Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAVEILIJAT*** viikko 49~~~

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän voi menkat tulla vaik olisi raskaana käsittääkseni.. Eli olisi ns. vuotoa. Jos kerran oireita niin sanoisin että kannattaa testata. Lauantai aamulla lopetan yövuorot ja seuraavan kerran töihin torstaina iltavuoroon.. Ja siinä 3 iltavuoroa ja 2 aamuvuoroa putkeen ja sit 2 vp:tä.. Ei ole tekemisen puutetta näillä työvuoroilla..

Joulu ja uusi vuosi töissä.. Että siinä hankitaan oikein kunnolla sitä omaa elämää, kun ei ole koskaan vapaata samaan aikaan kuin kaverella.. Joten ihmekös olen sinkku, kun mulla ei ole koskaan aikaa omaan elämään.. Arki-iltana en jaksa työpäivän jälkeen oikein mitään..

Saa nähdä koska kummilapseni syntyy.. On odotettu ainakin 3 viikkoa.. Äidillä supistellut jo niin kauan.. Mutta tänään juuri soitin hänelle, niin ei vieläkään mitään ole tapahtunut..

KP

Vierailija
22/39 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muuten ihan täysin paikkansa... meillä oli siis miehen kanssa kommunikointiongelma kun kumpikaan ei viittiny toiselle rautalangasta vääntää mitä tahtoo vaan molemmat oli että tehdään niinku toinen tahtoo ja väärinymmärryksiähän siitä tulee. Pitäis varmaan alkaa paperilla tekee aina miehelle ehdotus johon mies toimittaa oman vastineensa ja tätä sopimuksen hiomista jatketaan kunnes ehkä päästään molempia miellyttävään ratkaisuun ja samalla vältytään väärinkäsityksiltä =) Mies kun sanoi ettei häntä haittais ettei lasta ihan vielä meille tulis ja mä sitten sanoin että pitää sitten varmaan käyttää ehkäisyä ja oli puhetta niistä pillereistä. No mistä mä olisin voinu tietää että " ei vielä" tarkottaa että keväällä yrityksen voikin aloittaa, siis ihan kuten meillä on koko ajan ollut puhe. No jospa lähipäivinä olisi aikaa keskustella asiasta kunnolla eikä vain tollasia irtonaisia lauseita ja väärinkäsityksiä miehen 3 vuorotyön ja pitkien työpäivien välissä.

Milennalle paljon onnea yritykseen. Toivottavasti menkin pian edetään kuumeilemisesta yritykseen. Onkin jännää ajatella aikaa vuosi eteenpäin =)

Pitää vielä hehkuttaa, mies kun osaa olla niin ihana. Taas meni tällä viikolla mulla yö piloille. Väsyin ennen kymmentä illalla ja eihän tietysti nukuttanu kuin 3 tuntia ja sen jälkeen uni ei sitten tullukkaan. Mies tuli nukkumaan ja menin kattoo telkkarii ja kun vihdoin alko väsyttää ja pääsin sänkyyn niin poika heräs ja tietysti kaikki pullot oli likasia joten samalla sitten tiskasin muutkin tiskit ja kello oli 5 ku loppujen lopuks menin nukkumaan. Kun aamulla poika heräs niin hieman vastentahtoisesti kylläkin vapaapäivänään mutta kuitenkin, mies otti pojan ja koirat ja antoi mun nukkua puoleen päivään =) jolloin tehtiin vaihtarit ja pojat tuli yhdessä päikkäreille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimppa yö meneillään.. Onneksi huomenna nukkumispäivä ja sitten 4 vapaa päivää.. Katsotaan tapahtuuko sitä siedätyshoitoa nyt huomenna.. En saanut ainakaan tänään mitään varmaa vastausta..

Mutta huomenna menen nukkumaan vasta illalla. Olisi ainakin kova suunnitelma..

