Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123461/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on ollut meininkiä. Yksi fani kertoo ottaneensa paidan pois ja saaneensa hipsutuksia

Onks tästä mitään lisäinfoa? Mun korvaan fanin hipsutus kuulostaa kyl vähän semmoselta...noh..mitä ei kannattais tehdä. Väärinkäsityksien välttämiseksi ois hyvä ehkä avata asiaa enemmän.

Vierailija
123462/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulossa pientä K-kritiikkiä eli harppaa, jos pahoitat mielesi.

Pohjustan asiaa ensin toteamalla, että vaikka olenkin kova JO-fani, olen seurannut K:ta toukokuusta asti ja katsonut kaikki mahdolliset keikat, jos on vain ollut liveä tarjolla. En lainkaan käsitä, miksi näitä kahta (JO ja K) pitäisi laittaa vastakkain enkä ymmärrä sellaista fanitusta lainkaan, jossa toista pitää haukkua. Molemmat ihania omalla tavallaan.

Mutta... K sanoi jossain haastattelussa syyskuun alussa (tai elokuun lopussa), että tulee uusia keikkavaatteita. Syksyn keikat ovat alkaneet ja yhtään uutta vaatetta en ole nähnyt. Pidän tosi paljon noista sen shortseista ja minun puolestani voisi niitä käyttää keikkavaatteina jatkossakin, mutta jos kerran on luvannut jotain uutta, niin miksi ihmeessä mitään uutta ei näy. Ei tarvitsisi olla joka keikalla ja minä pidän kovasti niistä sen mustista nahkapöksyistä ja siitä nahkatakista, eli sen puolesta en tässä vingu vaan ihmettelen, miksi mitään uutta ei näillä keikoilla näy, kun kesän keikat ovat kuitenkin jo takana ja lomakin ohi.

Ensin ajattelin, että ehkää säästää näitä Euroopan kiertueelle mutta jotenkin en nyt siihenkään usko. Euroopassa kun näitä keikkavaatteita ei ole nähty aiemmin, niin on heille kuitenkin "uutta".

Ei ole missään haastattelussa luvannut mitään, vain vastannut Sonnyn musaohjelman chatissa jollekin risoista housuista vittuilleelle, että uuttakin pitäisi olla TULOSSA. Harmi, jos fanitus on nyt vaatteista kiinni ihmisillä.

Tääkin on jännä. Jokerit vaihtelee koko ajan vaatteita keikoilla ja hommaavat uusia. Niitä kyllä haukutaan ja arvostellaan ja esitetään toiveita, minkälaiset vaatteet heillä pitäs olla. Sitte Klla on muutama virttynyt keikkavaate ja vapaa-ajallaki vaan muutama kulahtanu college, mutta niitä ei saa arvostella, ja ne on teistä ihanat.

Juuri tätä vastakkaiasettelua en kyllä kaipaa. Jokereilla ne vaatteet ovat aivan erilaisessa roolissa kuin K:lla. On jotenkin todella ikävää ruveta arvostelemaan vapaa-ajan vaatteitakin tuollaisella tyylillä. En avannut keskustelua uusista keikkavaatteista, jotta voitaisiin ruveta haukkumaan artistia.

No, eihän ne nyt kauheasti vaatteita vaihtele. Kostopitsitkin on nähty tosi, tosi monella keikalla. Puhumattakaan Krisin raitavillapaidasta, joka on niin risa, että siitä tippuvat kohta hihat. Bojanin ihana lintukuvioinen kauluspaita (mun suosikki) oli mukana jo kesäkuun Helsingin vierailulla. Aika lailla samoja vaatteita ne on pitäneet.

Lintukuviopaita nähtiin jo Euroviisuissa ja myös Juren päällä ennen sitä.

Mutta onhan niillä melkoista variaatiota keikkavaatteissa. Kiertuieilla ei ole samoja paitoja peräkkäin päällä ja uusia hankitaan kotimaisilta suunnittelijoilta. Vaatteilla on heille selvästi iso merkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123463/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no käy tuo Turku-teoria sitten järkeen, jos se oli sen jälkeen tuo Bulbasaur-pipo juttu, itse uskon, että tapahtui jotakin kyllä

Vierailija
123464/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
123465/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se pitsipaita hävinnyt Tavastian jälkeen? Mistä toi Turku repäistiin?

