Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä jos joku tuttu kyselee viestillä että onko hän unohtanut sitä ja tätä teidän neulakkoon?

Vierailija
17.05.2023 |

Jos joku kysyy teiltä yks kaks että onko hän unohtanut takin x tai y viime talvena teidän naulakkoon niin onko kohteliasta vastata? Vai onko kohteliaampaa jättää vastaamatta? Vastatteko koskaan viesteihin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sun viesteihin ei kukaan koskaan vastaa, ei johdu siitä, että ihmiset ylipäätään eivät vastaisi koskaan kenenkään viesteihin. Tämä koskee vain ja ainoastaan sinua ja luultavasti siksi, että ulosantisi ja ajatusmaailmasi on outo. 

Vierailija
22/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet myynyt kaverisi vastteet kirpparilla tai käyttänyt itse niitä ja nyt mietit miten selviät kusesta?

Tavallaan joo, vaikka en ole täysin varma. Helmi-Maaliskuun aikana tein kuolinsiivouksen ja vein pois kaikki turhat ja tarpeettomat vaatteet joita en käyttänyt enkä ollut tietoinen että tutulla oli jäänyt takki naulakkoon joskus joulukuussa.

No vastaat ,ettei takki ole jäänyt meidän naulakkoon. Ei siihen tarvitse muuta selitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger tiedustelee?

Vierailija
24/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet myynyt kaverisi vastteet kirpparilla tai käyttänyt itse niitä ja nyt mietit miten selviät kusesta?

Tavallaan joo, vaikka en ole täysin varma. Helmi-Maaliskuun aikana tein kuolinsiivouksen ja vein pois kaikki turhat ja tarpeettomat vaatteet joita en käyttänyt enkä ollut tietoinen että tutulla oli jäänyt takki naulakkoon joskus joulukuussa.

No mikset voisikertoa tätä? Ja miten ajattelet, etä vastaamattomuus voisi olla kohteliasta?

Vierailija
25/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että joku ei huomaisi jos vieraalta unohtuu jotakin naulakkoon ja ettei ilmoittaisi siitä samantien perään.

Vierailija
26/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa, se on minun pipo nyt.

Toivottavasti sait täit ja syyhyn.

Vierailija
27/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin sille että "mitäs jätti, hakekoon pois jos on vielä naulakossa, mutta minä en ryhdy takkejasi etsimään."

Mitä h-lvettiä :'D Onko tällaisia sketsisarjasta revittyjä k-päitä oikeasti olemassa!

Vierailija
28/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Vierailija
29/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat vaan, että nyt tuli viesti varmaan väärään numeroon. 

Vierailija
30/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko älyssäsi jotain vikaa?