalla symppislinjalla, mutta ilmeisesti Euroviisujen takana on vähän isompi Ylen PR-tiimi ja nyt ilman sitä, liekö mitään PR-tiimiä tai edes PR-suunnitelmaa. Paahdetaan vaan menemään miettimättä pidempiä vaikutuksia, ja ilmeisesti siksi, koska Käärijä on kovakalloinen ja itsepäinen.
Joo, hieman tulee Saara Aalto huolestuminen minulle tästä. Saarakin heitti piut paut avoinna oleville oville, ei ottanut PR:ää tai apuja vastaan, vaan meni asenteella "Minä! Minä haluan ja päätän ja tiedän parhaiten".
En haluaisi Käärijälle samaa. En missään nimessä. Varsinkin, jos tosiaan toivoo sitä eläkettä pian, että voisi vetäytyä esiintymisestä siviiliin. Siihen tarvitaan rahaa, paljon rahaa, johon tarvitaan paljon ihmisiä, joka tarkoittaa paljon keikkamyyntejä sekä tuotemyyntejä. Fanit tuovat rahaa kassaan, myös ne fanit, jotka eivät ole superfanittajia, vaan enemmän sellaisia "Hei, tää on ihan kiva! Miksei!"
Tsemppiä, meidän Kääryle!
Miten musta tuntuu että "meidänkääryle" ei niin aivan hirveästi sun tsemppejäsi kaipaa.
"Meidänkääryle" näyttää syöksyvän kohti jäävuorta ilman yllytystäkin.
Mistä käsitys (vai luulo), että K olisi kovakalloinen ja itsepäinen. Hän tietää kyllä, mitä tahtoo, mutta se ei ole itsepäisyyttä. Hän suojelee lähipiiriään, mutta on hänen suojeltava itseäänkin. Suojeltava itseään myös kaikenlaiselta some tylytykseltä (toivottavasti hänen tietoonsa ei mene tässä ryhmässä ollut negatiivisuus). Ulkomaiset fanit jaksavat edelleen kommentoida mm. 'Protect this man at any cost.'
Mitä nyt kovakalloisuudella tarkoitatkaan? Liittynee tuohon itsepäisyyteen? Jos joku olisi oikeasti (kirjaimellisesti) sellainen, voisi tavallista kovemmasta kallosta olla hyötyä - suojaisi aivoja paremmin - no siis leikki leikkinä tältä osin.
Omasta mielestäni on omituista yksityisyyden suojelua sanoa, että haluan pitää perheeni ja parisuhteeni salassa, ja samaan aikaan kaikki perheenjäsenet mummoa myöten ovat kasvojaan ja nimiään myöten mediassa antamassa Käärijä-haastatteluja, poseeraamassa somessa ja Jere itse tuottaa omaan sosiaaliseen mediaansa materiaalia mm. tyttöystävästään ja veljestään. Kertoilee isoille mediataloille, miten pyöritti viittä naista yhtäaikaa aikoinaan, joista 2 pani ja kolmelle vaan uskotteli, että tästä tulee kyllä jotain, mutta pääjuttu oli tyhjentää näiden kolmen naisen jääkaapit ilmaisesta ruoasta.
En nyt itse hirveästi näin aidosti privaattina ihmisenä koe, että oltaisiin samalla viivalla yksityisyysasioiden jakamisen kanssa Jeren kera :D Mutta ehkä se on hänelle kuitenkin vielä tarpeeksi yksityisyyttä suojaavaa, kun ihan kaikkea ei ole vielä kerrottu mediaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis rehellisesti sanottuna oikeesti toivon et kukaan kenestä täällä on puhuttu, ei tänne eksyis.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi niin moni ajattelee, että Suomessa olisi tapahtunut jotain negatiivista. Bojan nimenomaan jakoi stooreihin iloisia pätkiä vielä lentokentältäkin. Someen päivitteli Suomeksi kiitokset Jerelle ja kuvia Tavastialta, josta paistoi läpi aito onnellisuus ja iloisuus bäkkärillä että lavalla. Tuskin siis Suomi tai Jere ihmisenä oli mikään pettymys. Voi tosin olla että fanien innokkuus yllätti Helsingissä että jälkikäteen somessa.
Bojan on kohtelias ja hyvinkasvatettu. Siihen kuuluu kiittää isännöinnistä.
