Kertokaa nyt rehellisesti, miksi käytätte ongelmajätelaitoksen myrkkyliemen hajuisia huuhteluaineita taloyhtiön pesulassa?
Ette kai te oikeasti itse voi siitä hajusta tykätä? Eli teettekö tätä ihan vaan v-uillaksenne naapureille? Taas oli edellisestä pesusta jäänyt niin voimakkaat löyhkät koneesee,n että oma pyykkikin haisee nyt!
Kommentit (5)
Pyöräytä rummunhuuhteluohjelma ennen kuin laitat omat pyykit. Minulla oli sama ongelma ennen kuin aloin tekemään niin, omat pyykit löyhkäsi kammottavalle kun edellinen oli pyykännyt jollain ''ihanalla'' liljankukka tai tropical hajulla.
Joko sellainen jolla ei ole hajuaistia tai sitten bakteeri/likaa pelkäävä joka ajattelee että tuoksu on yhtä kuin puhtaus.
Meillä asuu rapussa tuollainen tapaus
Koko rappukäytävä ja wc-tilat haisee aina kun edellämainitun kaltainen ihminen pyykkaa kotona. Ei siis alakerran pyykkituvassa vaan vuokrakämpässään. Kiva (ei ole) herätä siihen tai tulla kotiin ja kohdata suoranainen hajustepilvi kun tämä joku pyykkaa..
kirjaimellisesti koko ilma jota hengität on täynnä jonkin omon yms. hajua
Meilläkin usein koko rappukäytävä löyhkää pesuaineelle. En voi kuvitellakkaan, että käyttäisin pesutupaa tai kuivaushuonetta, vaikka niistä maksankin osana vastiketta. Olen kai iän myötä herkistynyt hajusteille tai sitten ne hajusteet muuttuneet voimakkaammiksi.
Minä pesen ensimmäisessä koneellisessa aina vessan maton. Ei haittaa, jos siihen vähän hajua tarttuu.
Naapuri kuivasi tänään pyykkiä ulkona ja tuoksut tuli meidän pihaan asti. 😄 Ei siinä mitään, ihan kiva tuoksu, mutta minkälainen on se löyhkä vaate päällä, jos useiden metrien päähän vielä haisee selvästi?? 😳