Kunhan nyt ei olisi iskemässä mitään keuhkokuumetta kun yskittää kovasti.. Ainoastaan kuiva yskä ei mitään muuta oiretta..

Mutta hauskaa viikonloppua kaikille!!

Saa nähdä miten hyvin jaksan valvoa huomenna koko päivän..

KP

Vierailija
24/39 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Eilen sit oli ja meni se tentti..saas nähä, vähän jännittää, et menikö läpi..Nyt mulla alkaa ihan armoton kahden viikon puristus töissä ja samaan aikaan pitäs aina päivisin tehä ONT:tä ja tutkimusta.

Sera, miehet on just tollasia!! :D Meillä on hyvä kun kaks bisnesihmistä koittaa seurustella niin keskustelut muistuttaa välillä ihan armottomia neuvotteluja! ;) Ja välillä pitää vääntää niin niiin rautakangesta ennen kuin mitään menee jakeluun. :)

Vierailija
25/39 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöjä on 37,1!viluttaa ja täti lähtikin jo??kesti siis vain muutaman päivän,masu on edelleen turvoksissa jne.Pahaolo on taas=(ostin testin ja testaan huomenna aamullaa!=)luulenpa että odotellaan ovista!....

Mies on kaverin synttäreillä ja mä olen anoppilassa kylässä kun ei jaksettu jäädä kotia keskenään....täytyy kohta puoliin lähteä että poika pääsee ajoissa nukkumaan ja minä sohvalle löhöämään=)oon niin kuitti!En edes tiedä mikä voimia vie kun en oo tehny mitään arkirutiineja ihmeempää=)

nyt ois siis kp 3 joten vielä on piitkä aika ovikseen.....

Nyt menen rupattelemaan anopin kanssa ettei ihmettele missä sivuilla oleskelen;)

Hyvää viikonloppua kaikki!

Vierailija
26/39 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi yhden lapsen äiskä jolle pukkaa vauvakuumetta ihan täysillä päälle. Mies on vain päättänyt lapsiluvun jäävän yhteen :(

Muutaman kerran olen miehelle asiasta puhuskellut ja vastaus on ollut " oletko ihan pöljä" ja keskeytetyn yhdynnän välillä. Eli jospa touhutipat olis tehnyt temput niin saattaisin olla raskaana. Ainakin ne osui ovikseen.

Viime kierrossa touhuiltiin myös, mutta menkat tuli pari viikkoa sitten.

Esikko sai alkunsa yhdestä ehkäisyttömästä kerrasta ja siksi olenkin nyt toivomassa " vahinkoa" . Ja vahinkoa heittomerkeissä, kun eihän se vahinko ole jos mies ihan vapaaehtoisesti " sen" " sinne" tunkee ;)

Nyt pari päivää touhutipoista ja alamaha outo. En tiiä onko vielä ovisnippailuja vai mitä. Esikosta huono-olo alkoi viikko oviksen jälkeen, eli katsotaan nyt kuin käy.

Toivon kovasti, että mieheni kääntää mielensä ja haluaa tehdä toisen lapsen. Olihan tuo touhutipatkin edistystä aikaisempaan tiukkaan kumilla vain-linjaan.

Terveisin Haaveilijaksi pyrkivä jonkunvaimo

Vierailija
27/39 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sera; Kuulostaapa tutulta, meilläkin pitää kaikki vääntää rautalangasta aina välillä, on ne miehet kummallisia!

Snowflake; Onpa outo tilanne sulla.. plussaonnea huomiseen:)

jonkunvaimo; Kyllähän tänne mahtuu juttelemaan, tervetuloa vaan!

ON: Taitaa olla nyt kp 8, ovista ootellaan ens viikonlopuks tms. en oo noist ihan varma, kun ei oo silleen tarvinnu miettiä tuota. no, toivottavasti se pongataan ja osataan käyttää hyödyksi;)

Nyt jo nukkumatti kutsuu, viime yö meni melkeimpä valvoessa, kun tyttö päättikin alkaa huutaa keskellä yötä, eikä meinannut enää rauhoittua:(

Öitä vaan kaikille!

