Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
31781/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi ,onko siitä klippiä ,kun Jere eilen kysyi isomunaisten miesten perään- on,mä laitoin yhden viiden ja puolen minuutin välispiikin tiktokiin,siinä tämä .Muita välispiikkejä en kuvannut ,en sitä ,missä hän kertoi äitinsä oksentaneen ( vanhemmat ja Mikke istuivat ylähyllyllä),enkä sitä ,missä hän vitsaili ,ettäBenjamin oli hänen lämppärinsä ...keikka oli erinomainen btw , roisit spiikit kuuluvat asiaan

Hei kiitos vastauksesta!! Mahtavaa, että siitä on video!:DD Miten löydän tän tiktokista, vinkkejä?

Vierailija
31782/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CuGwYUuNCmo/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ihana kuva Jerestä 🔥

Milloinkahan toi kuva on otettu, onkp Jere lentänyt Provinssiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31783/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K tykännyt kyllä viime aikoina kaikista Benkun postauksista, eli kyllä sillä on ollut aikaa selata somea kiireenkin keskellä. Mutta ei Bojanin. Toivon ettei Slovenian prinssi ole yhtä hölmö kuin minä, ja katsele noita tykkäyksiä 😂 onneksi uskon ettei todellakaan käy niitä kurkkimassa.

Vierailija
31784/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtittaa kun kaikki videot tuolla kiinalaisten vakoilusovelluksessa (Tiktok). Ite käytän vaan selaimen kautta (nihkeästi). Sovellus latautuu 80 mt koolla, mutta alkaa välittömästi kahmia puhelimesta järjettömät määrät muistia, kun kokeillu, vaikken ees latailis mitään.

Inhoan Tiktokkia

Vierailija
31785/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K tykännyt kyllä viime aikoina kaikista Benkun postauksista, eli kyllä sillä on ollut aikaa selata somea kiireenkin keskellä. Mutta ei Bojanin. Toivon ettei Slovenian prinssi ole yhtä hölmö kuin minä, ja katsele noita tykkäyksiä 😂 onneksi uskon ettei todellakaan käy niitä kurkkimassa.

Sori mutta Benkku on minusta vähän ällö. Mulla alkaa mennä maku myös K:sta. Kaipaan enemmän sitä viisuaikaista persoonaa mutta ehkä se nyt säästetään lähipiirille. Olen B:n ihailija kyllä ja sympatiat hänen puolella. Ja joo, heidän väleistään ei ole mitään tietoa tai teoriaa mulla.

Vierailija
31786/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta Benkku on minusta vähän ällö. Mulla alkaa mennä maku myös K:sta. Kaipaan enemmän sitä viisuaikaista persoonaa mutta ehkä se nyt säästetään lähipiirille. Olen B:n ihailija kyllä ja sympatiat hänen puolella. Ja joo, heidän väleistään ei ole mitään tietoa tai teoriaa mulla.

Hetero-Benkku oli gay-Benkkua parempi. Varmaan toki nyt uskaltanut olla ihan oma itsensä lopulta, mut ennen kaapista ulos tuloa, se oli ihan ns.normaali ja kiva katsella (biiseistä en nyt niin välitä). Nyt se on niin umpiho mo, ettei vaan jaksa. Liika on liikaa.

Vierailija
31787/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tuplaaja tai kuka onkaan voi v*ttuineen on todella todella todella vastenmielistä. Anteeksi. En ole kirjoittanut yhtään negakommenttia aiemmin, mutta en pysty avaamaan K storeja kun kivasti menneet symppisstoryt pilataan tuolla örinällä. Mikä ihme juttu tämä on?? Sori tuplaaja, olet varmasti ihmisenä ihan hyvä tyyppi mut ehdota jotain muuta roolia videoihin please.

Vierailija
31788/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskassa on juttua K:sta helsinkiläisravintolassa ja kuva, jossa hiukset eri lailla.

Tämäkö, Wallisista?

https://www.instagram.com/reel/CuJzOaSgKGf/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tuo kuva jotenkin vääristää Käärijän naamaa, ei se tuolta näytä.

Vierailija
31789/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskassa on juttua K:sta helsinkiläisravintolassa ja kuva, jossa hiukset eri lailla.

Tämäkö, Wallisista?

https://www.instagram.com/reel/CuJzOaSgKGf/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tuo kuva jotenkin vääristää Käärijän naamaa, ei se tuolta näytä.

Hyi mikä kuva!

Vierailija
31790/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runsaasti upeita kuvia vielä Tavastian keikalta!

https://twitter.com/KaarijaSupps/status/1675087995773284353

Lisää löytyy

https://twitter.com/KaarijaSupps

Ihanaa energiaa poikien välillä :)

https://pbs.twimg.com/media/Fz8c_eHWIAA_F9P?format=jpg&name=large

Vierailija
31791/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi tuplaaja tai kuka onkaan voi v*ttuineen on todella todella todella vastenmielistä. Anteeksi. En ole kirjoittanut yhtään negakommenttia aiemmin, mutta en pysty avaamaan K storeja kun kivasti menneet symppisstoryt pilataan tuolla örinällä. Mikä ihme juttu tämä on?? Sori tuplaaja, olet varmasti ihmisenä ihan hyvä tyyppi mut ehdota jotain muuta roolia videoihin please.

