Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän halusi olla Suomen kovin lavaesiintyjä. En mä usko että sillä on edes ollut hinkua ulkomaille. Mutta samaa nostetta UMK:sta oli hakemassa mm. Kuumaa. Ei musta siinä mitään pahaa.
Jep, Käärijä lähti UMKhon altavastaajana ja kevät päättyi johonkin, mihin kukaan ei ollut varautunut. Kannattaa muistaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kadehtia tyypin energioita ja sosiaalisia taitoja. Hengästyttää pelkkä sivusta seuraaminenkin.
Kaikissa Lontoon videoissa Bojan on rento ja paljon paremmin kotonaan kuin Helsingissä (kun puhutaan ajasta Tavastian jälkeen). Taisi olla Käärijän junttimeininki aika shokki.
Taasko täällä muutaman sekunnin klippien perusteella tehdään ties millaisia päätelmiä. Jos nyt tuolle tielle lähdetään niin katsopa se aamuyön cha cha cha -veto by Bojan ja Käärijä. Kyllä heillä oli meininki ihan omanlaisensa ja hauskaa tuntui pojilla olevan. Lontoon videoissa ihan jees meininki myös mutta tylsähköä.
Lontoon videoissa on iloinen ja rento Bojan ja kaikista tylsyys kaukana. Stadissa oli tarjolla vain sitä, minkä Käärijä osaa: nuuskaa, kännäystä ja karaokebaari. ARE YOU (hyi).
Kännäähän ne tuolla Lontoossakin?
Lontoossa ei näy kännäämistä vaan keikkoja ja sosiaalista yhdessä oloa. Kaikki, missä alkoholia on käytössä, ei ole kännäämistä. Se oli, mitä Ihkun pöydässä nähtiin.
Viimeisimmän kommentin kanssa just samaa mieltä!
Mä en myöskään näe oikein K:ta viisukuplan ulkopuolella enää noissa ympyröissä. Viisuissa se keräsi huomion ylivirittyneellä nauramisella, höpöttämisellä ja bolerolla, musta se ei enää toimisi ja nyt olisi outoa jos se taas ulkomailla muuttuisi sellaiseksi kun täällä ollaan välissä nähty eri Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Taas oli K:n seuraajat vähentyneet tonnilla. Ymmärrän, että viisujen jälkeen osa jengistä vähitellen vaan tippuu, kun jaksoivat innostua vaan hetken, mutta on toi vähenemisnopeus mun mielestä hurja, jos vielä jatkuu.
Mitä ihmettä! Paljonko ne ovat vähentyneet, esim viimeisen viikon aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nyt ihan v itusti sylettää tuo Käärijän tilanne.
Eurooppa ja puoli maailmaa syö sun kädestä,mutta törötetään vaan täällä Suomessa. Mikä ihme siinä maksaa?
Jos itse tulisin toiseksi viisuissa ja mua kerjättäis ulkomaille ,niin tottakai lähtisin.Tuohan on niinkuin peetä näyttäisi ulkomaan faneille ja viisufaneille.Ja tuo ei kestä kuin muutaman kuukauden tuo hype niin kiire olisi jo. Blind Channel teki just oikeen ja painui ulkomaille heti viisuista.Täällä Suomessa ehtii kyllä kiertää vuositolkulla.
Toisaalta Slovenialainen bändi joka oli viisuissa 21. kiertää innokkaasti useita maita loppuuynmyytyine konsetteineen. Ja keulamies matkustelee ja tekee yhteyksiä ympäriinsä.Kyllä Kärtsäkin ois tuonne Lontooseen voinut mennä sillä oli nyt kuitenkin useemman päivän tauko ja varmasti on pyydetty häntäkin.Mutta ei, täällä vaan törötetään crewn kanssa jolla ei näytä olevan mitään hajua mistään.Ja seuraajamäärät laskee. Nyt Herätys Warner tai ihan kuka tahansa viisaampi.Tehkää nyt jotain !Muuten samaa mieltä mutta ei se olisi voinut Lontooseen mennä kun oli kauan etukäteen sovittu keikka Kuopiossa.
Kyllä kolmessa päivässä Lontoossa käy jos halua on. Tulihan Bojankin tänne suoraan Irkuista muutamaksi päiväksi.