Vierailija
28/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunvaimo, tervetuloa porukkaan munkin puolesta!! :) Kiva saada uusia jäseniä.

Mites täällä on muiden sunnuntai mennyt? Mä oon haaveillut koiran pennusta. Minä niin kovasti haluaisin sellaisen pitkäkarvaisen chihuahuan. :) Tai Yorkshiren terrierin. Jonkun pikkuisen koiran. Tykkään kyllä isoistakin koirista ja sellaisenki haluaisin joskus, mut tää kerrostalo asuminen rajoittaa sen koiran kokoa melko tehokkaasti. Kamala koirakuume ja vauvakuume yhtäaikaa!! ;)

Millaisia karvaisia kavereita muilla on? (Miehiä ei lasketa.. ;) )

Vierailija
29/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan nyt onnistuis tänne kirjottaminen. Eilen yritin kaks kertaa, mutta ei vaan suostunut lähettämään mun juttua :( Ärsyttävää, kun useesti just silloin kun haluis ja jaksaisi kirjottaa ja keksii jotain kirjotettavaa niin joko ei aukase näitä sivuja kunnolla (eli tuo kirjautumiskohta ei aukea) tai sitten viestin lähettäminen ei onnistu. Käykö teille muille ikinä niin?

No sain kuitenkin tallennettua tekstini niin tässäpä se nyt ois:

Oonpas mä ollut taas laiska, kun en oo tällä viikolla kirjotellut enempää, kun vaan avannut pinon :/ En oo kyllä muutenkaan saanu mitään aikaseks muuta kuin vuorokausirytmin taas ihan sekaisin, kun mies oli yövuorossa ja on ens viikonkin. Mä en ymmärrä miten mullakin kääntyy rytmi aina ihan päälaelleen, kun mies on yövuorossa?!

Kinttunen:

Toivottavasti tentti meni hyvin. Mullakin ois ens viikolla kaks tän syksyn viimeistä tenttiä, kun vaan sais luettua. Vähän oon toiseen alottanut lukemaan mutta aika hitaasti edistyy, kun laiskottaa vaan niin kovasti.

Pohjankruunu:

Mun mies ei myöskään hirveesti välitä joulusta se oikeestaan toivoo et vois hypätä koko joulun yli... mutta silti se haluu koristella joulukuusen tietyllä tavalla... Ei olla kyllä vielä vietetty yhtään joulua yhessä, vaikka kuusi ja puoli vuotta onkin yhessä oltu. Aina on molemmat oltu vanhempiemme luona niin ei oo hirveesti mitään jouluperinteitä tänne meidän yhteiseen kotiin muodostunu. Muovikuusi meillä on ja se koristellaan, mutta eipä sitten juuri muuta. Joulutorttuja tehdään ja glögiä juodaan joulun alla. Ei olla vielä päätetty miten tätä joulua vietetään eli missä ollaan yms.

Lappanen:

Harmi, kun tuli nega, mutta älä vielä menetä toivoasi, jos menkat ei oo tullu. Voihan olla että testissä ei silti vielä näy vaikka herkkää testiä käytitkin. Onkos menkoista kuulunut mitään vai ajattelitko pian uudelleen testata?

Sera-82:

Joo, miehillä kyllä on ihan oma aikakäsityksensä! Ikinä ei voi tietää mitä niitten kohta, vähän ajan kuluttua yms tarkoittaa. Toivottavasti ootte saanu sovittua ja keskusteltua asiat selväksi :)

Snowflake:

plussasäteitä lähettelen sulle testiä varten ++++++++++++++++++ Toivottavasti oiskin ollu vaan valemenkat, mutta jos ei niin sitten tsemppiä uuteen kiertoon :) Noista lämmöistä on vaikee sanoo mitään, kun mullakin pari kuukautta sitten jäi lämmöt koholle, vaikka menkat tuli, ja lämmöt laski normaaliin vasta joskus kp6 enkä kyllä tuntenut itseäni mitenkään sairaaksi, että ei siitäkään mun mielestä voinut johtua. Tulehan kertomaan sitten testin tulosta.

