Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te höpötätte jostain jalkapallosta? Joo on Slovenia Suomi ottelu mut eihän se liity mitenkään mihinkään :D
Kaikki liittyy kaikkeen.
Jonkun yksityishenkilön keikalla oleminen tai pois jääminen? Luetellaanko nyt kaikki muutkin jotka ei sinne mene. En oikeesti tajuu tota pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä tuo noiden kahden are you-insideläppä😄 Ihania nuo B:n laittamat kuvat. Toivottavasti nyt viimeistään kukaan ei enää tule tänne jankkaamaan että reissu oli pettymys ja noilla välit menneet tms.
Bromance voi hyvin😌Juuri näin. Pysytään positiivisina. Jos koko maailma näkee tuon poikkeuksellisen kemian noiden välillä, niin kyllä ne jäbätkin sen tuntee. Eli oli suhde millä tasolla vaan, niin ei se tosta katoa. Korkeintaan muuttaa vähän muotoaan elämäntilanteiden mukaan ehkä, mutta ei tollasta yhteyttä kukaan anna pois. Ikinä. 💕
Ihanaa, mun päiväni taas pelastui. Mutta miksi tuo ei johda hmm...mihinkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Futispelin selostaja kuvaili tunnelmia juuri riettaiksi. 😶
Ei oo totta. Oikeesti vai fiktiota???
Oikeesti sanoi noin, viittasi kuumaan säähän.
Katsookohan B matsia, eikös sillä ole vapaapäivä. Oppi varmaan Maamme-laulun saman tien.😆
Ettei olis yllättäen vaihtopenkillä. Takapihavideossa vilautteli jo vähän taitojaan. Ja kuten tiedämme, hän on mestari kaikessa, niin miksei hoitaisi tänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas ja viisugay voisivat mennä keskenään treffeille tai oikeastaan, varatkaa jo heti hotellihuone.
Äh, ne on vähän niinkuin meidän ruusut. Puhetta riittää, mutta tosi tilanteessa he eivät saa edes siveysvöitä auki.
Tässä iässä mennään seksiasioissa peräpukamien rytmissä. Joskus rumbaa, joskus cha cha cha, toisinaan hidasta valssia.
T. Rietas gay
Tekeekö Bojan muuten tuon ratatatatan joka keikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampitar ei oo muuten Kärtsän keikalla. On muualla.
Miten tää liittyy ketjun aiheeseen? Ketä kiinnostaa?
Pete Parkkosen etumus ja liikehdintä kiinnostaa ainakin minua. Sampitar juuri tarjosi sitä. Oikein herkkua.
T. Rietas gay
Tuuliviiri, homssantuu, karusellinpyörittäjä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä tuo noiden kahden are you-insideläppä😄 Ihania nuo B:n laittamat kuvat. Toivottavasti nyt viimeistään kukaan ei enää tule tänne jankkaamaan että reissu oli pettymys ja noilla välit menneet tms.
Bromance voi hyvin😌Juuri näin. Pysytään positiivisina. Jos koko maailma näkee tuon poikkeuksellisen kemian noiden välillä, niin kyllä ne jäbätkin sen tuntee. Eli oli suhde millä tasolla vaan, niin ei se tosta katoa. Korkeintaan muuttaa vähän muotoaan elämäntilanteiden mukaan ehkä, mutta ei tollasta yhteyttä kukaan anna pois. Ikinä. 💕
Vastaus kuuluu: olosuhteet. Viisukuplassa saattoi jotakin pientä ehkä tapahtuakin. Sen jälkeen olosuhteet eivät ole mahdollistaneet mitään. Kukaan ei tiedä, mitkä olosuhteet ovat elokuussa, syyskuussa, joulukuussa jne. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas ja viisugay voisivat mennä keskenään treffeille tai oikeastaan, varatkaa jo heti hotellihuone.
Äh, ne on vähän niinkuin meidän ruusut. Puhetta riittää, mutta tosi tilanteessa he eivät saa edes siveysvöitä auki.
Tässä iässä mennään seksiasioissa peräpukamien rytmissä. Joskus rumbaa, joskus cha cha cha, toisinaan hidasta valssia.
T. Rietas gay
On se se sama kuin kevään ketjussa. Se realistinen ote!
Onkohan B löytänyt keltaisen kynsilakan J:n peilikaapista sen yksiössä yöpyessään, ja sipaissut kynsiinsä? J:llä nimittäin keltaisella aikakaudellaan sellaista oli. Vai onko ne yhdessä laittautuneet, piipanneet tukkaa ja lakanneet kynsiä? 😉
Onkohan taas K lyöny vetoa tostakin pelistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kuitenkin surkea sängyssä. Kärde tarvii jonkun osaajan.
Kokenut Kärtsä kyllä opettaa.
Voin antaa Bojanille tukiopetusta. Tarvitaanko uimaopetusta myös?
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kuitenkin surkea sängyssä. Kärde tarvii jonkun osaajan.
No ei se raukka voi vielä osata, ettekö muista että sehän säästää itseään avioliittoon.
Synnynnäinen mestari lajissa kuin lajissa.Ei muu ole edes mahdollista.
Kaikessa paitsi Jeren iskemisessä
- jonkun twitter kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siks ku äitinpoika demi pakenee hallitsevan tytyn tuttuun turvaan, jos universumi alkaa liikaa värähdellä
Vierailija kirjoitti:
No niin, peliä!
Tosi tyylikäs tuo Suomen pelipaita. Muuten, kun Bojan puhuu siis serbiaa, kroatiaa ja mikähän se kolmas kieli oli, siis englannin ja espanjan lisäksi,niin kuinkahan paljon nuo kielet muistuttavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
1-0 Suomelle!
Rekokin mainostaa matsia. Siellä ollaan siis kartalla tästäkin. Vai lukeeko sekin Google translatorin avulla palstaa?
Vierailija kirjoitti:
1-0 Suomelle!
Mä en tiedä kumman puolella mun pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, peliä!
Tosi tyylikäs tuo Suomen pelipaita. Muuten, kun Bojan puhuu siis serbiaa, kroatiaa ja mikähän se kolmas kieli oli, siis englannin ja espanjan lisäksi,niin kuinkahan paljon nuo kielet muistuttavat toisiaan.
Sloveeni ainakin hallussa.
Pete Parkkosen etumus ja liikehdintä kiinnostaa ainakin minua. Sampitar juuri tarjosi sitä. Oikein herkkua.
T. Rietas gay