~*KesäHeinät vko49 + esittelyt*~
[color=FF3030][size=4]♥ [color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=4]♥
[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.)
Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!
[color=FF3030][size=2]21.6.
[color=0000EE]Miiu77
[color=CD2990]ikä:29
monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]24.6.
[color=0000EE]Jarmiina
[color=CD2990]ikä:
[color=FF3030][size=2]25.6.
[size=2][color=0000EE]joors1
[color=CD2990]ikä: 30
[color=FF3030][size=2]26.6.
[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.
[size=2][color=0000EE]maaaaria
[color=CD2990]ikä: 26
monesko: toinen, tyttö 05/06
[color=FF3030][size=2]27.6.
[size=2][color=0000EE]Fiikus77
[color=CD2990]ikä: 29
[size=2][color=0000EE]Lellu83
[color=CD2990]ikä: 23
[size=2][color=0000EE]Senniina
[color=CD2990]ikä: 38
monesko: toinen, poika 12/99
[size=2][color=0000EE]tiinaf
[color=CD2990]ikä:
monesko:
[color=FF3030][size=2]28.6.
[size=2][color=0000EE]koala-72
[color=CD2990]ikä:34
[size=2][color=0000EE]Kihara
[color=CD2990]ikä: 32
[size=2][color=0000EE]-Veruska-
[size=2][color=0000EE]AMS74
monesko: toinen, poika 7/05
[color=FF3030][size=2]29.6.
[size=2][color=0000EE]S@nde
[color=CD2990]ikä:30
monesko: toinen, 06/04
[size=2][color=0000EE]Äp81
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 03/01
[size=2][color=0000EE]syystoivo
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 10kk
[size=2][color=0000EE]peetta
[color=FF3030][size=2]30.6.
[size=2][color=0000EE]Sannnis
monesko: toinen, esikoinen 1v.
[size=2][color=0000EE]Spaghetti
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, poika 10/04
[size=2][color=0000EE]Merkurius76
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 5/05
[color=FF3030][size=2]1.7.
[size=2][color=0000EE]Oona1975
[color=CD2990]ikä:
monesko: kolmas, 02/04, 08/06
[size=2][color=0000EE]punatintti
[color=CD2990]ikä:27
[color=FF3030][size=2]4.7.
[size=2][color=0000EE]Jushka
[color=CD2990]ikä: 28
[size=2][color=0000EE]anjuusa
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, tyttö 7/05
[color=FF3030][size=2]6.7.
[size=2][color=0000EE]joutur
monesko: toinen, tyttö 07/05
[size=2][color=0000EE]S@ri@
[color=CD2990]ikä:
monesko:
[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel
monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta
[size=2][color=0000EE]Mathures
[color=CD2990]ikä:24
[color=FF3030][size=2]7.7.
[size=2][color=0000EE]Omenana
[color=CD2990]ikä:
monesko:
[size=2][color=0000EE]Cityäippä
[color=CD2990]ikä: 36
monesko: toinen, poika 10/03
[size=2][color=0000EE]Sohvi@
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 07/05
[size=2][color=0000EE]Juska82
[color=FF3030][size=2]8.7.
[size=2][color=0000EE]Sunshine24
[color=CD2990]ikä: 24
monesko: toinen, tyttö 7/05
[size=2][color=0000EE]Irene77
monesko: toinen, poika 2,5 v.
[color=FF3030][size=2]9.7.
[size=2][color=0000EE]elisabet73
[color=CD2990]ikä: 33
monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7
[color=FF3030][size=2]10.7.
[size=2][color=0000EE]annam_
[color=CD2990]ikä:
[color=FF3030][size=4]♥♥♥♥♥
Kommentit (54)
tuntuu niin turhalta kirjottaa kun ei kukaan koskaan mitään vastaa. ja oonkin jo miettinyt että onko mitään järkeä olla ryhmässä kirjottamassa joka tuntuu kovin sisäänpäin lämpeävältä tiettyjen ihmisten suhteen.
No mitä mä tässä valitan. Pitäis kai enemmin iten kommentoida ja kirjoittaa mutta kun on niin paljon muutakin tekemistä...
Mutta mukavaa viikonloppua kaikille kuitenkin.
