Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123521/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häälistalla naurattaa yhä, että ainakin listausjärjestyksen perusteella Lado ja Gregor on varattu ihan alkumetreillä, ennen lukuisia muita komistuksia, Kikiä ja Maksiakin ennen. :)

Mua ei varmaan koskaan lakkaa harmittamasta G kohtalo.

Joku oli muuten Stožicen keikan jälkeen jakanut Gregorin yksityisen ig tilin stoorin kuvakaappauksia Twitterissä, ja kommentit sen alla oli edelleen ihan hirveitä. Tyyliin ihmeteltiin, miten G voi edelleen elää maan päällä ja nimiteltiin pe*oksi. Tappaako Joksujen olisi se pitänyt, että lynkkausjoukot saisivat mitä halusivat?

Vierailija
123522/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ja B pano on vähän kuin jumalan olemassaolo. Et voi todistaa että se on olemassa, MUTTA et myöskään voi todistaa että ei ole. 😊 Joten jokainen uskokoon mitä haluaa!

Jumalolentojahan nuo kaksi ovat, joten validi vertaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123523/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

When theres a will, theres a way!

There's no real will. Only promotion and having fun.

Jos sä et ole K tai B, niin tuo ei ole tieto vaan oletus.

Vierailija
123524/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se pitsipaita hävinnyt Tavastian jälkeen? Mistä toi Turku repäistiin?

Pitsipaita hävisi ilmeisesti Tavastian jälkeen, mutta Bojanin hehkuvan onnellisista fiiliksistä ja monen mielestä "saaneesta" ilmeestä Turun jälkeen on arvuuteltu kaikenlaista siitäkin.

Ei kai kukaan oikeasti usko että jotain olisi tapahtunut Tavastian jälkeen? Oon pitänyt sitä koko ajan palstavitsinä. Tyypit oli vielä jatkoilla PB:n bileissä ja sen jälkeen joko K meni kotiinsa ja B hotelliin tai molemmat K:n kotiin, jossa tämä ei asu yksin. Jotain realismia olisi hyvä olla ripaus mukana näissä spekuissa. Vitsit muuttuvat näköjään helposti joidenkin mielissä melkein totuudeksi.

Sen sijaan Turku oli ainoa paikkakunta, jossa potentiaalisesti olisi järjestynyt kunnolla kahdenkeskistä aikaa ja seuraavana aamuna nähtiin tuo joidenkin mielestä saaneen näköinen B bulbismyssyssä maailman levein hymy kasvoillaan. Jos jotain tapahtui joidenkin välillä, niin ehkä sitten siellä.

Uskooko ihmiset ihan oikeasti, että nää kaksi on panneet NT aikana? Nyt alkaa olla itsellekin vähän turhan harhaista menoa 😂

Kyllä jotkut uskoo mikä on ihan käsittämätöntä.

Missähän se olisi voinut tapahtua, kun eivät ilmeisesti ole olleet yhteisessä hotellihuoneessa, vaan K ja H samassa. Toisaalta paikka varmaan löytyy aina.

Paikka tuskin on ongelma mutta noi kaksi ei tosielämässä tule koskaan panemaan johan sen nyt järkikin pitää sanoa. Ne ficit on tuhonneet monen mielen täällä ja niitä kuvitellaan todeksi.

En ota kantaa B&K juttuun, kerron vaan oman kokemukseni. Olin itse suhteessa vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa ja koin olevani onnellinen. Sitten yhtenä päivänä tapasin omaa sukupuoltani edustavan ihmisen, jonka kanssa tuntui kipinät lentävän poikkeuksellisella tavalla. Tätä ennen olin aivan varma siitä, että olen hetero. Vuoden ajan olimme ystäviä tämän ihmisen kanssa, kunnes vihdoin myönsimme, että meillä on tunteita toisiamme kohtaan. Olemme olleet yhdessä nyt neljä vuotta. Tiedän vaan omasta kokemuksestani, että elämä saattaa joskus yllättää.

Vierailija
123525/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulossa pientä K-kritiikkiä eli harppaa, jos pahoitat mielesi.

