Olen ehkä kerran tai kaksi elämässäni nähnyt jonkun pesevän kädet wc-käynnin jälkeen
Kommentit (52)
Hengailet ilmeisesti todella oudossa seurassa .
Käyt sitten tosi sottaisissa WT-paikoissa.
Olen hoitanut paljon lastenlapsiani ja saanut juurrutettua heihin tuon tavan. Ilokseni huomasin, kun kävivät äitienpäivänä, että 2-vuotiaskin pesi kätensä käskemättä.
Siis oletko vessassa samaan aikaan jonkun kanssa?
Näkemisessä vaikeaa vai pesemisessä?
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole nähnyt minua. Pesen aina. Saippualla.
Laitat saippuan kuiviin käsiin, samantien kädet hanan alle ja saippua pois? Tätä tyyliä olen kyllä nähnyt paljonkin, ei lasketa pesemiseksi.
Ap
Käy välillä muualla sieltä Uudeltamaalta, muualla käsienpesu ihan normaalia. Ehkä siksi koronakin niin levisi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko vessassa samaan aikaan jonkun kanssa?
Usein tulee oltua julkisten paikkojen tai työpaikan wc-tiloissa jonkun kanssa samaan aikaan.
Ap
Outoa. Minä olen nähnyt satojen ihmisten pesevän käsiään julkisissa vessoissa. Pikemminkin kiinnitän huomiota, jos joku ei pese käsiään. Missä päin oikein asut, tai käytkö vain miestenvessoissa? Ehkä siellä pestään kädet harvemmin?
Ap yrittää vain päteä kun on vihdoin itse ymmärtänyt miten käsien pesu vaikuttaa hygieniaan.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Minä olen nähnyt satojen ihmisten pesevän käsiään julkisissa vessoissa. Pikemminkin kiinnitän huomiota, jos joku ei pese käsiään. Missä päin oikein asut, tai käytkö vain miestenvessoissa? Ehkä siellä pestään kädet harvemmin?
Minä olen lähinnä nähnyt sormien pikaista kastelua naisten wc-tiloissa.
Ap
Missä päin asut? Tiedän välttää sitten.
Asutko jossain Syvä joki- ympäristössä, missä banjot soi?
Kyttäät yleisissä vessoissa ja tarkkailet toisten käsienpesua?
Vielä tärkeämpää olisi kuivata kädet perusteellisesti. Muuten levittää märillä käsillä entistä enemmän pöpöjä. Moni lähtee vessasta märkien käsien kanssa. Sen huomaa jo märästä ovenkahvasta. Jos ei kuivaaminen onnistu, niin jättäkää kädet pesemättä mieluummin.
Aloitus on täysin totta. Hyi hel....... miten saastaisia ihmisiä. Osa ei pese ollenkaan ja suurin osa käyttää käsiä hiukan hanan alla ilman saippuaa.
Mitä ihmettä? Olen nähnyt vetämättömiä pönttöjä naisten vessoissa ja käsiä pesemättömiäkin, mutta voittopuolisesti kaikki naiset pesevät kätensä.
Unisex-vessassa miehet jättivät homman väliin. Siinä huomaa, mitä sontiaisia pukumiehetkin osaavat olla.
en pese saippualla ykkösen jälkeen, pelkkä vesi riittää siihen. Kakkosen jälkeen pesen taatusti kunnolla saippualla, yleensä 2 kertaan.
Et siis ole nähnyt minua. Pesen aina. Saippualla.