Miiu ja pirpana 12+2
Vastahan me ollaan aika alkutaipaleella, eikä kovin hyvin toisiamme tunneta. Mulla tahtoo ainakin olla niin, etten meinaa muistaa puoliakaan nikeistä, jotka täällä kirjottelee, ja sit toiset jää paremmin mieleen, kun esim kirjottelevat usein. Mitä useammin näen jonkun saman nikin, niin sitä paremmin kirjottaja jää mieleen ja tavallaan tutuksi.
Mulle tuli oikein pisto sydämeen, kun tottakai ajattelin, että toi kommentti koskee mua. Ja paha mieli, jos joku kokee, että esim minä tai joku muu on vastauksissaan jotenkin toisia suosiva. Mun on ainakin ollut helpompi kommentoida joitain asioita jollekin toiselle, koska olemme kärsineet samoista lapsettomuusongelmista, syöneet samoja lääkkeitä. Olen jo aiemmissa pinoissa itkenyt jollekin keskenmenoani jne.
Enhän tosin tiedä koskiko toi kommentti minua, mutta toivotaan että jatketaan eteenpäin vähemmän omanapaisena. Tai sitten me vaan kaikki ollaan tässä vaiheessa niin herkkiksiä ja tämäkin keskustelu voidaan laskea niihin suuriin tunnekuohuihin mitä masun kasvatus aiheuttaa :)
Haleja kaikille ja jatketaan odotusta yhdessä. On mukavaa, kun on oma ryhmä jolle saa purkautua.
Olen tänään joulufiilistellyt. Paha olo ei vaivannut joten väänsin pipareita oikein urakalla ja nyt soi joululaulut taustalla kun kirjoittelen tätä.
Olen myöskin käynyt katsomassa mammavaatteita. Lähinnä tarvitsisin jotkut housut, jotka mahtuu ilman erikoisvirityksiä. Kävin Henkkamaukassa, Kapahlissa ja Stokcmannilla. En kyllä löytänyt yksiäkään pöksyjä, jotka olisi istuneet edes kohtuullisesti. EI kuitenkaan viitsisi maksaa ihan älyttömästi ainakaan tässä vaiheessa housuista. Jos vaikka vielä lihookin ja sitten ne housut ei mahdu takapuolesta...
Onko kenelläkään vinkkejä pääkaupunkiseudun kivoista mammavaateliikkeistä? Tällaisen linkin löysin, jos haluaa ostostella netin kautta.
http://www.nic.fi/~aljarven/vauva.htm
Torstaina on ensimmäinen neuvola. Ajattelin kerätä listan kaikista ruoista, joista en ole varma että saako syödä. Muuten täpinöissäni unohdan kuitenkin kysyä.
Elisabet 9+6
Eiks taman kuun pitaisi tuoda meille kaikille vahan helpotusta oloon (mina ainakin odotan sita kuin kuuta nousevaa: vasymys onkin jo helpottanut mutta tama huono-oloisuus jatkuu viela...), ja sitten saavutamme myos sen maagisen 12 viikon rajapyykin. On niin jannaa etta on jo pino elokuisillekin, tassahan alkaa tunte itsensa jo " vanhaksi" ! ;-))
Mina olen paattanyt tutustua vahan seemoisiin minulle uusiin juttuihin tata toista vauvaani varten. Naihin kuuluvat nyt alkajaisiksi kantoliina ja kastovaipat. Saa nahda kuinka suureksi jaa railo ajatuksen ja kaytannon toteutuksen valilla...
Hyvaa jaksamista kaikille
Spaghetti rv. 10+2
voisitko Senniina ystavallisesta lisata siihen etta olen 31 v.?
Kiitos kaunis!
28.6
sirdamiini
ikä: 23
Meniköhän toi mun esittely nyt ihan oikeeseen paikkaan, kun en oikeen tahdo haltsata näitä tietokoneita :)
korjailen tietojasi spahgetti ja tervetuloa sirdamiini, oikeassa osoitteessa olet!
