Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset miten käytätte tissejänne

Vierailija
17.05.2023 |

seksissä tai omassa kivassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä tyynynä ja villieläinten pelotteluun. Joskus tulee myös vatkattua kakkutaikina vaikka täytyykin olla suurempi kulho. Kesti aikansa että opin pyörittämään eri suuntiin mutta nyt tulee kakut, pullat ja pitsataikinat. Itsepuolustukseenkin joskun olen käyttänyt, voimakas sivuttaisliike suoraan käkättimeen vastaa kevyttä rautapannua.

Vierailija
2/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ne täysin mieheni käyttöön,nautin siitä tajuttoman paljon, hän osaa tehdä juuri sen kaiken minkä voin kuvitella tuottavan nautintoa. Omaa kivaa en juurikaan harrasta-kiitos aktiivisen seksielämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompi kumpi hieroo nännejä päästäen välillä irti muutaman s ajaksi, tuntuu sähköiskuina haaravälissä

Vierailija
4/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen rinnoillani helikoptereita ja ravistuksia kuten burleski esityksessänikin.

Vierailija
5/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mihinkään, en koe tarvetta hiplata niitä. Mies saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
6/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron töröttävillä nänneillä terskaa, kalua, pusseja ja peppureikääkin.

Kerran päässyt hieromaan nänneillä pimppiäkin.

Vierailija
7/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä tissiliivien täytteenä. Hyvin toimii.

Vierailija
8/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä niitä hieron ja hytkyttelen käsissäni. Nännejä saatan pyöritellä sormien välissä kunnes ne kovettuu. Monesti puen rintisikat peilin edessä, jotta voin ihailla niitä. Esileikin aikana hieron miehen vartta rinnoilla, annan ne hänen naaman eteen nuoltavaksi, jne.

Vierailija
9/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväilen itse rintoja miehen nuollessa minua. Leikittelen pystyssä sojottavilla nänneillä, koska mieheni pitää siitä kovastikin.

Menkkojen aikana öljyän tissini ja leikin miehen kalulla niillä. Hieron terskan alapintaa sojottavaa nänniäni vasten. Pidän siitä, kun spermat lentävät tisseni väliin. Ja vähän muuallekin.

Vierailija
10/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti käännän ne olan taakse roikkumaan.

Vierailija
11/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväilen itse rintoja miehen nuollessa minua. Leikittelen pystyssä sojottavilla nänneillä, koska mieheni pitää siitä kovastikin.

Menkkojen aikana öljyän tissini ja leikin miehen kalulla niillä. Hieron terskan alapintaa sojottavaa nänniäni vasten. Pidän siitä, kun spermat lentävät tisseni väliin. Ja vähän muuallekin.

Öljyät? Millä öljyllä, moottorisahan teräketjuöljyllä?

Vierailija
12/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öljyät? Millä öljyllä, moottorisahan teräketjuöljyllä?

Mietipä sitä runkaillessasi ja kuvittele, että sun pippelisi olisi rintojeni välissä.