Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika tätä Kärde kuvaa 😳😳😳
Sydän jätti 2 lyöntiä välistä!!!!https://www.tumblr.com/ladynarcissus/725850392212176896?source=share
Mä haluan laittaa mun naaman tuonne titsujen ja hauiksen väliin ja tukehtua. Choke me baby 🥵
Kuinkahan moni palstalta katsoo lähetystä, taitaa olla suhteessa aika iso osuus katsojista kun vain 149 katsojaa.
Vierailija kirjoitti:
Sydän jätti 2 lyöntiä välistä!!!!https://www.tumblr.com/ladynarcissus/725850392212176896?source=share
Mies kuin veistos <3
Tää laiva ei päästä mua otteestaan, 5kk jo seilattu. Mun mies jo luuli et mul on toinen ku oon jatkuvasti puhelimella ja hymyilen typerä virne naamalla🤡 Mitäänhän se ei näistä shippailuista tietenkään tiedä, mutta ois varmaan aiheellista kohta kertoa ettei nouse enempää turhia epäilyksiä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos tämä on sopimaton kysymys, mutta olen vain niin utelias tästä: mistä porukka on saanut selville, kuka tää K:n gf on (ja tunnistaa sen jos on merchiä myymässä/keikoilla) ja nyt vielä tietää sen mahdolliset venäjäläiset taustat?? Ei siis itseäni sen enempää henkilöstä kiinnosta mitään tietää tai selvittää, kunhan vain pohdin, millä lailla porukka on saanut kaiken tämän hänestä selville?
Oli kuulemma ollut julkinen insta ennen umk ja jotkut täältä olivat jopa hänen seuraajiaan ainakin silloin. Oli kuulemma myös kommentoinut K instaan jotain asiaankuuluvia kommentteja mutta nykyisin ilmeisesti ei enää. Kaikki nämä on tältä palstalta luettuja ja siksi tuo kuulemma.
Ainoa kommentti minkä ikinä näin häneltä K:n instassa oli silloin sen Liettuan (vai Latvian) matkan yhteydessä ennen viisuja.
Hänen nimensä on valitettavasti ollut palstalla ehkä 2-3 kertaa esillä. Ne kommentit poistettiin varmaan nopeasti. Samoin venäläiset sukujuuret ja ammattinsa. Seiskassa ollut pari stalkkeri-juttua kuvan kera, mutta kasvot peitetty. Oli tosiaan laittanut instansa yksityiseksi Kn UMK menestyksen myötä. Nykyisin taitaa jäädä väkisinkin nettiin jotain jälkiä, kun sinne jotain laittaa. Nimensä perusteella ei netistä juurikaan tietoja löydy eivätkä tietonsa meille kuulu, hän ei ole julkisuuden ihminen.
Twitterissä trendaa Kärpät. Hetken jo mietin että niiden vogue kuvienko takia kunnes tajusin :D
Nyt kun ymmärtäisi jotain näistä sketseistä, jotain seksistä puhutaan. 😏
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni palstalta katsoo lähetystä, taitaa olla suhteessa aika iso osuus katsojista kun vain 149 katsojaa.
Linkkiä lähetykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon myöhässä, mutta mistä sen tämän illan konsertin voi katsoa?
Ei varmaan enää pysty tilaamaan, oli maksullinen. YouTubesta näkyy.
No voi, olisinpa ollut aikaisemmin liikkeellä.
Kiitos vastauksestasi!!
Siti teaterin nettisivuille on nyt laitettu konsertin esiintymisjärjestys:
Tadej Toš
Bojan Cvjetićanin & Gregor Strasbergar – Štras,
Mojca Fatur & Klemen Slakonja
Maša Bogataj & Tina Marinšek
Gašper Bergant & Žan Papič
Samuel Lucas & Omar Naber
Aleš Novak & Uroš Kuzman
Aleksandra Ilijevski & Saša Vipotnik
Katarina Čas & Perica Jerković
Tomislav Jovanović – Tokac & Maša Bogataj
Ana Kajzer & Uroš Fürst
Zoran Predin & Drago Mislej – Mef
Lado Bizovičar
Tomi Meglič & Miha Guštin - Gušti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on pettäjä. Vielä erittäin selkärangaton sellainen. Toki muuta voisi olettaakaan.
Nyt trolli (Aito?) Iltalääkkeet vieläkin ottamatta. Heti ottamaan ja sitten nukkumaan. Tuo riehuminen riittää jo tältä illalta.
Etkö sinä tosiaan tiedä, ettei Jeren yksityiselämä kuulu sinulle eikä kellekään muulle palstalaiselle yhtään mitään.
Vois se vähän kuulua. Mutta iiihan pikkikikkiriiikkisen. Näinnnn vähän!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Siti teaterin nettisivuille on nyt laitettu konsertin esiintymisjärjestys:
Tadej Toš
Bojan Cvjetićanin & Gregor Strasbergar – Štras,
Mojca Fatur & Klemen Slakonja
Maša Bogataj & Tina Marinšek
Gašper Bergant & Žan Papič
Samuel Lucas & Omar Naber
Aleš Novak & Uroš Kuzman
Aleksandra Ilijevski & Saša Vipotnik
Katarina Čas & Perica Jerković
Tomislav Jovanović – Tokac & Maša Bogataj
Ana Kajzer & Uroš Fürst
Zoran Predin & Drago Mislej – Mef
Lado Bizovičar
Tomi Meglič & Miha Guštin - Gušti
Eli ei oo enää tulossa muuta esitystä Bojanilta, no eipä siinä, oli kiva nähdä tuo lyhytkin pätkä. Hyvä, että pääsee ajoissa lepuuttamaan ennen huomista konserttia. Eiköhän joku nauhoittanut Boitsun osuuden, niin tulee myös someen katsottavaksi jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
"eivätkä tietonsa meille kuulu, hän ei ole julkisuuden ihminen" ja silti kirjoitat kyseisen kommentin ja jatkat jauhamista. Juu, en viitsi edes lainata.
Tämä on trollin taktiikka. Vastailla itselleen ja jankuttaa, jankuttaa, jankuttaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan laittaa mun naaman tuonne titsujen ja hauiksen väliin ja tukehtua. Choke me baby 🥵
mäpäääääs!! (Ok ehdit ensin 😵)
Nettisivuilla on myös jo kuva Bojanista ja Strasista, kuvagalleria sivun alaosassa:
https://www.sititeater.si/drugo/siti-praznuje-15-let---praznujte-z-nami/
Samuel ja Omar olivat ihan jees. Ei ihme, osaahan se Omar laulaa mainiosti, kuten on aiemminkin havaittu. Jännä että Bojan oli ekana ja Siddharta-jamppa ja Gusti vikana. Pitää sitten Siddharta-fanina katsoa loppuun asti.
EMA äänestyksen aukiolo "Voting remains open until 31 October at 23:59 CET"
Älkää hankkiko rasitusvammaa! :D
Mun täytyy oikeasti lopettaa näiden 12-14 tuntia kestävien työpäivien tekeminen. Kauhea työ taas selata koko ketju läpi työpäivän jälkeen. Tänään on ollut niin hienoja kommentteja ja hyviä pohdintoja, että ketjun selaamiseen meni pari tuntia. Joskus vaan mietin, että pitäisikö ketjussa olo aika käyttää vaikka juoksemiseen tai uimiseen.🙈 Ei vaan pysty, tämä ketju koukuttaa yhä edelleen.
Ei varmaan enää pysty tilaamaan, oli maksullinen. YouTubesta näkyy.