Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairasloma, taas. kehtaanko jäädä kotiin

Vierailija
16.05.2023 |

Olen ollut koko kevään aikana useana viikkona paljon poissa töistä, välillä kokonaisen viikon, koska lapset ovat sairastelleen vuorotellen, kaikki mahdolliset taudit käyty läpi. Viimeksi viimeviikolla olin 4päivää poissa kun lapsella kuumetta.
Isä asuu niin kaukana että hän ei lapsia pysty ottamaan noin vaan jos ovat kipeänä, ei ole kiva matkustaa oksennustaudissa tai kuumeessa. Itsellä alkoi tämä flunssa viikonloppuna, tämän viikon olen töissä ollut mutta nyt olo on täysin väsynyt, sattuu päähän ja kurkkuun. Lääkkeitä olen yrittänyt syödä muttei auta juurikaan.
Haluaisin lähteä kotiin lepäämään MUTTA en kehtaa koska poissaoloja töistä on jo niin paljon. Lisäksi toinen lapsi ei ole vielä sairastanut tätä ja mietin että jos sairastaa ensiviikolla niin silloin pitäisi taas olla poissa töistä.
Mitä tekisit itse tällaisessa tilanteessa? Lähtisitkö kotiin vai söisitkö enemmän lääkkeitä ja sinnittelisit töissä?
Tuntuu muutenkin jo että olen huono työntekijä kun kokoajan täytyy olla poissa ja nämä taudit ei näytä loppuvan vaan kokoajan tulee joku uusi. Hävettää että minulle maksetaan siitä että olen kotona, vaikka enhän minä asialle mitään mahda. Ei kukaan muukaan halua sairata lapsia ottaa hoitoon eikä olisi lapsellekkaan oikein työntää muiden luo sairastamaan. Mutta nyt kärsin sitten itse tässä tilanteessa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt s a at a n a lopetatte parjaamisen. Minkä ap voi jos lapset sairastaa, hieman voisi miettiä ennenkuin kiviä heittelette, varmasti joka nainen muistaa kuinka lapset on olleet kipeitä ja sai tulisia kiviä sekä pomolta että kolleegoilta. Kehtaattekin, miten te olette nainen naisille susia ja oikeasti naisten tulisi pitää yhtä?

Mielummin ap jää kotiin. Olen itse tautiherkkä ja minulle koronatartunta eräältä puolikuntoiselta työkaverilta johti siihen että olin 4 viikkoa pois töistä.

Ap voi palkata hoitajan tai vastuuttaa myös isää lapsistaan.

Vierailija
42/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienettä työpaikassa töissä ja meillä ei ole mahdollisuutta pitää sairaslomaa eli ei tarvitse miettiä kotiin jäämistä. Panadolia, Buranaa ja energiajuomaa niin jaksaa töissä. Paraneminen vain on hidasta verrattuna siihen että edellisessä työpaikassa sai jäädä kotiin paranemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt s a at a n a lopetatte parjaamisen. Minkä ap voi jos lapset sairastaa, hieman voisi miettiä ennenkuin kiviä heittelette, varmasti joka nainen muistaa kuinka lapset on olleet kipeitä ja sai tulisia kiviä sekä pomolta että kolleegoilta. Kehtaattekin, miten te olette nainen naisille susia ja oikeasti naisten tulisi pitää yhtä?

Mielummin ap jää kotiin. Olen itse tautiherkkä ja minulle koronatartunta eräältä puolikuntoiselta työkaverilta johti siihen että olin 4 viikkoa pois töistä.

Sinä voisit hakeutua vaikka töihin kun kerran olet noin suustakin näppärä. Miten ylivertainen ihminen  varmasti oletkaan!

Vierailija
44/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas tästä tappelu, aikuisilla? :D

Jatkakaa te, sain jo vastauksen kysymykseeni. Kiitos! Ap

Kävikö edes mielessä keskustella asiasta esimiehesi kanssa? 

Vierailija
45/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lasten takia saikuttelijoita riittää.

Palkatkaa hoitaja tai jättäkää lapset tekemättä jos ei ole hoitajaan varaa.

Vierailija
46/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vasta koronassa töissä kun en tuntenut oloani kovin kipeäksi ja sairastutin työkaverin joka sairastutti lisää Pomo ei ollut iloinen joten jäisin kotiini sinun tapauksessasi

Vierailija
47/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tätä, isästä ei ole kantamaan vastuuta niin sitten työantaja/työkaverit joutuu venymään.

Nämä asiat pitäisi miettiä ennenkuin ruvetaan lisääntymään...

Haluan tietää ihmisen joka osannut ennustaa tulevaisuuteen, monen vuoden päähän tai edes vuoden päähän miten asiat tulee menemään. Ja ihan lähteiden kanssa, linkkiä kiitos.

Tällä!

Kaksilasta kasvatettu ovat nyt vähän vaille 30 v, samalla molemmat töissä toinen yrittäjänä ja siinä sivussa opiskeltu parit tutkinnot. niin ja isovanhemmat 200 km päässä. 

Vierailija
48/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voisit hakeutua vaikka töihin kun kerran olet noin suustakin näppärä. Miten ylivertainen ihminen  varmasti oletkaan!

Osui ilmeisesti kohteeseen. 

Vierailija
49/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole koskaan flunssan takia jäänyt pois töistä. Nytkin kolmatta viikkoa flunssassa. Kyllä kuumetta pitää olla että jään töistä pois. N34

Vierailija
50/50 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole koskaan flunssan takia jäänyt pois töistä. Nytkin kolmatta viikkoa flunssassa. Kyllä kuumetta pitää olla että jään töistä pois. N34

Ja lasten kanssa jatkuvasti sairastavat ovat itse pois kun aivastavat. 

Pitäisi näkyä palkassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän