Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
JO muut pojat on sanonut että nyt vaihdetta pienemmälle ja voitko hoitaa suhdesotkusi yksityisemmin. Siksi b ja k on päättäneet että nyt vähän vähemmän julkista yhteydenpitoa.
Ihan oikeasti uskon että taustalla voi olla jotain tämmöistä joskin suhdesotku sanana on shippilasien läpi katsottu. K on yksinään artisti mutta b on bändin jäsen joten hän ei voi ja tuskin haluaakaan sooloilla.
Tällaista epäilen kanssa tosin voi olla että B on itsekin sen huomannut. Ja viisukupla on joka tapauksessa long gone.
Tavastia ykkösessä olleena, se on ainut Kärtsä keikka millä oon ollut, niin siellä oli tosi lämmin tunnelma eikä tarvinnut kuulla Bojanin vessakäynneistä mutta sen voi sanoa että K viljelee ihan hulluna vitvitvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CuIUK6mgztY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tunteekohan toi Käärijä oloaan ihan kotoisaksi isoilla lavoilla. Tuntuu, että tuolla yleisölle vt tu ilulla haetaan nyt rajaa, mikä menee läpi....
Seuraava vaihe onkin, kun kaikki näyttää menevän läpi, ja mopo karkaa oikeasti käsistä. Eli siirrytään ns kusi nousi hattuun -moodiin.
Ja vittuilee suoraan yleisölle, että vaikka hän täällä pasina heiluu, niin yleisö tykkää, seuraa ja fanittaa. Naureskelee, että kaikesta psksta ne ihmiset maksavatkin. Mutta tyytyväisenä kuitenkin fyrkat kerää.
No sä näät sen noin. Mä taas ymmärrän ton vitsin siitä näkökulmasta, et kärtsä on aina sanonut, et hän ei ole mitenkään ihmeellinen, on vain yksi muista, perus-pasi ja Jere Vantaalta. Tuossa vitsissä sitten naureskelee sille, että oikeasti HÄN kaikista ihmisistä on saanut allas sea poolin myytyä loppuun ja porukka on siellä tosissaan häntä katsomassa. Varmaan vielä muutenkin joutuu käsitellä rooliaan julkisuuden hahmona ja niin, että jotkut katsovat häntä ylöspäin eivätkä näe häntä ns samalla tasolla.
Jos ikinä hänen keikallaan olet ollut, tiedät että jossain vaiheessa lähes aina kuitenkin kertoo olevansa tosi kiitollinen kaikille paikalle tulijoille jnejne. Ei kannata pienistä pätkistä tehdä liian isoja oletuksia, hemmetin someaika 😅
Näin minäkin sen näin! Mutta ehkä palstalla näkyy sukupolven vaihdos, minä olen nuorempaa polvea. Noista 20 sekunnin klipeistä tehdään sitä sun tätä päätelmää ja analyysiä... huhhu!
Tåssä ketjussa on tehty analyysiä jopa 2 sekunnin pätkistä. Huhuu...
Ja hidastuksista ja pelkistä kuvista, ja jopa instakommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteekohan toi Käärijä oloaan ihan kotoisaksi isoilla lavoilla. Tuntuu, että tuolla yleisölle vt tu ilulla haetaan nyt rajaa, mikä menee läpi....
Seuraava vaihe onkin, kun kaikki näyttää menevän läpi, ja mopo karkaa oikeasti käsistä. Eli siirrytään ns kusi nousi hattuun -moodiin.
Ja vittuilee suoraan yleisölle, että vaikka hän täällä pasina heiluu, niin yleisö tykkää, seuraa ja fanittaa. Naureskelee, että kaikesta psksta ne ihmiset maksavatkin. Mutta tyytyväisenä kuitenkin fyrkat kerää.
No sä näät sen noin. Mä taas ymmärrän ton vitsin siitä näkökulmasta, et kärtsä on aina sanonut, et hän ei ole mitenkään ihmeellinen, on vain yksi muista, perus-pasi ja Jere Vantaalta. Tuossa vitsissä sitten naureskelee sille, että oikeasti HÄN kaikista ihmisistä on saanut allas sea poolin myytyä loppuun ja porukka on siellä tosissaan häntä katsomassa. Varmaan vielä muutenkin joutuu käsitellä rooliaan julkisuuden hahmona ja niin, että jotkut katsovat häntä ylöspäin eivätkä näe häntä ns samalla tasolla.
