Olen ehkä kerran tai kaksi elämässäni nähnyt jonkun pesevän kädet wc-käynnin jälkeen
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Käyt varmaan miesten vessoissa.
Jos ei ole kokemusta miesten vessoista niin nuppi umpeen, et tiedä mistä puhut. Jos taas on niin missä ällösontapaska kaupungissa oikein asut vai puhuitko vaan itsestäsi?
Mä olen ehkä kaksi tai kolme kertaa ollut tuijottamassa ihmistä tämän vessareissun jälkeen. Kaikilla kerroilla ovat kyllä kätensä pesseet. Missä kaikkialla kyttäät ihmisten vessatouhuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole nähnyt minua. Pesen aina. Saippualla.
Laitat saippuan kuiviin käsiin, samantien kädet hanan alle ja saippua pois? Tätä tyyliä olen kyllä nähnyt paljonkin, ei lasketa pesemiseksi.
Ap
Käsienpesupoliisi 😂
Oletko kenties iltapäivälehdellä töissä? "Oletko tehnyt tämänkin aina väärin" 😂
Eiköhän me osata pestä kädet ihan hyvin ilman sun pätemistäkin.
Kieltämättä outo tapa naisilla, vaikka vain pissaa ja käyttää paperia, niin käsiä ei pestä ennen vessasta ulostuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan nämä neuroottisesti käsiään pesevät ovat vähän väliä kipeenä. Itse pesen kädet kotiin tullessa mutta en koskaan esim. perseen rapsuttelun jälkeen.
Itse olen todella harvoin kipeänä ja mahataudissa viimeksi lapsena. En pese käsiä "vähän väliä", vaan HUOLELLISESTI silloin, kun on tarpeen. Vähän väliä käsiään huljuttelevat harvoin oikeasti pesevät niitä, ja varmaan siksi ovatkin kipeänä, kun käyttäytyvät ikäänkuin kädet olisivat puhtaat.
Ap
Ihme valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan nämä neuroottisesti käsiään pesevät ovat vähän väliä kipeenä. Itse pesen kädet kotiin tullessa mutta en koskaan esim. perseen rapsuttelun jälkeen.
Itse olen todella harvoin kipeänä ja mahataudissa viimeksi lapsena. En pese käsiä "vähän väliä", vaan HUOLELLISESTI silloin, kun on tarpeen. Vähän väliä käsiään huljuttelevat harvoin oikeasti pesevät niitä, ja varmaan siksi ovatkin kipeänä, kun käyttäytyvät ikäänkuin kädet olisivat puhtaat.
Ap
Ihme valehtelija.
Tuttavani ihmetteli joku aika sitten, että miten hän on niin usein sairaana vaikka pesee käsiään usein. Satuin kerran hänen kanssaan samaan aikaan wc-tiloihin enkä ihmettele yhtään mistä sairastelu johtuu. Tämä kuuluisa käsienpesu oli parin sekunnin käsien kastelu ja puolivillainen kuivaus paperinpalaan. En ole sen koommin enää syönyt hänen laittamaansa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ehkä kaksi tai kolme kertaa ollut tuijottamassa ihmistä tämän vessareissun jälkeen. Kaikilla kerroilla ovat kyllä kätensä pesseet. Missä kaikkialla kyttäät ihmisten vessatouhuja?
Etkö ikinä käy esim. kauppakeskusten tai ravintoloiden vessoissa? Meillä on töissäkin iso wc-tila, jossa asioi useampi ihminen samaan aikaan. Ja ihan joka paikassa teen tätä kartoitusta.
Ap
Valkokaulus- ja duunariammattien ero on siinä että toisessa kannattaa pestä kädet wc:stä tullessa ja toisessa sinne mennessä
1. kokemukset vessakyttäilystä 70-luvulta, silloin myös vaatekomeroissa oli näitä.
Ap on ihan varmasti mies. Naistenvessoissa näkee käsienpesijöitä, vaikka kaikki eivät kovin huolellisesti pese.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ihan varmasti mies. Naistenvessoissa näkee käsienpesijöitä, vaikka kaikki eivät kovin huolellisesti pese.
Eli olet samaa mieltä siitä, että suurin osa vaan hutaisee vähän sinne päin?!
Ap
Ap