Paljonko olet hävinnyt rahapeleissä elämäsi aikana?
Koulussa ei ole ollut rahapelivalistusta mutta jo yläkouluikäisenä sain tietää että joillakin on hirvittäviä pelivelkoja vaikka alaikäisenä pelaaminen on muka estetty.
Kommentit (13)
Saattaisin olla jopa voitolla. Olen panostanut ehkä kympin tai pari.
En ole pelannut. Vihaan lautapelejäkin. Ystäväni pelasi kodin, yrityksen ja perheen.
Voitin Niin paljon että Pääsin eläkkeelle ja voitin niin paljon että sain maineen että aina annan muille peli osingot 😭
Muutaman sata markkaa. Euroakana en ole enää pelannut rahapelejä ollenkaan.
Yhteen kimppalottoon olen osallistunut vuosia. Ei ole sillä päässyt rikastumaan. Ja tuskin pääseekään, mutta ei tuossa paljon häiviäkään.
Peliongelmainen täällä. 93000€ yhteensä. Nyt on 35k+ jäljellä. Onhan tässä ollut maksamista, mutta asia ollut onneksi kurissa useamman vuoden, kiitos oikeiden tahojen. Vuosien varrella kyllä kuullut kaikenlaista syyllistämistä ja haukkumista, mutta eipä siinä mitään, kelloa ei voi kääntää, vaan teen paljon töitä maksamisen eteen.
Odottelen, että ulosottovelat vanhentuvat. Töihin en aio mennä. Työttömyyskorvauksella pärjään ihan hyvin ja niillä rahoilla pystyn myös pelaamaan.
Olen voitolla kaikki uhkapelit laskettuna yhteen jotain +3000 euroa. En ole uhkapeleihin koskenut 2021 jälkeen.
Ehkä joitakin kymmeniä euroja. Lähinnä varmaan arpoihin ja markka-aikana pelikoneisiin.
N45
Olen voitolla. Olen pelannut hyvin vähän ja saanut yhden kohtuullisen voiton
Aika paljon. Jokunen satatuhatta varmaankin. Ja toinen samanmoinen tai enemmänkin netistä lainattujen rahojen korkoihin.