Jos ikinä hänen keikallaan olet ollut, tiedät että jossain vaiheessa lähes aina kuitenkin kertoo olevansa tosi kiitollinen kaikille paikalle tulijoille jnejne. Ei kannata pienistä pätkistä tehdä liian isoja oletuksia, hemmetin someaika 😅
pointti onkin siinä, että ne rumat läpät ei tuo mitään lisäarvoa siihen showhun, se on hyvä ilmankin. On sillä niitä hyviäkin juttuja. Nää vaan latistaa tunnelmaa nämä vttuilut.
Eipä ne livenä vaikuttaneet tunnelmaa latistavan yhtään, päin vastoin. Moni sanoi, että käärijän parhaita keikkoja. Jälleen, kokotunnelmaa et voi saada pienistä videopätkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa, mitä sanotte, mut käärijässä parasta on se, että tekee keikoillaan just niinkuin siinä hetkessä haluaa eikä sieltä ikinä tiedä mitä tulee. Sellaista vaaran tuntua. Tänä päivänä tällaiselle artistille, joka nimenomaan ei ole loppuun asti sliipattu, on kysyntää. Tai ainakin oman mielenkiinnon on nimenomaan livenä herättänyt.
Huomiona myös, että täällä nyt kommentoidaan jotain muuttunutta käärijää, mut sehän on aina ollut vähän koko uransa ajan muutoksessa, tuo esille monia puolia, eikä yksikään keikka ole täysin sama kuin edellinen, vaikka biisejä ei vielä hirveästi löydy. Täällä jotkut itkee, että on kusetettu fiilis. Nyt ollaan saatu vaan keikkamatskua ja varmasti sit taas, jos joskus antaa haastatteluita tai on muuten mediassa esillä, on sitten enemmän viisukäärijänä/koko kansan käärijänä.
En tiedä kuinka moni näistä valittajista on ihan oikeasti nähnyt herraa livenä, koska noiden videopätkien perusteella ei oikeen voi saada siitä kokonaistunnelmasta kiinni. Kaikilla, missä itse olen ollut, on tunnelma tosi lämmin ja käärijän vitsailu on enemmän sellaista, mitä itse ainakin teen frendeille, tyylillä vittuilu on välittämistä.
Mä nään Käärijälle oikeesti aika siistin tulevaisuuden, kuhan sen pää pysyy kasassa. Uskon, et sit kun hommaan saadaan viel enemmän budjettia jne niin noi lavashowt lähtee käsistä. Toivon kuitenkin, että tuo tietty arvoituksellisuus ja randomit jutut hänessä pysyy.
Vaaran tuntu? Sanooko v:n ja saatanan 20 vai 40 kertaa ja sormiveen missä välissä ? Monet randomiksi naamioidut spiikit toistuvat toistumistaan.
Sellaista se on artistilla, joka ei oikein pärjää musiikillisella annilla.
Musiikilla nimenomaan pärjäis, harmi, että tuntuu jumittuvan niin paljon noihin samoihin kuluviin läppiin ja ei niin kivaan asenteeseen silloin tällöin.
Samaa mieltä, onkohan Käärijä itse jo turhautunu vanhojen biisiensä esittämiseen kun uutta ohjelmistoa ei ole. Vaikka ne itse biisit on ihan toimivia varsinkin kunnon jytäbassoilla.
Ja lähteny repimään liikaa tuohon vähän tunkkaiseen ja helppoon sanailusuuntaan (=vt*uilu) Varmaan yksi syy on tämä rakennettu henkilökultti, josta haluaa osin tuolla sana"tuuletuksella" vapautua. Toivottavasti ei vaan mee ihan luokattomaksi.
Juuri eilen ja tänään esitti ensimmäisiä kertoja siitä viis, punainen Marli, menestynyt yksilö.. kyllä sillä on vielä biisejä, joita voi vaihdella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa miettiä jotain tykkäyksiä? Ja aina muka välit poikki yms. Ei se K fanien pillin mukaan tykkäile siellä, varmasti on läheiset välit B:n kanssa
Kyllä se tykkäämättömyys K lla koskee vain Bojania. Muita kyllä tykkäilee ja jopa kommentoi. En kyllä keksi mitään syytä, miksi K boikotoisi B tä mutta silmiinpistävää se on tällä hetkellä.
