Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Boitsun Kari Tapio -larppaus oli eilen? Oliko kaikki sexymmät vaatteet jääneet Vantaalle?
No eipä siinä, komea oli edelleen ja lauluääni on edelleen yks mun korvia eniten miellyttävistä.
Se muuten oli Kari Tapio -larppausta, hyvä huomio. :D Ehkä se halusikin antaa Krisin loistaa. Loistihan B sitten laulun puolesta. Areenakeikka on niin erilainen vrt klubikeikkaan, tuosta oli riisuttu käytännössä kaikki kuumuus pois pl. Krisun asu. Varmasti ihan harkittua.
Sitä ihmettelin että vierailijoita ei oikeastaan Martinia ja muutamaa soittajaa lukuunottamatta ollut. Kun vertaa aikanaan Cvetlicarnaan. Ehkä tarkoitus olikin osoittaa että he on nyt niin iso nimi itse ettei tarvitse enää kiitellä ihan joka Slovenian muusikkoa. Tosin en tiedä mitä välispiikeissä sanottiin.
B oli kyllä kuuma kuin mikä, kun lauloi lavalla makoillen. Tykkäsin vaatteista myös (mutta erityisesti toki Krisin). Tuo keikka oli kyllä vissiin myös nuoremmille sallittu, joten ihan loogista että s e ksi-ilmeet ja suurimmat kieriskelyt + lääppimiset jätetty ohjelmasta 😅
Musta se Padam oli vaan herkkä. En usko että ne kotiyleisön edessä ja varsinkin areenakeikalla edes haluaa kieriskellä vaan korostaa muusikkouttaan.
No kyllä nimenomaan kotiyleisön edessä ovat ihan esim. pussanneet (B ja Jan), s e ksi-ilmeilleet (B ja Kris) ja välillä kieriskelleetkin (lähinnä B). Linkkejä vaan selailemaan taaksepäin, niitä on täällä paljonkin. Mutta tosiaan toimivat varmaan vähän sen mukaan, minkä ikäistä yleisöä paikalla.
Onko s eksi-ilmeily jo listalla? 🤣😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Boitsun Kari Tapio -larppaus oli eilen? Oliko kaikki sexymmät vaatteet jääneet Vantaalle?
No eipä siinä, komea oli edelleen ja lauluääni on edelleen yks mun korvia eniten miellyttävistä.
Se muuten oli Kari Tapio -larppausta, hyvä huomio. :D Ehkä se halusikin antaa Krisin loistaa. Loistihan B sitten laulun puolesta. Areenakeikka on niin erilainen vrt klubikeikkaan, tuosta oli riisuttu käytännössä kaikki kuumuus pois pl. Krisun asu. Varmasti ihan harkittua.
Sitä ihmettelin että vierailijoita ei oikeastaan Martinia ja muutamaa soittajaa lukuunottamatta ollut. Kun vertaa aikanaan Cvetlicarnaan. Ehkä tarkoitus olikin osoittaa että he on nyt niin iso nimi itse ettei tarvitse enää kiitellä ihan joka Slovenian muusikkoa. Tosin en tiedä mitä välispiikeissä sanottiin.
B oli kyllä kuuma kuin mikä, kun lauloi lavalla makoillen. Tykkäsin vaatteista myös (mutta erityisesti toki Krisin). Tuo keikka oli kyllä vissiin myös nuoremmille sallittu, joten ihan loogista että s e ksi-ilmeet ja suurimmat kieriskelyt + lääppimiset jätetty ohjelmasta 😅
Musta se Padam oli vaan herkkä. En usko että ne kotiyleisön edessä ja varsinkin areenakeikalla edes haluaa kieriskellä vaan korostaa muusikkouttaan.
No kyllä nimenomaan kotiyleisön edessä ovat ihan esim. pussanneet (B ja Jan), s e ksi-ilmeilleet (B ja Kris) ja välillä kieriskelleetkin (lähinnä B). Linkkejä vaan selailemaan taaksepäin, niitä on täällä paljonkin. Mutta tosiaan toimivat varmaan vähän sen mukaan, minkä ikäistä yleisöä paikalla.
