Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm Kärtsyn kanssa bäkkärillä, K:n uusi story 😀
Joo, siellä esiintyvät tänään
Behm, Arppa, Gettomasa, Karri Koira ja Käärijä.
Olen menossa katsomaan Arppaa marraskuussa. Ihan tuntematon suuruus mulle.
Vierailija kirjoitti:
Lisää kuvia merchistä. Olisivat tehneet hyvän tilin jos näitä ois ollut myynnissä Suomessakin.
https://twitter.com/himbeertee_/status/1710293924936364120?t=iCeF2N_96u…
https://twitter.com/himbeertee_/status/1710299782948798754?t=FWHnxnCDX0…
Toi yks ei ollutkaan fanin tekemä paita. Jossa pienet kuvat ilmeisesti pojista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut tänään vähän ristiaallokkoa. Mun mielestä se Juren you should shower together oli aika paljastava. Miks se sanois tolleen jos B&K ois sen silmissä oikeesti pelkkiä ystäviä.
Samaa mieltä. Täällä on ollut kunnon laskut tänään NT:stä. Ei muuta kuin uuteen nousuun, mitään pahaa ei ole tapahtunut kaksikon välillä.
Missäs Jure tuommoista sanoo?
NT:n ig livessä sen jälkeen ku K sanoo et menevät kaikki yhdessä suihkuun.
Mä nyt oikein hidastuksella katselin sen eikä siitä kyllä voi päätellä että sanois just you should shower together, sillähän on suu täynnä karkkiakin ja jotain mumisee
Mä kuulen sen kyllä ihan selvästi ku laittaa mikin ihan korvan juureen😂
Mä kuulin tän ekasta katselusta lähtien. Tosin olennaisesta just en oo kyllä varma eli siitä, sanooko you vai we.
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin Käärijän kuvitteellinen tyttis niin olisin enemmän mustis Behmistä kuin Bojanista. Vaikka shippilasien läpi onkin kiva katsoa, niin silti todellisuus on vähän erilaista.
Voisikohan Behm ohittaa Bojanin. 🤔Onhan se eräskin blondi B n edellä.
Oliko tästä vielä aukotonta teoriaa, että miksi unohtuneet kamat on just kostopitsi ja viidet bokserit. Montako pyykkipussia sillä oli? Missä kaikki sukat? Jatkoiko B samoilla housuilla PB bileisiin ja vaihtoi vain ruskean villapaidan pitsien tilalle? Miksei se villapaita ollut hänellä aamulla päällä jos olisi ollut yötä K:lla?
Vierailija kirjoitti:
Boitsua kostopitsissä Tavastialla ja vähän K:takin
https://www.instagram.com/p/CxdA4Xct2ix/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Lumouduin taas nöpötyksestä ja hetkutuksesta kun Kärtsy lipaisee.
Mun tutut tulee ihan kohta syömään meille! En ollut varautunut tälläiseen juuri tänä iltana! No eikös se keikka ala vasta aika myöhään, niin ehkä saan heidät lähtemään kotiin ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tästä vielä aukotonta teoriaa, että miksi unohtuneet kamat on just kostopitsi ja viidet bokserit. Montako pyykkipussia sillä oli? Missä kaikki sukat? Jatkoiko B samoilla housuilla PB bileisiin ja vaihtoi vain ruskean villapaidan pitsien tilalle? Miksei se villapaita ollut hänellä aamulla päällä jos olisi ollut yötä K:lla?
Ei villapaitaa, koska aamulla oli lämmin, Turussa suorastaan kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Moni teoria liittyi rikki rytkytettyyn sohvaan... :D
a1_vajb paikalla Stožicessa ja päivittävät ig stooria ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Mun tutut tulee ihan kohta syömään meille! En ollut varautunut tälläiseen juuri tänä iltana! No eikös se keikka ala vasta aika myöhään, niin ehkä saan heidät lähtemään kotiin ennen sitä.
Luultavasti Jokerit n. klo 22 lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä! Viidet kalsarit ja kostopitsi???
Ehkä.se on seuraava Käärijän merch tuote. No homo-paita
Anteeksi.
Martin bongattu Stožicessa, mikä ei varmaan mikään yllätys kenellekään.
B: What...what the hell did you do to my shirt?
K: I'm...I'm sorry...it was an accident...
B: Hell no! You did it in purpose! I know you...you little...
K: Cutie? Muru? Honey? Baby Boo?
B: No no no...you naughty little...you expect me to wear that?
K: Well...yes...
B: It shrunken...it's ruined...
K: I'll let you spank me if you wear it...
B: Give me the shirt! Now!
K: Yes!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Kärpyn merch tuotteeksi sopisi kyllä paremmin yes homo. 😀
a1_vajb, keitäs nämä oikein ovat..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Kärpyn merch tuotteeksi sopisi kyllä paremmin yes homo. 😀
Vvaihtoehtoinen tuote. Voi jokainen valita mielensä tuotteen hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni teoria liittyi rikki rytkytettyyn sohvaan... :D
Mut se ei ole AUKOTON teoria
Okei, etsin takkini
Pitihän tää arvata, arrgh. Nyt unohtuu rölliltä gf:t sun muut, kun Kärtsää pitääkin alkaa pakkonaittaa Behmille. Voi sanonkomikä!