Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
121481/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hulppea lukaali" "Lahdessa"

Lopettakaa, mä kuolen nauruun täällä 😂

Hajosin kyllä kanssa. Ihan menestynyt uranainen isossa lukaalissaan Lahdessa. Eiss. Kaikkea sitä kuulee. Ehkä se ois sen tehtävä täällä avautuu eikä sen "lojaalin" kaverin juoruta tästä.

Miettikää kuinka kiireinen Jerpan kevät on muutenkin ollut 😁

No eilen joku oli tekaissut instakuvakaappauksia. Heittereiden määrä kasvaa eksponentiaalisesti suosion määrän kanssa

Tänään jotkut solvanneet myös Joksuja Twitterissä, ei siis fandomin sisältä, vaan jotain ulkopuolisia, liekö Euroviisufaneja tms. Menestys näyttää tuovan mukanaan myös ikäviä lieveilmiöitä, kun kateelliset ja katkeroituneet jauhaa paskaa somessa ja keskustelufoorumeilla.

Mistä siellä on JO:a solvattu? Jos voit yleistasolla sanoa. En halua mennä TW:n kun on niin negatiivinen paikka.

Vierailija
121482/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on epäilyksiä että B voisi kuulua seksuaaliselta suuntautumiseltaan siihen none of the above-kategoriaan

T: bojanseksuaali

Oon tyhmä, en ymmärtänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
121483/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajosin kyllä kanssa. Ihan menestynyt uranainen isossa lukaalissaan Lahdessa. Eiss. Kaikkea sitä kuulee. Ehkä se ois sen tehtävä täällä avautuu eikä sen "lojaalin" kaverin juoruta tästä.

No eilen joku oli tekaissut instakuvakaappauksia. Heittereiden määrä kasvaa eksponentiaalisesti suosion määrän kanssa

Päivä on vasta puolessa, mutta näin paljon valheita ym törkeyksiä en ole koskaan aikaisemmin nähnyt tässä ketjussa. Tänne tarvittaisiin kirjautumispakko. 

Vierailija
121484/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mitä olen elämässä oppinut on se, että huumorilla moni käsittelee asioita joita ei uskalla käsitellä muuten. Sanoo asioita huumorin varjolla joita ainakin jollain tasolla vähintään pitäisi pysähtyä pohtimaan tarkemmin. Ehkei niissä nyt puolitotuutta ole kuten joskus sanotaan, mutta osatotuuksia ja joskus paljon enemmänkin ehdottomasti.

Jos joku tietty läpändeeraus jää päälle ja sitä vaan jatketaan ja jatketaan viimeistään herää epäilys.

Vierailija
121485/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään jotkut solvanneet myös Joksuja Twitterissä, ei siis fandomin sisältä, vaan jotain ulkopuolisia, liekö Euroviisufaneja tms. Menestys näyttää tuovan mukanaan myös ikäviä lieveilmiöitä, kun kateelliset ja katkeroituneet jauhaa paskaa somessa ja keskustelufoorumeilla.

Apua, mitä siellä on puhuttu? Miksi ihmeessä viisufanit ottavat Joksut silmätikukseen?

Twitter on kyllä semmoinen paikka että itse en löydä sieltä juuri mitään. Nyt löysin jonkun yhden jutun aiheesta (ehkä) ja ei ollut kummoinenkaan. 

Vierailija
121486/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta K on ajanut tässä jutussa itsensä ansaan. hän on julkisesti puhunut olevansa yhden naisen mies, ja ettei voisi menneisyytensä takia koskaan pettää. Jos hän nyt tässä vaiheessa tunnustaisi itselleen rakastavansa Bojania, olisi se varmaan liian suuri moraalinen vuori kiivetä yli. Varsinkin tuon NT:n jälkeen, jossa julkisesti osoittivat huomiota toisilleen. Tuskin K pystyy kohtaamaan itseään ja myöntämään olevansa niin petollinen ja siksi tämä rakkaus kuihtuu.

Ei rakastuminen ole moraalisesti väärin. Moraalisesti väärin on olla suhteessa velvollisuudesta. Tämä nyt yleisellä tasolla sanottuna.

Totta. Eikä rakastuminen ole tosiaan pettämistä. Se on toki ikävää jos niin käy, mutta inhimillistä. Jos moraalia ajatellaan ja ihan omaa hyvinvointiakin ei ole oikein ketään kohtaan olla velvollisuudesta jonkun kanssa.

