Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
27441/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään, et jos tapaisin Jeren livenä, mä saattaisin syödä hänet suihini.

Vierailija
27442/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okay, since we were on this language thing, here's a bit of Bojan speaking Spanish for good night🥰

*The most beautiful polyglot, yes, yes!!*

Jestas tota miestä 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27443/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään käsitä, miksi Käärijä piti Ruotsissa yksityiskeikan, kun olisi voinut esiintyä vaikka joillakin festareilla. Onko hän noin rahanahne?

Vierailija
27444/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okay, since we were on this language thing, here's a bit of Bojan speaking Spanish for good night🥰

*The most beautiful polyglot, yes, yes!!*

Ihana! Ymmärrän vain tosi vähän, ei ole tullut opiskeltua espanjaa kuin pikkuisen. HelVatun koululaitos. Olisin halunnut ottaa espanjan lukioon, mutta tarjolla oli A-saksan lukijoille vain ranska. 

I'm pretty good with understanding Spanish, but i could never speak it the way Bojan does. And he said he only learned it by attending Spanish course in school. Just wow!! I learned French at school, but i don't know the word of french lol. Also Spanish is very popular in our country since we were like growing up with Latin American and Spanish tv shows and soap operas. So that's how I developed my knowledge of Spanish language. I'm sure Slovenians had that kind of tv shows, too.

Which country?

Serbia...

Vierailija
27445/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi Kärtsän pitkistä housuista revityt sortsit ja toi iso kollari. Aaahhh kuuma 🥵 ja rentona autoilu. Sai aikaan hmmmmm tuntemuksia 😉

Ja entäs nuo hiukset sitten...

Vierailija
27446/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän storyssa: "meidän laivassa, siinä on iso reikä pohjassa."

Jokuhan juuri muutama päivä sitten vertasi kyseistä biisiä tähän ketjuun.

Eikä, oikeesti!? 🙈

En ole itse koskaan kuullut kappaletta, eikö se ole lastenlaulu? Meillä ei kuunneltu tuollaista p*skaa lasten kanssa. 

Voiko sen moni (siis K) tietää niin, että postaa ihan sattumalta, lukematta tätä palstaa?

Vierailija
27447/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Näen jos silmissäni, kun Jeren pää on mun suun sisällä ja lähellä olevat ihmiset yrittävät repiä häntä pois mun suusta.

Vierailija
27448/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:lla on toinen keikka tänä iltana. Esitän todella vaikeasti seuraavan skenaarion:

On kuuma iltapäivä ja B haluaa jäätelöä jäähtyäkseen. Hän johtaa paikallista gelateriaa yllään tummansiniset shortsit ja valko-sininen t-paita. Hän tilaa vihreää jäätelöä ja ottaa selfien syödessään sen ja julkaisee sen Instagram.

Ehkä sitten voimme palata tämän ketjun aiheeseen. :D

Olitko se sinä, joka väitti olevansa fani Sloveniasta? 

Hmm... Olen Sloveniasta, kyllä, jos sitä tarkoitat. (Anteeksi, Google-kääntäjä on joskus outo)

Vierailija kirjoitti:

JO:lla on toinen keikka tänä iltana. Esitän todella vaikeasti seuraavan skenaarion:

On kuuma iltapäivä ja B haluaa jäätelöä jäähtyäkseen. Hän johtaa paikallista gelateriaa yllään tummansiniset shortsit ja valko-sininen t-paita. Hän tilaa vihreää jäätelöä ja ottaa selfien syödessään sen ja julkaisee sen Instagram.

Ehkä sitten voimme palata tämän ketjun aiheeseen. :D

Olitko se sinä, joka väitti olevansa fani Sloveniasta? 

Hmm... Olen Sloveniasta, kyllä, jos sitä tarkoitat. (Anteeksi, Google-kääntäjä on joskus outo)

Voit lopettaa teeskentelyn saman tien sillä kirjoittamasi suomenkieli on liian oikeaoppista puhekieltä ollakseen minkään translatorin avulla kirjoitettua. "JO:lla on toinen keikka tänä iltana." Hei come on nyt, tuollalailla kirjoittaa vain suomea erinomaisesti puhuva. :D 

Olen alusta asti sanonut tätä, mutta täällä ei ole haluttu uskoa. Kuka nyt todellisuudessa oikeasti (siis ihan oikeasti) tulis Sloveniasta meikämattien vauva.fi-palstalle nimimerkillä Lady SLO keskustelemaan Käärijästä ja Bojanista. Ja miksei heitä ole samantien enemmän? Ehkä näitä fanifoorumeita on Sloveniassakin ja ties missä.

Jollakin puupäällä ollut hupia teidän kanssanne. Nyt järki käteen, ihmiset! Älkää vastailko tolle enää.

I believed that somehow we were done with this, but seems no...🙄

If you don't believe that lady is Slovenian, then how do you explain that me as a Serbian person found this forum just a couple of days after the thread started? I will say as for me I was like crazy in love with Käärijä after the ESC ended and some person commented on youtube that he has a gf and that almost everyone in Finland knows it. So I was curious about it and then I wanted what's the finnish word for the word girlfriend and typed on google Käärijä tyttöystävä (i hope that's right lol for now i learned kiitos, kuuma, ihana this and myrttis🤣) and then, well it led me to this TREASURE. I'm so so glad I've found it!! Now I'm in love with Bojan and well I find it so freaking exciting and joyful to follow these two separately and also together. So excited about their juorney!

So that's my story, I'm convinced that Slovenian friend also has something similar.. Also you should know that it isn't impossible to find foreign sites if you're very interested in something. By the way, this could be actually very good way of learning language😁 I mean if not Duolingo then this (I'm currently on my Italian course on DL so two languages would be too much, but let's try this way, why not😂)

Jos te ulkomaalaiset haluatte joidenkin sanojen tai termien kääntämistä niin autan ainakin itse mielelläni!

Actually I wondered why do you all call Gregor Seko-reko?🤣 does it have some special meaning or...?

Reko is the Finnish version of Gregor and Gregory. Seko means crazy 😂😂😂

🤣🤣🤣 thank you, well every day you learn something new hahahaha

Onko täällä kohtaan ketään muuta kuin Ake, Make, Pera ja mä?

Masa täällä moi

No niin Masa, toivottavasti näytät Bojanilta, niin treffit olisi tulossa sata varmasti ja kuningatar olisi luvassa.

Voi ei, näytän enemmän Krisiltä. En siis saa treffejä ja kuningatarta? Entä kreivin tai edes jonkun aatelisen?

Voi ei, Kris ei saa mitenkään minua syttymään.Ihan varteenotettava kaveri, mutta liekki ei saa täyttä roihua ja sitä tulitusta minkä tarjoaisin Bojanille.Ehkä jollekin muulle, mutta ei kuningattarelle.

Vierailija
27449/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä vaan että mulla puhelimella nämä monet lainaukset näkyvät todella pitkinä joiden takia on vaikea saada mitään selvää. Onko muilla samaa ongelmaa? Jos lainauksien määrä menee yli 10 kappaleen. Muutamien lainausviestien määrä ei näy eri tavalla. Se on vain hemmetin ärsyttävää kun sivu on jotenkin jumissa.

Yleensä siihen auttaa, kun vaikka peukuttaa jotain kommenttia, niin ne pitkät lainausrimpsut surahtaa sievästi kasaan kuin haitari juhannusyössä.

Vierailija
27450/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan ymmärtänyt teitä, jotka pystyisivät noin vaan "syömään suihinsa" jonkun kuuman miehen. Ite ihastuneena luikkisin vaan pitkin seiniä silmät lautasina 😃

Vierailija
27451/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mistä syystä Bojan osaa espanjaa?

No, mitä kieliä hän ei osaisi.Täydellinen Balkanin ruusu ja tämä on kerrottu jo tuhat kertaa.

