Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Boitsun Kari Tapio -larppaus oli eilen? Oliko kaikki sexymmät vaatteet jääneet Vantaalle?
No eipä siinä, komea oli edelleen ja lauluääni on edelleen yks mun korvia eniten miellyttävistä.
Se muuten oli Kari Tapio -larppausta, hyvä huomio. :D Ehkä se halusikin antaa Krisin loistaa. Loistihan B sitten laulun puolesta. Areenakeikka on niin erilainen vrt klubikeikkaan, tuosta oli riisuttu käytännössä kaikki kuumuus pois pl. Krisun asu. Varmasti ihan harkittua.
Sitä ihmettelin että vierailijoita ei oikeastaan Martinia ja muutamaa soittajaa lukuunottamatta ollut. Kun vertaa aikanaan Cvetlicarnaan. Ehkä tarkoitus olikin osoittaa että he on nyt niin iso nimi itse ettei tarvitse enää kiitellä ihan joka Slovenian muusikkoa. Tosin en tiedä mitä välispiikeissä sanottiin.
B oli kyllä kuuma kuin mikä, kun lauloi lavalla makoillen. Tykkäsin vaatteista myös (mutta erityisesti toki Krisin). Tuo keikka oli kyllä vissiin myös nuoremmille sallittu, joten ihan loogista että s e ksi-ilmeet ja suurimmat kieriskelyt + lääppimiset jätetty ohjelmasta 😅
Musta se Padam oli vaan herkkä. En usko että ne kotiyleisön edessä ja varsinkin areenakeikalla edes haluaa kieriskellä vaan korostaa muusikkouttaan.
No kyllä nimenomaan kotiyleisön edessä ovat ihan esim. pussanneet (B ja Jan), s e ksi-ilmeilleet (B ja Kris) ja välillä kieriskelleetkin (lähinnä B). Linkkejä vaan selailemaan taaksepäin, niitä on täällä paljonkin. Mutta tosiaan toimivat varmaan vähän sen mukaan, minkä ikäistä yleisöä paikalla.
No kyllä se aika kilttiä on ollut. Olen katsonut varmaan useimmat linkit mitä on. :D Ja järjestään kaikki noiden keikat kotimaassa on sallittuja kaikille. Tuollainen areenakeikka jossa mummit ja kummit katsomassa ja halutaan esiintyä "ammatillisesti" on vaan ihan eri juttu kuin klubi.
Mä olin niin iloinen jokeroutsubsin kameran sijainnista, koska bojanin lisäksi myös jan ja kris kävi siinä ihan edessä pyllistelemässä. Ai että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein vois sanoa, että Kris on saanut Kärtsältä vaikutteita illan asuun.
Tuo oli kyllä Krisin upein asu ever!! Bojan on yleensä se, joka kirjaimellisesti tihkuu s e ksiä, tuossa myös Kris 🥵🔥💖
Nuo Krisin tukkireidet ja almatädin perse ei lähde vaikka ois kokovartalolateksi päällä. Siinähän ne on tietysti missä muutkin, mutta seksiä - nono.
Sitten vaan kuvaa sun reisistä ja perseestä, typerä.
Ei niitä kukaan hotiks oo kehunukaan enkä välttis pakottas muita kattomaan lavalla 🤣🤗
Anteeksi mitä? Kris on muusikko ja hänen työtään on esiintyä lavalla. Ei siinä ketään pakoteta katsomaan hänen reisiään ja takamustaan lavalla. Oletko itse jotenkin tosi epävarma omasta kehostasi, vai mikä sua ajaa arvostelemaan häntä?
Kerroin vaan mielipiteeni, että tuosta alaosastosta on seksi hyvin kaukana (merimursun pyrstökin on kuumempi) Kun joka toinen viesti rakentaa tosta Krisistä hoteista hoteinta. Mut ohita ei-mieluisa viesti - and problem solved!
Nace. Hetkinen... mitkä noi on noi housut?
Periaatteessa kaikki noi muut nyt loistivat asuvalinnoillaan, paitsi Bojan. Olikohan tää jokin tarkoituksellinen veto? 😅
Siis eihän Bojan koskaan huono ole, en mä niinkään sano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kyllä Krisin upein asu ever!! Bojan on yleensä se, joka kirjaimellisesti tihkuu s e ksiä, tuossa myös Kris 🥵🔥💖
Nuo Krisin tukkireidet ja almatädin perse ei lähde vaikka ois kokovartalolateksi päällä. Siinähän ne on tietysti missä muutkin, mutta seksiä - nono.