Olkoonkin hyvin kasvatettu ja kohtelias, ei Bojan varmasti kiittelisi, ellei olisi sitä mieltä.
Oletteko muuten huomanneet, että Jerekin on hyvin kasvatettu ja kohtelias.
Tietolähteet näille Jeren/Käärijän henkilöä/henkilökohtaista elämää koskeville väitteille?
Tarkoitit varmaan, että tietolähteet myös Bojanin henkilökohtaista elämää koskeville väitteille? Eikö niin? Eihän täällä 'ruodita' vain J / K osalta.
Jeren osalta on tullut vaikutelma siitä, että hän on hyvin kasvatettu ja kohtelias ihan videoilla nähdyn käyttäytymisen perusteella. Hän ottaa toiset ihmiset huomioon. Puhuu lämpimästi perheestään, heillä vaikuttaa olevan hyvät välit. Molemmat vanhemmat ovat esiintyneet pienesti julkisuudessa, puhuneet Jerestä. Mm. Vantaan kaupungin, päiväkodin ja koulun tilaisuuksista on nähty videota. Niissäkin näkyy Jeren luontaisesti hyvä käytös ja kohteliaisuus.
Sinä taidat tosiaan tuntea jkv Jereä / Käärijää. Miksi ihmeessä kysyt näitä perusteita. Perusteita noille positiivisille asioille. Mutta et kysy vastaavia Bojanin osalta.
Ehkä hän on nyt aikuistunut enemmän ja ei ole enää ihan niin tökerö muita kohtaan kuin nuorena, jolloin oli ne 5 naista pyörityksessä yhtä aikaa, naisten itsensä tästä mitään tietämättä, ja valehteli niistä vielä kolmelle, että "Joo, kyllä tästä suhde tulee, oota vaan". Teininä Jere on myös pöllinyt Habbo Hotellista muiden rahalla ostamia tavaroita. Löytyy tämäkin tieto ihan mediasta.
Itse saan vähän kahtiajakoisen kuvan. Toisaalta kohtelias ja pidättyväinen, toisaalta tökerö ja liian avoin. Toisaalta rehellinen, toisaalta satusetä. Toisaalta avoin kaikille, toisaalta roustaa ihmisiä. Toisaalta privaatti, toisaalta takki auki maailmalle.
Bojanin kanssa tuntuu siltä, että sieltä tulee se kaikkein aidoin Jere esiin, ja todella positiivisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis rehellisesti sanottuna oikeesti toivon et kukaan kenestä täällä on puhuttu, ei tänne eksyis.
No, niin mäkin. Enkä usko, että siellä ihan ehditään tässä mukana pysyä, ketju kasvaa ainakin 20 s päivässä. Epäilen, että saavat yksäreillä samaa tai samansuuntaista höpinää faneilta, niin näyttää siltä, että luetaan tätä ketjua, vaikka fiilis lienee samantapainen yleisöllä laajemminkin. Ja osa "ajoituksista" on vain sattumaa.
Tää ketju luultavasti traumatisoisi asianosaiset, ja vielä enemmän ne kaikki pervot fanficit, mitä heistä kirjoitettu. Toivon myös et eivät eksy lukemaan näitä ... Meitä nää kaikki viihdyttää, mut ei varmaan heitä itseään.
Miettikää omalle kohdallenne miltä tuntus lukea itsestään jotain tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju luultavasti traumatisoisi asianosaiset, ja vielä enemmän ne kaikki pervot fanficit, mitä heistä kirjoitettu. Toivon myös et eivät eksy lukemaan näitä ... Meitä nää kaikki viihdyttää, mut ei varmaan heitä itseään.
Todellakin toivon ettei kumpikaan tai kukaan heidän läheisistään päädy lukemaan niitä fanficejä, ois ihan hirveetä :D Sit ne ei ainakaan uskaltais olla julkisesti missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Traumatisointi on kyllä vähän liikaa sanottu. Tämä ketju on mielestäni suht siisti eikä hyppää kenenkään silmille toisin kuin muu some. Fanficitkin pitää itse etsiä jos niitä meinaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin totta et täällä jatkuvasti hoettu, miten hyvä ja hieno ihminen Bojan on. Totta kai julkisuudessa osaa käyttäytyä (no ei kaikki osaa), ja uskon, et on hyvä tyyppi, hyvin kasvatettu, miksei olis. Eihän me toki tiedetä yhtään hänen vanhemmistaan?