Milenna:

Onko miehelläs nyt sitten ollut joka päivä tuommoisia pitkiä päiviä vai onko välillä päässyt ihan ajoissa kotiin? Harmi, että ei saanutkaan semmoista paikkaa jossa ois ollut säännölliset työajat. Tsemppiä sulle ensimmäiseen yrityskiertoon :) Toivottavasti tärppää pian.

Kiharapää:

No jo on ex-miehes ollu inhottava :( Onneks oot päässyt eroon siitä. Kyllä sulle vielä kunnollinen ja ihana mies löytyy, usko vaan. Tuo on kyllä tosi hyvä, että on töissä hyvä ilmapiiri vaikkei työ muuten mikään ihanne paikka oiskaan, paremmin jaksaa työskennelläkin, kun työkaverit on mukavia.

Hmm, mitähän tässä tekis, kun mieskin on kotonaan käymässä. Taidan laittaa saunan lämpiämään vaikka eilenkin käytiin, mutta jotenkin vaan tuntuu että kyllähän sitä nyt lauantai iltana pitää saunoa :)

......................................................................................................

Joo eli tuo oli se mun eilis iltainen teksti, kävin sen jälkeen ssaunassa ja yritin lähettää sitä myöhemmin uudestaan muttei onnistunut :(

Jonkunvaimo tervetuloa mukaan!

Kinttunen:

Vai koirakuumettakin pukkaa ;) Meillä on myös välillä ollut miehenkin puolelta pientä koirakuumetta, mutta ei oo ainakaan vielä hankittu koiraa, mies haluis vähintään semmoisen keskikokoisen koiran eikä missään nimessä pientä koiraa. Mulla on perhoskoira lapsena, ja kyllä mun mielestä pientä koiraa ois paljon helpompi hoitaa kerrostalossa kuin isoa. Meillä ei oo mitään muitakaan lemmikkejä. Luulen, että jos koira hommattas sen ulkoiluttaminen jäis aika varmasti mulle koska mies ei oo ikinä ollu mikään ulkoilija tyyppi.

Hyvää sunnuntai päivää kaikille Haaveilijoille!

Vierailija
30/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem, mullakin oli perhoskoira!!! :) Ne on kyllä kans niin mahtavia..tosi lujapäisiä ja vahvoja koiria. Kompensoivat sitä kokoaan sitten luonteellaan. :) Meidän koiruus kuoli 2001 kesällä vanhuuteen ja siitä saakka koirakuume on vaivannut. Se oli kyllä ihan kamalaa aikaa.. :' (

Mun mies on vissiin vähän miettinyt näitä " mitä minä elämältäni haluan" -asioita kun viime päivinä on tullut aika lailla juttua naimisiin menosta yms. Ne on sellaisia pikkusia ohi mennen mainintoja, mutta joku sen nyt on saanut miettimään niitä. Kyllä mä silti uskon, et tässä ihan menee vielä kotvanen aikaa ennen kuin se on valmis toimimaan. Oishan se toki kiva sellanen sormus saada tuohon nimettömään.. :)

Asiasta kukkaruukkuun:Osaisko joku tehä sellasta esittelypinkkaa? Kuka sitä keväällä päivitti? Mulla kun ei oo mitään hajua sellasen tekemisestä.. :)

Vierailija
31/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen:

Minähän sitä esittelypinoa keväällä päivittelin :) On se mulla vieläkin koneella tallessa ja voisin laittaa sen tänne uusilla tiedoilla. Mietin vaan että pitäsköhän Haaveilijoiden esittelyä muuttaa niin, että täällä pinoutuvat myös semmoiset, joilla on jokin muu syy kuin miehen suostumattomuus siihen ettei yritys ole vielä alkanut, koska eikös täällä ole aika paljon sellaisiakin mukana?