Pitsipaita hävisi ilmeisesti Tavastian jälkeen, mutta Bojanin hehkuvan onnellisista fiiliksistä ja monen mielestä "saaneesta" ilmeestä Turun jälkeen on arvuuteltu kaikenlaista siitäkin.

Ei kai kukaan oikeasti usko että jotain olisi tapahtunut Tavastian jälkeen? Oon pitänyt sitä koko ajan palstavitsinä. Tyypit oli vielä jatkoilla PB:n bileissä ja sen jälkeen joko K meni kotiinsa ja B hotelliin tai molemmat K:n kotiin, jossa tämä ei asu yksin. Jotain realismia olisi hyvä olla ripaus mukana näissä spekuissa. Vitsit muuttuvat näköjään helposti joidenkin mielissä melkein totuudeksi.

Sen sijaan Turku oli ainoa paikkakunta, jossa potentiaalisesti olisi järjestynyt kunnolla kahdenkeskistä aikaa ja seuraavana aamuna nähtiin tuo joidenkin mielestä saaneen näköinen B bulbismyssyssä maailman levein hymy kasvoillaan. Jos jotain tapahtui joidenkin välillä, niin ehkä sitten siellä.

Täällä esitetään koko ajan vahvana oletuksena, että K ei asu yksin. Mistä te sen tiedätte? Oletteko käyneet oven takana vaanimassa? En sano mitään kumpaankaan suuntaan eikä sillä ole mitään väliä, mutta jos et itsekään tiedä niin älä esitä totuutena näitä oletuksia.

Vierailija
123466/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopion kuvia! Upea Kärtsä ja upeat valot! 🔥🔥🔥

https://twitter.com/hanauiini/status/1710911151662309520

https://twitter.com/hanauiini/status/1710911882431762531

Neljäs kuva, taskukokoinen baby boo!

On se niin kaunis! 😍

Vierailija
123467/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsu ei ehkä tykkää Käärijän Voguekuvista, mutta Kärpsä tykkää miltei jokaisesta Noa Kirelin kuvasta ;) Straight male.

Vierailija
123468/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes alanuolen vertaa huomiota trollauksiin tänään, kiitos.

Hämmentäjiä jo liikenteellä, älkää välittäkö 😊

Vierailija
123469/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on ollut meininkiä. Yksi fani kertoo ottaneensa paidan pois ja saaneensa hipsutuksia

Onks tästä mitään lisäinfoa? Mun korvaan fanin hipsutus kuulostaa kyl vähän semmoselta...noh..mitä ei kannattais tehdä. Väärinkäsityksien välttämiseksi ois hyvä ehkä avata asiaa enemmän.

Olin eilisellä keikalla, niin voin kertoa oman näkemykseni. Eturivin fanilla oli kyltti, jossa luki jotain tyyliin "Jere olet hipsutuksen velkaa". K luki sen, heitti jonkun vitsin (en muista mitä sanoi), ja tuli sitten pörröttämään fanin päätä maks viideksi sekunniksi. Sitten jatkettiin, siinä se.

Vierailija
123470/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas Sir LG! Voisiko sunnuntain piristeeksi saada The Listan uusimmat osat? 🧡

Ne poistettiin viimeksi niin nopeasti etten ehtinyt lukemaan 😢

Mikäli The Listaa näkyy, voisiko ihanat kanssanaudat lainata sitä? Ehtisi sitten mahdollisimman moni nähdä ennen kuin taas on liian myöhäistä.

Ihaninta tietysti olisi jos Lista saisi olla ilman poistelua. Kaikkien ei tarvitse tykätä, mutta meitä on paljon joiden mielestä se on parhainta nauruterapiaa 🥰

Mä toivoisin vielä kerran koko listaa, jos mahdollista, koska haluaisin ottaa sen itselleni talteen ns. muistoksi tästä kivasta matkasta täällä. Olen noiden lukitusten jälkeen tullut hieman skeptiseksi ja koska huomenna alkaa huoltotauko, niin ei tiedä, mikä on tämän ketjun kohtalo. Pidetään kuitenkin peukkuja pystyssä sen suhteen, että tämä ketju saa porskuttaa edelleen sitkeästi eteenpäin.💪 Häälista olisi myös kiva, haluaisin saada myös sen talteen. Jos siis listojen pitäjät ovat linjoilla tänään.😊

Vierailija
123471/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitsipaita hävisi ilmeisesti Tavastian jälkeen, mutta Bojanin hehkuvan onnellisista fiiliksistä ja monen mielestä "saaneesta" ilmeestä Turun jälkeen on arvuuteltu kaikenlaista siitäkin.

