Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin että jos K sanoisi mulle kesken keikan jotain että vttuako säkin oot tänne tullut, niin jäätyisin ja varmaan oikeasti pillahtaisin itkuun kesken kaiken. Olisi ihan kauheaa. Mulla on huono itsetunto eikä ole ulkomuotokin kaksinen joten jokainen ihmisten ilmoilla olo on pieni voitto. Jäisi yhteen kertaan jos helmikuusta fanittamani artisti heittäisi jotain "roastia" mulle, hajoaisin atomeiksi enkä hyvällä tavalla. Kannattaa oikeasti ottaa huomioon että kaikki ei pysty ottamaan läpällä monesta syystä ja vitsien pitäisi olla aina alhaalta ylöspäin, ei koskaan top-down. K on idoli, kuolisin jos idoli haukkuisi mua. Muista olla kiltti ihmisille, J, et halua pahaa mutta sanat voi satuttaa.
No tämän voin jo ymmärtää. Itsehän en mene K keikalle eturiveille juuri tästä syytä. Jo pelkästään se että päätyisin johonkin nettivideoon sivustaseisojana on sellaista mitä en halua. Tiedän kuitenkin mitä keikoilla on jo etukäteen joten jättäydyn kauemmaksi. En voi enkä haluakkaan muuttaa esiintyjää tai että minunlaisteni takia edes pitäisi muuttua täysin toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja Wild Youthin Conor hengailemassa. Conor (tai mahdollisesti koko bändi) vierailemassa Sloveniassa? https://twitter.com/jamesarchiejo/status/1675574264785690624?s=61&t=Laq…
Oho! Taitaa K olla korvattuna nyt parhaana viisukaverinakin... B on todella ottanut etäisyyttä haastatteluissakin.. Tietenkin mukavaa että hän tekee helposti uusia ystäviä
Joko uskotte että kaikki ei ehkä Suomessa mennyt ihan putkeen..? Koska jos B:llä on nyt vapaata ja hengailee Connorin kanssa, ehkä jopa Irkuissa, niin jos hänen ja Käärijän välit ois entisellään ois ehtinut varmaan vaikka Suomeenkin hengailemaan
Ei luoja sentään.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin että jos K sanoisi mulle kesken keikan jotain että vttuako säkin oot tänne tullut, niin jäätyisin ja varmaan oikeasti pillahtaisin itkuun kesken kaiken. Olisi ihan kauheaa. Mulla on huono itsetunto eikä ole ulkomuotokin kaksinen joten jokainen ihmisten ilmoilla olo on pieni voitto. Jäisi yhteen kertaan jos helmikuusta fanittamani artisti heittäisi jotain "roastia" mulle, hajoaisin atomeiksi enkä hyvällä tavalla. Kannattaa oikeasti ottaa huomioon että kaikki ei pysty ottamaan läpällä monesta syystä ja vitsien pitäisi olla aina alhaalta ylöspäin, ei koskaan top-down. K on idoli, kuolisin jos idoli haukkuisi mua. Muista olla kiltti ihmisille, J, et halua pahaa mutta sanat voi satuttaa.
Niin tätä juuri. Siksi minulla on epämukava fiilis sen veetuilusta, että onko kaikki ne hattuja päässä pitävät fanit tai siinä ja siinä osassa katsomoa olevat muka joitain koviksia, joita naurattaa, kun heidät otetaan tylytyksen kohteiksi? Itse ajattelen kokonaisuuksia, isompaa kuvaa. Eikä aina vain minä minä minä, mikä mulle käy.
Connorilla on gf että älkää ainakaan ruvetko tekemään mitään shippaus päätelmiä, pleaseee
Ei se K:n biisien äänittäminen Serbiassa varmaan mitään tunteilua ollut sentään. Jotenkin vaikea uskoa että B enää niin tunteilisi K:n perään. Sillä on niin monta rautaa tulessa ja hyviä ystäviä vaikka muille jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu vkonlopun yksin kotona ja luukuttanut Jokereita. Voi luoja tuota Bojanin ääntä, ja miten hän laulaa suoraan sieluun.🔥
Amen. En käsitä miten sen tekee, siis oikeasti elää ne laulut, tunteet. Esim Padam. Voi luoja miten se kertsi viiltää syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Connorilla on gf että älkää ainakaan ruvetko tekemään mitään shippaus päätelmiä, pleaseee
Vierailija kirjoitti:
Ei se K:n biisien äänittäminen Serbiassa varmaan mitään tunteilua ollut sentään. Jotenkin vaikea uskoa että B enää niin tunteilisi K:n perään. Sillä on niin monta rautaa tulessa ja hyviä ystäviä vaikka muille jakaa.