Kohtahan tosiaan aika monella tulee 12 viikon maaginen raja täyteen. Itselläni 13.12. Samana päivänä on ultra. Olotila on pysynyt ennallaan, nukun äärimmäisen huonosti ja olen sen vuoksi väsynyt ja ärtyisä. Välillä aavituksen verran yököttää, mutta ei juurikaan. Viime päivinä on enemmäkin huimannut ja eilen meinasi viedä mut ihan kanveesiin saakka. Siskoni kertoi viikonloppuna, että hänellä yrjöäminen kesti esikoisen aikaan koko raskauden. Toivottavasti kenellekään meistä ei käy niin!
Tulkaahan kesäheinät linjoille!
S rv10+5
Ja hyvää alkanutta viikkoa KesäHeinille! Sirdamiinalle (toivottavasti meni oikein) tervetuloa joukkoon!
Niin se neuvola - eka käynti oli tänään. Eipä siellä mitään ihmeellistä, neuvolakorttia täytettiin ja käytiin ekaa raskautta ja synnytystä läpi. Esitin vienon toiveen, että pääsisin synnytystapa-arvioon juttelemaan siitä suunnitellusta sektiosta ja kerroin, miten menivät paikat remonttiin ekan kanssa. Näyttivät omasta puolestaan vihreää valoa, koska mulla kuitenkin kyseessä joustamaton kudostyyppi, joka ei siis miksikään muutu, vaikka alateitse synnyttäisin kuinka monta kertaa.
Papruja ja esitteitä tuli mukaan vino pino ja ekaan neuvolalääkäriin varattiin aika jo ensi viikolle. Seuraavan neuvola-ajan sain vasta tammikuun lopulle, kun viikkoja on jo yli 16. Onko teillä muilla uudelleensynnyttäjillä näin pitkät välit neuvolakäyntien välillä vai onko tämä joku Helsingin säästökuuri? No, tuleehan tässä välissä jo se lääkärikäynti ja np-ultrakin, että eiköhän sitä tutkittua tule ihan riittävän tarkasti ;).
Muuten ei edelleenkään mitään ihmeellistä - etoo ja väsyttää. Odotan itsekin, että tulisi viikkoja jo vähän enemmän, jos se olo vaikka vähän helpottaisi.
Viikonloppu meni vauhdilla ja eilen oltiin TiTi -nalle konsertissa. Oli oikein mukava reissu isolla porukalla!
Joulua odotellessa siis - nyt jo etukäteen harmittaa, kun jää mädin nauttiminen väliin tänä vuonna ja varmaan myös ensi jouluna, jos imetän vielä silloin... no, onhan niitä muita herkkuja, joista voi ennen aattoa haaveilla ;).
Ai niin, jos listaan on tarkoitus päivittää synnytyssairaalat niin meikäläisellä on nyt sitten päätetty Naistenklinikaksi (NKL).
-Cityäippä + Öttiäinen 9+2
pääsen kirjoittelemaan hyvin tänne, explorerin päivityksen jälkeen kun sai odottaa tunteja että sai ladattua näitä sivuja. Mutta nyt on vauva-lehdenkin sivut päivitetty!
Edelleen huonoa oloa. :( Lauantain " tehokas jouluostosreissu" päätyi yhteen Prisman vessanpöntön tervehtimiseen ja kahteen mäkkärin vessassa vierailuun. Joululahjoja saatiin ostettua 2. Jotenkin muutenkin oli tosi rankka viikonloppu tuon olon puolesta.
Tämä aamu alkoi taas tutulla huonolla ololla. Työporukan kanssa käytiin kiinalaisessa ja jännitti huimasti pystynkö syömään, mutta pystyin hyvin ja olokin parani sen jälkeen!
Masu ei ole vieläkään kasvanut, vanhat housut mahtuvat. Itse asiassa olen vain laihtunut pahoinvoinnin takia. :( Huomenna on sitten lääkärineuvola.
Noista työnimistä vielä... Meillä sanotaan hattivatiksi ja pikkuiseksi. Nimiä lapselle taas olen miettinyt jo kaaauan ennen raskautta ja nytkin melkein päivittäin. Se on ihanaa hommaa. Hassu tunne meillä molemmilla, että lapsi olisi poika. Mutta eihän sitä voi yhtään tietää. Emme siis mitenkään erityisesti toivo poikaa, vaan molemmat ovat yhtä tervetulleita. Se on vaan se tunne...