Mut tosiaan Jere on varmasti hyvä ja hieno ihminen myös, ihan varmasti hyvin kasvatettu ja kaikesta näkee, miten läheiset välit hänelle edelleen on vanhempiinsa ja miten hän puhuu perheestään. Ja miten ystävät välittävät hänestä (senkin jälkeen et on nykyään "tähti"). Hän vaikuttaa sydämelliseltä ja herkältä ihmiseltä.
Voi olla. Mutta siksikin minua ihmetyttää, miksi hän Käärijänä haluaa olla kiroileva, huonoja juttuja viljelevä tylyttäjä.
Et saa tuota selville muuten kuin kysymällä Käärijältä itseltään - ja sitä et varmaan / toivottavasti tee.
Minusta tuo kiroileminen tuntui aluksi - en tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta aloin nopeasti tottumaan siihen. Eikä se enää haittaa, vaikka en siitä tykkääkään. Live keikoilla en ole vielä käynyt, somesta olen katsonut videoita. Tylyttämistä en ole niissä nähnyt. Kaikkia en toki ole varmaan katsonut.
Ig-storeissa on ollut osa kehnompia. Osassa lienee myös sisäpiirihuumoria. Osassa ilmeisesti Veskua. Nuoremman Käärijän mahdollisia storeja emme pääse enää näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Traumatisointi on kyllä vähän liikaa sanottu. Tämä ketju on mielestäni suht siisti eikä hyppää kenenkään silmille toisin kuin muu some. Fanficitkin pitää itse etsiä jos niitä meinaa lukea.
Fanficit on pääasiassa hyväntahtoisia, toisin kuin tämä ketju. Kyllä tää ihmisten pahantahtoisuus täällä on paljon karumpaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K jakanu stooreissaan tylsistynyt kissa-videon :D Sillä nyt selkeesti aikaa selata somea :D
Toi on niin super ihana video Jerestä, ei ollut ihan kokonaan tossa, mut tässä kyl näkyy tunneskaalaa laidasta laitaan, lyhyessä ajassa, paras on se (mitä tossa Jeren jakamassa ei ehtinyt näk) kun Jere katsoo sivulle, kuin seuraten jotain tapahtumaa, keskustelua, jotenkin hämmästyneen ilahtuneesti kulmakarvat hauskasti kohollaan, näyttää vastustamattomalta!
Mä tykkään siitä kohdasta kun katsoo sivulleen ja sen jälkeen pudistelee vähän päätään jollekulle vaivihkaa.
Täti 50 vee kotiutumassa täällä Kuumaan keikalta. Joo ei ehkä suoraan tän ketjun aiheesta mutta toisaalta sitten olin viime vkl Allas Sea poolilla Käärijän keikalla, että vähän voi vertailla. Kuumaan pojat ja Johannes erityisesti; supersymppiksiä, ihania, lahjakkaita, hauskojakin! Johanneksen välispiikit oli yllättävänkin kivoja verrattuna esim Tavastian keikkaan toukokuussa.
Oli tavallaan ihanaa, että tiesi että mitään törkeyksiä ja kaksimielisyyksiä ei ole tulossa, vrt pe Käärijä. Sitä samanlaista karismaa eikä seksikkyyttä ei sitten toisaalta ole, joku sanoi täällä joku hetki sitten että ei tiedå onko Johannes lintu vai kala, todella näin, flirttaa yleisölle ja vähän bändikavereillekin, mutta ei mitään viboja tai kuumuutta. Ei mitään. Mut silti aika ihana. Turvallista olla keikalla. Tykkäsin💕
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi niin moni ajattelee, että Suomessa olisi tapahtunut jotain negatiivista. Bojan nimenomaan jakoi stooreihin iloisia pätkiä vielä lentokentältäkin. Someen päivitteli Suomeksi kiitokset Jerelle ja kuvia Tavastialta, josta paistoi läpi aito onnellisuus ja iloisuus bäkkärillä että lavalla. Tuskin siis Suomi tai Jere ihmisenä oli mikään pettymys. Voi tosin olla että fanien innokkuus yllätti Helsingissä että jälkikäteen somessa.
Bojan on kohtelias ja hyvinkasvatettu. Siihen kuuluu kiittää isännöinnistä.
Olkoonkin hyvin kasvatettu ja kohtelias, ei Bojan varmasti kiittelisi, ellei olisi sitä mieltä.