Miten voisi olla moraalisesti väärin rakastua, eihän sille tunteelle mitään voi? Väärin se on vasta sitten jos sille tekee jotain, jos siis rakastuu toiseen ollessaan suhteessa. Ei ainakaan tässä tapauksessa (huom. julkisesti ainakaan) ole tapahtunut mitään sellaista, että se olisi pettämistä. Tosin sanon silti, ett mulle ne viisujen jälkeiset videot ja haastattelut olisivat ehkä olleet hieman liikaa tai ainakin keskustelun paikka, mutta mä oonkin aika mustasukkaista sorttia. En kyllä muutenkaan tykkäisi jos mun mies antaisi uskotella olevansa toisesta kiinnostunut ja pitäisi mut piilossa, mut mä en ookaan julkkiksen kanssa suhteessa enkä tule koskaan olemaankaan. 

Niin, ja vähän sus on tuokin, kuinka nopeasti ovat suunnittelemassa yhteiskiertuetta. Tai minusta jo tuo että toinen on mahdollisesti bi, tekee tästä kuviosta tosi kyseenalaisen. Jos K ja B haluavat vain antaa shippimatskua, ei heidän todellakaan tarvitsisi viedä touhua näin pitkälle ja toteuttaa sitä näin realistisesti.

No ei kai he nyt ole sitä ihan suunnittelemassa, mutta ilmeisesti aiheesta on ainakin puhuttu Krisin haastattelussa antaman lausunnon perusteella :D. Tosin voihan se olla ,että on ollut jotain nousuhumalaisten saunapuheita, kuinka ois kiva kiertää pidempäänkin yhdessä tms. Ja shippaukseen ois varmasti riittänyt pikkaisen vähäisemmätkin hiplaukset ja silmiin tuijottelut :D

Vierailija
121487/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanseksuaali ja Jereseksuaali niitä tuo kaksikko on.

Vierailija
121488/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivä on vasta puolessa, mutta näin paljon valheita ym törkeyksiä en ole koskaan aikaisemmin nähnyt tässä ketjussa. Tänne tarvittaisiin kirjautumispakko. 

Ehkä se tulee maanantain päivityksen yhteydessä. Se on sitten heipat ainakin minulta ja siirryn pelkäksi lukijaksi täällä (jos mahdollista) ja muuten sitten siirryn sinne puutarhan puolelle.

Vierailija
121489/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siellä on JO:a solvattu? Jos voit yleistasolla sanoa. En halua mennä TW:n kun on niin negatiivinen paikka.

No en edes haluaisi toistaa kyseisiä kommentteja, mutta esimerkiksi sanottu CD olevan yliarvostetuin Euroviisu-esitys ja mollattu heidän fanejaan eri tavoin ja vähätelty yleisömääriä. Mikä on täysi vitsi, kun tänään esiintyvät 12 000 hengelle. 😂

Vierailija
121490/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en kyllä usko hetkeäkään noilla sanoitustaidoilla englanniksi, että Joker Outista olisi kansainväliseksi tähdeksi pysyvästi. Kyllä se kieli sanelee sitä aluetta pääosin missä on se tasaisin ja varmin fanipohja. Ihan kuten Käärijäkin on ymmärtänyt, että suomeksi kun tekee on pääpohja täällä meillä ja muu on täyttä plussaa.

Oletettavasti ovat ja ehkä vieläkin olleet ihastuneita toisiinsa jollain tasolla. Mutta vähintään tosiasiat tiputtaneet alas muun kuin ystävyyden josta toivottavasti pitävät huolta.

Sanoituksissa ei kyllä ole englanniksikaan mitään vikaa! Kuunteletko radiota? Ihan ihme sanoitukseltaan hyvin simppeleitä biisejä siellä soitetaan.

Esim tämä euroviisu hitti ?!

