Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B&K ystävyydestä tulee sellaiset vibat että K ainakin jos ei itse ihastu miehiin niin paremmin ymmärtää sen miksi joku mies niin tekee koska siis c´mon kun tuon miehen ilmeitä ja eleitä katsoo Bojanin seurassa ja hänestä puhuttaessa niin ... :D Toki siis koko kuvio on voinut olla sanallasanoen hämmentävä, et ole suuren yleisön tiedossa, yhtäkkiä oot jossain euroopassa jossa sulla on yhtäkkiä paljon faneja ja et saa hetken rauhaa. Varmasti on ollut hyvin imartelevaa, että B:n kaltainen tyyppi on esim fanittanut häntä joka on jo omassa maassaan tunnettu tyyppi ja no, hyvin komea ja karismaattisen oloinen tyyppi.
B on arvoitus mulle mitä tämä hänelle merkitsi koska hän on minulle enemmän mysteeri. Jos ei ihastusta niin ainakin jotain fanitusta tämä on hänelle merkinnyt, jotain mikä saa hänet sädehtimään, ehkä K on inspiroinut häntä jotenkin tai saanut jotenkin kuorestaan pois tai vapautumaan tai jotain. ei ehkä jaksa kiinnostua enää niin mitä ihmiset hänestä ajattelee tai jotain muutosta tuo euroviisuprosessi kaikenkaikkiaan hänen lavapresenssiinsä on tuonut. Ja kukaties jotain ihastuksen tunteitakin, mutta kuten tässä ketjussa on sanottu niin ei sen tarvi aina olla romanttisen fyysisen tason ym ihastusta jos jossain ihmisessä kokee jotain.
Varmasti on respektiä herättänyt miten hyvin K pärjäsi viisuissa ja onhan K muutenkin hyvin inspiroiva persoona ja ihminen näin muutenkin itsevarman karismaattisen lavapreesenssinsä kanssa. B on varmaan omassa maassaan tottunut suosioon ja siihen että saa melkoista fanitusta mutta viisuissa ennakkosuosikit oli muita.
Jos nyt saa mutuilla minusta tuntui, että NT:illa K oli se, joka enemmän kosketteli ja haki kontaktia. Minusta tuntui silloin kesällä kun B kävi täällä ettei ehkä asiat menneet kuin hän toivoi. Täyttä mutuilua toki.
Olo miten vain tuntuvat viihtyvän toistensa seurassa. Toivottavasti tuo kontakti säilyy ja K pitää lupauksensa jonka ilmeisesti jollakin tasolla rikkoi tai ainakin siirsi luvattua käymistä toisen kotimaassa aiemmin. Helposti sitä kai jos on vähän työhön orieintoitunut jää ihmissuhteet toiseksi. Koskee toki muitakin ihmissuhteita tuo "huoli".
Joo, selvästi ilman kovin vahvoja shippauslinssejäkään olisi B halunnut tältä suhteelta enemmän. Mutta vaikuttaa olevan nykyisin ihan tyytyväinen pelkkään ystävyyteenkin, mikä kertoo tietysti Bojanin suuresta sielusta. Vielä euroviisujen jälkeen vähän paistoi pettymys siitä annat ihastuksellesi kortsuja toisen kanssa käytettäväksi-kommentissa. Mutta osaa selvästi suhtautua tähän hyvin.
Tuohan on silkkaa spekulaatiota että ihastus oli K.
No kuka muu muka? Graham Nortonko?
No esim Noa Kirel, Blanca Paloma jne. Toki kanssakäyminen ei näytä niin iloiselta, mutta ehkä B on ujompi ihmisten seurassa kehen on ihastunut (ja en kiellä etteikö kehonkieli K:n seurassa ollut hyvin lämmin :P). Ja eikö se Noa seurustele
Siis taas sama juttu. Bojan on täysin kliininen näinkin kauniissa naisseurassa. Sori vaan tytöt, Boitsu on kiinnostunut seksuaalisesti vain miehistä.
Kesäkuun Tavastia-keikalla kiinnitti huomiota se, miten yhteiskuvan jälkeen auttoi hänen edessään kyykyssä olleen Etelin seisaalleen. Otti kainaloiden alta kiinni, nosti ylös, eikä edes katsonut päin. Se oli varsin kliininen toimenpide, kohteliaan herrasmiehen teko, ei yhtään mitään muuta. Etel yritti jotain katsekontaktia tai vastaavaa, mutta B oli jo menossa (varmaan kohti K:tä).
Mutta onhan B seurustellut naisen / naisten kanssa, ei kai tommosta pientä tosiasiaa kannata sivuuttaa...