Oletteko muuten huomanneet, että Jerekin on hyvin kasvatettu ja kohtelias.
Tietolähteet näille Jeren/Käärijän henkilöä/henkilökohtaista elämää koskeville väitteille?
Tarkoitit varmaan, että tietolähteet myös Bojanin henkilökohtaista elämää koskeville väitteille? Eikö niin? Eihän täällä 'ruodita' vain J / K osalta.
Jeren osalta on tullut vaikutelma siitä, että hän on hyvin kasvatettu ja kohtelias ihan videoilla nähdyn käyttäytymisen perusteella. Hän ottaa toiset ihmiset huomioon. Puhuu lämpimästi perheestään, heillä vaikuttaa olevan hyvät välit. Molemmat vanhemmat ovat esiintyneet pienesti julkisuudessa, puhuneet Jerestä. Mm. Vantaan kaupungin, päiväkodin ja koulun tilaisuuksista on nähty videota. Niissäkin näkyy Jeren luontaisesti hyvä käytös ja kohteliaisuus.
Sinä taidat tosiaan tuntea jkv Jereä / Käärijää. Miksi ihmeessä kysyt näitä perusteita. Perusteita noille positiivisille asioille. Mutta et kysy vastaavia Bojanin osalta.
Ehkä hän on nyt aikuistunut enemmän ja ei ole enää ihan niin tökerö muita kohtaan kuin nuorena, jolloin oli ne 5 naista pyörityksessä yhtä aikaa, naisten itsensä tästä mitään tietämättä, ja valehteli niistä vielä kolmelle, että "Joo, kyllä tästä suhde tulee, oota vaan". Teininä Jere on myös pöllinyt Habbo Hotellista muiden rahalla ostamia tavaroita. Löytyy tämäkin tieto ihan mediasta.
Itse saan vähän kahtiajakoisen kuvan. Toisaalta kohtelias ja pidättyväinen, toisaalta tökerö ja liian avoin. Toisaalta rehellinen, toisaalta satusetä. Toisaalta avoin kaikille, toisaalta roustaa ihmisiä. Toisaalta privaatti, toisaalta takki auki maailmalle.
Bojanin kanssa tuntuu siltä, että sieltä tulee se kaikkein aidoin Jere esiin, ja todella positiivisella tavalla.
Mä ymmärsin, ettei tuosta naistenpyörittelystä nyt niin kauan olis, pari vuotta? Mutta ilmeisesti otti opikseen, ainakin on niin väittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti B tulee pian pois Lontoosta, ettei petä K:ta? Yläpeukku aina, ei pääse irti
Miksei Bllä saisi olla elämää? Klla on tyttöystävä, jonka kanssa pnsklee tämän tästä! Otapa järki käteen!
Onkohan häät piankin?
Fanficit hyväntahtoisia? No voiko per verssit fanficit olla sellaisia? Aika hurjaa ois lukea itsestään ja hyvästä ystävästään sellaisia juttuja jonku ventovieraan kirjoittamana, ja se et niitä on mahdollista lukea kenen tahansa. Kuitenkin käytetään ihan oikeita nimiä. Myös perheenjäsenten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti B tulee pian pois Lontoosta, ettei petä K:ta? Yläpeukku aina, ei pääse irti
Miksei Bllä saisi olla elämää? Klla on tyttöystävä, jonka kanssa pnsklee tämän tästä! Otapa järki käteen!
Onkohan häät piankin?
On.
Miehisellä tavalla komein lienee tosiaan Nace (Nacen kropassa näkyy edelleen se hurja painon pudotus, erityisesti reisien kohdalla), Bojan omasta mielestäni hyvänä kakkosena (kunhan pitää vakavaa naamaa, muuten on liian poikamainen omaan makuuni), Jan on kasvoiltaan enemmän söpö, kuin komea (hänelle sopii karvat nassuun, harvoin oon sitä mieltä, mut hän on paremman näköinen niin), kun taas Jure on melko tavallisen näköinen kasvonpiirteiltään (mut toisaalta sellainen perus hyvännäköinen ja hyvässä kuvassa menee enemmän komean kuin söpön puolelle). Ja sitten on Kris, joka on tosiaan kauniskasvoinen ja tietyllä tavalla tietysti komea (tolla luustolla ja geeneillä ei voi paljon mennä pieleen).