This solo, solo, everybody

This solo, everybody

So I do it solo

This solo, everybody

I do it solo

Every single night I lose it

I can't even hear the music without you (it solo, solo, everybody)

Ah, yeah, yeah

Try to stop myself from calling

But I really wanna know if you're with someone new (it solo, solo, everybody)

Vs carpe diem

W'll dance and play until the stars fade (Ah-ah)

Across the sky, we're writing our names (Ah-ah)

Got no regrets, we want it all (Got no regrets, we want it all)

Won't count the hours 'til the sunrise (Ah-ah)

Let's leave a mark before our goodbyes (Ah-ah)

To fill our hearts and our souls

Waiting for the rain to wash away

Everything the shadow dancers say

As we light up with the fall of dusk

We'll play our love against your hate

Don't you count on us to let you win today

Let me hear you say

Vierailija
121491/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B&K ystävyydestä tulee sellaiset vibat että K ainakin jos ei itse ihastu miehiin niin paremmin ymmärtää sen miksi joku mies niin tekee koska siis c´mon kun tuon miehen ilmeitä ja eleitä katsoo Bojanin seurassa ja hänestä puhuttaessa niin ...  :D Toki siis koko kuvio on voinut olla sanallasanoen hämmentävä, et ole suuren yleisön tiedossa, yhtäkkiä oot jossain euroopassa jossa sulla on yhtäkkiä paljon faneja ja et saa hetken rauhaa. Varmasti on ollut hyvin imartelevaa, että B:n kaltainen tyyppi on esim fanittanut häntä joka on jo omassa maassaan tunnettu tyyppi ja no, hyvin komea ja karismaattisen oloinen tyyppi.

B on arvoitus mulle mitä tämä hänelle merkitsi koska hän on minulle enemmän mysteeri. Jos ei ihastusta niin ainakin jotain fanitusta tämä on hänelle merkinnyt, jotain mikä saa hänet sädehtimään, ehkä K on inspiroinut häntä jotenkin tai saanut jotenkin kuorestaan pois tai vapautumaan tai jotain. ei ehkä jaksa kiinnostua enää niin mitä ihmiset hänestä ajattelee tai jotain muutosta tuo euroviisuprosessi kaikenkaikkiaan hänen lavapresenssiinsä on tuonut. Ja kukaties jotain ihastuksen tunteitakin, mutta kuten tässä ketjussa on sanottu niin ei sen tarvi aina olla romanttisen fyysisen tason ym ihastusta  jos jossain ihmisessä kokee jotain.

Varmasti on respektiä herättänyt miten hyvin K pärjäsi viisuissa ja onhan K muutenkin hyvin inspiroiva persoona ja ihminen näin muutenkin itsevarman karismaattisen lavapreesenssinsä kanssa. B on varmaan omassa maassaan tottunut suosioon ja siihen että saa melkoista fanitusta mutta viisuissa ennakkosuosikit oli muita.

Jos nyt saa mutuilla minusta tuntui, että NT:illa K oli se, joka enemmän kosketteli ja haki kontaktia. Minusta tuntui silloin kesällä kun B kävi täällä ettei ehkä asiat menneet kuin hän toivoi. Täyttä mutuilua toki.

Olo miten vain tuntuvat viihtyvän toistensa seurassa. Toivottavasti tuo kontakti säilyy ja K pitää lupauksensa jonka ilmeisesti jollakin tasolla rikkoi tai ainakin siirsi luvattua käymistä toisen kotimaassa aiemmin. Helposti sitä kai jos on vähän työhön orieintoitunut jää ihmissuhteet toiseksi. Koskee toki muitakin ihmissuhteita tuo "huoli".

Joo, selvästi ilman kovin vahvoja shippauslinssejäkään olisi B halunnut tältä suhteelta enemmän. Mutta vaikuttaa olevan nykyisin ihan tyytyväinen pelkkään ystävyyteenkin, mikä kertoo tietysti Bojanin suuresta sielusta. Vielä euroviisujen jälkeen vähän paistoi pettymys siitä annat ihastuksellesi kortsuja toisen kanssa käytettäväksi-kommentissa. Mutta osaa selvästi suhtautua tähän hyvin. 

Tuohan on silkkaa spekulaatiota että ihastus oli K.

No kuka muu muka? Graham Nortonko?

No esim Noa Kirel, Blanca Paloma jne. Toki kanssakäyminen ei näytä niin iloiselta, mutta ehkä B on ujompi ihmisten seurassa kehen on ihastunut (ja en kiellä etteikö kehonkieli K:n seurassa ollut hyvin lämmin :P). Ja eikö se Noa seurustele

Siis taas sama juttu. Bojan on täysin kliininen näinkin kauniissa naisseurassa. Sori vaan tytöt, Boitsu on kiinnostunut seksuaalisesti vain miehistä.