Kai se K saa myös levätä keikkojen välissä eikä tarvis rynnistää kolmen päivän vapaalla Lontooseen. Toivottavasti jossain kohtaa tulee uus mahis muitten viisuartistien tapaamiseen ja siellä ois sit myös K mukana.
Toi ois kyllä niin ihana.
Mutta jotenkin nyt kun mietin, niin K ei sovi mun silmissäni tonne sekaan yhtään. Ei osaa enkkua, ei varmaan halua tollail kasuaalisti hengailla siistillä porukalla. Ja siis en sano, että se on huono, mutta en vain näe, että se osallistuisi noihin tapaamisiin.
Varsinkin, kun joutuu varmaan priorisoimaan levon keikkojensa väleissä. Harmi!
Kun katsoin Bojanin menoa ja kavereita Lontoossa, niin minulle oli täysin selvää, ettei Kääryle mitenkään sovi tuohon seuraan. Ei Kääryle eikä entouragensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas oli K:n seuraajat vähentyneet tonnilla. Ymmärrän, että viisujen jälkeen osa jengistä vähitellen vaan tippuu, kun jaksoivat innostua vaan hetken, mutta on toi vähenemisnopeus mun mielestä hurja, jos vielä jatkuu.
Parhaimmillaan seuraajia oli 563 000, joka oli vielä viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kadehtia tyypin energioita ja sosiaalisia taitoja. Hengästyttää pelkkä sivusta seuraaminenkin.
Kaikissa Lontoon videoissa Bojan on rento ja paljon paremmin kotonaan kuin Helsingissä (kun puhutaan ajasta Tavastian jälkeen). Taisi olla Käärijän junttimeininki aika shokki.
Taasko täällä muutaman sekunnin klippien perusteella tehdään ties millaisia päätelmiä. Jos nyt tuolle tielle lähdetään niin katsopa se aamuyön cha cha cha -veto by Bojan ja Käärijä. Kyllä heillä oli meininki ihan omanlaisensa ja hauskaa tuntui pojilla olevan. Lontoon videoissa ihan jees meininki myös mutta tylsähköä.
Suomi tarjosi täysin erilaisen, vauhdikkaan kokemuksen hillitylle taiteilijasielulle :D Mun mielestä Suomen reissu on vähän näkynytkin B: n esiintymisissä, että päästelee energiaansa vähän vapautunemmin. Ainakin on miehistynyt. En tiedä kuvittelenko?
Nimenomaan. Täysin uniikki kokemus. Ei ole verrattavissa Lontoon visiittiin. Ei ole Lukesta ja Maesta ja muista Euroviisutaviksista sellaiseen.
Maestakin näemmä ollaan leipomassa hajutonta, mautonta ja väritöntä tuotetta. Sille tielle Joker Out on myös uhkaavasti suuntaamassa. Paitsi Bojan, joka tuntuu tekevän hiukan irtiottoja normimeiningistä ja haluis tehdä jotain uutta ja erilaista. Eiköhän bändi hajoa ennen pitkää musiikillisiin erimielisyyksiin.
Mä niin toivoisin, että Bojan ja / tai Joker out suuntautuisi rockimpaan tai ainakin vähän sellaiseen kulmikkaampaan ja vauhdikkaampien kappaleitten suuntaan. Tosin en ole varma, kokeeko Bojan olevansa mikään rock kukko. Ei varmaan sinänsä, mutta Tavastiallahan sen olemuksessa oli jotain ihanaa selittämätöntä polleutta silleen hyvällä tavalla... SITÄ HALUAISIN LISÄÄ...
Se hetki kun nää kaksi kukkoa erkanivat siitä Rrrra ta ta ta :sta omille suunnilleen... ahhh! Jotenkin toivoisin, että JO:n uusissa kappaleissa, sitten kun niitä saadaan, olisi jotain tuollaista henkeä.
Vaikutti muuten yllättävän paljon se hihattomaksi vedetty t-paita kun sillä yleensä on niitä silkki- ja pitsihepeniä. Toki se oli muutenkin erilainen kun jo:n kanssa.
