Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei stana näitä sepustuksia. :D (Ja parasta että tämän foorumiviestin numeroarvoitus oli 911!)
"Bojan......" Käärijä turned to his lover while the crowd sang, "Bojan....... I must go now."
"What... do you mean?" Bojan frowned, fearing the worst. "But... You just came back to me......"
"Bojan............ I am go to Heaven............... I just no want to miss your gig.............." Käärijä replied solemnly, beginning to float several inches off the stage. "I return to Frank now."
"NO!!!!!!" Bojan cried, he reached an arm out to grab his lover, to keep him there with him, but his lover was too far out of reach. All Bojan could do was watch as Käärijä continued to ascend towards the heavens. Eventually, Käärijä was no longer visible.
For the second time that week, Bojan had lost everything.
Jos K olisikin ollut se iloinen hyväntahtoinen fiksu luonnonlapsi, jollainen oli viisuissa, niin eivät kaikenlaiset tasoerot mitään merkitsisi. Mihin se viisujere oikein katosi? Hänkin oli hetken totta. Onko hän olemassa vain Bojanin rinnalla?[/quote]
Tää oli hyvin tiivistetty. Missä on nyt se iloinen ja rento viisujere, näemmekö häntä enää koskaan? Sekin puoli Jerestä kuitenkin on olemassa jossain.
Mä taas kiinnitin huomiota tohon "kun ura on paketissa" 😪😭, se on sillä selvästi kokoajan ykkösenä mielessä😭😭, tuntuu vähän kurjalta tavallaan fanittaa tyyppiä joka tuntuu koko ajan haaveilevan (lähes kaikki haastattelut ja lehtijutut) eläköitymisestä.. ehkä vaan mun omassa päässä tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonnilla tipahtanut seuraajamäärä eilisestä. Kyllä noita päivityksiään vähän kannattais miettiä.
Joku aika sitten vielä seurattiin innolla kun Käärijän seuraajamäärä lähestyi kovalla vauhdilla Loreenia että milloin menee ohi. Noh, mitäs sillä Loreenilla on nyt tällä hetkellä pian 100 tuhatta seuraajaa enemmän. Toinen kiertää Eurooppaa ja Amerikkaa esiintymässä suurissa tapahtumissa ja poseeraamassa kansainvälisten lehtien kansissa ja toinen kiertää blondiensa kanssa Suomen perähikiöitä ja näkyvyyden hoitaa nykyisin julkaisemalla kärttyisiä stooreja tyttisvilahduksineen. Molempien suosio oli järjettömän suurta viisujen jälkeen, toinen vain on valitettavasti osannut käyttää sen suosion paremmin hyväksi ja toinen ei, joka näkyy nyt jo seuraajamäärissä.
No, Loreenilla on jokunen vuosi enemmän aikaa julkisuudessa ja kokemusta ja mahdollisesti parempi tiimi takana.Ei nämä nyt ihan suoraan verrannollisia ole. Toisaalta joku random päivitys perämettän pelle tekee nyt burgerin sulle öhö öhö on vähän turha, Are you sadannen kerran tms. Kun Suomessa on kuitenkin noita Somen ammattilaisia ja some on yksi tärkeä markkinointikanava artisteille, niin eikö tuohon hyt joku vois antaa jotain vinkkejä.No ei näköjään. Ja olis nyt kokeillu niitä Euroopan keikkoja ja panostanu Suomeen vähän myöhemmin koska täällä olis muistettu sittenkin, ei ne keikkatarjoukset ulkomailta tulee enää toiste.
En vaan ymmärrä täysin tota strategiaa Kärden kohdalla. Ulkomailla saatu maine ja kunnia olisi siivittänyt Suomenkin menestystä. Esim vrt Saara Aallon uran X Factor buusti. Jengiä kiinnosti hänen suosionsa maailmalla. Toki Aallon keikat jossain Lontoon prideilla ei ole hänen uraansa paljoa auttaneet Suomessa.
Varmaan suuri osa olisi ollut kiinnostunut seuraamaan Kärden suosiota maailmalla ja tänne tultuaan hänellä olisi varmasti keikalla kävijöitä.
Enemmän kai tuo suosio maailmalla voi buustata uraa kun katsoa kun joku vetää jossain perähikiän pikkukeikkapaikoilla viisujen jälkeen ja jotain vesku loiri kummeli somepätkiä.
Surullisinta on minusta hukattu potentiaali koska potentiaalia ja kysyntää oli ja silloin sitä pitäisi takoa kun rauta kuumaa eikä joskus hamassa tulevaisuudessa kun on tipahtanut listoilta
Mutta jälleen kerran, ei tiedetä mistä tuulee. Ehkä K väsyi maailmalla kiertelyyn, tässä on tietyt rahalliset intressit jotka on kaiken muun edellä (esim ulkomaille lähtö maksaa ja K ja levy-yhtiö haluaa vain kerätä varmaa rahaa).