Kesäkuun Tavastia-keikalla kiinnitti huomiota se, miten yhteiskuvan jälkeen auttoi hänen edessään kyykyssä olleen Etelin seisaalleen. Otti kainaloiden alta kiinni, nosti ylös, eikä edes katsonut päin. Se oli varsin kliininen toimenpide, kohteliaan herrasmiehen teko, ei yhtään mitään muuta.  Etel yritti jotain katsekontaktia tai vastaavaa, mutta B oli jo menossa (varmaan kohti K:tä).

Mutta onhan B seurustellut naisen / naisten kanssa, ei kai tommosta pientä tosiasiaa kannata sivuuttaa...

Joten lause "B on kiinnostunut seksuaalisesti" vain miehistä ei oo totta. On myös sanonut, että hänen pitää tuntea henkilö todella hyvin lähteäkseen mihinkään suhteeseen, ja ettei oo kiinnostunut mistään yhden yön jutuista. On ollut nuoresta pitäen kauniiden naisten ympäröimänä, on siis "tottunut" naiskauneuteen, ehkä siksi on niin neutraalisti. Kun ei se oo hänelle mikään WOW juttu, että hei onpas tuo nainen tosi ihana ja kaunis, jonkun Noan tai Etelin seurassa.

Kaikkien videoiden ja haastattelujen perusteella Bojan oli hetero kunnen tapasi Jeren ja sama toisin päin 💕

No ei kyllä. :D B:stä on tosi paljon kaikennäköisiä kuvia eri muusikoiden ja jalkapalloilijoiden kanssa missä on vinkeä tunnelma.

Jep, esim. se suht tuore juttu jossain hyväntekeväisyysottelussa, jossa juttelee sen jalkapalloilijan kanssa, yhdessä kohtaa kikattelee kyllä sillä tavalla, että en ole ikinä nähnyt missään haastattelussa hänen käyttäytyvän. Se oli ihan flirttiä. Ja mies oli tämä jalkapalloilija.. 

Bojan kikattelemassa jalkapalloilijan kanssa! Missä tää video on nähtävillä!!

noin 2.30 tai jotain eteenpäin

Tää on tää video, jonka yhteydessä sain aikaan valtavasti närkästystä, kun erehdyin kuvailemaan Bojanin eleitä vähän ' tyttömäisiksi' ihan kaikella rakkaudella.

Vierailija
121492/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta K on ajanut tässä jutussa itsensä ansaan. hän on julkisesti puhunut olevansa yhden naisen mies, ja ettei voisi menneisyytensä takia koskaan pettää. Jos hän nyt tässä vaiheessa tunnustaisi itselleen rakastavansa Bojania, olisi se varmaan liian suuri moraalinen vuori kiivetä yli. Varsinkin tuon NT:n jälkeen, jossa julkisesti osoittivat huomiota toisilleen. Tuskin K pystyy kohtaamaan itseään ja myöntämään olevansa niin petollinen ja siksi tämä rakkaus kuihtuu.

Ei rakastuminen ole moraalisesti väärin. Moraalisesti väärin on olla suhteessa velvollisuudesta. Tämä nyt yleisellä tasolla sanottuna.

Totta. Eikä rakastuminen ole tosiaan pettämistä. Se on toki ikävää jos niin käy, mutta inhimillistä. Jos moraalia ajatellaan ja ihan omaa hyvinvointiakin ei ole oikein ketään kohtaan olla velvollisuudesta jonkun kanssa.

Miten voisi olla moraalisesti väärin rakastua, eihän sille tunteelle mitään voi? Väärin se on vasta sitten jos sille tekee jotain, jos siis rakastuu toiseen ollessaan suhteessa. Ei ainakaan tässä tapauksessa (huom. julkisesti ainakaan) ole tapahtunut mitään sellaista, että se olisi pettämistä. Tosin sanon silti, ett mulle ne viisujen jälkeiset videot ja haastattelut olisivat ehkä olleet hieman liikaa tai ainakin keskustelun paikka, mutta mä oonkin aika mustasukkaista sorttia. En kyllä muutenkaan tykkäisi jos mun mies antaisi uskotella olevansa toisesta kiinnostunut ja pitäisi mut piilossa, mut mä en ookaan julkkiksen kanssa suhteessa enkä tule koskaan olemaankaan. 