Ei kai kukaan oikeasti usko että jotain olisi tapahtunut Tavastian jälkeen? Oon pitänyt sitä koko ajan palstavitsinä. Tyypit oli vielä jatkoilla PB:n bileissä ja sen jälkeen joko K meni kotiinsa ja B hotelliin tai molemmat K:n kotiin, jossa tämä ei asu yksin. Jotain realismia olisi hyvä olla ripaus mukana näissä spekuissa. Vitsit muuttuvat näköjään helposti joidenkin mielissä melkein totuudeksi.

Sen sijaan Turku oli ainoa paikkakunta, jossa potentiaalisesti olisi järjestynyt kunnolla kahdenkeskistä aikaa ja seuraavana aamuna nähtiin tuo joidenkin mielestä saaneen näköinen B bulbismyssyssä maailman levein hymy kasvoillaan. Jos jotain tapahtui joidenkin välillä, niin ehkä sitten siellä.

Täällä esitetään koko ajan vahvana oletuksena, että K ei asu yksin. Mistä te sen tiedätte? Oletteko käyneet oven takana vaanimassa? En sano mitään kumpaankaan suuntaan eikä sillä ole mitään väliä, mutta jos et itsekään tiedä niin älä esitä totuutena näitä oletuksia.

Tästä olen samaa mieltä. Ymmärrän, että tämä kaikki on hyvinkin mahdollista ja jopa todistettavissa, jos rupeaisin vaanimaan pusikoissa, mutta niin kauan kun K itse ei asiaa vahvista, minulla ei ole tarvetta ajatella toisin.

Vierailija
123472/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilisellä keikalla, niin voin kertoa oman näkemykseni. Eturivin fanilla oli kyltti, jossa luki jotain tyyliin "Jere olet hipsutuksen velkaa". K luki sen, heitti jonkun vitsin (en muista mitä sanoi), ja tuli sitten pörröttämään fanin päätä maks viideksi sekunniksi. Sitten jatkettiin, siinä se.

Okei kiitti infosta :)

Vierailija
123473/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että oot näitä shipparitulokkaita.

Kuului Kärden lavarutiineihin jo ajalta ennen UMK ta

Vierailija
123474/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedote: Kävin ruokakaupassa ja siellä alkoi soida Bieberin Love yourself. On se nyt kumma kun ei saa edes margariinia valittua pöytään ilman että nämä kaksi putkahtaa mieleen.

Vierailija
123475/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
123476/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
123477/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on niin neuroottinen kaikenlaisten terveysjuttujen kanssa, että ei ikinä lähtisi mihinkään randompanoihin ventovieraiden ihmisten kanssa. Ei vaikka on bändin puolesta suojavälineet tarjolla. Ja luulen, että tässä tulee vastaan myös kotoa saatu arvopohja. Ihmistä ei käytetä hyväksi.

Onko tuolle Bojanin neuroottisuudelle jotain todisteita vai onko ficcimaailma sekoittunut todellisuuden kanssa?

Vierailija
123478/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/kurooscoffee/status/1710897564940222790?s=20

suomi saanut spessu maininnan

Naurattaa kun tuolla on niitä muitakin maita lueteltu, jopa Fiji, joka on huomattavan paljon kauempana Sloveniasta kuin Suomi, mutta ei. Kyllä se Suomi pitää erikseen mainita Joksujen keikan yhteydessä. :D

Vierailija
123479/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulossa pientä K-kritiikkiä eli harppaa, jos pahoitat mielesi.

Pohjustan asiaa ensin toteamalla, että vaikka olenkin kova JO-fani, olen seurannut K:ta toukokuusta asti ja katsonut kaikki mahdolliset keikat, jos on vain ollut liveä tarjolla. En lainkaan käsitä, miksi näitä kahta (JO ja K) pitäisi laittaa vastakkain enkä ymmärrä sellaista fanitusta lainkaan, jossa toista pitää haukkua. Molemmat ihania omalla tavallaan.