Vierailija
32/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänne mitään ihmeitä. Mies on taas koko eilispäivän ja tän päivän ollu harrastuksissaan... Ainoo hyvä puoli että sille maksetaan siitä. Harkitsen vakavissaan sitä kirjeenvaihtoa sen kanssa.Ollaan me kyllä keretty näkeekki mutta lauantai ilta on kivempi viettää leffoja katselleen kun keskustellen väsyneen miehen kanssa.

Mulla on 2 Dobermannia ja lapsen kanssa on välillä kyllä semmosta säätämistä niiden kanssa, ulkoilu vielä menee mutta metsälenkit on jo sitte oma juttu. Ergolla kyl menee toisi hyvin mutta onhan lapsi selässä aina kiva lisävastus ja tietää kyllä illalla. Treeneissä Pätkä on kulkenu hyvin mukana ja istuu aina kiltisti rattaissa tai nukkuu sen tunnin pari.

Nyt tarvii mennä tuota yhtä pahantekijää että saa sen kohta nukkumaan ja tavarat pysymään paikoillaan.

Vierailija
33/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin nyt sitten päivittämään sen vanhan esittelypinon ja tältä se nyt näyttäs:

[size=4] [b] [color=DeepPink] ♥ ~ ♥ ~ HAAVEILIJAT ~ ♥ ~ ♥ [/size] [/b] [/color]

[size=3] [b] [color=MediumSlateBlue] ♥ Tervetuloa Haaveilijoihin ♥ [/size] [/b]

[color=MediumSlateBlue] [size=2] Haaveilijat kuumeilevat vauvaa, mutta unelman toteuttamisen esteenä on mies, joka ei ole vielä lämmennyt ajatukselle omasta pienestä kääröstä tai jokin muu syy. Jos tunnet kuuluvasi joukkoomme, liity ihmeessä mukaan keskusteluihimme.

Listalle pääset mukaan vastaamalla tähän viestiin ja laittamalla omat tietosi vaikkapa muotoon:

Nimimerkki:

Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olet kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[/color][/size]

[size=3][b][color=DeepPink]~ ~ ~ ~ ~ ~ HAAVEILIJOITA OVAT ~ ~ ~ ~ ~ ~ [/size][/b][/color]

[size=2][color=LimeGreen][b]Kinttunen

[size=1]Asuinpaikka: Keski-Pohjanmaa

Oma ja miehen ikä: minä 23, mies 24

Kauanko olen kuumeillut: muutaman kuukauden

Opiskelu/Työt: Opiskellaan kansainvälistä kauppaa

Harrastukset: kuntoilu, käyn puntilla ja aerobicissä yms. säännöllisesti

[size=2][color=OrangeRed]Snowflake

[size=1]Asuinpaikka: Vantaa

Oma ja miehen ikä: minä 21, avopuoliso 20

Kauanko olen kuumeillut: n. 1 vuosi [color=DeepPink] *Mies käännytetty* [/color]

Opiskelu/Työt: työtön, opiskelut kesken(merkonomi), ja siitä lähden varmaan lähihoitajaksi

Harrastukset: lenkkeily ja shoppailu

Muuta: perheeseen kuuluu 1,7-vuotias poika, haaveena omakotitalo ja ainakin vielä yksi lapsi

[size=2][color=LimeGreen]Tansem83

[size=1]Asuinpaikka: Joensuu

Oma ja miehen ikä: minä 23, mies 22

Kauanko olen kuumeillut: n. viisi vuotta

Opiskelu/Työt: opiskelen biologiaa, mies vakituisissa töissä

Harrastukset: - (ei ole tällä hetkellä mitään)

Muuta: keskenmeno v. 2002

[size=2][color=OrangeRed]Kiharapää

[size=1]Asuinpaikka: Turku

Oma ja miehen ikä: itse olen 23 v, mutta miestä ei ole vielä

Kauanko olen kuumeillut: yli kolme vuotta

Opiskelu/Työt: Olen ammatiltani lähihoitaja, pitkäaikaissairaanhoidossa

Harrastukset: partio, purjehdus, ulkoilu, kaverin muksun hoito

Muuta: Olen lapsikrakas sinkku..