Pohjustan asiaa ensin toteamalla, että vaikka olenkin kova JO-fani, olen seurannut K:ta toukokuusta asti ja katsonut kaikki mahdolliset keikat, jos on vain ollut liveä tarjolla. En lainkaan käsitä, miksi näitä kahta (JO ja K) pitäisi laittaa vastakkain enkä ymmärrä sellaista fanitusta lainkaan, jossa toista pitää haukkua. Molemmat ihania omalla tavallaan.

Mutta... K sanoi jossain haastattelussa syyskuun alussa (tai elokuun lopussa), että tulee uusia keikkavaatteita. Syksyn keikat ovat alkaneet ja yhtään uutta vaatetta en ole nähnyt. Pidän tosi paljon noista sen shortseista ja minun puolestani voisi niitä käyttää keikkavaatteina jatkossakin, mutta jos kerran on luvannut jotain uutta, niin miksi ihmeessä mitään uutta ei näy. Ei tarvitsisi olla joka keikalla ja minä pidän kovasti niistä sen mustista nahkapöksyistä ja siitä nahkatakista, eli sen puolesta en tässä vingu vaan ihmettelen, miksi mitään uutta ei näillä keikoilla näy, kun kesän keikat ovat kuitenkin jo takana ja lomakin ohi.

Ensin ajattelin, että ehkää säästää näitä Euroopan kiertueelle mutta jotenkin en nyt siihenkään usko. Euroopassa kun näitä keikkavaatteita ei ole nähty aiemmin, niin on heille kuitenkin "uutta".

Ei ole missään haastattelussa luvannut mitään, vain vastannut Sonnyn musaohjelman chatissa jollekin risoista housuista vittuilleelle, että uuttakin pitäisi olla TULOSSA. Harmi, jos fanitus on nyt vaatteista kiinni ihmisillä.

Tääkin on jännä. Jokerit vaihtelee koko ajan vaatteita keikoilla ja hommaavat uusia. Niitä kyllä haukutaan ja arvostellaan ja esitetään toiveita, minkälaiset vaatteet heillä pitäs olla. Sitte Klla on muutama virttynyt keikkavaate ja vapaa-ajallaki vaan muutama kulahtanu college, mutta niitä ei saa arvostella, ja ne on teistä ihanat.

Minäkin olen ihmetellyt miten vähän K lla on vaatteita vapaa-ajalla. Voisivat ne olla ihan normikaupastakin ostettuja, eivät paljon maksaisikaan.

Näetkö häntä useinkin vapaa-aikana? Itse pystyn heti ulkomuistista miettimään ainakin 6 hupparia/college-paitaa, joita hän on pitänyt parin kolmen kuukauden aikana. T-paitoja alkaakin sitten olla huomattavasti enemmän. Lomalla on ollut noita kauluspaitoja (kolme) ja tietysti se musta "nahkainen" paita, shortseja on näkynyt kolmet erilaiset, sitten se kimallecollegeasu mutta sitä ei taideta laskea vapaa-ajan asuksi, kun oli mukana Euroviisuissakin, collegehousuja on vaikea tietää, onko vain samanvärisiä mutta niitäkin on ainakin kolmet. En siis väitä, että hänellä olisi runsaasti vapaa-ajan vaatteita mutta ei niitä nyt mitenkään älyttömän vähänkään ole siihen nähden, etten erikseen seuraa häntä vaan lähinnä katson linkkejä, joita tänne on laitettu. Joku vähän fanimpi voisi ottaa tästä kopin ja laskea ne kaikki, niin saataisiin ihan faktaakin.

Vierailija
123526/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häälistalla naurattaa yhä, että ainakin listausjärjestyksen perusteella Lado ja Gregor on varattu ihan alkumetreillä, ennen lukuisia muita komistuksia, Kikiä ja Maksiakin ennen. :)

Joku oli muuten Stožicen keikan jälkeen jakanut Gregorin yksityisen ig tilin stoorin kuvakaappauksia Twitterissä, ja kommentit sen alla oli edelleen ihan hirveitä. Tyyliin ihmeteltiin, miten G voi edelleen elää maan päällä ja nimiteltiin pe*oksi. Tappaako Joksujen olisi se pitänyt, että lynkkausjoukot saisivat mitä halusivat?