Voi olla, että meni. Yhdessä Janin teepussien kanssa 🤭
Primozilla myös hieno kuva palloista areenalla
https://instagram.com/stories/primoz.sirca/3208002462436826781?utm_sour…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla Gregorin stooreissa ole ihmeellistä, monta JoCker Out -paitaa levitetty aurinkoon ja teksti when you know you've made it. Ja tägi bootleg eli piraattipaitoja.
Niin siis tyyliin yöllä kuvattu, että aurinkoa ei kyllä näy. 😂
Sulla on nyt joku eri kuva.
No en usko, toi keskiyöllä laitettu.
Siis siinä on kirjaimellisesti kuvaajan varjo paitojen päällä 😄 Aurinko paistaa kirkkaasti!
Öö...katulamppu + salama ....
Tää nyt on niin turha aihe mutta siis näitä samoja auringonpaisteisia kuvia areenan luota on faneilta pitkin instaa ja twitteriä. Katulamppu se ei tosiaankaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että meni. Yhdessä Janin teepussien kanssa 🤭
Yritä tässä nyt sitten juoda aamuteetä tirskumatta 🤷😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein vois sanoa, että Kris on saanut Kärtsältä vaikutteita illan asuun.
Tuo oli kyllä Krisin upein asu ever!! Bojan on yleensä se, joka kirjaimellisesti tihkuu s e ksiä, tuossa myös Kris 🥵🔥💖
Nuo Krisin tukkireidet ja almatädin perse ei lähde vaikka ois kokovartalolateksi päällä. Siinähän ne on tietysti missä muutkin, mutta seksiä - nono.
Sitten vaan kuvaa sun reisistä ja perseestä, typerä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en olisi uskonut että minä, musiikista kiinnostumaton 50-vee täti, katsoisin slovenialaisen bändin keikkaa livestreamissa ja tosiaan tunnistaisin melkein kaikki biisit, innostuisin heidän asuistaan ja vielä keskustelisin tästä kaikesta tuntemattomien kanssa netissä😅
Mä huomasin katselevani tavallista enemmän B takapuolta. Alkoi tuntui itsestänikin omituiselta. Näin unta joksuista, valitettavasti en muista enää muuta kuin sen, että siinä oli tarkoitus valita joksuista kuvia johonkin ja yhdessä oli B kalsarit jalassa ja mietittiin, voiko tommosta kuvaa ottaa mukaan.
Olipa ihana konsertti eilen, ei tosiaan "keikka", vaan konsertti! Upeat puitteet ja efektit. Ja bändi näytti hyvältä!
Samaa mieltä et Bojan ei ollut niin käytökseltään yhtä "seksikäs", mitä yleensä.
Huvitti lavan ja sen "catwalkin" reunaa päivystävä Niko, jolla varmaan sydän pysähteli samaan tahtiin ku B hyppi ja poikkoili siinä. Itse pelkäsin kokoajan et se putoaa kohta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla Gregorin stooreissa ole ihmeellistä, monta JoCker Out -paitaa levitetty aurinkoon ja teksti when you know you've made it. Ja tägi bootleg eli piraattipaitoja.
Niin siis tyyliin yöllä kuvattu, että aurinkoa ei kyllä näy. 😂
Sulla on nyt joku eri kuva.
No en usko, toi keskiyöllä laitettu.
Siis siinä on kirjaimellisesti kuvaajan varjo paitojen päällä 😄 Aurinko paistaa kirkkaasti!
Öö...katulamppu + salama ....
Tää nyt on niin turha aihe mutta siis näitä samoja auringonpaisteisia kuvia areenan luota on faneilta pitkin instaa ja twitteriä. Katulamppu se ei tosiaankaan ole.