Minulle ainakin olisi nuo monet puheet olleet liikaa. Ei se etten ole näkösällä ja esillä ja julkisuudessa, mutta se miten kaipaillaan jotain ulkopuolista ja luodaan kuvaa syvistä tunteista vaikka miten se ois vaan se hahmo, joka tekee niin. Minulla helisisi varoituskello kyllä monesta tilanteesta tuossa kohtaa kumppanina. Lähinnä vain siitä, että ehkä toinenkaan ei nyt ihan tunnista tunteitaan ja on vaan jostain velvollisuudesta kanssani

Jerehän on hyvä puhumaan muutenkin joten ehkä se on toiminut toiseenkin suuntaan. Silti vaikea kuvitella että pienintäkään epäilystä ei jäisi.

Vierailija
121493/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se tulee maanantain päivityksen yhteydessä. Se on sitten heipat ainakin minulta ja siirryn pelkäksi lukijaksi täällä (jos mahdollista) ja muuten sitten siirryn sinne puutarhan puolelle.

Puutarhassakin sitten ollut lähiaikoina yksityishenkilöjankkausta, sieltä ei viestit edes poistu helpolla, ei ole aina hyvä tunnelma

Vierailija
121494/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää iloksi tälle päivää se,että näin ton videon jossa Bojan laulaa suomeksi kulli kulli kulli.

Vierailija
121495/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunteita molemmin puolin olisikin olisi hyppy tuntemattomaan aika suuri. Ovat erilaisia, tausta erilainen, asuvat eri maissa ja uratoiveet erilaisia ja hyvin kunnianhimoisia plus kiireisiä, kummankin pitäisi ryskätä ns kaapista ulos seksuaalisuutensa kanssa julkisesti enemmän tai vähemmän eikä toista ole tunnetukaan kuin 6kk. Eikä kahden oltu kuin ihan mitättömän vähän oletettavasti. Radikaalit päätökset vaikuttaisivat myös varmasti kummankin uraan. Uraan, joka on kummallekin todella tärkeä selvästi. Johon on panostettu osa elämää.

Miksi luulet, että vaikutus uraan olisi negatiivinen? Itse uskon, että moni olisi hyvin ihastunut tähän pariin

Bojanin kohdalla saattaa olla ainakin, että vaikutus olisi aika suuri. Fanipohjassa paljon tuntuu tyttöjä olevan jotka haaveilevat tästä komeasta nuoresta miehestä. Suhde aika hiomattoman rääväsuisen suomalaisen miehen kanssa tuskin tukisi sitä kuvaa jota ovat paljon Balkanilla käsittääkseni luoneet.

B haluaa tästä varmaan irti, NT:n esityksistä, jos jotain päättelee ja seurasivat varmaan kiertuetta myös Balkanilla, yleisesti ottaen luulisi myös että nuoremmat eivät olisi enää niin vanhoillisia sielläkään

Mutta on se aika huuto pimeään ns kun ei voi tietää miten käy. Meillä varmasti vaikutus on pienempi.

Ja näitä rumia nimityksiä osa heittää nyt jo. Olen tänäänkin ilmiantanut varmaan parikymmentä eri sosiaalisen median alustalla ollutta rumaa nimikettä, jotka on perustuneet K oletettuun seksuaaliseen suuntaukseen. Mikään tuskin muuttuisi hirveästi vaikka olisikin bi.

Vierailija
121496/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en kyllä usko hetkeäkään noilla sanoitustaidoilla englanniksi, että Joker Outista olisi kansainväliseksi tähdeksi pysyvästi. Kyllä se kieli sanelee sitä aluetta pääosin missä on se tasaisin ja varmin fanipohja. Ihan kuten Käärijäkin on ymmärtänyt, että suomeksi kun tekee on pääpohja täällä meillä ja muu on täyttä plussaa.

Oletettavasti ovat ja ehkä vieläkin olleet ihastuneita toisiinsa jollain tasolla. Mutta vähintään tosiasiat tiputtaneet alas muun kuin ystävyyden josta toivottavasti pitävät huolta.