En tiedä, jättikö G sen kunnianloukkausjutun sikseen, koska näähän ois siihen sopivaa materiaalia. Epäilen kyllä, että suojellakseen bändiä ei tule viemään asiaa eteenpäin.

Vierailija
123527/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjustan asiaa ensin toteamalla, että vaikka olenkin kova JO-fani, olen seurannut K:ta toukokuusta asti ja katsonut kaikki mahdolliset keikat, jos on vain ollut liveä tarjolla. En lainkaan käsitä, miksi näitä kahta (JO ja K) pitäisi laittaa vastakkain enkä ymmärrä sellaista fanitusta lainkaan, jossa toista pitää haukkua. Molemmat ihania omalla tavallaan.

Mutta... K sanoi jossain haastattelussa syyskuun alussa (tai elokuun lopussa), että tulee uusia keikkavaatteita. Syksyn keikat ovat alkaneet ja yhtään uutta vaatetta en ole nähnyt. Pidän tosi paljon noista sen shortseista ja minun puolestani voisi niitä käyttää keikkavaatteina jatkossakin, mutta jos kerran on luvannut jotain uutta, niin miksi ihmeessä mitään uutta ei näy. Ei tarvitsisi olla joka keikalla ja minä pidän kovasti niistä sen mustista nahkapöksyistä ja siitä nahkatakista, eli sen puolesta en tässä vingu vaan ihmettelen, miksi mitään uutta ei näillä keikoilla näy, kun kesän keikat ovat kuitenkin jo takana ja lomakin ohi.

Ensin ajattelin, että ehkää säästää näitä Euroopan kiertueelle mutta jotenkin en nyt siihenkään usko. Euroopassa kun näitä keikkavaatteita ei ole nähty aiemmin, niin on heille kuitenkin "uutta".

Ei ole missään haastattelussa luvannut mitään, vain vastannut Sonnyn musaohjelman chatissa jollekin risoista housuista vittuilleelle, että uuttakin pitäisi olla TULOSSA. Harmi, jos fanitus on nyt vaatteista kiinni ihmisillä.

Tääkin on jännä. Jokerit vaihtelee koko ajan vaatteita keikoilla ja hommaavat uusia. Niitä kyllä haukutaan ja arvostellaan ja esitetään toiveita, minkälaiset vaatteet heillä pitäs olla. Sitte Klla on muutama virttynyt keikkavaate ja vapaa-ajallaki vaan muutama kulahtanu college, mutta niitä ei saa arvostella, ja ne on teistä ihanat.

Minäkin olen ihmetellyt miten vähän K lla on vaatteita vapaa-ajalla. Voisivat ne olla ihan normikaupastakin ostettuja, eivät paljon maksaisikaan.

Miksi niitä vaatteita pitäisi olla enemmän? Tämä kerskakulutusmaailma on järkyttävä ja mun mielestä on arvostettavaa, että vaatteita on vähemmän.

Luulis et K on niin näkyvä ja menestynyt brändi tällä hetkellä et moni vaatesuunnittelija haluaisi päästä hänelle jotain uutta keikka-tai arkivaatetta suunnittelemaan.

Vierailija
123528/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
123529/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dean kommentoinut K ja B shippauspostausta 😀

https://www.instagram.com/p/Cx8C2hKtgJU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
123530/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun K:n Vogue-julkaisujen musiikit näytti olevan suoraan B:lle suunnattuja, niin ehkä julkinen tykkäys ois tuntunut hänestä liian paljastavalta tai jotenkin haavoittuvalta. Eiköhän tunteet taas myllerrä yhdessä vietetyn ajan jälkeen ja viestit kulkeneet yksityisesti että Jere mitä v*ttua ne biisit oli?

Was there music? Which songs? It didnt play on my end. Which happens a lot in K's posts. Perhaps some regional settings or something.

Vierailija
123531/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kommentoinut, mullei oo instaa?

Vierailija
123532/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun nimi on K&B fiilistelyketju. Antakaa ihmisten fiilistellä, mitä ikinä se kullekkin tarkoittaa älkääkä ankeuttako😤

Vierailija
123533/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitsipaita hävisi ilmeisesti Tavastian jälkeen, mutta Bojanin hehkuvan onnellisista fiiliksistä ja monen mielestä "saaneesta" ilmeestä Turun jälkeen on arvuuteltu kaikenlaista siitäkin.

