Naiset, jos pitäisi valita mies ammatin perusteella, niin mikä se olisi?
Itsellä ehdottomasti kokki. Miettikää miten kivaa, on tulla töistä kotiin, kun tietää, että mies on kokannut hyvää ruokaa. Ja voisimme yhdessä kokata ja hän voisi opettaa minulle uusia reseptejä, ja vaikka mitä.
Kommentit (178)
Poliisi tietenkin, koska he pystyvät pidättämään. Kokeilin kerran palomiestä, mutta hän tuli aina liian nopeasti.
Työtön niin kuin minäkin. On aikaa toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
kokki ei tee ruokaa kotona. Kuka tuo työt kotiin?
Tässäkin on taas yksi asia, jossa miehet päästetään helpommalla.
Naiskokki joutuu tekemään ruokaa kotonakin.
Teoreettinen fyysikko, mielellään eläkeläinen. Toinen voisi olla Kaivokselan automekaanikko. Mielellään myös eläkkeellä.
Työtön kokki on paras. Saa lähes saman mitä töissä työttömänä ja voi tehdä ruokaa kotona koko perheelle.
Työnantajat varastaa työntekijöiden elämää ajassa halvalla.
He tappavat meille rakkaita ihmisiä halvalla antamatta siitä korvausta.
Missä ylityölisät on=!=?
Joku korkeasti koulutettu ja todella hyväpalkkainen ammattinsa puolesta. Alalla sinänsä ei ole väliä, jos vain palkkaa saisi tarpeeksi. Kaiken tässä elämässä voi hoitaa sillä miehen ansaitsemalla rahalla oli se sitten putkityöt, hieronnat, lääkärikäynnit tai kokkaukset.
Gynekologi ehdottomasti. Voisi samalla tutkia minunkin paikat. :)
Rakennusmies mullekin :D
Seksikästä kun mies osaa rakentaa tai korjata jotain.
Suurin osa kokeista tekee liukuhihnaruokaa eineksistä, eikä se osaaminen ole mikään itsestään selvyys. Eikä niitä voisi kotona kiinnostaa mikään vähempää kuin keittiö. Palkka on surkea, työvuorot miten milloinkin ja työ raskasta. Kokeilla on muita useammin päihdeongelma. Ylipäänsä duunarimiehet ovat sairaampia ja kuolevat nuorena verrattuna korkeasti koulutettuihin miehiin.
Moni akateeminen mies itse asiassa harrastaa ruokaa ja kokkaamista. Parempaa palvelua kotona saa vaikkapa diplomi-insinööriltä tai lääkäriltä, joka tuo kotiin rahaakin. Ja äly auttaa kaikessa ongelmanratkaisussa.
Opetusalalla on hyviä ja empaattisia miehiä. Fiksuja.
Työtön. Hänellä olisi aina aikaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokki ei tee ruokaa kotona. Kuka tuo työt kotiin?
Tässäkin on taas yksi asia, jossa miehet päästetään helpommalla.
Naiskokki joutuu tekemään ruokaa kotonakin.
Naiskokit työskentelevät lounasravintoloissa ja kouluissa eli ovat kotona kun lapsetkin. Mieskokin kokkailu kello 24.00 ei ole vaimojen mielestä lapsien silmille ja sielulle sopivaa
Pitäytyisin puusepässä. Arvostetaan samoja asioita.24724
Vierailija kirjoitti:
Gynekologi ehdottomasti. Voisi samalla tutkia minunkin paikat. :)
Entä jos ei halua tuoda töitä kotiin?
Kuvataiteilija, kirjailij tai muusikko. Arkkitehtikin menisi ihan äärimmäisessä hädässä.
Kyllä mä ottaisin jonkun aika akateemisen jota kiinnostaisi muukin kuin pilkkiminen ja kaljanjuonti
Kokit on juoppoja eivätkä tee ruokaa kotona...