Ehkä suosio ei ollut kuitenkaan riittävää listoilla (Loreenhan on pärjännyt listoilla paremmin) että maailmalla kannattaisi kiertää jne. Tai ehkä tehtiin vaan hölmöjä siirtoja sen suhteen että keikat varattiin etukäteen odottamatta tätä määrää suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mikä oli kärtsärin Are you:n tarkoitus uusimmassa videossa. Vai oliko K ajatellut itsekään siihen mitään tarkoitusta. Ulkkarit katsoo k videoita ihan eri silmillä kuin täällä. Are you oli tulkittu siellä viestiksi Bojanille ja tarkoitti, että Klla on häntä ikävä. Minun mielessäni se merkitsi heidän keskinäisen are you kommentointinsa merkityksen tuhoamista, kun k käytti sitä muuttovideossa. Nyt en tiedä mitä ajatella. Ja tuskin maksaa vaivaa sitä ajatellakaan.
En mä ole ikinä sitä muuten osannut tulkita, kun näin.
Harhat alkaa jälleen ottaa vallan. Dosetille siitä.
Turun alaikäisille infoa:
Supersuositun Joker Outin Logomon keikan tiimoilta on ilmaantunut muutamia tapauksia, joissa Teatron alun perin yli 18 vuoden ikärajan keikalle lippuja olisi ostanut muutamat alaikäiset asiakkaat. Keikka siirrettiin lopulta suuren suosion vuoksi Logomo-saliin, johon on ollut siirron myötä heti myynnissä erilliset ikärajattomat ja K-18 -liput.
Kulunvalvontasyistä kaikkien alaikäisten, jotka ovat ostaneet Teatron keikalle K-18 -liput, tulisi päivittää Lippu.fi:n kautta lippunsa Logomo-salin ikärajattomaan lippuun varmistaakseen pääsynsä keikalle.
Lippuvaihdot puhelimitse lippu.fi asiakaspalvelunumerosta: 0600 900 900
Eilen Allsångs på Skansenissa oli yksi esiintyji sta Loreen. Hän esitti Tattoon ja Euforia. Olivat ihmiset jkv mukana, mutta kokonaisuutena ehkä vähän vaisuhkosti. Loreen yllätti uudella esiintymisasullaan se oli ihan hyvännäköinen, samalla tavalla ihonmyötäinen kuin viisuasunsa. Asun värit yllättivat, pääväreinä Käärijänvihreä ja aniliinin punainen / pinkki!
Vihreä ja anilliinin punainen / pinkki ovat ns. vastavärit keskenään. Viisuissa käärijän ja tanssijoiden esityksestä joku niissä reaktiovideoissa kehui myös kovasti suomalaisten värivalintoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas kiinnitin huomiota tohon "kun ura on paketissa" 😪😭, se on sillä selvästi kokoajan ykkösenä mielessä😭😭, tuntuu vähän kurjalta tavallaan fanittaa tyyppiä joka tuntuu koko ajan haaveilevan (lähes kaikki haastattelut ja lehtijutut) eläköitymisestä.. ehkä vaan mun omassa päässä tämä?
Aika jännä kyllä tämä homma. Tyyppi on isomman suosionsa alussa (okei tuli kyllä melkoinen uraputki jo alkuun) ja heti miettimässä eläköitymistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei stana näitä sepustuksia. :D (Ja parasta että tämän foorumiviestin numeroarvoitus oli 911!)
"Bojan......" Käärijä turned to his lover while the crowd sang, "Bojan....... I must go now."
"What... do you mean?" Bojan frowned, fearing the worst. "But... You just came back to me......"
"Bojan............ I am go to Heaven............... I just no want to miss your gig.............." Käärijä replied solemnly, beginning to float several inches off the stage. "I return to Frank now."
"NO!!!!!!" Bojan cried, he reached an arm out to grab his lover, to keep him there with him, but his lover was too far out of reach. All Bojan could do was watch as Käärijä continued to ascend towards the heavens. Eventually, Käärijä was no longer visible.
For the second time that week, Bojan had lost everything.
I am go to Heaven 🤣🤣🤣 nyt tukehdun 🤣🤣
Ei kai Euroopan isoille kesäfestareille noin vaan voi lähtee ilmoittamalla että mä oon nyt tulossa. Esiintyjät on buukattu kuukausia sitten ja uusia etsitään vaan sillon jos joku peruu tulonsa. Kärtsä (tai manageri) oli sopinut kesän keikat jo aikoja sitten kun ei vielä osattu arvata tai ennakoida, miten valtava kysyntä hänellä tulee olemaan viisujen jälkeen. Hänen ei oo mun mielestä vielä myöhäistä lähtee ulkomaille mutta syksyllä se pitää kyllä tehdä.
Varmaan Jere itse kirjottanu ton älyvapaimman fanficin ever.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tossa kärtsän hommassa valtaisa hukattu potentiaali jos olisi ollut kiinnostunut luomaan uraa maailmalla, edes hetken silloin kun rauta on ollut kuumaa.
Pätevän managerin kanssa olisi voinut varmaan saada aikaan vaikka mitä. Lähtien siitä että kaikkia perähikiän keikkoja ei olisi lyöty lukkoon ennen viisuja ja k olisi kierrellyt kuten JO ulkomaillakin kun rauta on kuumaa ja kesähitit kuumimmillaan. Ei sitten joskus.
Ja tosiaan eihän tässä tiedetä halusiko itse artisti tätä tai levy-yhtiökään jos suunta on ollut vain suomessa.
Mutta eri liigassa Loreen ja Käärijä painivat kumminkin. Toisella enkunkielinen biisi ja enemmän kansainvälistä potentiaalia, isompi radiohitti (sopivan sliipattu radioihin) ja jo entinen saavutettu asema. Hänhän on suhannut pitkin amerikkaa ja brittifestivaaleja ja ollut jossain saksan tv-ohjelmissakin.
Minä sanon että oikean tiimin kanssa ja pelisilmän kanssa jossa olisi uskallettu haaveilla eikä lyödä keikat lukkoon tuo mies olisi vaikka missä 😀 ja olisi saanut sen pienen hetkensä maailmalla. Ei sillä rosa linnilläkään ollut kuin tyyliin se yksi the biisi jolla pääsi takomaan.
Mutta Ruotsissa hommat osataan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mikä oli kärtsärin Are you:n tarkoitus uusimmassa videossa. Vai oliko K ajatellut itsekään siihen mitään tarkoitusta. Ulkkarit katsoo k videoita ihan eri silmillä kuin täällä. Are you oli tulkittu siellä viestiksi Bojanille ja tarkoitti, että Klla on häntä ikävä. Minun mielessäni se merkitsi heidän keskinäisen are you kommentointinsa merkityksen tuhoamista, kun k käytti sitä muuttovideossa. Nyt en tiedä mitä ajatella. Ja tuskin maksaa vaivaa sitä ajatellakaan.
En mä ole ikinä sitä muuten osannut tulkita, kun näin.
Harhat alkaa jälleen ottaa vallan. Dosetille siitä.
Saammeko kuulla oman tulkintasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä kyllä tämä homma. Tyyppi on isomman suosionsa alussa (okei tuli kyllä melkoinen uraputki jo alkuun) ja heti miettimässä eläköitymistä.
Ja jatkuvasti vielä puhuu siitä. Ei oo kyllä sydämellä mukana musahommassa. Ajattelis fanejaki. Tästäki tulee niin rahastuksen maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhui jo ennen viisuja tosta eläköitymisestä.. tulee sellanen olo että onko koko homma vastenmielistä Jerelle vai onko vaan ihan burnoutin partaalla koska vetää aina niin täysiä?
Mä tykkään kyllä K:n somesta. Sen paras anti on ollut spontaanius ja tietty suunnittelemattomuuskin. Mutta kaiken sen esittämisen lisäksi olisi joskus hauska nähdä myös semmoista aidompaa ramblea ja ei haittaisi jos siellä olisi mukana joku ammattilainen hoitamassa somea. Esim tasaisemmin materiaalia pitkin viikkoa, ehkä enemmän ammattilaisempaakin vaikutelmaa ja niin päin pois.
Järkevää ois nyt ainakin Kärtsyn vähän huomioida sitä ulkomaalaista fanikuntaakin. Eihän ne tajua hölkkäsen pöläystä noista sen stooreista, kun ei suomalaisetkaan oikein tajua. Et jos vaikka viimestelisi stoorit ja laittas enkuksi jonku tekstin aina, mistä kyse. Mut se "luonnonlapsena" antaa vaan palaa, joten ei varmaan tuu tapahtuun muutosta. Se olis jo tapahtunut. Vähän sekavia stooreja sillä on, liian epämääräisiä ja omituisia. Persoonallisuudellakin on rajansa.
Vierailija kirjoitti:
Turun alaikäisille infoa:
Supersuositun Joker Outin Logomon keikan tiimoilta on ilmaantunut muutamia tapauksia, joissa Teatron alun perin yli 18 vuoden ikärajan keikalle lippuja olisi ostanut muutamat alaikäiset asiakkaat. Keikka siirrettiin lopulta suuren suosion vuoksi Logomo-saliin, johon on ollut siirron myötä heti myynnissä erilliset ikärajattomat ja K-18 -liput.
Kulunvalvontasyistä kaikkien alaikäisten, jotka ovat ostaneet Teatron keikalle K-18 -liput, tulisi päivittää Lippu.fi:n kautta lippunsa Logomo-salin ikärajattomaan lippuun varmistaakseen pääsynsä keikalle.
Lippuvaihdot puhelimitse lippu.fi asiakaspalvelunumerosta: 0600 900 900
Ja hei, lippuja on jäljellä, eli vielä ehtii ostaa. Jos ei olisi keskellä viikkoa, niin voisin itsekin tulla toiselle keikalle Tavan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Ct7DGY_NM8p/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kuumaa hönöä
nii eikse tyttis pitäny pitää pois julkisuudesta?
Minusta ei sanonut noin.