Parempia oloja!
Olen jo henkisesti varautunu siihen ettei kaikkia kaloja voi syödä, mutta entäs se mäti? Olin ihan siinä uskossa että se kävis, kun ei ole vakuumipakattua vaan useimmiten pakastettua. Olen ihan maassa jos sitäkään ei saa syödä, kun kohta kaikki herkut on kiellettyjä.
Asiasta seitsemänteen. Ei kuulu mitään uutta, väsymys jatkuu, mutta onneksi olen vapaalla ja menen töihin vasta torstaina. Mulla on myös eka neuvolalääkäri sillon torstai-aamuna. Kertoisko joku, jolla on jo lapsia, että mitä siellä oikein tehdään?
Ja Sirdamiinille tervetuloa joukkoomme, meillä sama la :)
Kuulumisia meiltäkin PITKÄSTÄ AIKAA!
Hups,kuinkas aika onkaan kulunut yht`äkkiä.... Mä oon siis ollut totaalisen väsynyt, enkä oo jaksanut töiden jälkeen enää mitään ;(( Olen siis ollut vaan sitkeästi töissä ja kotona en ole yksinkertaisesti jaksanut MITÄÄN!? Eilen olin kolmatta päivää vapaalla ja siivosin ekaa kertaa 2-3 viikkoon ja voitte arvata,että siivottavaa riitti =D (Kiitoskin tuli 2v ja 5kk pojaltani,kun heräsi päikkäreiltään, ensitöikseen tokaisi minulle ÄITI OLETKO SIIVONNUT TÄÄLLÄ!?) Vieläkin ois tehtävää jonnin verran,mutta nyt lepään vielä tän päivän, kun huomenna ois taas työpäivä. Nyt oon päättänyt,että jos väsymys taas tulee töihin paluun jälkeen, haen sairaslomaa!! Eihän kuullosta yhtään itsekkäältä,jos noin toimin?? Esikosta on tullut laiskuuteni vuoksi jo tv- narkomaani ja sitä en tosiiankaan halua!!
Joku kyseli ekasta lääkäri käynnistä... Meillä täällä Porissa ainakin lääkäri kokeili alavatsan päältä painelemalla kohtua ja kait kokoa. Teki alapään tutkimuksen ja jne. Kyseli vähän kaikkea esikon syntymästä,mutta en muista mitä kyseli esikosta, mutta silloinkin kyseli kaikkea ehkäisystä ja perheestä ylleensäkin. Papakokeesta kysyi koska tehty ja ois kait ottanut,mutta mulle oli se hiljan otettu. Mulla oli eka neuvola rv8+1 , lääkäri rv 8+6 ja kunnan eka ultra on 13.12 (rv11+5). ja seuraava neuvola vasta 12.1.2007. Muistan kyllä esikosta kuinka alkuun kaipasi enemmän neuvola käyntejä, mutta nyt toisesta käyn ne pakolla,kun on kuitenkin tosi samoja juttuja. Toki ihana kuulla aina pikkuisen sydänäänet ja olo jotenkin rauhoittuu aina silloin ;D Niin nuo neuvola käynnit pitäisi lisääntyä raskauden edetessä en muista millä viikoilla, mutta jossain kohtaa käydään kahden viikon välein ja lopussa viikon välein,että kyllä siellä saa yhtenään rampata ainakin täällä Porissa. Meillä on myös tarjottu täällä molemmat " pakolliset" ultrat =))
Väsymys on siis toistaiseksi kadonnut täältä ;D Ihanaa nauttia esikon kanssa sadepäivästä kyläilemällä.... Mutta nyt ruokaa tekemään ....
s@nde kait rv10+4
Molskis!
Ajattelin minäkin kirjoitella kuulumisia, vaikka yleensä käyn vain lukemassa muiden juttuja.
Kävin tänään ekassa ultrassa. Oli ihan mukava nähdä, että alun pienista vuodoista huolimatta masussa heilutteli pirteä masuasukki. Nyt vikkoja olis menkkojen mukaan 10+5 ja ultra antoi arvion hyvin lähelle eli 10+3 eli kaikki ok.