Hihattomasta paidasta tuli mieleeni, että oliko se niin, että se keikka, jossa JO on ulkolavalla, ja Bojanilla oli se vaaleanpunainen silkkinen paita, josta revittiin hihat irti, oli joku missä he olivat lämmittelemässä jotain balkanilaista isompaa bändiä pian viisujen jälkeen? Ts. oli pian viisujen jälkeen, mutta se eilinen tänne linkitetty pitkähkö haastattelu (teksti) mainitsi mielestäni siitä jotain. Että bändiä yllättänyt hirveä suosio heti sieltä alkaen saanut jatkoa.
Meinaan sieltä olen nähnyt yhdet parhaista kuvista bändistä. Mikä keikka (paikkakunta) se siis oli ja onkohan siitä kerätty jonnekin enemmänkin kuvia?
Kyllä, se oli Zagreb, ja he olivat todellakin avausesitys Buč Kesidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppa ja puoli maailmaa syö sun kädestä,mutta törötetään vaan täällä Suomessa. Mikä ihme siinä maksaa?
Jos itse tulisin toiseksi viisuissa ja mua kerjättäis ulkomaille ,niin tottakai lähtisin.Tuohan on niinkuin peetä näyttäisi ulkomaan faneille ja viisufaneille.Ja tuo ei kestä kuin muutaman kuukauden tuo hype niin kiire olisi jo. Blind Channel teki just oikeen ja painui ulkomaille heti viisuista.Täällä Suomessa ehtii kyllä kiertää vuositolkulla.
Toisaalta Slovenialainen bändi joka oli viisuissa 21. kiertää innokkaasti useita maita loppuuynmyytyine konsetteineen. Ja keulamies matkustelee ja tekee yhteyksiä ympäriinsä.Kyllä Kärtsäkin ois tuonne Lontooseen voinut mennä sillä oli nyt kuitenkin useemman päivän tauko ja varmasti on pyydetty häntäkin.Mutta ei, täällä vaan törötetään crewn kanssa jolla ei näytä olevan mitään hajua mistään.Ja seuraajamäärät laskee. Nyt Herätys Warner tai ihan kuka tahansa viisaampi.Tehkää nyt jotain !Muuten samaa mieltä mutta ei se olisi voinut Lontooseen mennä kun oli kauan etukäteen sovittu keikka Kuopiossa.
Kyllä kolmessa päivässä Lontoossa käy jos halua on. Tulihan Bojankin tänne suoraan Irkuista muutamaksi päiväksi.
Kai se K saa myös levätä keikkojen välissä eikä tarvis rynnistää kolmen päivän vapaalla Lontooseen. Toivottavasti jossain kohtaa tulee uus mahis muitten viisuartistien tapaamiseen ja siellä ois sit myös K mukana.
Mutta jotenkin nyt kun mietin, niin K ei sovi mun silmissäni tonne sekaan yhtään. Ei osaa enkkua, ei varmaan halua tollail kasuaalisti hengailla siistillä porukalla. Ja siis en sano, että se on huono, mutta en vain näe, että se osallistuisi noihin tapaamisiin.
Kun katsoin Bojanin menoa ja kavereita Lontoossa, niin minulle oli täysin selvää, ettei Kääryle mitenkään sovi tuohon seuraan. Ei Kääryle eikä entouragensa.
Ei sovi, mutta en ole vielä menettänyt toivoani sen suhteen, että tapaisi Bojania tai Jokereita yksin.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi tarjosi täysin erilaisen, vauhdikkaan kokemuksen hillitylle taiteilijasielulle :D Mun mielestä Suomen reissu on vähän näkynytkin B: n esiintymisissä, että päästelee energiaansa vähän vapautunemmin. Ainakin on miehistynyt. En tiedä kuvittelenko?
Nimenomaan. Täysin uniikki kokemus. Ei ole verrattavissa Lontoon visiittiin. Ei ole Lukesta ja Maesta ja muista Euroviisutaviksista sellaiseen.
Maestakin näemmä ollaan leipomassa hajutonta, mautonta ja väritöntä tuotetta. Sille tielle Joker Out on myös uhkaavasti suuntaamassa. Paitsi Bojan, joka tuntuu tekevän hiukan irtiottoja normimeiningistä ja haluis tehdä jotain uutta ja erilaista. Eiköhän bändi hajoa ennen pitkää musiikillisiin erimielisyyksiin.