Eikö nyt todellakaan löydy mitään muuta jankattavaa, kuin aurinko vs katulamppu??? Hyvin lähtenyt päivä käyntiin 😂😅
Jokerit eivät postanneet mitään yölläkään instaan. Jotenkin minusta olisi tyylikästä, jos eivät jakelisikaan mitään videoita tuolta, minun puolestani tyylikkäintä olisi olla postaamatta mitään ennen kuin lomat on pidetty! Vaikka saattaisin olla kyllä jo päivänä kolme kuin tulisilla hiilillä kontentin puutteesta :D Usein kun nää bändit ja artistit nykyään laittaa jotain someen tulee vähän stressaantunut olo heidän puolestaan. Ei tällaista ollut kun minäää olin nuari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kyllä Krisin upein asu ever!! Bojan on yleensä se, joka kirjaimellisesti tihkuu s e ksiä, tuossa myös Kris 🥵🔥💖
Nuo Krisin tukkireidet ja almatädin perse ei lähde vaikka ois kokovartalolateksi päällä. Siinähän ne on tietysti missä muutkin, mutta seksiä - nono.
Ei niitä kukaan hotiks oo kehunukaan enkä välttis pakottas muita kattomaan lavalla 🤣🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en olisi uskonut että minä, musiikista kiinnostumaton 50-vee täti, katsoisin slovenialaisen bändin keikkaa livestreamissa ja tosiaan tunnistaisin melkein kaikki biisit, innostuisin heidän asuistaan ja vielä keskustelisin tästä kaikesta tuntemattomien kanssa netissä😅
Mä huomasin katselevani tavallista enemmän B takapuolta. Alkoi tuntui itsestänikin omituiselta. Näin unta joksuista, valitettavasti en muista enää muuta kuin sen, että siinä oli tarkoitus valita joksuista kuvia johonkin ja yhdessä oli B kalsarit jalassa ja mietittiin, voiko tommosta kuvaa ottaa mukaan.
Peppu näytti muuten super hyvältä.
Ja enään 8 päivää Joksujen uuteen vlogiin!(luultavasti)
Ja onkohan aiheena NT eli lisää K&B sekoilua ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä ihmettele, jos JO Subsin liveä katsoit, siinähän se oli tarjolla 🍑
Nimim. "Same, same"
Vierailija kirjoitti:
Jokerit eivät postanneet mitään yölläkään instaan. Jotenkin minusta olisi tyylikästä, jos eivät jakelisikaan mitään videoita tuolta, minun puolestani tyylikkäintä olisi olla postaamatta mitään ennen kuin lomat on pidetty! Vaikka saattaisin olla kyllä jo päivänä kolme kuin tulisilla hiilillä kontentin puutteesta :D Usein kun nää bändit ja artistit nykyään laittaa jotain someen tulee vähän stressaantunut olo heidän puolestaan. Ei tällaista ollut kun minäää olin nuari.
Eiköhän sieltä tuu tänään joku kiitos-postaus kunhan ovat selvinneet afterpartyista :D
Mä haluisin nähdä jokerit ens kesänä esim
Allas Sea poolillä👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mielikuva meidän Kärvänästä jos se olisi ollut tuolla. Boitsua liponut ja nytkytys ois lähtenyt käyntiin. Bojanin mummoki ois ollut ihmeissään. Ja vitsiä tämä vain.
Hahahaa nauroin tätä varmaan 10 sekuntia ääneen mikä on ollut mun paskan aamun paras hetki joten kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kukaan hotiks oo kehunukaan enkä välttis pakottas muita kattomaan lavalla 🤣🤗
Anteeksi mitä? Kris on muusikko ja hänen työtään on esiintyä lavalla. Ei siinä ketään pakoteta katsomaan hänen reisiään ja takamustaan lavalla. Oletko itse jotenkin tosi epävarma omasta kehostasi, vai mikä sua ajaa arvostelemaan häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisin peppu ja reidet ovat H O T 🔥. Negailijat älkööt vaivautuko.
Varmasti tähtäävät Britteihin kuten ovat aina suunnitelleet, mutta eivätköhän Joksut osaa niin järkeviä olla, että ottavat huomioon kuuntelijatilastot ja suunnittelevat keikkarundeja sen mukaan. Turha lähteä järjestämään keikkaa maahan, jossa kuuntelijoita on alle sata - ja toisaalta olisi vain typerää jättää välistä maa, jossa bändillä on eniten kuuntelijoita. Toki tilanne elää, ja saa nähdä, onko Suomi vielä Joksujen ykkösfani ensi vuonna, mutta ainakin toistaiseksi näyttäis siltä, että täällä heillä on aika uskollinen fanikunta.