Mistäköhän sä tiedät keille kaikille se komm
entoi tai tykkäilee ja millä tahdilla? xD
Joku jo vastasikin. Huomaan sen tietysti heidän postauksistaan, joita itse seuraan.
Saa varmaan tosi katharttisen kokemuksen siitä, että voi vittuilla tunnin mielin määrin ja kuitata, että kiitos todella paljon, kun tulitte katsomaan. (=mahdollistatte mun eläköitymisen 5 vuoden sisällä kumppanini kaa) 🙄 Mun käsitys mieltäylentävästä keikasta on varmaan tosi vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pointti onkin siinä, että ne rumat läpät ei tuo mitään lisäarvoa siihen showhun, se on hyvä ilmankin. On sillä niitä hyviäkin juttuja. Nää vaan latistaa tunnelmaa nämä vttuilut.
Eipä ne livenä vaikuttaneet tunnelmaa latistavan yhtään, päin vastoin. Moni sanoi, että käärijän parhaita keikkoja. Jälleen, kokotunnelmaa et voi saada pienistä videopätkistä.
no kyllä ne mulla nyt vaan kuule latistaa. Sä saat toki olla mitä mieltä itse olet, mutta älä kuvittele että kaikki ajattelis samoin.
Vierailija kirjoitti:
Saa varmaan tosi katharttisen kokemuksen siitä, että voi vittuilla tunnin mielin määrin ja kuitata, että kiitos todella paljon, kun tulitte katsomaan. (=mahdollistatte mun eläköitymisen 5 vuoden sisällä kumppanini kaa) 🙄 Mun käsitys mieltäylentävästä keikasta on varmaan tosi vanhanaikainen.
Jos näet ne puheet vain v*ttuiluna, niin voi hyvinkin olla että sun käsitys on vanhanaikainen 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida toteutua K:n elokuun reissu Sloveniaan. Eikä kyllä haittaakaan.
Ehkä se kertoo totuuden Kärtsärin puheiden luotettavuudesta, jos tämä ei toteudu.Silloin kyllä Balkanin prinssi ansaitsee paljon parempaa.
Siis ketjussa oikeesti dissataan tuota valehtelijaa?Ei voi olla totta.
Tossa Janin instaklipissä Krisin pikkuveli on todella suloinen! Näyttää puoliksi aasialaiselta. Mutta niin näytti Krisin äitikin vähän eksoottiselta siinä jossain vanhassa musiikkivideossa jonka LadySLO postasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa miettiä jotain tykkäyksiä? Ja aina muka välit poikki yms. Ei se K fanien pillin mukaan tykkäile siellä, varmasti on läheiset välit B:n kanssa
Kyllä se tykkäämättömyys K lla koskee vain Bojania. Muita kyllä tykkäilee ja jopa kommentoi. En kyllä keksi mitään syytä, miksi K boikotoisi B tä mutta silmiinpistävää se on tällä hetkellä.
Mistäköhän sä tiedät keille kaikille se kommentoi tai tykkäilee ja millä tahdilla? xD
En mä ainakaan kaikkia tiedäkään mutta olen nähnyt hänen kommenttejaan esim itse seuraamieni artistien instoissa, esim Alessandran ja tykkäyksiä monen monen muun. Ihan tässä viimeisinä kiireisinä keikkapäivinäkin.
Ootko huomannu että heti viisujen jälkeen B ei tykänny mistään K postauksista enne kuin kommentoi siihen yhteen lomakuvaan? Ja oliko niillä viisujen jälkeen välit poikki? Eipä ollu. Eli teet iha liian isoja päätelmiä jostain ig tykkäyksistä.
Jotku vaan tykkää nähdä draamaa kaikkialla
Vierailija kirjoitti:
Mulla ilmeisesti kans. Oon käyny keikoilla tietenkin livemusiikin takia ja parhaimmillaan siellä pääsee arjen yläpuolelle, irralleen kaikesta muusta ja voi hetkeksi unohtaa ajan ja paikan. En halua edes tietää mikä ois fiilis kuunneltuani tunnin vittuilua, ku lyhytkin pätkä jättää inhottavan olon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla latistaa. Olis musta parempi ilman noita.