Mä niin toivoisin, että Bojan ja / tai Joker out suuntautuisi rockimpaan tai ainakin vähän sellaiseen kulmikkaampaan ja vauhdikkaampien kappaleitten suuntaan. Tosin en ole varma, kokeeko Bojan olevansa mikään rock kukko. Ei varmaan sinänsä, mutta Tavastiallahan sen olemuksessa oli jotain ihanaa selittämätöntä polleutta silleen hyvällä tavalla... SITÄ HALUAISIN LISÄÄ...
Se hetki kun nää kaksi kukkoa erkanivat siitä Rrrra ta ta ta :sta omille suunnilleen... ahhh! Jotenkin toivoisin, että JO:n uusissa kappaleissa, sitten kun niitä saadaan, olisi jotain tuollaista henkeä.
Vaikutti muuten yllättävän paljon se hihattomaksi vedetty t-paita kun sillä yleensä on niitä silkki- ja pitsihepeniä. Toki se oli muutenkin erilainen kun jo:n kanssa.
Hihattomasta paidasta tuli mieleeni, että oliko se niin, että se keikka, jossa JO on ulkolavalla, ja Bojanilla oli se vaaleanpunainen silkkinen paita, josta revittiin hihat irti, oli joku missä he olivat lämmittelemässä jotain balkanilaista isompaa bändiä pian viisujen jälkeen? Ts. oli pian viisujen jälkeen, mutta se eilinen tänne linkitetty pitkähkö haastattelu (teksti) mainitsi mielestäni siitä jotain. Että bändiä yllättänyt hirveä suosio heti sieltä alkaen saanut jatkoa.
Meinaan sieltä olen nähnyt yhdet parhaista kuvista bändistä. Mikä keikka (paikkakunta) se siis oli ja onkohan siitä kerätty jonnekin enemmänkin kuvia?
Kiitos! Ei kuin kuvia etsimään 😋
Mua naurattaa ne, jotka kitisee, että K ei vielä ole mennyt ulkomaille, vaan kiertää Suomea. Ette taida tietää mitään esiintymisestä ja siitä, kuinka jo vuosi aiemmin sovituista keikoista on ihan jees pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Ei kuin kuvia etsimään 😋
He julkaisevat kuvia jokaisesta konsertistaan viralliseen Instagramiin. Heidän valokuvaajansa Instagramissa on yleensä enemmän kuvia (kuka on ottanut kuvia kyseiseen konserttiin - Vita, Mark, Dean... jne.) Luulen, että se oli Vita tuohon konserttiin.
Huomenta kaikille 💚
Minä olen nyt mennyt ihan sekaisin 🤣
Ukko soitti sitten eilen illalla Padamia ja minähän lauloin. No eihän siitä mitään tullut,kun tuli mieleen ne eiliset estrogeenilla pumpatut naudat mylvimässä Tavalla 🤣🤣
Mulla oli hauskaa.
Nyt vein ukon lentokentälle ja radiosta tuli Pink So what. Tuli jotenkin mieleen me hullut mammat Tavan eturivissä mylvimässä,kuolaamassa ja tappelemassa järkkäreitten kanssa kun ne ei päästä meitä tarpeeksi lähelle poikia.Onneksi olin autossa yksin ja meinasin tukehtua 🤣🤣
Siinä meille taistelulaulu.Itse ainakin hypetän sillä itseni ennen keikkaa 🤣🤣
I wanna get in trouble
I wanna start a fight
Na-na-na-na, na-na, na
I wanna start a fight.
So, so what I'm still a rockstar.
Jos sitä koittais töitä tehdä.Pitäisi editoida mainosvideota.Jos laittais sinne piilokuvaksi Janin yksityishenkilön. 🤣🥵🥵
Kivaa päivää kaikille 💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan seuraajia oli 563 000, joka oli vielä viime viikolla.
Nyt seuraajia on 559 000. Muutos on tapahtunut nopeasti, eli melkein -1000 / vrk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi, mutta en ole vielä menettänyt toivoani sen suhteen, että tapaisi Bojania tai Jokereita yksin.