[size=2][color=LimeGreen]Sanska82

[size=1]Asuinpaikka: Mellilä

Oma ja miehen ikä: minä 23 ja avokki 24

Kauanko olen kuumeillut: kuumeilua takana kohta neljä vuotta

Opiskelu/Työt: Tällä hetkellä olen yksityisessä perheessä hoitamassa 1vuotiasta poikaa, ammatiltani olen lähihoitaja

Harrastukset: Tällä hetkellä ainoastaan lenkkeily

[size=2][color=OrangeRed]Milenna

[size=1]Asuinpaikka: Itä-Suomi

Oma ja miehen ikä: Minä 23v. ja mies vielä 22v.

Kauanko olen kuumeillut: Varmaan " mahakuume" tuli pari kk tytön syntymän jälkeen, mut sit ihan vauvakuume tuossa pari kk sitten.

Opiskelu/Työt: Mies vakitöissä, itse kotona hoitamassa tyttöö

Harrastukset: Lähinnä yritän lueskella kun ehdin ja sit tietty pörrään netissä ja yritän keksiä tytsylle kivaa tekemistä:)

Muuta: Meillä tyttö 04/05 ja myös kaksi kissaa.

[size=2][color=LimeGreen]Mareila

[size=1]Asuinpaikka: pk-seutu

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt: kotiäiti, opiskelee

Harrastukset:

Muuta: naimisissa ja pojat 5v ja 1v 4kk

[size=2][color=OrangeRed]PauliNea

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä: 35v.

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta: vaavi 2,5 kk

[size=2][color=LimeGreen]Ädä78

[size=1]Asuinpaikka: Keski-Suomi

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta: lapset 10, 4 ja 1 v 7 kk, haaveena suurperhe, ainaskin pari pikkuista vielä¿

[size=2][color=OrangeRed]Kisumama

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä: 36v.

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta: muksu 9, ei avoliitossa, jonkinmoinen ehkäisy käytössä, haaveilee avoliitosta, useammista (ainaki yhdestä vielä) lapsista jne¿ :o) (bongailee limoja, lämpöjä jne.. ja kuvittelee oireet about joka kuukausi) :o)

[size=2][color=LimeGreen]lappanen

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä: 27v.

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta: naimisissa, esikko on 1 ½v. Yritys alkanut joulukuussa

[size=2][color=OrangeRed]kristinamom

[size=1]Asuinpaikka: Pirkanmaalla paritalossa

Oma ja miehen ikä: minä 23v.,avomies(kihlattu)26v.

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt: Itse olin 4v. töissä edellisen valmistumisen jälkeen,siinä välissä ä.loma ja nyt olin siis reilun vuoden kotona,kun lähdin töihin ja sitten elokuussa pääsin erikoistumaan anestesiaan ja edelleen hämärä päämäärä lääkikseen;)Mies tällä hetkellä myös opiskelee tuotantotaloutta.Mä käyn töissä muutamia yövuoroja kuussa koulun lisäksi.