Nimim. Paikalla ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa, mitä sanotte, mut käärijässä parasta on se, että tekee keikoillaan just niinkuin siinä hetkessä haluaa eikä sieltä ikinä tiedä mitä tulee. Sellaista vaaran tuntua. Tänä päivänä tällaiselle artistille, joka nimenomaan ei ole loppuun asti sliipattu, on kysyntää. Tai ainakin oman mielenkiinnon on nimenomaan livenä herättänyt.
Huomiona myös, että täällä nyt kommentoidaan jotain muuttunutta käärijää, mut sehän on aina ollut vähän koko uransa ajan muutoksessa, tuo esille monia puolia, eikä yksikään keikka ole täysin sama kuin edellinen, vaikka biisejä ei vielä hirveästi löydy. Täällä jotkut itkee, että on kusetettu fiilis. Nyt ollaan saatu vaan keikkamatskua ja varmasti sit taas, jos joskus antaa haastatteluita tai on muuten mediassa esillä, on sitten enemmän viisukäärijänä/koko kansan käärijänä.
En tiedä kuinka moni näistä valittajista on ihan oikeasti nähnyt herraa livenä, koska noiden videopätkien perusteella ei oikeen voi saada siitä kokonaistunnelmasta kiinni. Kaikilla, missä itse olen ollut, on tunnelma tosi lämmin ja käärijän vitsailu on enemmän sellaista, mitä itse ainakin teen frendeille, tyylillä vittuilu on välittämistä.
Mä nään Käärijälle oikeesti aika siistin tulevaisuuden, kuhan sen pää pysyy kasassa. Uskon, et sit kun hommaan saadaan viel enemmän budjettia jne niin noi lavashowt lähtee käsistä. Toivon kuitenkin, että tuo tietty arvoituksellisuus ja randomit jutut hänessä pysyy.
Jotain tässä on mikä on iskenyt minuunkin. En ole koskaan käynyt keikoilla mutta jos k keikalle nyt mitenkään pääsen niin menen. Aiemmin en ole kokenut että olisi tarvetta nähdä livenä ketään.
Lisään vielä sen verran että kyse on k esiintymisestä ylipäätänsä ja musiikista eikä suinkaan välispiikeistä. K meno lavalla biisien aikana on jotain erityistä ja sen katselu antaa jotain ekstraa verrattuna pelkkään kuunteluun. Enkä edes ole aiemmin kiinnostunut mistään jvgeista, cheeekeistä tai elastisista millään muotoa ja räppikään ei ole yleensä iskenyt. Voi k minkä teit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. Paikalla ollut
Ja olin varmaan sit liian takana, en napannu kunnolla vibeä. Edellinen.
Bojanin fiilis kun Cha Cha Chaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ilmeisesti kans. Oon käyny keikoilla tietenkin livemusiikin takia ja parhaimmillaan siellä pääsee arjen yläpuolelle, irralleen kaikesta muusta ja voi hetkeksi unohtaa ajan ja paikan. En halua edes tietää mikä ois fiilis kuunneltuani tunnin vittuilua, ku lyhytkin pätkä jättää inhottavan olon.
jepjep. Voi olla että minäkin sitten olen liian vanhanaikainen noiden alapeukkujen määrästä päätellen. Mutta olen mä aika vanhakin jo, että eipä sillä.
Ihme mustavalkoisia juntteja tääkin palsta täynnä. Ihmisessä on eri puolia ja eri "rooleja", joita tuo milloinkin esille. Käärijän lavapersoona on selvästi rääväsuinen ja se on osa sitä hänen showta. Ei se tarkoita, että hän on sellainen siviilissä tai koko ajan tai ei olisi oikeasti sydämellinen ja kiva faneille sekä ystäville. En tajua tätä jatkuvaa mussutusta ja valitusta. Lopettakaa Käärijän seuraaminen, jos ette hänen tekemisistään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. Paikalla ollut
Paikalla olin ja huippu keikka.
Tåssä ketjussa on tehty analyysiä jopa 2 sekunnin pätkistä. Huhuu...