Ei kai kukaan oikeasti usko että jotain olisi tapahtunut Tavastian jälkeen? Oon pitänyt sitä koko ajan palstavitsinä. Tyypit oli vielä jatkoilla PB:n bileissä ja sen jälkeen joko K meni kotiinsa ja B hotelliin tai molemmat K:n kotiin, jossa tämä ei asu yksin. Jotain realismia olisi hyvä olla ripaus mukana näissä spekuissa. Vitsit muuttuvat näköjään helposti joidenkin mielissä melkein totuudeksi.

Sen sijaan Turku oli ainoa paikkakunta, jossa potentiaalisesti olisi järjestynyt kunnolla kahdenkeskistä aikaa ja seuraavana aamuna nähtiin tuo joidenkin mielestä saaneen näköinen B bulbismyssyssä maailman levein hymy kasvoillaan. Jos jotain tapahtui joidenkin välillä, niin ehkä sitten siellä.

Täällä esitetään koko ajan vahvana oletuksena, että K ei asu yksin. Mistä te sen tiedätte? Oletteko käyneet oven takana vaanimassa? En sano mitään kumpaankaan suuntaan eikä sillä ole mitään väliä, mutta jos et itsekään tiedä niin älä esitä totuutena näitä oletuksia.

Älä petä itseäs ja anna turhaa toivoa muille! Se on julkinen salaisuus, jonka kaikki tietää. Käy tsekkaan pokemon-tiktokista gfn kimallekäsilaukku sängyltä.

En käy, kun en ole mikään stalkkeri. Jos jossain on käsilaukkuja tai kenkiä, kynsiä tai muuta vilahtelua, niin niihin voi keksiä erittäin järkeviä selityksiä tarvittaessa. En koe siihen kuitenkaan tarvetta. Mutta sanotaan nyt vaikka näin, että käsilaukku voi olla jonkun Jerelle läheisen (äiti, veljen vaimo, naapuri, kaveri, manageri, ystävä, kollega, you name it) tai se voi olla Jeren oma (olihan sillä Voguen kuvissakin käsilaukku). Loppupeleissä en välitä, kenen se on, koska en ylipäätään fanita ketään sillä ajatuksella, että minun on tiedettävä hänen kaikki salaiset ajatuksensakin jääkaapin sisällöstä alusvaatteisiin. Jos hän jakaa kuvia kalsareistaan, on ihan ok niitä katsella mutta en todellakaan mene kaukoputkella kuvaamaan hänen alusvaatelaatikkoaan.

Tai jonkun toisen kalsareista.

Vierailija
123534/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheeta. Tuossa näkyy somen nurja puoli. Luulen, että B taas kohta poistuu instasta. 

Vierailija
123535/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun nimi on K&B fiilistelyketju. Antakaa ihmisten fiilistellä, mitä ikinä se kullekkin tarkoittaa älkääkä ankeuttako😤