Sanoituksissa ei kyllä ole englanniksikaan mitään vikaa! Kuunteletko radiota? Ihan ihme sanoitukseltaan hyvin simppeleitä biisejä siellä soitetaan.

Esim tämä euroviisu hitti ?!

This solo, everybody

So I do it solo

This solo, everybody

I do it solo

Every single night I lose it

I can't even hear the music without you (it solo, solo, everybody)

Ah, yeah, yeah

Try to stop myself from calling

But I really wanna know if you're with someone new (it solo, solo, everybody)

Vs carpe diem

W'll dance and play until the stars fade (Ah-ah)

Across the sky, we're writing our names (Ah-ah)

Got no regrets, we want it all (Got no regrets, we want it all)

Won't count the hours 'til the sunrise (Ah-ah)

Let's leave a mark before our goodbyes (Ah-ah)

To fill our hearts and our souls

Waiting for the rain to wash away

Everything the shadow dancers say

As we light up with the fall of dusk

We'll play our love against your hate

Don't you count on us to let you win today

Let me hear you say

Tämä se mulla ainakin on ongelma. Eli pelkkää plussaa jos en ymmärrä sanoituksia kun saattavat olla juurikin omasta mielestäni ihan typeriä enkä juurikaan kuuntele englanninkielistä musiikkia. Sanoitusten ymmärtäminen ei ole minulle musiikissa tärkeää.

t. eri

Vierailija
121497/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en edes haluaisi toistaa kyseisiä kommentteja, mutta esimerkiksi sanottu CD olevan yliarvostetuin Euroviisu-esitys ja mollattu heidän fanejaan eri tavoin ja vähätelty yleisömääriä. Mikä on täysi vitsi, kun tänään esiintyvät 12 000 hengelle. 😂

Kiitos. Outoa dissausta, kun moneen verrattuna viisut toi JO:lle tunnettavuutta ja kv keikkoja tosi kivasti. En tajua, miten ihmiset jaksaa käyttää energiaa muiden haukkumiseen sen sijaan, että fanittaisivat omia suosikkejaan. Liittyiköhän eilinen K:n väitettyjen ig viestien levittelykin siihen, että K on ehdolla MTV EMAssa ja se menee joillain tunteisiin.

Vierailija
121498/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutarhassakin sitten ollut lähiaikoina yksityishenkilöjankkausta, sieltä ei viestit edes poistu helpolla, ei ole aina hyvä tunnelma

Eipä se nyt haittaa kun osaan ohitella. Sen palstan toimivuus on vaan jotenkin hankala verrattuna tähän. Kirjautumaan en ala minnekään, siitä seuraa vaan sitten niitä toisenlaisia ongelmia.

Vierailija
121499/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Outoa dissausta, kun moneen verrattuna viisut toi JO:lle tunnettavuutta ja kv keikkoja tosi kivasti. En tajua, miten ihmiset jaksaa käyttää energiaa muiden haukkumiseen sen sijaan, että fanittaisivat omia suosikkejaan. Liittyiköhän eilinen K:n väitettyjen ig viestien levittelykin siihen, että K on ehdolla MTV EMAssa ja se menee joillain tunteisiin.

Lähinnä se taisi liittyä K:n esiintymiseen kuvissa yhdessä Little Bigin kanssa, josta jotkut ukrainalaiset olivat hermostuneet.

Vierailija
121500/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Joksut tähtäisivät nimenomaan Balkanin-valloitukseen, kuten näyttäisi ehkä olleen pläninä pari vuotta sitten, voisi olla haitaksi jos bändin laulaja olisi julkisesti ei-hetero. Pelkässä Sloveniassa homma olisi varmaan suht okei, vaikkei maailman vapaamielisin paikka olekaan. Mutta jos tähtäävät enemmän Britteihin/Länsi-Eurooppaan/Pohjoismaihin, kuten nyt näyttäisi olevan asia, uskon että mainevaikutus olisi enemmänkin positiivinen. En tiedä, onko tämä sattumaa vai ei (ts. että tähtäävät nyt tuohon suuntaan osittain tuostakin syystä), joidenkin mielestä ei ole sattumaa.

Kenties taustalla mietityttää, että jos tämä Euroopan-valloitus menee mönkään, niin onko varasuunnitelmana sitten se Slovenia vaiko laajempi Balkan...

Ketju on lukittu.