Joten lause "B on kiinnostunut seksuaalisesti" vain miehistä ei oo totta. On myös sanonut, että hänen pitää tuntea henkilö todella hyvin lähteäkseen mihinkään suhteeseen, ja ettei oo kiinnostunut mistään yhden yön jutuista. On ollut nuoresta pitäen kauniiden naisten ympäröimänä, on siis "tottunut" naiskauneuteen, ehkä siksi on niin neutraalisti. Kun ei se oo hänelle mikään WOW juttu, että hei onpas tuo nainen tosi ihana ja kaunis, jonkun Noan tai Etelin seurassa.
Ottamatta kantaa Bojanin seksuaaliseen suuntautumiseen, vaan noin yleisellä tasolla, monella homolla on ollut tyttöystäviä ja osa päätyy naisen kanssa naimisiinkin.
Ja näin todennäköisimmin käy B:kin kohdalla. Lapsia se haluaa joka tapauksessa.
Niin siinä käy, naimisiin hän päätyy jonkun kaunottaren kanssa. Toivottavasti jossain kohtaa voi olla mitä oikeasti on. Ja tämä hyötyminen, MITÄ HITTOA Kärtsä tästä shippaamisesta hyötyisi, en näe mitään konkreettista hyötyä hänelle tästä, hänellä on puoli miljoonaa seuraajaa instassa, loppuunmyydyt keikat Suomessa ja Euroopassakin, eikä niihin ole ollut kyllä tällä spekulatiivisella suhteella juuri mitään vaikusta. Mitä hän siis hyötyy siitä että kuvitellaan näitä maybe more- juttuja. Ainoa asia mikä tulee mieleen, on se että tällä tavoin pystyy hyvin häivyttämään sen oikean suhteen. Se se hyöty varmaan on.
Mutta miksi nähdä näin kova vaiva sen suhteen häivyttämiseen, ellei seurustele jonkin salaisen agentin kanssa. Suomessa saa kuitenkin ei-julkkikset parisuhteessa olla suhteellisen rauhassa. Ja seiskan juttujen mukaan gf tyytyväisenä hymyili paparazzeille, ettei häntäkään tämä julkisuus nyt niin näytä haittaavan.
Paremminkin syy voi olla se, että on kuin onkin ihastunut Bojaniin ja saa tämän fanservicen varjolla osoittaa hänelle huomiota.
Mä luulen että tässä on se oikea totuuden siemen. Ehkä B on ollut eka kerta K:n elämässä, kun hän on ollut miehistä kiinnostunut, eikä ole osannut itsellekään selittää asiaa tai on selittänyt sen mielessään pois ajattelemalla, että onpa kiva tyyppi, hyvä kaveri, loistavaa kun tapasin tällaisen, tavallaan pakottanut kaveritasolle sen. Vaikka sitten alitajuisesti hakeekin jotain muuta siitä suhteesta. Tuollaisen fanservicen varjolla kaikki se tiedostamaton on helppo heittää vitsiksi, vaikka yön pimeinä hetkinä ehkä kävisikin epäilys mielessä, että mitä jos...
Mutta kuka tietää. Tää on kyllä mielenkiintoinen suhde, mikä sitten loppupeleissä ikinä onkaan kokijoilleen.
Mä luulen myös, että olet tässä aika lähellä totuutta. Ja tästä nousee esiin myös kysymys, että pystyykö K (tai itse asiassa J) jatkossakin ja kuinka pitkään pakottamaan tämän kaiken kaveritasolle. Vai uskaltaako ja ehtiikö kaiken nyt meneillään olevan härdellin keskellä oikeasti käymään ne omat ajatuksensa ja tunteensa läpi ihan loppuun asti. Ja jos, niin mitä siitä sitten seuraa.
Tämä taitaa myös olla se kysymys, mikä mua kaikkein eniten edelleen pitää täällä palstalla ja suunnilleen koko ajan muutenkin miettimässä tätä kuviota. Toki huumori täällä palstalla on parhaimmillaan ihan loistavaa ja kiva fiilistellä K, B, koko JO muutenkin ihan kuvia ja videoita katselemalla ja myös niiden kaikkien osapuolten musiikkia kuuntelemalla jne., mutta ilman noita edellä esitettyjä kysymyksiä en ehkä kuitenkaan ihan näin tiiviisti täällä enää pyörisi.
https://x.com/koppitules/status/1710174998973825380?s=20
Apua mistä tämä uusi Käärijän mainosklippi on? Ei oo tiktokissa eikä instassa ainakaan itse julkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö bi-taipumukset tuppaa iän myötä vain vahvistumaan?
No tää oli mulle binä ihan uutta, saanko linkin tuohon tutkimukseen :DDD
Sorry, ei ole sellaista. Olen kuullut kymmeniä kertoja eri ihmisten suusta, että jos mies on nuorena bi niin hän on vanhana homo. Pahoittelut jos tulin levittäneeksi jotain perätöntä stereotypiaa!