Hänenkö kans Jere suuteli lavalla?

Vierailija
31792/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä paikalla viisu tai rietas gay tai joku muu gay, niin mikä siinä siis on et gayt puhuu ja elehtii niin teatraalisesti? Valaiskaa tylsää heteroa, joka ei korosta omaa seksuaalista suuntautumistaan (paitsi nyt) eikä aina ymmärrä näitä juttuja?

Ja kyllä, tunnen hlökohtaisesti gay-ihmisiä. Yhdellä erityisesti humalassa korostuu kaikki neitimäiset maneerit huippuunsa ja se on jokseenkin ärsyttävää.

Anteeksi taas jos joku kokee loukkaavana.

Täällä yksi gay ja voin vakuuttaa, että 95% meistä ei puhu näin. Enkä puhu minäkään.

P.S. Benkku on silti ihana ja voisin ottaa hänet koska vain, mutta yhtä lailla myös K. Makuja on monia ja niin ihmisiäkin.

Vierailija
31793/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän Käärijä itse ihan ole stooriensa takana ja mitä niissä on ideana. Eikä tuo ole yhtään sen vastenmielisempää, kuin Käärijän jatkuva v:n hokeminen ja kiroilu for nothing, välispiikeissään.

Mulle ne on täydellinen no-no ja turn -off enkä voi ymmärtää, miksi ne on olevinaan niin olennainen osa Käärijän habitusta.

Vierailija
31794/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, että Viisu-K oli ihan huippu. Positiivinen, herkkä, ei kiroillut ja leikkikiukutellut. Vai toiko vaan B ja muu viisuporukka hänestä parhaat puolet esiin?

Ja täällä myös sympataan Bojania.

Vierailija
31795/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tarkoituksella varmaan jättää Bojanin tykkäämättä, niitä on jäänyt niin monta jo tykkäämättä. Mikä lienee syy.

Vierailija
31796/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin Käärijään umkssa, lavakarismaa on hurjasti, mutta nämä videot keikoilta on kyllä vienyt innostuksen totaalisesti. Nuo välispiikit ja rintaliiveihin pukeutumiset ym. on minusta valitettavasti todella mauttomia.

Vierailija
31797/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän Käärijä itse ihan ole stooriensa takana ja mitä niissä on ideana. Eikä tuo ole yhtään sen vastenmielisempää, kuin Käärijän jatkuva v:n hokeminen ja kiroilu for nothing, välispiikeissään.

Mulle ne on täydellinen no-no ja turn -off enkä voi ymmärtää, miksi ne on olevinaan niin olennainen osa Käärijän habitusta.

On niissä se ero että nuo sketsit on suunniteltuja enkä siis ymmärrä että mikä pointti on että normaalin videon lopuksi kysytään että mitäs sulla mielessä ja vrooooiiiii vriiitttrrtttuuuuh on vastaus yrjöäänitehosteella. Uudelleen ja uudelleen. Mitä tällä siis halutaan sanoa, onko se siis punchline jossa kuuluisi nauraa vai mikä?

Niissä spiikeissä ne veet ovat vähän kuin pilkkuja tai täytesanoja. Tapa korostaa varmaan myös jotain tiettyä imagoa ja lisäksi vaan huono tapa.

Mutta ton loppukaneetin vartavasten mukaan suunnittelu on mulle vaan aivan käsittämätöntä. Jos joku haluaa selittää, kuulen ihan mielelläni.

Vierailija
31798/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tarkoituksella varmaan jättää Bojanin tykkäämättä, niitä on jäänyt niin monta jo tykkäämättä. Mikä lienee syy.

Näin minäkin olen ton tulkinnut. Mutta tosiaan miksi. Se on se kysymys. Kun eivät kuitenkaan yhtä aikaa lopettaneet tykkäyksiä eli ei liene yhteinen sopimus esim. ylenpalttisen shippauksen lopettamiseksi.

Vierailija
31799/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niissä se ero että nuo sketsit on suunniteltuja enkä siis ymmärrä että mikä pointti on että normaalin videon lopuksi kysytään että mitäs sulla mielessä ja vrooooiiiii vriiitttrrtttuuuuh on vastaus yrjöäänitehosteella. Uudelleen ja uudelleen. Mitä tällä siis halutaan sanoa, onko se siis punchline jossa kuuluisi nauraa vai mikä?

Niissä spiikeissä ne veet ovat vähän kuin pilkkuja tai täytesanoja. Tapa korostaa varmaan myös jotain tiettyä imagoa ja lisäksi vaan huono tapa.

Mutta ton loppukaneetin vartavasten mukaan suunnittelu on mulle vaan aivan käsittämätöntä. Jos joku haluaa selittää, kuulen ihan mielelläni.

Se on uusi are you

Vierailija
31800/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetero-Benkku oli gay-Benkkua parempi. Varmaan toki nyt uskaltanut olla ihan oma itsensä lopulta, mut ennen kaapista ulos tuloa, se oli ihan ns.normaali ja kiva katsella (biiseistä en nyt niin välitä). Nyt se on niin umpiho mo, ettei vaan jaksa. Liika on liikaa.

Lukenu monien homojenkin kommentteja, että heidän itsensäkin mielestä Benkku liian homomainen.

Luohan tuo tavallaan vääriä stereotypiota.

Ketju on lukittu.