Mutta... K sanoi jossain haastattelussa syyskuun alussa (tai elokuun lopussa), että tulee uusia keikkavaatteita. Syksyn keikat ovat alkaneet ja yhtään uutta vaatetta en ole nähnyt. Pidän tosi paljon noista sen shortseista ja minun puolestani voisi niitä käyttää keikkavaatteina jatkossakin, mutta jos kerran on luvannut jotain uutta, niin miksi ihmeessä mitään uutta ei näy. Ei tarvitsisi olla joka keikalla ja minä pidän kovasti niistä sen mustista nahkapöksyistä ja siitä nahkatakista, eli sen puolesta en tässä vingu vaan ihmettelen, miksi mitään uutta ei näillä keikoilla näy, kun kesän keikat ovat kuitenkin jo takana ja lomakin ohi.

Ensin ajattelin, että ehkää säästää näitä Euroopan kiertueelle mutta jotenkin en nyt siihenkään usko. Euroopassa kun näitä keikkavaatteita ei ole nähty aiemmin, niin on heille kuitenkin "uutta".

Ei ole missään haastattelussa luvannut mitään, vain vastannut Sonnyn musaohjelman chatissa jollekin risoista housuista vittuilleelle, että uuttakin pitäisi olla TULOSSA. Harmi, jos fanitus on nyt vaatteista kiinni ihmisillä.

Tääkin on jännä. Jokerit vaihtelee koko ajan vaatteita keikoilla ja hommaavat uusia. Niitä kyllä haukutaan ja arvostellaan ja esitetään toiveita, minkälaiset vaatteet heillä pitäs olla. Sitte Klla on muutama virttynyt keikkavaate ja vapaa-ajallaki vaan muutama kulahtanu college, mutta niitä ei saa arvostella, ja ne on teistä ihanat.

Juuri tätä vastakkaiasettelua en kyllä kaipaa. Jokereilla ne vaatteet ovat aivan erilaisessa roolissa kuin K:lla. On jotenkin todella ikävää ruveta arvostelemaan vapaa-ajan vaatteitakin tuollaisella tyylillä. En avannut keskustelua uusista keikkavaatteista, jotta voitaisiin ruveta haukkumaan artistia.

No, eihän ne nyt kauheasti vaatteita vaihtele. Kostopitsitkin on nähty tosi, tosi monella keikalla. Puhumattakaan Krisin raitavillapaidasta, joka on niin risa, että siitä tippuvat kohta hihat. Bojanin ihana lintukuvioinen kauluspaita (mun suosikki) oli mukana jo kesäkuun Helsingin vierailulla. Aika lailla samoja vaatteita ne on pitäneet.

Lintukuviopaita nähtiin jo Euroviisuissa ja myös Juren päällä ennen sitä.

Mutta onhan niillä melkoista variaatiota keikkavaatteissa. Kiertuieilla ei ole samoja paitoja peräkkäin päällä ja uusia hankitaan kotimaisilta suunnittelijoilta. Vaatteilla on heille selvästi iso merkitys.

Paikalliset suunnittelijat todennäköisesti tarjoavat kilvan vaatteitaan heille jo ihan oman näkyvyydenkin kannalta. Nuoria, hyväkroppaisia miehiä markkinoimassa omaa tuotetta. Ajatelkaapa nyt vaikkapa Krisiä, joka on ihan täydellinen mallipoika pitkine raajoineen. Hänen päällään vaate kuin vaate pääsee oikeuksiinsa.

Vierailija
123480/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä petä itseäs ja anna turhaa toivoa muille! Se on julkinen salaisuus, jonka kaikki tietää. Käy tsekkaan pokemon-tiktokista gfn kimallekäsilaukku sängyltä.

En käy, kun en ole mikään stalkkeri. Jos jossain on käsilaukkuja tai kenkiä, kynsiä tai muuta vilahtelua, niin niihin voi keksiä erittäin järkeviä selityksiä tarvittaessa. En koe siihen kuitenkaan tarvetta. Mutta sanotaan nyt vaikka näin, että käsilaukku voi olla jonkun Jerelle läheisen (äiti, veljen vaimo, naapuri, kaveri, manageri, ystävä, kollega, you name it) tai se voi olla Jeren oma (olihan sillä Voguen kuvissakin käsilaukku). Loppupeleissä en välitä, kenen se on, koska en ylipäätään fanita ketään sillä ajatuksella, että minun on tiedettävä hänen kaikki salaiset ajatuksensakin jääkaapin sisällöstä alusvaatteisiin. Jos hän jakaa kuvia kalsareistaan, on ihan ok niitä katsella mutta en todellakaan mene kaukoputkella kuvaamaan hänen alusvaatelaatikkoaan.

Ketju on lukittu.