Eka virallinen neuvola käynti osuu siihen saumaan kun tulee 12 viikkoa täyteen. Se onkin sit heti lääkärineuvola.
NP-ultra on sit kivasti joulun alla 22.12. Toivottavasti saadaan lisää kuvia masuasukista.
Edelleen ykä lentää, mutta se kokonaisvaltanen, koko päivän kestävä pahaolo on helpottanu jo vähä. Nyt se on lähinnä sellasta et vaan yhtäkkii tulee kaikki ylös. Ja viime päivinä on alkanu kans huimata, meinaa välillä taju mennä. Ja väsyttää... Ens viikolla eka lääkäri ja vihdoin kuulee sydänäänet ( toivottavasti..). Ja sit just ennen jouluu päästään kurkkaa meijän pikkusta, ei jaksais oottaa.
Mulla ei mahdu enää oikee mitkää vanhat farkut ym. päälle. Pitäs mennä ostoksille, vähän saa mielikuvitusta käyttää aamusin...
Mutta, jaksamisia kaikille!!
Rv 10+3
ja kiitokset lohdutteluista ja tsempistä! Tulin kertomaan kuulumisia, kun pyydettiin :) ja onneksi onkin hyvää kerrottavaa. Ihmeiden aika ei todella ole ohi - 10 päivää sitten ei ultrassa näkynyt yhtään mitään ja nyt 10 mm papunen!
Tänään oli siis se tarkistusultra, ja menin sinne kaiken toivoni heittäneenä. En millään voinut uskoa, että olisin voinut erehtyä 2 viikkoa (enkä muutenkaan uskonut, että ovulaatio olisi voinut olla vasta loppu-lokakuussa, kun silloin melkein piti kuukautisten jo alkaa, eikä minkään ovulaation...). Lääkärikin totesi, että onpa ollut herkkä testi, kun jo 9.11. sain plussan (ja minä kun luulin, että " vasta" 9.11.). Joka tapauksessa, LA siirtyi 2 viikolla mutta raskaana edelleen ollaan, ei ollutkaan tuulimuna!!! (Toivottavasti joku saa jotain tolkkua tästä kirjoituksestani, olen vieläkin aika pöllämystynyt... Olin ihan vakuuttunut, että lähden gyneltä tänään Kättärin lähetteen kera, mutta toisin kävi!)
Minäkin toivon (nyt kun taas uskaltaa toivoa), että tulisi Naistenklinikka synnäriksi. Olisi " hauskaa" (heh) synnyttää siellä, kun olen siellä itsekin syntynyt. Noh, vielä on vähän aikaista kai miettiä sitä? Täytyy nyt varailla uudestaan se perumani neuvola ja odotella ja toivoa... En muuten ole enää oikea kesäheinä, mutta ajattelin hengailla täällä satunnaisena ulkojäsenenä aina silloin tällöin, kun olen jo teihin, rakkaat toverit, tottunut. (Sitä paitsi - kaikella kunnioituksella - Kesäheinät on paljon hauskempi nimi kuin Heinähelistimet :) )
t. Kissantassu, joka luuli olevansa 9+1, mutta onkin (noin) 7+2
Tosi hienoa kuulla noin hyviä uutisia!!! Kummalisia ne ovat ne munasolun tiet ja irtoamiset ;). Aivan loistavaa, että pieni on kuitenkin matkassa mukana! Minun puolestani olet tervetullut pysymään KesäHeinien joukossa, kun täällä olet taipaleesi aloittanutkin!
Omaan oloon ei kummia, tänä aamuna oli vaihteeksi tosi huono olo (en siis oksentele, mutta etoo niin maan vietävästi) ja melkein itkua vääntäen lähdin töihin. Toivottavasti kohta helpottaisi... olen minäkin huomannut, että jos vatsalaukku pääsee liian tyhjäksi, on huono olo taattu - samoin, jos hermostun tai stressaan niin varmasti alkaa etomaan. Liika väsymys tekee saman. Ja sitten itkettää, kun on niin huono olo ja hormonit pinnassa. Huh-huh, on tämä hurjaa ;).
Mutta huomenna onneksi vapaata ja vaikka esikko herääkin taas varmasti seitsemän pintaan niin eipä ainakaan tarvitse lähteä mihinkään busseihin ja metroihin istumaan!
Ai niin, kukas se olikaan joka minun lisäkseni haaveili joulumädistä - Kiharako jakaa samat makumieltymykset? Kyllä mun neuvolasta saaduissa papruissa luki kiellettyjen listalla mäti, tosi sääli, kun mä olisin voinut kattaa koko jouluruokailun mädillä, sipulilla, smetanalla ja perunoilla :).
Iloista päivää kaikille!
-Cityäippä ja Öttiäinen 9+3-
Vau! Sun tarinalla oli siis sittenkin onnellinen loppu. Ihanaa ja tervetuloa takaisin! Mulla ei kyl ihan kokonaan menny jakeluun sun diagnoosi, mutta tärkeintä on se, että olet onnellisesti ja terveesti raskaana.
Mieliala on herkässä, itku tirahti.
Ja niihin huonoihin uutisiin. Cityäippä: Olen nyt maani myynyt näiden mäti-uutisten jälkeen. Joulu ei pelkällä kinkulla tule. Mun vuoden kohokohta on ollut paahtoleipä, smetana, punasipulisilppu ja mäti. Ja koska mies ei tästä välitä, olen saanut pitää herkut kokonaan itselläni. Pakko kai se on uskoa, että ei tänä vuonna. Mitäs ihmettä sitä keksis tilalle?
Mukavaa, kun keskustelu on vilkastunut! Kaikille en muista kommentoida, anteeksi se..Kissantassulle kuitenkin halaukset ja onnittelut, ihania uutisia!! Tervetuloa takaisin.
Täällä Keski-Suomessa neuvolakäyntejä on myös vähennetty. Mulla oli eka 28.11. rv9+5, sitten on rv12 ultra 13.12 ja lääkärineuvola 20.12. Seuraava käynti on vasta joskus rv20! Tuo rv12 ultra ei ole mielestäni sama kuin np-ultra. Tässä ultrassa ei voida sanoa mitään lapsen rakenteesta, tarkistetaan vain koko ja viikot. Täällä np-ultra tulee, jos valitsee seulat ja niissä on jotain erityistä. Muita ultria ei sitten kunnan puolesta olekaan, ellei ole jotain häikkää. Rakenneultra rv18-20 tienoossa on hommattava yksityiseltä. Ekassa lääkärineuvolassa tehdään sisätutkimus eli katsotaan kohdunsuun tilanne, lääkäri tutkii kohdun koon käsikopelolla ja kuunnellaan sydänäänet. Muilla oli vissiin sydänääniä kuunneltu jo aikasemmin.
Me ei muuten otettu niitä veriseuloja. Otetaan asiat sit sellaisina, kun ne tulee. Onko muita, jotka ovat jättäneet seulat väliin?
Olo on mulla ihan ok. Viime yön nukuin paremmin ja se tuntuu heti voinnissa. Jaksan paljon enemmän, enkä tiuski niin paljon. Kauppaan pitäiskin tästä lähteä.
Palaillaanhan astialle,
Senniina 10+6
Olen ollut päivän miehen kans kattelemassa ja ostelemassa mammavaatteita. En enää pystyny hillitteen itteeni, vaan oli ihan pakko jo vähän ostella. Eli täällä mopo keulii :)
Mun mies ei normaalisti mieluusti lähe vaatekauppoihin ja jos lähtee, niin puuskuttaa ja puhisee, etsiskelee istumapaikkaa, näyttää kiusaantuneelta shoppailevien naisten keskellä tai alkaa valittaan nälkää ja kyselee missä on lähin mäkkäri. Tänään se viihtyi oikein hyvin. Oltiin molemmat yhtä pihalla mammavaatteitten keskellä ja tää oikein innostu sanoon että ota toi, näyttäis kivalta sun päällä. Sit se oli ihan ite löytäny hyllystä odotussukkahousut ja kiikutti mulle, että näissä on hyvin tilaa vatsalle, ei kiristä.
Eli uusia piirteitä tuo odotus ainakin mun ukkoon.
Maanantaina olis sitten taas ultra edes, joten kirjottelen sit, että miten on menny.