No juu, tuo jos mikä on perätöntä ja aika bifobista stereotypiaa. Seksuaalisuus toki saattaa seilata ihmisillä miten s aatana sattuu ja nimitykset itsestä vaihdella elämän varrella, mutta on todella loukkaavaa yleistää se ajatus niin, että biseksuaalisuus on jokin teini-iän vaihe, ja sitten vanhempana sitä jalostuu homoksi tai lesboksi tai heteroksi, kun "osaa päättää" lopulta sen oikean sataman. Ihan kuin biseksuaalisuus ei olisi oikea seksuaalisuuden muoto lainkaan.
No niin, saarna päättyy, eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/koppitules/status/1710174998973825380?s=20
Apua mistä tämä uusi Käärijän mainosklippi on? Ei oo tiktokissa eikä instassa ainakaan itse julkaissut.
Live nationin ilmeisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö bi-taipumukset tuppaa iän myötä vain vahvistumaan?
No tää oli mulle binä ihan uutta, saanko linkin tuohon tutkimukseen :DDD
Sorry, ei ole sellaista. Olen kuullut kymmeniä kertoja eri ihmisten suusta, että jos mies on nuorena bi niin hän on vanhana homo. Pahoittelut jos tulin levittäneeksi jotain perätöntä stereotypiaa!
Jos tuo olisi totta (mitä se ei ole), niin sehän tarkoittaisi päinvastaista kuin sanoit. Jos bi-ihmisistä "tulisi" homoja, niin silloinhan bi-taipumukset vähenisivät iän myötä eivätkä lisääntyisi. :P
Oliko tietoa Joksujen illan showtimesta?
Oooo, lähden sittenkin tänään Kärtsää kats eikun kuuntelemaan. Uuuh. Jee. Olkoon tämä minun lokakuun valopilkkuni. JO oli syyskuun mega-aurinko. Lupaan raportoida herkullisimmat välispiikit sitten keikan jälkeen, kun jossain vaiheessa kömmin kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Oooo, lähden sittenkin tänään Kärtsää kats eikun kuuntelemaan. Uuuh. Jee. Olkoon tämä minun lokakuun valopilkkuni. JO oli syyskuun mega-aurinko. Lupaan raportoida herkullisimmat välispiikit sitten keikan jälkeen, kun jossain vaiheessa kömmin kotiini.
Jäämme Ooooo odottamaan tarkkaa raporttiasi välispiikeistä! Kiitos jo etukäteen!
Eikö tosiaan ole muuta puhuttavaa, kun tätä jankkausta
Vierailija kirjoitti:
Yritin googletella tarkempaa keikka-aikataulua, mutta kaikkialta löytyy vain tieto, että alkaa klo 20 (klo 21 Suomen aikaa), joka todennäköisesti vasta lämppärin aloitusaika.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä muita syytellä vaan itse sellaista puhuttavaa kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Homonukkeilut on vielä kesken tältä päivältä. Pikku-Riitan homonukke kieltäytyy pariutumasta ja Leenan nukke meni rikki ja tekee vain itsekseen nurkassa helikopteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin googletella tarkempaa keikka-aikataulua, mutta kaikkialta löytyy vain tieto, että alkaa klo 20 (klo 21 Suomen aikaa), joka todennäköisesti vasta lämppärin aloitusaika.
Yleensä kai lämppärit soittavat 45 min keikan, roudaustauko ja keikka alkaa tuntia lämppärin aloittamisen jälkeen, eli olisi 22 Suomen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Homonukkeilut on vielä kesken tältä päivältä. Pikku-Riitan homonukke kieltäytyy pariutumasta ja Leenan nukke meni rikki ja tekee vain itsekseen nurkassa helikopteria.
Ei jmlll....kahvit rinnuksilla 🤣😂🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa kuulua aiheseen, yksityishenkilöt ei oikein
Vierailija kirjoitti:
Tuskien ilta tulee olemaan tällä palstailijalla. Klo 22 loppuu vasta työvuoro. Laittakaahan tänne jotain keikkapäivityksiä😘 Monelta K keikka alkaa?
K:n keikka tänään klo 17.00
Poistokäsi väsyy, lopettakaa ajoissa
Kiinnostavaa keskustelua tänään!
Minäkin kuulun siihen koulukuntaan, joka ei näe K:n puolella ihastusta (enää).
NT:n aikana olisin jopa veikannut B:n ihastuksen lopahtaneen, ellen olisi nähnyt sitä koostetta ljubav-sanan arvuuttelusta Alessandran ja K:n kanssa. B oli aivan kuin eri mies, kun hän arvuutteli sanan merkitystä K:lta. 🤯 Ja mun mielestä muut pojat yrittivät siinä keskittyä karkinsyöntiin parhaansa mukaan, ikään kuin jättäen B:n ja K:n omaan kuplaansa. Tämä toki shippilasien läpi katsottuna 🙈
Ostaisin kaikki irtonumerot kaupoista tolla kansikuvalla! 😍