Ja K on edelleen myöskin hyvä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Ööö miten se gf on estänyt shippauksen tähän asti😂
Vierailija kirjoitti:
tehty on jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on. Entinen flame, joka osoittautui pettymykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Janin hotline. Siis apua. Se asenne ja ääni ja se että siellä on mies toisessa päässä ja Jan ei hätkähdäkään saa aikaan... asioita. Huuh. 🥵
Mä en kestä enää tätä palstan B ja K vääntöä, onneksi on Janin🐍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos on hyvä ystävä voi olla viisu aikanen ystävä vaa se on tottuus
Ja kun näistä ig tykkäyksistä on tehty täällä numero. Käykää kattomassa miten usein B on tykänny Connorin tai niiden bändin jutuista. Viimeksi bändin kuvasta kuukausi sitten, Connorin kuvasta huhtikuussa. Ja näyttääkö siltä että niiden välit on muka poikki?
Tehdään pieni tieteellinen tutkimus illan päätteeksi.🥸
Yläpeukku: Oletko roastausloveri joka haluaa kuulla keikalla: "Lopeta vittx se pomppiminen ja vedä potta takaisin päähäsi, näytät paremmalta"
Alapeukku: Oletko pumpuliloveri ja haluat kuulla keikalla: "Teidän, yleisön, laulu on kauneinta kuultavaa"
Katsotaan onko täällä enemmän pehmoja vai dosentteja. Ei riitaa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemme varmaan tulevina viikkoina ja kuukausina, kuinka erityinen ystävyys heillä on. Näen ainakin K:n puolelta ystävyyden olevan todella tärkeä sen viisujen jälkeisen tuen takia. K:lla on paljon ystäviä lapsuudesta ja kymmenen vuoden takaa, hän vaikuttaa todella hyvältä ystävältä. Jos he haluavat olla ystäviä, he varmasti löytävät siihen keinot :)
Onko se Bojan nyt Irlannissa vai Connor Sloveniassa? Enkunkielistä musiikkia ehkä taustalla🤔. Vai ovatko ehkä Lontoossa tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämän voin jo ymmärtää. Itsehän en mene K keikalle eturiveille juuri tästä syytä. Jo pelkästään se että päätyisin johonkin nettivideoon sivustaseisojana on sellaista mitä en halua. Tiedän kuitenkin mitä keikoilla on jo etukäteen joten jättäydyn kauemmaksi. En voi enkä haluakkaan muuttaa esiintyjää tai että minunlaisteni takia edes pitäisi muuttua täysin toiseksi.
Kyllähän se takariviinkin huutelee.
Toivon ainakin, että ottaa ensin (katse)kontaktin faniin, jolle alkaa mölyapinoimaan, mutta joku nuori voi sen antaa hakien innoissaan hyväksyntää. Ja saa sitten kuullakin p*skaa. Mutta onneksi niitä nuoria se ei haittaa, jotka eivät hae hyväksyntää, vaan pitävät jo valmiiksi itseään arvostelemisen arvoisena, jos K sanoo, että oot sitä tai tätä negaa (liittyen häneen, Käärijään), jolloin K vain alentaakin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemme varmaan tulevina viikkoina ja kuukausina, kuinka erityinen ystävyys heillä on. Näen ainakin K:n puolelta ystävyyden olevan todella tärkeä sen viisujen jälkeisen tuen takia. K:lla on paljon ystäviä lapsuudesta ja kymmenen vuoden takaa, hän vaikuttaa todella hyvältä ystävältä. Jos he haluavat olla ystäviä, he varmasti löytävät siihen keinot :)
voi olla ystävyys oli markkinoiti keino nyt ku viisu kupla puhkesi niin ystävyys on madon alle lakastu muute vaa jo saivat suomeenkin 4 keikkaa
taitaa taas meidän raks trolli herätä tähän aikaan eikö mamma herätänyt noin kärtty oot