Harrastukset:

Muuta: esikoinen,tytär 1,8v

[size=2][color=LimeGreen]Hätähousu

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=OrangeRed]-Isla-

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=LimeGreen]pohjankruunu

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=OrangeRed]Joanna74

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=LimeGreen]Jonkunvaimo

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=OrangeRed]Sera-82

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[size=3][color=DeepPink] HAAVEILIJOITA on tällä hetkellä 18

[size=2] [color=MediumSlateBlue] [b] Esikoisesta haaveilevat: [/b] Kinttunen, Tansem83, Kiharapää, Sanska82

[b] Kakkosesta haaveilevat: [/b] Snowflake, Milenna, PauliNea, Kisumama, lappanen, kristinamom

[b] Kolmannesta haaveilevat: [/b] Mareila

[b] Neljännestä haaveilevat: [/b] Ädä78

[size=3][color=DeepPink] HAAVEILIJAT, jotka ovat onnistuneet miehen suostuttelussa ja päässeet *tositoimiin*:

[size=2] [b] [color=MediumSlateBlue] Snowflake, Milenna, lappanen

[size=3][color=DeepPink]Plussanneet HAAVEILIJAT:

[size=2] [b] [color=MediumSlateBlue]

Toivottavasti tässä nyt oli kaikki mukana, kun ei välttämättä ollut ihan ajantasalla tuo esittelylista, mikä tuossa syksyn aikana kerättiin. Monelta kyllä puuttuu paljon tietoja, [b]eli tulkaahan lisäilemään puuttuvat tietonne ja varmaan meidän " vanhojenkin" haaveilijoiden tiedoissa ois päivittämistä[/b]. Ilmotelkaahan onko tietonne vielä ajantasalla. Vois sitten kun on kaikkien tiedot niin laittaa tämän ihan omana aloituksenaan.

Vierailija
34/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuli nyt sitten tuo loppukin vahingossa väreillä yms. Tässä uudestaan tuo loppu, joka ei siis kuulu tuohon esittelyyn ;)

Toivottavasti tässä nyt oli kaikki mukana, kun ei välttämättä ollut ihan ajantasalla tuo esittelylista, mikä tuossa syksyn aikana kerättiin. Monelta kyllä puuttuu paljon tietoja, [b]eli tulkaahan lisäilemään puuttuvat tietonne ja varmaan meidän " vanhojenkin" haaveilijoiden tiedoissa ois päivittämistä[/b]. Ilmotelkaahan onko tietonne vielä ajantasalla. Vois sitten kun on kaikkien tiedot niin laittaa tämän ihan omana aloituksenaan.

Vierailija
35/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem; Pääsee mies välil aiemminkin kotiin, tais sanoo että 3viikossa pitää 112 tuntia kertyä. Jos tulee alle,niin sit on ylitöitä ja jos yli nii saa pitää sit vapaata. Vissiin kuitenkin pääasiassa illalla on aina sinne 5-puol 6 asti töitä. Riippuu vähä.

Kinttunen; Meillä oli suomen pystykorva sillon ku olin pieni, ja oisin nyt " isonakin" halunnu koiran, mut mies on asunu koko ikänsä koirien kans, niin hän ei enää halunnu..eli mun kontolle jäis, jos hankittais, ja oon aika laiska ulkona käyttää. Noi kisut riittää:)

Ottaa päähän yks kaveri..Lupaavat miehensä kans aina tulla käymään ja sit niitä saa oottaa monta tuntii, kunnes sit lopulta ilmottaavat (jos ilmottaa) että eivät ookaan tulossa..Aina niil on jotain tärkeempää. Sit ku mulla ei kauheesti oo kavereita muutenkaan, niin tommonen alkaa kyl suututtaa, kun nekin vähän kaverit ei haluu sit nähä ees ikinä..

Tuli tuossa mieleen kans, et sillon ku alettiin tytsii yrittää alulle, niin ku olin niin innoissani siit, nii kerroin just tuolle kaverille ekana, et yritetään. He ovatki tytön kummeja. Nyt aattelin kans, et kerron sille, mut enpä taidakaan..Tai no, sillon ne varmaan tulis useemmin käymään ja kyselemään et joko pullat uunissa. Miehellä meinas mennä hermot siihen viimeks..et ehkä siksikään ei kerrotakaan:)

No, nyt tyttöö nukuttamaan..öitä kaikille!