Ei niitä kukaan hotiks oo kehunukaan enkä välttis pakottas muita kattomaan lavalla 🤣🤗
Anteeksi mitä? Kris on muusikko ja hänen työtään on esiintyä lavalla. Ei siinä ketään pakoteta katsomaan hänen reisiään ja takamustaan lavalla. Oletko itse jotenkin tosi epävarma omasta kehostasi, vai mikä sua ajaa arvostelemaan häntä?
Kerroin vaan mielipiteeni, että tuosta alaosastosta on seksi hyvin kaukana (merimursun pyrstökin on kuumempi) Kun joka toinen viesti rakentaa tosta Krisistä hoteista hoteinta. Mut ohita ei-mieluisa viesti - and problem solved!
Mielipide on asia erikseen. Haukkuminen, kiusaaminen, ruma puhe jne on sit niitä joita ei pidä ohittaa, vaan ne pitääkin pyrkiä lopettamaan. Ohita sinä aiheet jotka ei sinua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisin peppu ja reidet ovat H O T 🔥. Negailijat älkööt vaivautuko.
Kris Guštin supremacy
Kris oli kyllä hoteista hotein! Hitto mikä kuumis, ihan mieletön, huhhuh mikä pakkaus! Vähän kuin kytevä hiillos, kiehtoo ja kaunis katsella mutta ei uskaltas koskea. Tuli itse asiassa mulla uniin asti, mutta hitto kun en muista unesta muuta kuin että siinä se oli niissä keikkavaatteissaan :D
ps. Joko sanoin et Kris on kuuma
Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Jokerit eivät postanneet mitään yölläkään instaan. Jotenkin minusta olisi tyylikästä, jos eivät jakelisikaan mitään videoita tuolta, minun puolestani tyylikkäintä olisi olla postaamatta mitään ennen kuin lomat on pidetty! Vaikka saattaisin olla kyllä jo päivänä kolme kuin tulisilla hiilillä kontentin puutteesta :D Usein kun nää bändit ja artistit nykyään laittaa jotain someen tulee vähän stressaantunut olo heidän puolestaan. Ei tällaista ollut kun minäää olin nuari.
Olen kuitenkin yksi kärsimättömistä faneista, sorry. Onko mitään tietoa levinnyt somealustoille, miten ilta on tuosta jatkunut? Onko juhlittu sen Wild Youthin tyypin kanssa esim.? Suomessa epäviralliset tietotoimistot kulkivat NT:lla. Entä Sloveniassa? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuuh, Kris
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.
Se siitä koira asiasta tänne kirjoittanut myönsi itsekin toimineensa väärin ja hän oli ilmoittanut oman viestinsä asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa kaikki noi muut nyt loistivat asuvalinnoillaan, paitsi Bojan. Olikohan tää jokin tarkoituksellinen veto? 😅
Siis eihän Bojan koskaan huono ole, en mä niinkään sano.
Housut oli kivat, mutta se yläosa tosiaan oudon peittävä. Eihän siinä B näkynyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Hris-aamu!
Kris https://twitter.com/asemtipovedal/status/1710406210292175080
Härtsä https://www.tumblr.com/virnuileva-peto/730448352389545984/himbo-from-mi…
Mä olen tykästynyt tähän parivaljakkoon. En mä heitä shipata halua muutakuin pelleily mielessä, mutta kyllä he vaan olisivat yhdessä jotenkin sympaattisia.
Sama, mainio parivaljakko. Haltia ja Hobitti <3
Tommy ollut lavalla LB:n Tallinnan keikalla. LB:n stooreissa näkyy. Eli eiköhän hän K:n Tallinnan keikallakin tule olemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä jos Kris on kuuma 🔥
G:n eläimet ei kuulu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.
Tämä! Kyllä se näin on, että
viinat on nyt jätetty vähemmälle ja poikaystävän konserttia on seurattu keikkabussista käsin 😀
Ja ehkä keikan jälkeen soitettu, kun on punkassa yksin pötkötellyt...aikaa käytetty ehkä se 2h48minsaa 😂
Otan Janin pussit millon tahansa!