Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostaako seksi vielä yli 50v miestä?

Vierailija
16.05.2023 |

Mulla on keski-ikäinen miesystävä, itse olen 10v nuorempi. Tykkään miehestä kovasti mutta alkaa tuntua että seksi ei kiinnosta niin paljon kuin minua. Toisaalta itse olen tosi aktiivinen, välillä haluaisin monta kertaa päivässä. Hän kyllä kehuu minua ja vartaloani vuolaasti, olen kuulemma kaunis ja suloinen.

Miten tulevaisuudessa käy? Miehillä ei kai enää erektio toimi niin hyvin, mutta häviääkö myös muu kiinnostus seksiin?

Musta tuntuu että mies haluaa välillä seksuaalisia pelejä mutta ei yhdyntää. Mulle se sopii mainiosti kun tyydyttää mut ja nautin todella paljon.

Mutta lopahtaako into tähänkin ajan myötä?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän päälle 40v nainen, ja huomannut ettei viisikymppiset miehet tarvitse kovin paljoa seksiä. Ottaa päähän, jos vaikka näkee vain viikonloppuisin, ja itsellä kovat halut, mutta toisella ei niinkään. Kannattaa kyllä pariutua oman ikäisen kanssa. Nuorempana 10v ikäero on ihan ok, mutta vanhemmiten siitä tulee riesa.

Vierailija
2/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että jokainen 50v mies on ihan samanlainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähän päälle 40v nainen, ja huomannut ettei viisikymppiset miehet tarvitse kovin paljoa seksiä. Ottaa päähän, jos vaikka näkee vain viikonloppuisin, ja itsellä kovat halut, mutta toisella ei niinkään. Kannattaa kyllä pariutua oman ikäisen kanssa. Nuorempana 10v ikäero on ihan ok, mutta vanhemmiten siitä tulee riesa.

Montaako tuhatta 50v miestä olet pannut kun noin voit yleistää?

Koko ketju on trolli.

Vierailija
4/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis mene pois.

Vierailija
5/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v mies ja kyllä minä haluan nuolla ja panna naistani aina kun nähdään.

Vierailija
6/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Kerran vuodessa on seksiä, kun mies on haluton ja kyvytön.

N53, M55

Vierailija
7/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa viikossa kyllä haluttaa. 56v mies.

Vierailija
8/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä ne tuossa iässä makaavat jo uuninpankolla kirkkomaan multiin pääsyä odottekemassa mitä nyt välillä käyvät leikkaamassa pärehöylällä siivuja ruisleivästä maidossa liotettavaksi.

Vierailija
9/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tapailumies on melkein 54. Kyllä toimii, kova kuin rautakanki.

Vierailija
10/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin valjastaisin tämän sinun mies"energian" johonkin muuhun ehkä johonkin joka tuo sun seksiin positiivisuutta ja iloa sun seksielämään ihan niinkuin yksin mastuboiminenkin.. Kokeile! Ole ylpeä ja nauti!

Vierailija
11/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 60v. ja häntä kyllä kiinnostaa seksi useinkin. Olen miestä 15 vuotta nuorempi.

Vierailija
12/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60 vuotias mies ja seksi kiinnostaa ja kalu on jäykkä kuin nuoruudessa. Välillä haen Cialiksesta kestävyyttä ja jämäkkyyttä, mutta sen käyttäminen ei ole edellytys kullin toiminnalle. Seisoo joka ilta ja aamu siitä huolimatta.

Vierailija
13/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa vieläkin päivittäin, 60 v. Nyt on lisäksi malttia ja halua myös läheisyyteen ja silittelyyn.

Vierailija
14/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa todellakin.  Mies  65+   

Vierailija
15/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yli 40 -vuotiaan naisen kanssa.. ainakaan jos nainen näyttää Sirpa Pietikäiseltä

Vierailija
16/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montaako tuhatta 50v miestä olet pannut kun noin voit yleistää?

Koko ketju on trolli.

Olen tapaillut joitakin. Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, mutta nyt tuntuu, että pitää siirtyä enemmän oman ikäisiin. Nämä henkilöt ovat olleet fyysisesti hyvässä kunnossa ja seksi on ollut hyvää, mutta sitä on vain ollut liian vähän.

En tarvitse kokemuksia tuhansien ihmisten kanssa ennenkuin osaan vetää johtopäätöksiä ja muuttaa toimintaani. Olen myös pannut elämäni varrella nuorempia kuin viiskymppisiä, joten heihinkin voin verrata.

Vierailija
17/62 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kiinnostaa, mutta pumppu ja fyysinen kunto ei kestä sellaista intensiivisempää liikuntasessiota.

Vierailija
18/62 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pillu on mielessä monta kertaa päivässä ja kulli seisoo joka aamu. Kyllä vähintään pari kertaa viikossa pitäisi päästä panemaan mutta vaimon halut ei meinaa aina hyrrätä.

Vierailija
19/62 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä kiinnostaa, mutta pumppu ja fyysinen kunto ei kestä sellaista intensiivisempää liikuntasessiota.

Tosi ärsyttävää kun mies tuntuu saavan sydänkohtauksen sänkypuuhissa. On sanonut itsekin että se huolettaa.

Olla siinä nyt sitten hoikkana ja treenattuna naisena...

Vierailija
20/62 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kiinni yleisterveydestä.

Minun rakastajani on 61, ja on parasta seksiä jota olen koskaan saanut 39 vuoden elämässäni. Kalu seisoo, esi-ja jälkileikit ovat taivaallisia.

Jos nyt mistään ikääntymisen huomaa, on se kuinka kauan häneltä kestää saada orgasmi- mutta en valita missään nimessä asiasta, onhan se ihanaa kun itse saa tulla uudestaan ja uudestaan, toisin kuin ikäisteni miesten kanssa- silloin on seksi kuin kilpailua siitä, kuka ekana pääsee maaliin.