Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Loreeni sai niin ison juryäänipotin, vaikka kisassa oli muitakin hyviä naislaulajia ja biisejä??

Vierailija
15.05.2023 |

Miksi juryjen äänet ikäänkuin kaikki keskittyi loreenille? Aika epäilyttävää. Ihankuin olisivat yhdessä päättäneet jotain.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksinkertaisesti vain parhaiten tehty biisi. Kuulosti edes hieman oikealta biisiltä. 

Vierailija
22/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tosi ärsyttävää että raadit pilasi tän. Käärijä oli äänestäjien suosikki ja ilmiö, mutta silti ei saanut voittaa kun äänestystulos mitätöitiin. Oli vielä omankielinen biisi ja muista erottuva. Ei ole edes kovin kauaa siitäkään kun Ruotsi viimeksi voitti ja nyt olis ollu kiva jotain vaihtelua. Ruotsista ei ole edes pitkään aikaan tullut viisuihin mitään erityistä. Taas ensi vuonna varmaan saa katella sitä Månsia ja niitä samoja naamoja ja hölinöitä kun aina

Ei ole pakko katsoa, jos ei nappaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Loreenin juhhuhhuu on ihan hyvä kappale, mutta minun mielestä esim. Ranskan laulu oli paljon parempi. Mutta minä nyt en mikään ammattilainen olekaan, pelkkä pitkän linjan musiikin kuuntelija.

Vierailija
24/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tosi ärsyttävää että raadit pilasi tän. Käärijä oli äänestäjien suosikki ja ilmiö, mutta silti ei saanut voittaa kun äänestystulos mitätöitiin. Oli vielä omankielinen biisi ja muista erottuva. Ei ole edes kovin kauaa siitäkään kun Ruotsi viimeksi voitti ja nyt olis ollu kiva jotain vaihtelua. Ruotsista ei ole edes pitkään aikaan tullut viisuihin mitään erityistä. Taas ensi vuonna varmaan saa katella sitä Månsia ja niitä samoja naamoja ja hölinöitä kun aina

Kymmenen vuoden sisällä Ruotsin kolmas voitto. Ei Ruotsilla oikeasti ole jatkuvasti paras biisi ja esitys, mutta niin vain raadit sen silti joka kerta nostavat kärkimittelöihin.

Vierailija
25/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oli hyvin tuotettu biisi, teknisesti hyvä laulaja ja tulkitsija sekä mieleenpainuva esitys. Esim. Portugalin laulaja oli hyvä, mutta eihän sillä ollut minkäänlaista esitystä eikä pelkkä laulutaito tuo hyviä pisteitä. Norjan biisi oli vanhanaikainen ja jury-esityksessä laulu oli epäonnistunut. Arvioivat myös kappaleen kiinnostavuutta ja menestyspotentiaalia, jota Tattoolla oli selkeästi enemmän myös yleisön joukossa kuin vaikka Viron kappaleella, vaikka Alika lauloi puhtaasti. Tattoo oli kuitenkin yleisön näkökulmastakin toiseksi paras, vaikka Käärijä oli selvä ykkönen.

Olen seurannut viisuja tarkasti noin kymmenen vuotta ja oli aivan ennustettavaa, että Ruotsi voittaa juryt ja esim. Norja ei pärjää, mutta Israelin tanssipainotteista esitystä arvostavat. Heidän äänestyskäyttäytyminen on hyvin ennakoitavaa. Ranskan heikko menestys hieman yllätti ja Espanjankin olisi olettanut saavan yli 100 jurypistettä, mutta muuten aika oletettavasti meni. Myönnän kyllä, että Ruotsin kaula muihin oli tänä vuonna kohtuuttomankin suuri.

Vierailija
26/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Loreen on hyvännäköinen. Ei saisi sanoa ääneen, mutta näin se vaan on.

Eihän se edes ole erityisen kaunis. Timmi kroppa mutta ei mitenkään erotu massasta. Some-tytöissä vastaavia 13 tusinassa.

Eikä voiton pitäisi ulkonäöstä olla kiinni. Fitness-kisat on erikseen, samoin missikisat.