He also mentioned once that he can understand some Italian and French, too. Seriously the man of my dreams😭💕

Vierailija
27452/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Näen jos silmissäni, kun Jeren pää on mun suun sisällä ja lähellä olevat ihmiset yrittävät repiä häntä pois mun suusta.

No hyi, tää nyt menee jo yli.

Vierailija
27453/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan juuri muutama päivä sitten vertasi kyseistä biisiä tähän ketjuun. Ja tuntuuhan se sopivan erityisesti tähän päivään siinäkin mielessä kun on aikamoinen myrsky ollut shippilaivassa tänään. Ensimmäistä kertaa olen sitä mieltä että on ihan hyvä, että ketju sulkeutuu yhdeltätoista, ehkä huomenna meri on tyynempi.

Mä olen valmiina pelastamaan Kärtsän, jos hänen laiva on uppoamassa. Tekohengitystäkin voin antaa, vaikka ei olisi edes tarve.

Vierailija
27454/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä, oikeesti!? 🙈

En ole itse koskaan kuullut kappaletta, eikö se ole lastenlaulu? Meillä ei kuunneltu tuollaista p*skaa lasten kanssa. 

Voiko sen moni (siis K) tietää niin, että postaa ihan sattumalta, lukematta tätä palstaa?

Ostihan K jommalla kuvalla Tavastian keikalla sen Fröbelin Palikoiden paidankin joltain yleisöstä eli varmasti on tuttu jo lapsuudesta asti.

Vierailija
27455/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa Gregor katsoisi munkin tissejä. Voisin avata pari nappia lisää.

Hyi mikä halpa makkara sä oikein olet? Tajuatko, että tietenkin katsoisi, jos olisitte jonkinnäköisessä suhteessa? Mutta kun ette ole, tuollaisen toivominen on ala-arvoista ja tyhmää tyrkytystä, mene jollekin miesten palstalle esittämään toiveitasi, meille naisille ei tartte. 

Minusta homona on hyvinkin mielenkiintoista seurata näitä heteroiden pariutumisriittejä. Olen tosin ymmärtänyt, että tissejä katsotaan varsin yleisesti vaikka ei suhteessa oltaisikaan.

T. Rietas gay

Vierailija
27456/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ku tänne linkattas vaan hyviä ja kuumia linkkejä eikä soopaa, jonka sekaan kaikki hukkuu. Tiedän, väärässä ketjussa.

Tää-ääni!

Vierailija
27457/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä, oikeesti!? 🙈

Olen samaa ikäluokkaa K:n kanssa, tuo on ihan peruskauraa. Lisäksi se on fröbelin palikoiden laulu, sehän osti fanin päältä fröbelin palikat -paidan konsertissa. Varmasti siis tiesi tämän kappaleen

Vierailija
27458/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmänisku Bojan. Ei vissiin ole ollut vielä täällä.

https://twitter.com/jokereurovision/status/1672647783721967617

Herrasiunaa.

Vielä kuumempi oli se B:n silmänisku J:lle Tavastialla. Jos jollain on tallessa, niin saa laittaa uudelleen jakoon.

Vierailija
27459/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä vaan että mulla puhelimella nämä monet lainaukset näkyvät todella pitkinä joiden takia on vaikea saada mitään selvää. Onko muilla samaa ongelmaa? Jos lainauksien määrä menee yli 10 kappaleen. Muutamien lainausviestien määrä ei näy eri tavalla. Se on vain hemmetin ärsyttävää kun sivu on jotenkin jumissa.

Yleensä siihen auttaa, kun vaikka peukuttaa jotain kommenttia, niin ne pitkät lainausrimpsut surahtaa sievästi kasaan kuin haitari juhannusyössä.

Mulla auttaa kun painaa ensin siitä lainauksen yläreunasta näytä aiemmat lainaukset ja sen jälkeen painaa toisen kerran siitä piilota aiemmat lainaukset mikä tulee näkyviin sen jälkeen kun on yhen kerran painanu. 🤓

Vierailija
27460/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Bojan olevansa kotona tuossa espanjankielisessä haastattelussa? Omassaankohan vai vanhempiensa?

Ketju on lukittu.