MIEHET: Käytättekö rannekelloa vielä herran vuonna 2023?
Onko teidän mielestänne kello osa hyvää pukeutumista vai ei ja käytättekö te kelloa? Entä millaisia kelloja teillä on?
Kommentit (261)
Yksi löytyisi mutta en ole jaksanut käyttää patterinvaihdossa. Kännykällä pärjännyt hyvin.
Mulla oli putkeen kaksi tosi huonoa kelloa ja sitten luovutin ihan kokonaan.
Ne vaan aina pysähteli ilman syytä!!!
Siis kuvittele, uusi kello ja se sammuu itsestään.
Ja vielä eri merkkiset kellot seiko ja tissot.
En mä tee mitään kellolla joka pysähtelee koska sittenhän mä myöhästyn.
Ei enää ikinä kelloa...
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ikinä kelloa...
Uusissa kelloissa on takuu. Olisit vienyt kauppaan takaisin korjattavaksi.
Joku kusipää varasti kelloni tänään salilla urheilukassistani.
Mä ostin mun poikaystävälle joululahjaksi tällaisen Aarnin puukellon https://vuodenmies.com/aarni-sirius-kelloarvostelu/ kun mua vähän säälitti että sillä oli sellainen ikivanha muovinen casio. No sitten yksissä opiskelijabileissä, missä oli ulkomaalaisia vaihto-oppilaita paikalla kello keräsi paljon katseita ja pari ulkkaria luuli poikaystävääni rahamieheksi, vaikka me eletään oikeasti opintotuella. Poikaystäväni pyrki selittämään asian oikeaa laitaa, mutta sitten häntä pidettiin vaatimattomana ja luultiin että hän yrittää salamyhkäisesti peittelemään rikkauttaan :D
Käytän rannekelloa. Se on kuin naisella koru tai käsilaukku. Osa pukeutumisen kokonaisuutta.
Rakastan tosi paljon eri kelloja, joten yritän aina katsella mikä kello miehellä tai naisella on ranteessa, mun mielestä se on niin oleellinen osa hyvää pukeutumista. Pistää silmään varsinkin jos ranteessa on joku esim vintage kello sen Michael Korsin sijaan. Tunnistan myös luksuskellot mutta ei niitä suomessa näe paljoakaan. Itsellä ranteessa käytössä nyt Cartier. Seuraava tavoitekello on Rolexin Lady-Datejust, jonka saan ostettua 4-5 kk päästä tällä säästötahdilla. Guccin kelloihin en koske, ne on rihkamaa kalliista hinnasta huolimatta.
Miehille kello on oleellinen osa pukeutumista näin naisnäkökulmasta. Kuten hame ja korkokengät naisille.
Kyllä, koska kello kertoo paljon miehestä. Helpoin tapa tunnistaa WT on kunnollisen aikaraudan puuttuminen ranteesta. Itsellä valikoitui tänään kellokaapista Breitling.
Mä olen nainen mutta vastaan silti. Ostin pari vuotta sitten rannekellon. Nyt en tajua edes miten olen pärjännyt ilman sitä.
On se vaan niin kätevää vain vilkaista aika ranteesta tarvitsematta kaivella puhelinta käsilaukusta.
Miehillä kello on mielestäni tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin mun poikaystävälle joululahjaksi tällaisen Aarnin puukellon https://vuodenmies.com/aarni-sirius-kelloarvostelu/ kun mua vähän säälitti että sillä oli sellainen ikivanha muovinen casio. No sitten yksissä opiskelijabileissä, missä oli ulkomaalaisia vaihto-oppilaita paikalla kello keräsi paljon katseita ja pari ulkkaria luuli poikaystävääni rahamieheksi, vaikka me eletään oikeasti opintotuella. Poikaystäväni pyrki selittämään asian oikeaa laitaa, mutta sitten häntä pidettiin vaatimattomana ja luultiin että hän yrittää salamyhkäisesti peittelemään rikkauttaan :D
Mulla on kymmeniä vuosia vanha kvartsi Citizen ranteessa, hyvin palvellut. Ei ole pelkoa että puumat kävisi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ikinä kelloa...
Siis totta kai automaattikellot sammuu itsestään, jos niitä ei pidetä kädessä tai vedetä. Vai ostitko patterikellon joka hajosi heti? Enpä usko sillä kyllä noissa patterikelloissa kestää se virta 3-8 vuotta yleensä ja sen jälkeen sen patterin voi vaihtaa itse.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaan pukumiehen kellohan tuo on, eikä opiskelijan. Ei kelloa saa ostaa lahjaksi, jos ei varmasti tiedä minkälaisen toinen haluaa. Nyt mies joutuu pitämään tuota eläkeläiskelloa rakkauden osoituksena.
Pistää aina silmään miesten kellot, tulee aina vilkaistua että millaienn aikalaskuri sieltä ranteesta löytyykään. T. Esteetikko
Käytän aina oikeaa kelloa. Mekaanisia ja analogisia kelloja. En jaksa opetella katsomaan aikaa puhelimesta ja ei se puhelin muutenkaan ole aina lähettyvillä. Varsin ärsyttävää alkaa kaivamaan talvella repusta puhelinta.
Käytän. Kaikilla itseään kunnioittavilla ja menestyneillä liikemiehillä on miljoonien kellokokoelma, jossa on ainakin muutama Philippen Patekki ja Richard Mille. Esim Janne Nacci ja Niko Ranta-aho.
En ole käyttänyt vuosikymmeniin enää sen jälkeen kun kännykkä vapautti minut siitä epämukavuudesta. En käytä muitakaan koruja, koska en tykkää siitä, miltä ne tuntuvat. En edes vihkisormusta.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ikinä kelloa...
Siis totta kai automaattikellot sammuu itsestään, jos niitä ei pidetä kädessä tai vedetä. Vai ostitko patterikellon joka hajosi heti? Enpä usko sillä kyllä noissa patterikelloissa kestää se virta 3-8 vuotta yleensä ja sen jälkeen sen patterin voi vaihtaa itse.
Automaattikelloa kannattaa alkuun ns paistaa, varsinkin jos on ostanut sen talvella. Eli pitää kirkkaan valon alla muutama päivä ja ravistella välillä. Kelloliikkeestä sain tämän neuvon.
G-shokkeja kaapin täydeltä. Ovat muuten niitä harvoja kelloja jotka ovat mm. Nasan hyväksymiä avaruuslennoille. Ei.... en ajatellut lähteä avaruuteen, mutta kestävä kello on aina mieluisa hankinta.