ORPON TIEDOTUSTILAISUUS kello 16
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009554769.html
ORPO: enemmän infoa tänään
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun asumis- ja toimeentulotuet on peruttu!
Voi hyvä Jumala mihin minä menen ja mihin laitan tavarani, pakko se on alkaa etsiä köyttä, tästä en selviä mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sadisti täällä palstalla nykyään pelottelee pienituloisia ja köyhiä, ihan sairasta touhua!
Persuthan ne, äärioikeistolaisia kun ovat.
Sinä raukka et tiedä ääriasioista mitään. Suomessa mm. persujen äänestäjien rahoilla neuvolasi ja koulusi käynyt, mutta huulet lepattaa, kuin olisit suurempikin sankari.
Häh?? Kakskyt prossaa kansasta ei ole koko kansa, kokonaiset kahdeksankymmentä prosenttia on ihan muuta mieltä. Ja sitä paitsi mitään persuja ollut, kun minä kouluni kävin ja minua neuvolaan vietiin. SMP oli juuri saatu pystyyn, mutta nykypersuilla ei ole mitään tekemistä Vennamon kanssa. Kuten varmaan muistat - vai muistatko? Vai ovatko korvantaustasi vielä märät?
Orpo vois kertoo miksei leikka ylisuurista yritystuista
Petteri ilmoittaa vetäytyvänsä politiikasta. 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun asumis- ja toimeentulotuet on peruttu!
Voi hyvä Jumala mihin minä menen ja mihin laitan tavarani, pakko se on alkaa etsiä köyttä, tästä en selviä mitenkään
Menet ryöstämään ja tuhoamaan rikkaiden omaisuutta ja sitten vankilaan nauttimaan täysylläpidosta.
Ei ehdi katsoa kun yhtä aikaa on Sannulin tohtorispuhe
Ei silloin mitään persuista tiedetty, meinaan 1950- ,1960- ja 1970 - luvuilla, kun neuvolaa tarvitsin ja kouluni kävin.