Ohi vaan, ei kannata välittää 💚

Vierailija
123536/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku videoi välispiikit, koska mun perunaa larppaavalla puhelimella ei mitään siellä kuvattu. Mutta yritän ulkomuistista tärkeimmät pointit kertoa. Mitään uusia paljastuksia ei oikeastaan tullut. K mainitsi eilisen Joensuun ikärajattoman keikan ja sen, että pitää aina välillä siistiä suunsa (niin vastakohtana sitten edelliselle keikalle puhui nyt aivan mitä sattui ja kiroili niin paljon kuin halusi…). K puhui Euroopan kiertueesta taas, vitsaili että vetää nyt kolmituntisen keikan kun pitää treenata (puhui muutenkin elämäntapamuutoksesta ja mainitsi, ettei enää edes juo). Europan kiertueesta sanoi myös, että totta kai lähtee sen mielellään fanien takia tekemään, mutta kirosi sen järjestäjiä ja sanoi aika suoraan, että heitä oli kusetettu sopimuksissa. Ymmärsin tän niin, että jokin järjestäjätaho (lipunmyynti? Levy-yhtiö? Mikä nyt lie) vie välistä niin hitonmoisen osan, että käytännössä koko kiertue on plusmiinusnolla. Synttäreitään ei maininnut itse, mutta joku fani oli tehnyt K:lle kortin ja antoi jonkin lahjan, ja K otti ne vastaan (ja vitsaili lahjan olevan anaalitappi. En nähnyt, mikä se oikeasti oli). Bojan tuli sivulauseessa mainittua, mutta ilmeisesti siksi, että K luki jotain jonkun kyltistä/puhelimelta, ja lause jäi mun mielestä kesken eikä siinä ollut järkeä (en edes muista kontekstia, toivottavasti jollain on tämä videolla). Aika paljon K myös interaktasi yleisön kanssa, kehotti ottamaan paidat pois (yllättäen Paidattoman riehujan kohdalla), kävi hipsuttamassa jonkun päätä ja halaamassa paria eturiviläistä, ja antoi yhdelle 50 keikalla käyneelle fanille jonkin lahjan kirjekuoressa! Ja Häärijä oli tietysti mukana, tuli Mic Macin aikana lavalle kietoutuneena Kupsin huiviin.

Kaiken kaikkiaan intensiivisin tunti (ja vähän yli), minkä olen pitkään aikaan viettänyt. Tuntuu hassulta edes kirjoittaa tätä, kun suunnilleen kaikki täällä on varmasti jo käyneet ainakin yhdellä K:n keikalla ja on tämän jo kokenut, mutta ensikertalaiselle se K:n energia ja magnetismi esiintyjänä oli jotain aivan mieletöntä. NT-viikolla monet kuvaili Bojania magneettiseksi esiintyjäksi, mutta mun mielestä B:n intensiivisyys on erilaista kuin K:n intensiivisyys. En osaa sitä hyvin selittää, mutta: siinä missä B vangitsi karismallaan, ulkonäöllään ja laulullaan, niin K vetää väkisin huomion itseensä sen takia, että hän esiintyy joka solullaan, niin että sen paneutumisen oikein aistii. K:n hullutteluun lähtee ihan väkisin mukaan. (Eikä se ulkonäkökään nyt pahitteeksi ole.) Oli lystiä!

Tää oli aivan ihana raportti, kiitos!! Odotan niin paljon klubikeikkoja mitä en ole VIELÄKÅÄN päässyt näkemään. Ihana kuulla että on vedossa ja alkaa jo innostua Euroopan rundista yleisön näkökulmasta. Toi energia ja magnetismin kuvaus oli ihan mahtavaa kiitos.

Vierailija
123537/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä esitetään koko ajan vahvana oletuksena, että K ei asu yksin. Mistä te sen tiedätte? Oletteko käyneet oven takana vaanimassa? En sano mitään kumpaankaan suuntaan eikä sillä ole mitään väliä, mutta jos et itsekään tiedä niin älä esitä totuutena näitä oletuksia.

Ei oletuksena, vaan nimenomaan on tieto. Ei siitä sen enempää.

Valehtelet taas. Hyi.

Vierailija
123538/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N: Have you seen Bojan or Kris?

Jan: Yeah, they are on the couch staring at their phones.

N: Did the two Finns post some pictures again?

Jan: Yes.

Vierailija
123539/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kommentoinut, mullei oo instaa?

Dean onkin muuten nuorempi kuin luulin hänen instaprofiilikuvansa perusteella. Tietääkö joku ikää?

Vierailija
123540/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä vaatteita pitäisi olla enemmän? Tämä kerskakulutusmaailma on järkyttävä ja mun mielestä on arvostettavaa, että vaatteita on vähemmän.

Luulis et K on niin näkyvä ja menestynyt brändi tällä hetkellä et moni vaatesuunnittelija haluaisi päästä hänelle jotain uutta keikka-tai arkivaatetta suunnittelemaan.

Joo ja siksi juuri onkin hienoa, että K:lla ei esiintymisasu vaihdu koko ajan. Jos hänellä olisi aina uusi asu, niin se saattaa kannustaa muitakin ylikuluttamaan, joka on tuhoisaa maailman kannalta.

Ketju on lukittu.