Häh, miksi ei muka sopisi? Kärtsä oli yksi Euroviisujen pidetyimmistä, ellei pidetyin esiintyjä myös artistien keskuudessa nimenomaan persoonansa takia. Aivan varmasti enemmän kuin tervetullut kaikkiin ESC2023 esiintyjien yhteisiin tapaamisiin, kunhan vain kiireiltään kerkiää. Ehkä kielitaito ei ole täydellinen, mutta onhan se parantunut huimasti ja aina voi ottaa kaverin tai broidinsa mukaan jeesaamaan, tai onhan myös kääntäjät keksitty.
Videot K Instassa mitkä olis voinut jättää pois:
Tää viimeisin bändärivideo, juhannuksen lonely+grillaus, kaikki v***u-örinävideot..
Entä teillä?
Minun on sanottava, että olen myös hieman hämmentynyt K:stä tällä hetkellä. Ymmärrän täysin, että keikat järjestettiin ennen ESC:tä, eikä Euroopan kiertueelle ole tällä hetkellä aikaa. Mutta hänen sosiaalinen mediansa on viime aikoina ollut suomeksi. Yritän yleensä löytää käännöksiä, mutta en ole varma kuinka moni on niin omistautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, miksi ei muka sopisi? Kärtsä oli yksi Euroviisujen pidetyimmistä, ellei pidetyin esiintyjä myös artistien keskuudessa nimenomaan persoonansa takia. Aivan varmasti enemmän kuin tervetullut kaikkiin ESC2023 esiintyjien yhteisiin tapaamisiin, kunhan vain kiireiltään kerkiää. Ehkä kielitaito ei ole täydellinen, mutta onhan se parantunut huimasti ja aina voi ottaa kaverin tai broidinsa mukaan jeesaamaan, tai onhan myös kääntäjät keksitty.
No kun se persoona mikä nähtiin keväällä ja viisuissa ei ollut ollenkaan K:n luonnollinen, ollaanhan se nähty täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Minä olen nyt mennyt ihan sekaisin 🤣
Ukko soitti sitten eilen illalla Padamia ja minähän lauloin. No eihän siitä mitään tullut,kun tuli mieleen ne eiliset estrogeenilla pumpatut naudat mylvimässä Tavalla 🤣🤣
Mulla oli hauskaa.
Nyt vein ukon lentokentälle ja radiosta tuli Pink So what. Tuli jotenkin mieleen me hullut mammat Tavan eturivissä mylvimässä,kuolaamassa ja tappelemassa järkkäreitten kanssa kun ne ei päästä meitä tarpeeksi lähelle poikia.Onneksi olin autossa yksin ja meinasin tukehtua 🤣🤣
Siinä meille taistelulaulu.Itse ainakin hypetän sillä itseni ennen keikkaa 🤣🤣
I wanna get in trouble
I wanna start a fight
Na-na-na-na, na-na, na
I wanna start a fight.
So, so what I'm still a rockstar.Jos sitä koittais töitä tehdä.Pitäisi editoida mainosvideota.Jos laittais sinne piilokuvaksi Janin yksityishenkilön. 🤣🥵🥵
Kivaa päivää kaikille 💚🌹🌹
No, kukin fiilistelee tavallaan, mut vähän alkaa jo ahdistaa mennä samalle keikalle tän kiimaisen nautalauman kanssa, siis jos on kiinnostunut enemmän musiikista ja hyvästä meiningistä, eikä niin, että mylvitään kiimassa ja revitään pojilta about vaatteet päältä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Videot K Instassa mitkä olis voinut jättää pois:
Tää viimeisin bändärivideo, juhannuksen lonely+grillaus, kaikki v***u-örinävideot..
Entä teillä?
Bändärivideo ei oo ollu K:n instassa. Eiks se ollu joku Rajalan tiktok.
Varmaan lähtenyt myös ulkomaisia faneja, koska kaikki sisältö on suomenkielistä sisäpiirihäröilyä. Kyllähän tuossa tulee fiilis, ettei ole mulle ja olen ulkopuolinen enkä tajua mitään. Kun emme me suomalaisetkaan ole tajunneet enää pitkään aikaan noita syöksykierrevideoita. Ehkä Käärijä ilman Bojania ei myöskään monia kiinnosta.