Vierailija
36/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tais ne tiedot olla miun kohalla oikein tuossa listassa. Ei lisättävää:)

Vierailija
37/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää sais päivittää eli minä 24 ja mies 25. Nykyään asutaan Pohjois-Pohjanmaalla. :) Joo, sen kyllä vois laittaa silleen, et muutkin " syyt" kuin mies otetaan huomioon..esim vaikka elämäntilanne ylipäätään.

Muuten tuo on ihan jees. :)

Vierailija
38/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tiedot ovat ok.

KP

Vierailija
39/39 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: cerwa

Asuinpaikka: itä-suomi

Oma ja miehen ikä: mä 25v, mies 28v

Kauanko olet kuumeillut: syksystä 06

Opiskelu/Työt: lähihoitaja, työskentelen vanhusten parissa

Harrastukset: kirjeenvaihto, lukeminen, kirpparit, larppaus

Muuta: kaksospojat 2002

Eli vauvakuumetta on ilmassa. On sitä välillä ollut enemmän ja vähemmän muutaman vuoden. Muta aina pystynyt järellä ajattelemaan että pojissa on jo nyt työtä ihan tarpeeksi. Mutta syksyllä alkoi vauvakuume paheta... ja nyt alkaa olla aika paha... Mies alkaa muumeilla samalla, mutta ei varmaan vielä yhtä paljon. Alko lämmetä kun ostin kirpparilta sille tuliaiseksi pari vauvanvaatetta. :)

Ollaa ajateltu että, kesäkuun 07 kieppeillä menee kierukasta käyttöaika, ja jos silloin ei laittais uutta tilalle... Eli vaavi syntyis 08, JOS täppäis ja kaikki menis hyvin. Ja JOS molemmat kuumeillaan vielä kesälläkin. Eli monta jos sanaa.

Oikeesti tekis mieli nytkin otattaa kierukka pois, mutta... Haveillaan asuntolainasta, mutta sen olis helpompi saada 4 kuin 5-6 henk perhenä, koska kummankaan palkat eivät ole hyviä. Ja haluisin saada maksettua entisiä lainoja ja luottokorttia ensin pois, koska kodinhoidontuki ei ole iso.

Jännä, olen hoksannut, että silloin kun haaveiltiin esikoisesta niin rahakysymyksiä ei mietitty. Siis luotettiin että pärjätään, ja tiedettiin että pärjätään, kun totuttu elämään vähällä rahalla. Nyt kun jonkin aikaa molemmat ollaan oltu töissä, niin kodinhoidontuen pienuus pelottaa. Ja tiedän etten haluis lasta laittaa hoitoon heti äippälomanjälkeen, ja mieskin haluis olla uudestaan koti-isänä. Onhan se myös siinä että nyt on 4 henkeä, silloin oli vaan 2. Mutta silti, vaavin tahdomme. Ja tiedän että pärjätään vähemmällä rahalla, kun nipistää kaikesta missä voi, ja sen takia haluun vanhoja velkoja pois.

Ja sitten sen takia haluan odottaa että mun ja miehen vauvakuume kasvaa suuren suureksi, koska on riski saada uudestaan kaksoset. Yhden vauvan jaksettais vaikka heti, mutta pitäis yrittämisen aikana asennoitua että vauvoja vois tulla 2. Ja tänään juteltiin, että ainakaan vielä ei jaksettais kahta. Haluan olla varma että kumpikin jaksaa kahta hoitaa, ennenkuin yritys alkaa.

Eli kuumetta on ilmassa, mutta järki asiat viilentää kuumetta. Eli tähdätään tohon kesään 07. Mutta tiedän ettei aina asiat mene suunitelman mukaisesti.

T: cerwa

Ps. ja mut voi laittaa kolmannesta lapsesta haaveilevien joukkoon. olen miettinyt että onko kamalaan haaveilla vaan yhdestä lapsesta?